Josta hallitus ja sen työministeri Satonen ovat täysin pihalla?
Miten voi muuten selittää sen, että täysin ammattitaitoista ihmistä (Suomessa syntynyttä ja suomenkansalaisten) ei haluta enää töihin palkata vaan sen tilalle otetaan "muualta tullut henkilö".
Joka ei puhu edes kunnolla suomea ja jonka osaamisen taso on kaukana vastaavasta suomalaisesta jota ei palkata töihin? Tätäkö tässä maassa ajetaan tällä " työvoimapula" käsitteellä?
Onko tässä maassa menossa suomalaisten alasajo
Anonyymi-ap
4
118
Vastaukset 4
- Anonyymi
Hallitus ei tee mitään konkreettista tämän asian eteen.
- Anonyymi
Minusta Satonen on lutuisa mamselli ja parinakin sen sänkipää pojun kanssa täyskymppi, mitähän ne muuten laittaa siella paskamalassa juomamaveteen ?
- Anonyymi
Se palkka, se palkka...muista aina työläinen äänestää mamumyönteisiä pulueita, saat vastineeksi työttömyyttä, pienempää palkkaa, asunnottomuutta jne.
Vain yksi puolue suomessa haluaa rajoittaa maahanmuuttoa. - Anonyymi
työ pula johtuu monesta syystä, eikä sitä voi korjata tuomalla ulkoa lisää ehdokaita
työn hakuun,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2281046Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "219801- 69696
- 56638
- 64566
- 85553
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237499