Ulkomaalaisten vihaajat

Anonyymi-ap

On kaksinaamaisia ihmisiä, välillä leikki kaveria ja välillä osa olla todella ärsyttäviä. Halua pilata toisen ihmisen päivän , tekee mahdollisimman paljon kiusaa. Tule jopa sanoman päin naaman. Eli tökki ihan tarkoituksella neula ampiaispesän niin kauan .että ulkomaalainen kävisi kimppuun. Tollaiset ihmiset aiheuta vaan rikollisuta Suomessa. Ne saa siitä kiksejä ja hyvän mielen , että saa voiman toisen ihmisen huonosti. Oli ulkomaalinen töissä tai työtön aina jostain löytyy kiimainen kimalainen kuka tulee tökkiä.

54

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      katoppa sivu

      suomen keskustapuolue suomi24

    • Anonyymi

      Ymmärrän myös Suomelaisia ei hän kuka halua ruotsia tänne. Mutta ,että joku ihminen tule minun kimppuun . Minä olen vakavasti sairas ja minun sairaus ei näy päällepäin. Aina saa kuunnella jotain vähättelyä vaikka kärsin jokapäivän kovista hermokivuissa.

      • Anonyymi

        Kela elättejä ja rikollisia mitens ne sitten ovat täällä. Ulos maasta ja maassa maan tavalla tai ulos.


      • Anonyymi

        Jos kerran kärsit niin voit aina lähteä sinne mistä tulit. Täällä ei tarvitse kärsiä ja valittaa. Meidän maa ja näin se vaan menee bay bay


      • Anonyymi

        Ei täydy idiootti vihata. Ei lainkaan,mutta jos jostain ei pidä niin sen voi myös ilmaista. Vihata ja pitää ei ole idiootti samaa. Meidän maa ja kulttuuri. Jos ei löydy
        Kelpaa painu muualle ruikuttaa sinne mistä olet tullut


    • Anonyymi

      mitähän tämäkin tarkoitti ??????

      • Anonyymi

        Vasuriavaus


    • Anonyymi

      ampiaispesän saa hävitettyä bensalla

    • Anonyymi

      kyllä se on uskovaisten perimässä se sellainen ärsyttäminen , kokemusta on jehovista

    • Anonyymi

      Meidän maa ja sillä selvä

      • Anonyymi

        Ei kuka voi omista maata. Yhtä lailla asua Suomelaisia ulkomailla , eikä kuka kohdelle niitä niin huonosti niinku Suomessa jotkut kohtele ulkomaalaisia. Tämä ongelma on vain Suomessa koska Suomessa on jotkut ihmiset vaan niin kateellisia ja ei osa vaan elä sitä oma elämä. Ihan vaan missä mussa maassa on parempi asua kun täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuka voi omista maata. Yhtä lailla asua Suomelaisia ulkomailla , eikä kuka kohdelle niitä niin huonosti niinku Suomessa jotkut kohtele ulkomaalaisia. Tämä ongelma on vain Suomessa koska Suomessa on jotkut ihmiset vaan niin kateellisia ja ei osa vaan elä sitä oma elämä. Ihan vaan missä mussa maassa on parempi asua kun täällä.

        Suomelaisia ..?!😂 Ei sellaista olekaan🤷🏾‍♀️!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuka voi omista maata. Yhtä lailla asua Suomelaisia ulkomailla , eikä kuka kohdelle niitä niin huonosti niinku Suomessa jotkut kohtele ulkomaalaisia. Tämä ongelma on vain Suomessa koska Suomessa on jotkut ihmiset vaan niin kateellisia ja ei osa vaan elä sitä oma elämä. Ihan vaan missä mussa maassa on parempi asua kun täällä.

        Jos kerran on muulla parempi vaihtoehto asua,niin antaa mennä. Suomi on Suomessa Suomalaisten maa. Meidän maa ja maassa maan tavalla tai jos ei kelpaa voit aina mennä muualle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuka voi omista maata. Yhtä lailla asua Suomelaisia ulkomailla , eikä kuka kohdelle niitä niin huonosti niinku Suomessa jotkut kohtele ulkomaalaisia. Tämä ongelma on vain Suomessa koska Suomessa on jotkut ihmiset vaan niin kateellisia ja ei osa vaan elä sitä oma elämä. Ihan vaan missä mussa maassa on parempi asua kun täällä.

