IS: EU:n päästökauppa nostaa dieselin hintaa yli 0,50 euroa/litra. Mutta sehän ei tunnu missään?

Anonyymi-ap

15

331

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Höp höp Persut sanoivat että saa halvalla.

• Anonyymi

Kysy vaikka bensa Mairilta.

• Anonyymi

Ei varmaan tule yllätyksenä että Persut valehtelivat.

• Anonyymi

On se kumma, että persut ei saa noita ruotuun ja alennettua polttoaineen hintaa...

"UUDEN raportin mukaan dieselin hinta on nousemassa lähivuosien aikana jopa 54 senttiä litralta, kirjoittaa arvostettu talouslehti Financial Times.

Oletetun kehityksen taustalla ovat EU:n tulevat ETS2-päästöoikeudet, joiden odotetaan siirtyvän lopulta pumpulla asioivien kuluttajien maksettavaksi.

FT kertoo, että analyysiyhtiö Veytin tekemän ennusteen mukaan dieselin hintaan tulisi lisää 14 senttiä litralta vuonna 2027 ja vuoteen 2031 mennessä lisäkustannukset nykyiseen verrattuna nousisivat dieselissä jo huimaan 54 senttiin per litra."

• Anonyymi

"noita ruotuun"
        Eikös se karannut Blairin luo?

• Anonyymi

Pelkäätkö jo oman tai vaimosi perinnön puolesta? Tuhlaako lähisukulainen tai jopa appiukkosi rahansa dieseliin?

• Anonyymi

Suomi liittyy ivy maiden markkina humuun?🤣😅

• Anonyymi

Tänään myynnissä 1,62 €/l.

• Anonyymi

Siis eikös toi oo ihan sika kallista. Vai onko tässä totuttu jo siihen että hinta olis noin 2€/l. 100 litraa maksaisi siis 160€.

• Anonyymi

Rahallaan saa joksinen ostaa mitä huvittaa. Köyhät voivat miettiä mitä ostaisivat, jos olisi rahaa.

• Anonyymi

Vihreät euro zombit pääsivät vauhtiin!🥱

• Anonyymi

Eiköhän fossiliauton valinneet ole hyväksyneet fossiiliautoilun kalleuden... Sitä paitsi aika harvaa tuokin koskee, vain niitä jotka jostain kumman syystä edelleen sinnittelevät fossiililla... onhan jo vuosi 2024.

• Anonyymi

Todellisuudessa ehkä vuoteen 2030 mennessä jos tämä skenaario toteutuu . Hui kauhiaa . Tais maksaa tuon verran jo vuosi sitten . Vajaan 4,5 litran / 100 km kulutuksella merkitys on minulle olematon .

• Anonyymi

Kertokaapa miten tämä dieselin hinta liittyy töpseliautoihin, eli mikäs tällä palstalla?
      Minä en ymmärrä..

• Anonyymi

No siten, että ainakin minun tuttavapiirissä monet dieselin nimeen vannoneet ovat vaihtaneet sähköautoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1392
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      815
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe