Joku muka olisi nähnyt tienpäällä Suomalaista suunnittelua olevan henkilöauton. Kaikkihan tietää että kyseistä huttua levittävä poju on nähnyt unta. Suomen teillä ei ole koskaan liikkunut Suomalaista suunnittelua olevaa henkilöautoa. Ja tuskin tulee liikkumaankaan .Mistään teknisemmistä laitteista puhumattakaan. Ulkomailta ne pitää kaikki perähikiälle tuoda ! :))
Vastaukset 8
- Anonyymi
Onhan Fisker Karma ihan 100% suomalainen alusta loppuun, ei sitä toki köyhille ole tarkoitettu.
- Anonyymi
no kaikkihan fisker karman tietää :)). tai sitten ei. jos ei osaaminen riitä mitäpä sitä selittelemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no kaikkihan fisker karman tietää :)). tai sitten ei. jos ei osaaminen riitä mitäpä sitä selittelemään.
Niin tietää kaikki jotka autoista mitään tietää.
Tusinakotterot ei kiinnosta ketään.
- Anonyymi
Suomessa on tehty sähköauto ihan alusta loppuun asti. Ei tuotanto auto mutta yksi kappale kuitenkin on tehty.
- Anonyymi
Tiesitkö? Korvensuu 1913 oli täysin suomalainen auto!
Autoa ei koskaan valmistettu mallikappaletta enempää, vaikka tiettävästi viidelle autolle olisi ollut tilauksiakin.
https://wp.tekniikanmaailma.fi/awpo/img/2019/02/korvensuu-1-e1550471925750.jpg?w=400- Anonyymi
Se on vähän kuin Lockhead Marttiinin f-35. Lentäviä on melkein 1 kpl, mutta tilauksia on monia tuhansia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on vähän kuin Lockhead Marttiinin f-35. Lentäviä on melkein 1 kpl, mutta tilauksia on monia tuhansia.
Näin
- Anonyymi
Lisää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2151022Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "214781- 67672
- 45596
- 45590
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513- 77513