Onko kukaan tehnyt esim. mökille aurinkosähköjärjestelmää, jossa aikaisemmin ostetun ja kenties eri suuruisen akun rinnalle tulee uusi akku. (Tehot ei enää riitä ja tuli ostettua ensimmäinen akku niin suuri, että en nyt haluaisi sijoittaa niin suureen akkuun) Nehän pitäisi olla saman kokoisia. Entä jos laittaisi ohjauksen, että käytetään ja ladataan vuorotellen akkuja. Miten tämä rakennettaisiin? Millaiset kytkimet väliin ohjaukseen?
Vastaukset 3
- Anonyymi
Vaihtokytkin , helppo asentaa jopa aurinkosähkö,harastelija puuhastelijalle
- Anonyymi
Google haulla tulee normaaleja virtakytkimiä. Tarkoitatko siis jotain tällaista: https://www.aurinkosahko.net/product/74/vaihtokytkin-230vac ?
- Anonyymi
Tulisko se kytkin säätimen ja akkujen väliin vai akkujen ja invertterin väliin? Sehän pitäisi sitten olla 12 volttinen kytkin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2151022Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "214781- 67672
- 45596
- 45590
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513- 77513