Nilkan ja sääriluun murtuma

Moi. Tossa noin 4 viikkoa sitten mopo lähti hallinnasta irtohiekalla jonka seurauksena kaatusin ja jalka jäi alle. Ensimmäinen reaktioni oli että onko mopo kunnossa jalka ei kiinnostanut. Sitten hälytyskellot alkoi soimaan ku jalka yhtäkkiä muljahteli. No ei siitä muuta ku ambulanssii soitto ja sairaalaa. Sairaalassa todettiin että olen ilmeisesti saanut jonkun tripley murtuman nilkkaan ja ala säären murtuman. Ensiksi sairaalassa totesivat että 12viikkoa kipsi sitten 8vk ja nyt 6viikkoa eli ilmeisesti huomenna minun pitäisi saada lyhyempi kipsi joka on minulla 2 viikkoa. Osaako kukaan sanoa kuinka nopeasti kipsin poiston jälkeen pääsen ajamaan jo mopolla. Ainakin minun mielestä jalkajarrua käyttäessä tapahtuu samalla sitä treenaus liikettä mitä nyt jalkaa ylösalasin piti heilutellakkaan. Ajo kuume on todella kova ja haluan mahdollisimman nopeasti päästä ajamaan. Olen siis perusterve nuori. Vaikuttaako mikään nikotiini/alkoholin käyttö luutumiseen. Ja onko normaalia jos jalkaa alkaa mojottamaan/sattumaan aina välillä ja sitten kipu katoaa. Kiitos vastauksista etukäteen. Piti aloittaa uusi keskustelu kun vanha ei saanut yhtään näkyvyyttä

0

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
        Kotimaiset julkkisjuorut
        93
        1392
      2. Koska muru nähdään

Kaksin?
        Ikävä
        47
        921
      3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
        Ikävä
        95
        895
      4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
        Maailman menoa
        86
        815
      5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
        Ikävä
        57
        737
      6. Pelkäätkö häntä?

👍
        Ikävä
        64
        602
      7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
        Ikävä
        42
        591
      8. Olit mulle tärkeä...

😭
        Ikävä
        34
        577
      9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
        Maailman menoa
        191
        567
      10. 48
        547
      Aihe