TESTI PYYHIN NAAMANI 80% ETANOLI PYYHKEELLÄ NAAMANI VÄHÄN VETASIN HAJUAKIN HENKEENI no siellä näkyi lukemia 0,2% olen pyyhkinyt alkoholipyyhkeellä 2 sekuntia sitten tarkkuusmetri sama lukema jaha sitä on tullut otettua en ole ottanut yhtää viinaa ,sanoi näyttäpä mittari ei voi näyttää mene kotiin ja mieti mitä on tullut tehtyä minä En varmana Mene Kotiin Menen J onnekin M uualle äläkä v minä v s kun sinäkin teet minulle niin ei siistä pyyhkeestä voi alkoholia voi olla hengitys ilmassa siitä pyyhkeestä, sen verran pitkä kokemus näistä asioista .Kotona mittari 0,00% alkoholia veressä pyyhin sillä aineella kasvoni meni ainetta HENKEENI 3 kertaa oksennus meinasi tulla puhalsin mittariin lukemat olivat 45,8% alkoholia veressä no se onkin vähän liian kovaa ainetta naaman puhdistukseen paremmin 30% sopii .huimaa vieläkin 10 min mennyt 20% vieläkin näyttää mittari.🤔🤔 .
Poliisit pitivät puhallus ratsiaa k-raudan tien risteyksen kohdalla
8
758
Vastaukset
- Anonyymi
Eli yritit tahallasi syyllistyä rattijuopumukseen.. eikai siinä monta tallaajaa tullu vastaan mutta tämä jo jotain xD
- Anonyymi
2 testiä vielä ja siideriä 0,0% näkyykö mitään kotona ensin TESTI .🤔.
- Anonyymi
Alkoholiton siideri ei ole alkoholitonta 2 tölkkiä juotu lukema 0,2% en käytä alkoholia säännöllisesti viime kerrasta, 3 kk maksa ei polta näkyy heti minun verenkierrossa reklimaatiota ja vahingon korvausta panimolle panna 1 tölkki 0,10% alkoa hengitys ilmassa.🤔.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkoholiton siideri ei ole alkoholitonta 2 tölkkiä juotu lukema 0,2% en käytä alkoholia säännöllisesti viime kerrasta, 3 kk maksa ei polta näkyy heti minun verenkierrossa reklimaatiota ja vahingon korvausta panimolle panna 1 tölkki 0,10% alkoa hengitys ilmassa.🤔.
Eipä kärsi pyyhkiä naamaa sillä pyyhkeellä näkyy heti verenkierrossa hengityksessä se on vielä epäselvää kärsiikö edes käsiänsä pyyhkiä se on vielä testaamatta? Näkyykö se alkometrillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä kärsi pyyhkiä naamaa sillä pyyhkeellä näkyy heti verenkierrossa hengityksessä se on vielä epäselvää kärsiikö edes käsiänsä pyyhkiä se on vielä testaamatta? Näkyykö se alkometrillä?
Vielä löytyi vanha pussillinen 2021 blue super storg aktive vicks kurkkupastilli jossa lukee sokerialkoholia 96% sillä julmama lukema tuli alkoholi metriin 0,4% heti kun puhalsi sitä ei saa enään nykyinen on laimennettu versio sillä ei tee mitään se on karkki minulle yli 20 vuoden ajan syönyt väkeviä pastilleja kurkkukipuuni. 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä löytyi vanha pussillinen 2021 blue super storg aktive vicks kurkkupastilli jossa lukee sokerialkoholia 96% sillä julmama lukema tuli alkoholi metriin 0,4% heti kun puhalsi sitä ei saa enään nykyinen on laimennettu versio sillä ei tee mitään se on karkki minulle yli 20 vuoden ajan syönyt väkeviä pastilleja kurkkukipuuni. 🤔
1 TESTI vielä sillä laimeammalla pyyhkeellä näkyykö sillä lukemia kun sillä pyyhkii naaman läpi ja heti puhaltaa mittariin ,jos tulee 0,9 %taidan käyttää jatkosakin naamani virkistämiseen kun se on hikinen ja liisterimäinen .Jos tavallisella paperilla vedellä pyyhkäisee kasvot hikoilun jälkeen vaikutus ei ole sama .🤔.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1 TESTI vielä sillä laimeammalla pyyhkeellä näkyykö sillä lukemia kun sillä pyyhkii naaman läpi ja heti puhaltaa mittariin ,jos tulee 0,9 %taidan käyttää jatkosakin naamani virkistämiseen kun se on hikinen ja liisterimäinen .Jos tavallisella paperilla vedellä pyyhkäisee kasvot hikoilun jälkeen vaikutus ei ole sama .🤔.
1TESTI suoritettu onnistuneesti kädet uskaltaa pyyhkiä huoletta laimeammalla versiolla ,mutta ei naamaa sinne tuli lukema 3% alkoholia veressä vaikutus 1 min sitten 0,0% mutta en kokeile tämän kuukauden aikana enään, ensi kuun puolella sitten uudestaan ihan tarpeeksi jännitystätä ollut tälle kuulle ei tarvitse lähteä powerpark.🤔.
- Anonyymi
Siksikö siinä lava nissani niin kauan keskellä tietä seiso poliiseja puhuttelemassa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup676060Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344294Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1062037- 631485
- 541205
- 2611147
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1281027Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49856Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31783Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39765