        Hehe mee sinne missä musaa mason parempi elää täällä. Antaa mennä vaan sinne sitten .ei itketä perään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuka voi omista maata. Yhtä lailla asua Suomelaisia ulkomailla , eikä kuka kohdelle niitä niin huonosti niinku Suomessa jotkut kohtele ulkomaalaisia. Tämä ongelma on vain Suomessa koska Suomessa on jotkut ihmiset vaan niin kateellisia ja ei osa vaan elä sitä oma elämä. Ihan vaan missä mussa maassa on parempi asua kun täällä.

        Suomalaiset osaavat olla ja käyttäytä ulkomailla eleensäkin hyvin. Ja ovat itsestään huolehtivia. Eikä mitään raiskaajia ja kelan elättejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuka voi omista maata. Yhtä lailla asua Suomelaisia ulkomailla , eikä kuka kohdelle niitä niin huonosti niinku Suomessa jotkut kohtele ulkomaalaisia. Tämä ongelma on vain Suomessa koska Suomessa on jotkut ihmiset vaan niin kateellisia ja ei osa vaan elä sitä oma elämä. Ihan vaan missä mussa maassa on parempi asua kun täällä.

        Eli aiot muuttaa pois meidän maastamme? Vai etkö kiusallasikaan?


    • Anonyymi

      Lola on x- missi.

    • Anonyymi

      Mitäs jos opettelet Suomen kielen? Tiedätkö, mistä ulkomaalaisiin penseä suhtautuminen johtuu? 11 kertaa todennäköisemmin naisen raiskaa ulkomaalainen, ulkomaalaisista suuri osa elää verovaroilla ja tekee muita rikoksia mm.sekaantuu lapsiin ja harrastaa perheväkivaltaa. Palaa kotimaahasi jos et kestä tätä maata. Haloo. Soditko sinä Talvisodassa tämän maan itsenäiseksi? Et, joten olisin sinuna ihan hipi hiljaa. Ulkomaalaisista ei tarvitse erityisesti tykätä.

      • Anonyymi

        Olen asunut täällä 20 vuotta. Ennen kun sanot ja leimat ulkomaalaisia niin voisit myös katsoa peilin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen asunut täällä 20 vuotta. Ennen kun sanot ja leimat ulkomaalaisia niin voisit myös katsoa peilin.

        Katson peiliin. Näen Suomalaisen. Ja sukuni on 1500 luvulta ainakin täällä ollut kirjoilla ja valkoisia kuten minäkin. Peilissä ei näy kikkaratukkaa ja kummanäköistä ei Suomalaisen väriä ja leimaan aina sen mukaan onko Suomessa Suomalainen vai mikä toi on. Suomalaisen tuntee kyllä moita olioita jotka ei oo täältä myöskin. Turha sitä on ruikuttaa ja kerätä itsesääliä.. voit aina lähteä jos ei täällä viihdy. 20v.. se ei meinaa mitään


      • Anonyymi

        Kyllä minun maan kansalaiset oli Suomen talvisodassa auttamassa Suomea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katson peiliin. Näen Suomalaisen. Ja sukuni on 1500 luvulta ainakin täällä ollut kirjoilla ja valkoisia kuten minäkin. Peilissä ei näy kikkaratukkaa ja kummanäköistä ei Suomalaisen väriä ja leimaan aina sen mukaan onko Suomessa Suomalainen vai mikä toi on. Suomalaisen tuntee kyllä moita olioita jotka ei oo täältä myöskin. Turha sitä on ruikuttaa ja kerätä itsesääliä.. voit aina lähteä jos ei täällä viihdy. 20v.. se ei meinaa mitään

        Minäkin kävin asumassa vieraassa maassa yli 20 vuotta. Löysin suomalaisuuteni ja rakkauteni kotimaahan ja palasin tänne. Siellä silloin tällöin kuulin alempiin luokkiin kuuluvilta sitä hokemaa, että 'mikset mene sinne, mistä tulitkin'. Ja melkein kaikki uudet tuttavuudet kysyivät, mistä olen kotoisin, mikä on kansallisuuteni, mistä aksenttini tuli. Ja siihen se kiinnostus jäi. Ihan niinkuin täällä. Täälläkin kysytään vierasmaalaiselta hänen kotimaastaan, mutta ei olla sen enempää kiinnostuneita.

