Vai onko kaikki todella ohi?
Mun voimat riittää vain rakentavaan ja toista kunnioittavaan lähestymiseen. Jos haluat syyttää vieläkin siitä mitä sanoin, en pysty tähän enää. On sellainen olo, ettei anteeksipyyntöni ollut merkityksellinen.
Miehelle
Vieläkö toivot tutustumisen jatkumista
11
526
Vastaukset 11
- Anonyymi
Tutustutaan kyllä.
- Anonyymi
Eihän pahoiteta toistemme mieltä enää.
- Anonyymi
Kyllä kaikki on ohi. - sivusta.
- Anonyymi
Minä ainakin toivon eikä sulla ole mitään anteeksi pyydettävää. Ei ole mikään ohi rakastan... En tietenkään halua olla epäkunnioittava enkä pahoittaa mieltäsi. Osaamiseni ja joskus tilannetajuni on huono ja sitä minä haluan pyytää anteeksi...
Naiselle.- Anonyymi
Luulen, että kasvotusten anteeksipyyntö olisi korjaava kokemus. Tiedän, että osataan kunnioittaa toisiamme niin että kaikki menee hyvin.
- Anonyymi
Saat anteeksi ja toivon tietenkin tutustumisen jatkumista. Laita viestiä tulemaan.
- Anonyymi
Tuo olisi mukava kuulla sinulta suoraan. Vaikea muuten olla aloitteellinen, kun olen saanut reagoinnistasi tunteen ettei yhteys puoleltani ole toivottua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo olisi mukava kuulla sinulta suoraan. Vaikea muuten olla aloitteellinen, kun olen saanut reagoinnistasi tunteen ettei yhteys puoleltani ole toivottua.
Laita sun eka kirjain ja käy wapissa paikalla niin laitan sulle viestin.
- Anonyymi
Okei, minä vuonna se "mistä syytetään" tapahtui, ja mitä tapahtui. Muuten on ihan turha keskustella kenenkään täällä. Siitä lähdetään.
- Anonyymi
Eipä ole mitään anteeksipyyntöjä näkynyt eikä kuulunut. Sehän se tässä onkin. Viimeiseen asti vain tylytit kaikkitietäväisyydellläsi. Toivottavasti löydät itsellesi ihmisen kuka osaa edes jotain oikein, eikä tarvitse häntä nauraa päin naamaa.
- Anonyymi
Jos et ole irl anteeksipyyntöä saanut aloitus ei ollut sinulle. Silti vastaat ikävään sävyyn aloitukseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751739- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341112Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
- 77632
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36484
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398