https://www.is.fi/politiikka/art-2000010534863.html
Vilén sijoittuu asiantuntijatehtäviin Itä- ja Kaakkois-Aasian ja Oseanian yksikköön.
Jari Vilen nimitetty virkaan Ulko-Hebrideille
7
183
Vastaukset
- Anonyymi
Valtion leipä on nykyisin sekä leveä että pitkä.
- Anonyymi
Vilen palkittiin törttöilystä. Se on ymmärrettävää Kokoomuksen ollessa maan johdossa. Ei omia saa rangaista.
- Anonyymi
UM aikoi aluksi teettää Vilenin häiriköinnistä selvityksen ulkopuolisella konsultilla, mutta oli liian kallista. Ministeriö teki sitten itse selvitystyön.
Siinä on kyllä ollut pukki kaalimaan vartijana. Tutkija ja tutkittava ovat olleet samasta puolueesta.
Selvitystyö on salainen. - Anonyymi
Ei korppi korpin silmää noki.
- Anonyymi
'Knalli ja sateenvarjo' -sarjassa Ulko-Hebridit oli väijyvä uhka...
- Anonyymi
kummallinen venkula, muistetaan jo siitä vilunki vilen alusta , väärentänyt opintonsa..
miksi näille löytyy hillotolppia? miksi?? - Anonyymi
Wilen seuraa todennäköisesti jotain laajempaa kokonaisututa 28 valtiota käsittävällä alueella (ilmastonmuutos, turvallisuus yms.)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495729- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197