        Suomi on meille suomalaisille hyvä maa. Se ei tarkoita sitä, että kaikkien vierasmaalaisten pitäisi saada tulla tänne; eihän se sitten enää olisi meidän Suomi!

        Hyvä, että olet opetellut vaikeaa kieltämme edes tuon verran. Arvostan sitä, että jotkut edes yrittävät oppia suomea. On muuten yksi maailman vaikeimmista kielistä sanojen taivutukseltaan. Onneksi ääntämisen oppii aika helposti. Vai?


    • Anonyymi

      Raamatun peto666 lähettää Eurooppaan sotilaita, otappa heidät avosylin vastaan.

    • Anonyymi

      Maassa maan tavalla tai sitten ulos maasta. Ja joka ei viihdy lähteköön pois. Ruikuttaa ku ...joo ei Suomessa Suomalainen ...

      • Anonyymi

        Miksi sitten ulkomaalaisten vihaajat ei osa olla maassa maan tavalla. Todella lapselistä käytöstä jos joku täysi ikäinen mies huutaa jossain jotain homo tai mulkku jne. Tai naura niinku hevonen vaikka ei mitään naurettava ole. Isot miehet kun pikku lapsia.


      • Anonyymi

        Miksi halutan tehdä kiusan ilman minkälaista syytä.


    • Anonyymi

      Bay bay mee nyt sinne missä on parempi asua

      • Anonyymi

        Englantilaiset sanovat kyllä 'bye bye'. Bay tarkoittaa lahtea. Ja se lausutaan bei.


    • Anonyymi

      Ulkomaalaiset on vaikka kuinka tehnyt töitä Suomessa verrattuna kantasuomelaisin. Totuus vaan kirpaise. Olisite ihan kusessa ilman ulkomaalaista työnvoima.

      • Anonyymi

        Moni suomalaisista työttömistä olisi töissä, jos ulkomaalaisia ei olisi saatavilla halvemmalla. Näin uskotaan. Mitä itse arvelet? Minulla on puolet työkavereista Afrikasta ja Kauko-Idästä.


      • Anonyymi

        Verrattuna % kanta väestöön te saatte enemmän kematukia ja ym avustuxia kanta väestöön nähden . Ja raiskauxia ym % teette enemmän kuin me . Ja idiootti muista,että joka maassa on omia työttö iä ja rikollisia. Teitä täällä tarvita bay bay jotka valittaa täälä oloaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Verrattuna % kanta väestöön te saatte enemmän kematukia ja ym avustuxia kanta väestöön nähden . Ja raiskauxia ym % teette enemmän kuin me . Ja idiootti muista,että joka maassa on omia työttö iä ja rikollisia. Teitä täällä tarvita bay bay jotka valittaa täälä oloaan

        Ei pitää paikkansa ,että yksin asuva ulkomaalaine saa enemmän tukia. Saan itse 960 eur siitä kohta leikataan 100 euro ainakin pois asumislisä eli 860 eur kämppä vie sähkön kanssa 600 euro. En pumma sossusta en ryyppää eikä polttaa.


    • Anonyymi

      Saako kantasuomelainen pummi elä niin paljon kun halua kelan tukirahoilla , mutta ulkomaalainen kuka on ollut ahkera 10-12 vuotta ja maksanut Suomen veroja ja painanut perse hiessä kunnon duunia ja nyt kun on sairastunut niin minulla ei kuulema ole oikeuta elä kelan tukirahoilla :D Niin paljon on Suomessa 50-60 vuotiaita kuka ei ole päiväkään tehnyt hommia. Minä olen asunut Suomessa 18-19 vuotta ja olen ollut aktiivinen 10-12 vuotta.

      • Anonyymi

        Tai siis Suomalainen*


      • Anonyymi

        Mitä sitten. Voit häipyä ja se siitä


      • Anonyymi

        Meidän maa ja näin se vaan menee. Valita siitä omassa lätissäsi mistä tulet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten. Voit häipyä ja se siitä

        Miksi minä häipyisin jos olen rakentanut koko oma elämä tässä maassa.


