Ajokorttitodistus maksettava yksityisellä itse jatkossa

Anonyymi-ap

8

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Kyllä, ja hintakatto todistuksille ei ole tulossa saavat pulittaa paperista muutama satasen ahneille lääkäritaloille.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei makseta Petteri pikkumulkku etsii itselleen tulevista säästöjä ja akanhakkaaja Häkämiehelläkin varmaan leikattavaa. Löytyiskö näille herroille hommia vaikka Pohjois Koreasta. Ai niin ei ne tuollai

    • Anonyymi
      UUSI

      Petteri on pikku paska ja perheen nuolija. Mitä Petteri on tehnyt omaisuutensa etee0n muuta, kun riistänyt köyhiltä. Tarkista Petteri mitä siinä ministeri valassa sanottiin yhdenvertaisuudesta.

    • Anonyymi
      UUSI

      Periaatteessa on kyllä vähän erikoista, että kun laki määrää lääkärintodistuksen ottamista, niin sitä ei voi julkiselta puolelta saada, vaan on pakko turvautua kalliiseen yksityiseen palveluun.

      Käsittääkseni pelkän henkilöautoajokortin uusimiseen ei lääkärintodistusta tarvita, mutta jo C-kortin tai sitä laajempien ajokorttien uusiminen vaatii lääkärintodistuksen.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ruvetaan ajelemaan ilman korttia. Veroja on pienituloisilta leikkaava, kun ei meille ole mitään palvelujakaa. En minä ainakaan halua tämän hallituksen jatkavan. Perkeleestä ovat

      • Anonyymi
        UUSI

        Kalliimmaksihan se tulee, jos ajelee ilman korttia ja jää kiinni…

        Tämä hallitushan on alentanut tuloveroa myös pienituloisilta työssäkäyviltä. Jos valtioveroja ei ole maksanut tähänkään saakka, niin tuo alennus ei tietysti kosketa mitenkään.
        Alvin 1.5%:n korotus tietysti kohdistuu kaikkiin, niinkuin kulutusverot aina. Jos tuo korotus menee hintoihin.

        Sosiaalitukien varassa elävien osalta tilanne on toinen, hankala.


    • Anonyymi
      UUSI

      PITIPÄS SATTUA NÄMÄ YKSITYISET LEKURIT ESM TETRVEYSTALO, PIHLAJALINNA, MEHILÄINEN ON KOKOOMUS HENKISIÄ KAPITALISTEJA JOIHIN KOK ORPO OHJAA VERONMAKSAJIEN RAHOJA.

    • Anonyymi
      UUSI

      TAAS ON HÖPÖ JUTTUJA. TERVEYSKESKUKSISSA HINTA TODISTUKSELLE ON 61 EUROA.LISÄKSI PERITÄÄN TERVEYSKESKUSMAKSU. 20,60 EUROA YHTEENSÄ 81,60 EUROA. TARJOUKSESSA OLEN NÄHNYT YKSITYISELLÄ HALVEMPIAKIN HINTOJA JA EIKÖHÄN SIITÄ SAA VIELÄ KELA-KORVAUKSEN. ENNEMMIN KYSYISIN MIKSI TERVEYSKESKUKSESSA HINTA ON NOIN SUOLAINEN. 65 -TÄYTTÄNEEN KANNATTAA UUSIA AJOKORTTI ENNEN KUN TÄYTTÄÄ 70-VUOTTA,NIIN ET TARVITSE LÄÄKÄRINTODISTUSTA,JOS 70 KYMPPII EHTII TULLA TÄYTEEN TARVITSET LAAJENNETUN LÄÄKÄRINLAUSUNNON.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      37
      3296
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2005
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      195
      1622
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1493
    5. Rajalakia menee läpi ja sekosi vastustajajia

      Korpeaa hheh heh.
      Perussuomalaiset
      80
      1115
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      264
      971
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      889
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      114
      884
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      68
      810
    Aihe