Olisin ostanut verkkokaupasta tuotteita.
Useista yrityksistä huolimatta verkkokassa ei huolinut maksuani.
Yhteys verkkokaupan asiakaspalveluun, josta neuvoivat yrittämään kirjautumista ulos ja tekemään ostokset kirjautumattomana. Toiseen selaimeen vaihtamista, Evästeiden tyhjennystä. Odottamaan 10 minuuttia ja yrittämään uudelleen maksua. Lataamaan sivun uudelleen. Ottamaan kuvakaappauksia verkkokassan tapahtumien etenemisestä ja lähettämään ne sähköpostilla heille.
Kaikki temput tein. Ei onnistunut maksu. Ennen kuvakaappausten lähettämistä soitin uudelleen aspaan. Uusi etunimi vastasi. Nyt sain runsaasti moitteita, että ehkä teen väärin sitä sun tätä ja ilmestyykö siihen harmaa palkki vai mitä??? Onko ponnahdusikkuna esto? Ei ole, eikä teidän check outissa ole mitään ponnahdusikkunaa. Onko evästeet poistettu?? On. On. Vihjasi vielä, että ongelma saattaa olla luottotiedoissa. Kunnossa ovat. Ihan pankin suoramaksulla yritän maksaa Klarnan kautta.
Seurasi pitkä monotoninen liturgia, että aspa ei voi maksuongelmille mitään, kun toinen yritys hoitaa maksut. Heille ei ole tullut mitään ilmoitusta häiriöistä. He eivät voi ratkaista ongelmaa, ellei asiakas lähetä heille sähköpostin kautta kuvia ongelmasta.
Sain keskeytettyä, ettekö voi ottaa selvää mikä aiheuttaa maksuongelman?
Eivät voi, kun maksunvälitys ei ole heidän yritys. Sain väliin sanottua, että olen teidän yrityksenne asiakas, joka vain yrittää saada ostoksensa maksettua teille.
Alkoi sama kauhea paasaus, ettei heille ole tullut mitään ilmoitusta häiriöistä jne.
Lopetin puhelun.
Googlasin klarnan ja etenin sivuilleen.
Sivuilla lukee:
Palvelussamme on häiriö
Maksupalvelussamme on häiriö. Teemme töitä korjataksemme asian mahdollisimman pian.
Olipas toksinen asiakaspalvelu.
Verkkokaupan asiakaspalvelu
4
72
Vastaukset
- Anonyymi
Jos vika on Klarnan ohjelmistossa, niin älä siitä Verkkistä tylytä.
- Anonyymi
Mistä minä tiesin, missä vika oli? Siksihän soitin verkkokaupan aspaan, josko he jonkin vian tietäisivät. Eivät tienneet. Eivät osanneet asiakasta edes ohjata Klarnaan kyselemään.
- Anonyymi
Olisi ehkä jossain vaiheessa kannattanut koittaa maksaa suoraan omalla luottokortilla, tai oman verkkopankin yhteyden kautta veloitus omalta tiiltä.
En ole koskaan käyttänyt Klarnaa enkä muitakaan tällaisia välistävetäjiä verkko-ostosten teossa.
Erityisesti Klarna on saanut viime aikoina saanut aika lailla lunta tupaan koko Skandinavian alueella.
https://yle.fi/a/74-20096450
Verkkokauppa.com:in henkilöstö saisi olla kyllä pikkuisen paremmin tiedolla tällaisista suuren maksuvälittäjän ongelmista.
Ehkä ei ollut luurissa huutava tämän keskusteluketjun asiakaskaan kaikkein sympaattiosin, mutta Verkkokaupallakin on petrattavaa.,- Anonyymi
Kyseessä ei ollut Verkkokauppa.com asiakaspalvelu.
En nyt mainitse mikä kauppa.
Asiakasta varten ne asiakaspalvelut ovat. En huutanut, vaikka en saanut edes puhevuoroa kys. asiakaspalvelijalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1192651
Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä
"Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht2551148- 861104
- 81064
Nainen voi rakastaa
Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt791011Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa
Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.63933Kalateltta fiasko
Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr12930- 30896
IS Viikonloppu 20.-21.7.2024
Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku41832Ikävöimäsi henkilön ikä
Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie37799