    • Anonyymi

      Odotan jo innolla kun tällaiset saa kenkään töistä ja joutuu itsen kortiston ja myös sairastu vakavasti.

      • Anonyymi

        Hellan lettas sentään


    • Anonyymi

      Verrattavissa moktar gubtan toimintaan ....

    • Anonyymi

      "KUULE,NUO ULKOMAALAISET PITÄVÄT SUOMALAISIA KAPISEN KOIRAN ÄPÄRÖINÄ,NIMITTÄIN OSAAN JONKIN VERAN MONTAA KIELTÄ"!!!

      • Anonyymi

        Jokaisessa maassa on pahoja ja hyviä ihmisiä. Se ei tarkoita sitä , että kaikki on pahoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisessa maassa on pahoja ja hyviä ihmisiä. Se ei tarkoita sitä , että kaikki on pahoja.

        Turha laittaa kaikki saman purkkiin jos itse ei oma käytöstapoja.


    • Anonyymi

      Ensi haastean riita ja sitten kun tule pata nii poliisi poliisi. Ja ulkomaalainen joutuu vielä oikeuden kautta maksaman 10 000 - 20 000 euro sakkoja. Perussettiä.

    • Anonyymi

      Meille "vääräuskoisille" teeskennellään usein ystävällistä, ovat oikeasti tulleet vain perustamaan tänne omaa rinnakkaisyhteiskuntaansa, moinen uskonto, tai paremminkin "uskonto" pitäisikin kieltää täysin länsimaihin sopimattomana. Juuri kun kristinusko saatiin muutettua lähes täysin harmittomaksi puuhasteluksi, niin tilalle saatiin sitten nämä, näin se tyhjiö aina täyttyy....

    • Anonyymi

      Muukalaiset voi häipyä Suomesta pois valittamasta!

      Kaikki ovat silloin tyytyväisempiä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Miksi minä lähtisin pois maasta . Sen takiako , että jotkut ihmiset ei omista käytöstapoja. Minun silmissä on kyseiset henkilöt vaan lapsellisia ihmisiä. Olen rakentanut oman elämään tänne ja nähnyt vaiva tehnyt töitä käynyt kouluja.


    • Anonyymi
      UUSI

      Huutetaan jostain kaukaa , että painu vittuun täältä maasta tai tullaan kännipäissä sanoa suoraan naama ,että ammu ittes. Isot miehet kuka ei omista vaan käytöstapoja.

    • Anonyymi
      UUSI

      Minkä takia mamut tuottavat häiriötä joka puolella , eivät kunnioita edes kotirauhaa käytöksellään , moni mielenvikainen vai kuuluuko tuo häiriköinti peräti kulttuuriin kun sääntöjä ei noudateta huomautuksista huolimatta , ei edes viranomaisten , kyllä silloin on turha valittaa , raukkamaista vetää tuo rasistikortti esiin joka asiassa , yleensä silloin on vilpilliset tarkoitusperät .

      • Anonyymi
        UUSI

        Mamut mamuksi mutta minä en ole mamu ja minut laitetaan saman purkkiin. Minä olen ulkomaalainen kuka ei ole ikinä sanonut mitä huonosti Suomalaisia kohtaan. Miksi minun kohtaan pitää olla ilkeä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei suomalaisten perimässä tämä ole valtavirtaa , mutta ulkomaalaisten kyllä !!!
      kusettaa kun jalkapallon pelaaja tai poliitikko 🤣

    • Anonyymi
      UUSI

      Rikostilastosta selviää monta suomalaista ulkomaalaistaustaiset on tappanut, raiskannut, ryöstänyt, vammauttanut pahoinpitelemällä, nöyryyttänyt uhreja uhkailemalla ja kuvaamalla. Suomalaiset ovat väkimäärään nähden käyttätyneet melkoisen siivosti, verraten ulkomaalaistausten tekemiin rikoksiin.
      Suomalaisten tekemiä rikoksia ei puolustella ja etsitä hyväksyntää kun muka ovat jääneet yhteiskunnan ulkopuolelle, ovat heikommassa asemassa ym.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      36
      3259
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      1975
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      193
      1571
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1453
    5. 80
      1105
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1084
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      258
      949
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      879
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      103
      826
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      67
      778
    Aihe