Suomen valtion opittava tulospalkkaus malli kansanedustajille ym.

Anonyymi-ap

En voi millään hyväksyä että meillä on kansanedustajia jotka ovat tienaamassa leveää valtion leipää sillä että eivät koskaan ole saaneet mitään aikaiseksi eivätkä varmastikaan edes saa. Pitäisi valtion leivissä olevien saada kaikkien vain tulospalkkaus malliin pohjautuen tuloja. Saataisiin populistit heti kättelyssä pois eduskunnasta ja vallan kahvasta. En tietenkään tarkoita ja halua sitä että korruptio ja vallan väärin käyttö olisi se oikea tuloksen teko vaan tarkoitan tulospalkkauksella sitä että jos tulevaisuudessa havaitaan jonkin asian tuottavan tappiota niin tämä malli voisi päätöksen tekijälle toimia toisin päin että joutuisikin koko jutun maksajaksi. En itse jumalan totuuden mukaisuudessa voi hyväksyä muuta kuin sen mistä nyt kirjoitan, myös virheestä maksamista myöten. Jokainen kantakoot kortensa kekoon oikealla tavalla. Nykyisellä mallilla menee muutenkin kaikki harakoille. Koko kaupunkien ja kuntien toimintojenkin pitäisi kaikessa olla tulospakkauksellista. Ihan mikä virka hyvänsä olisi kyseessä. Ja se että mistään istunnosta eli vaikkapa hallinnon kokoontumisesta en hyväksy palkkion maksamista kenellekään. En euroakaan. Ainoastaan tulospalkkion sille kuka sen aina ansaitsee. Mutta kun tietää millaisia ihmisiä nämä kokoustajat ovat niin siellähän tulospalkkioon oikeutettu joutuu kuuden jalan syvyyteen multiin ja sitten tapellaan kuka ja ketkä ovat ne tulospalkkio-oikeutetut. Itse olen elänyt ja elän elämää jossa tällaiset sodat vain riehuvat ja ovat riehuneet ja ammattinikin on osa sitä ja sodan keskellä. Siksi haluan tulospalkkauksen reaaliksi todellisuudeksi totuuteen, koska on vain totta että kuinka häikäilemätöntä ja julmaa on ihmisten hyväksikäyttö. Meillä ei Suomessa vielä ole ihmisoikeuksia olemassakaan kun puhutaan rahasta. Siinä katoaa kaikki oikeudet kaikilta ja anarkian mukaisessa toiminnassa vahvin voittaa koko korruption hyödyt. Te ette edes tiedä ettekä usko kuinka asiat on väärällä tolalla ja sekaisin Suomessa. Sen vain voin vihjata että tämän vääryyden olemisen takia Suomessa 10-20-vuoden kuluttua ei ole muita kuin leipäjono kansalaisia, vaikka kävisikin koko kansa töissä. Vain ja ainoastaan tulospalkka järjestelmällä saisimme ihmisoikeus kohtaiset lakiasiat hoidettua oikein ja vietyä Suomea oikein eteenpäin. Se olisi tie jota kulkea. Tämä tie mitä nyt kuljemme ja mitä meidän nykyinen presidenttimme Stub vie... voi ei Suomen kansaa mikä on sen tulevaisuus.. Ja arvatkaa maksaako ja maksatetaanko se kaikki tappio hänellä mitä hän on jo nyt aiheuttanut presidenttinä?... Ei todellakaan. Kukaan ei sano mitään mistään vaan kaikki myötäilee. Tietenkin Suomen ja sen kansan tuntuien on kansa itse johtajansa valinnut ja kansa itse on siis päätöstensä takana että se mitä 10-20-vuotta ajassa eteenpäin mentynä Suomi enää on, niin kait se on pakko hyväksyä ja kenties jopa nauraa koko kansalle että mihin kakkaan ja köyhyyteen te joudutte ja vieläpä kaikki itsenne takia ja te vielä edustatte mielivallalla ja haluatte ylläpitää köyhyys uskontoa. Te olette sairasta kansaa ja ihmisväestöä. Te olette kaikki vain turmion kätilöitä. Odotan sitä päivää kun köyhät tappaa toisiaan jonkin onnettoman muutaman euron takia. Varmaan teistä jokainen tulee tappamaan tuon muutaman euron takia. Siihen te itsenne viette valtion vallan avulla. Jokainen teistä kaivaa vain kuoppaa jalkojensa alle. Tajuaako kukaan, näkeekö kukaan totuutta, mitä täällä oikein ihmiset tekee? Ehkä on vain helpompi olla ja tapella muiden mukana ja koittaa yhdessä puhaltaa samaan hiileen jossa yhdessä samalla lapiolla kaivamme kuoppia toistemme jalkojen alle. Siinä voisi tahallaan ottaa kesäisen kuvan jossa Stub ja Orpo puristavat yhdessä kiinni samasta rautalapiosta ja ovat siirtävinään sillä jotain. Puhalletaan yhteen hiileen, ja kaivetaan yhdessä kuoppaa muiden ja toistemme jalkojen alle. Siitä saisi kuvan grafiikkana hyvän pilakuvan iltasanomiin ja iltalehteen. Suomi kohti realismia! Vai pitäisikö nauraa ja sanoa että menkää vain kohti surrealismia, kyllä siellä taas joku Hitler tuo uuden fantasiansa joka puhkeaa kukkaansa täydessä loistossansa. Ehkä Ville Ranta voisi piirtää Hitler suomalaisen "kukkaansa puhjennut" jota kansan ja valtion pitää ihmisarvon kunnioituksen mukaan tukea.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

        Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
        Ikävä
        37
        3296
      2. Mikä sai sut ihastumaan

        Mitä tapahtui?
        Ikävä
        153
        2005
      3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
        Sinkut
        195
        1622
      4. Mitä tehdä asialle?

        Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
        Sinkut
        129
        1493
      5. 80
        1115
      6. Hyvää heinäkuuta

        Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
        Ikävä
        234
        1094
      7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

        Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
        Maailman menoa
        264
        971
      8. Olen pahoillani mies

        Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
        Ikävä
        52
        889
      9. Ethän syytä itseäsi

        siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
        Ikävä
        114
        884
      10. Olet mies varmasti peto

        Makkarin puolella. 🤤
        Ikävä
        68
        810
      Aihe