Olen miettinyt sinua joka päivä, olen antanut anteeksi tekosi. En pystynyt näkemään enään sinua sen jälkeen mutta olen saanut mielenrauhan. Meillä oli ikäeroakin hieman noin 16,5vuotta tasan. Jos sulla olisi mielessä jotain niin kertoisitko sen minulle? En ole vihainen. Kävelit mun parvekkeenkin ohi talvella.. mitä lie sun päässä liikkuu kun halusit heti nähdä minut mutta et tullut juttelemaan.. olin puhelimessa.. ja silloin vähän katsoin tuimasti.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Ehkä joku päivä voidaan puhua, oon antanut anteeksi. Mutta ne asiat ei oikeasti koskaan unohdu päästä. Mutta elämän ei tarvitse olla paskaa kuitenkaan, jumala ohjaa eteenpäin valoon
- Anonyymi
Ei ole mitään mies vuorosanoja eikä mikään provo. Olen nainen. En kirjoita yksikseni vaan kirjoitan sen mitä ajatuksista tulee.. mitä tekisit itse jos sulle tehdään pahaa ja eroat ja melkein tapoit itsesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään mies vuorosanoja eikä mikään provo. Olen nainen. En kirjoita yksikseni vaan kirjoitan sen mitä ajatuksista tulee.. mitä tekisit itse jos sulle tehdään pahaa ja eroat ja melkein tapoit itsesi
"Olen miettinyt sinua jokapäivä nainen"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Olen miettinyt sinua jokapäivä nainen"
Taisit ymmärtää nyt jotain väärin mutta ei se mitään olisi pitänyt käyttää pilkkuja ja pisteitä 😌
- Anonyymi
NYT LOPPU TROLLAAJAT JA PASKANJAUHAT
me seurusteltiin, olen paljon nuorempi joten uskoin että pelkäsit menettäväsi minut ja kaikki kärjistyi. Tuli paha riita, väkivaltaa ja kaikkea mitä ei olisi koskaan saanut tapahtua ! Hormoneita, viinaa, pillereitä ja kamaa vetäneenä sulle tapahtu vahinko…. Vaikka käskin lopettaa.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NYT LOPPU TROLLAAJAT JA PASKANJAUHAT
me seurusteltiin, olen paljon nuorempi joten uskoin että pelkäsit menettäväsi minut ja kaikki kärjistyi. Tuli paha riita, väkivaltaa ja kaikkea mitä ei olisi koskaan saanut tapahtua ! Hormoneita, viinaa, pillereitä ja kamaa vetäneenä sulle tapahtu vahinko…. Vaikka käskin lopettaa..Jos lopetatte nyt sen trollaamisen ja vittuilun ja esittäisitte vaikka kysymyksiä niin voin kirjoittaa lisää. Edelleen ap kirjoittaa
- Anonyymi
Otsikko: Olen miettinyt sinua joka päivä -naiselta, T-miehelle Jyväskylästä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2151022Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "214781- 67672
- 45596
- 45590
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513- 77513