Vieläkö toivot tutustumisen jatkumista

Anonyymi-ap

Vai onko kaikki todella ohi?

Mun voimat riittää vain rakentavaan ja toista kunnioittavaan lähestymiseen. Jos haluat syyttää vieläkin siitä mitä sanoin, en pysty tähän enää. On sellainen olo, ettei anteeksipyyntöni ollut merkityksellinen.

Miehelle

11

525

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tutustutaan kyllä.

• Anonyymi

Eihän pahoiteta toistemme mieltä enää.

• Anonyymi

Kyllä kaikki on ohi. - sivusta.

• Anonyymi

Minä ainakin toivon eikä sulla ole mitään anteeksi pyydettävää. Ei ole mikään ohi rakastan... En tietenkään halua olla epäkunnioittava enkä pahoittaa mieltäsi. Osaamiseni ja joskus tilannetajuni on huono ja sitä minä haluan pyytää anteeksi...

Naiselle.

• Anonyymi

Luulen, että kasvotusten anteeksipyyntö olisi korjaava kokemus. Tiedän, että osataan kunnioittaa toisiamme niin että kaikki menee hyvin.

• Anonyymi

Saat anteeksi ja toivon tietenkin tutustumisen jatkumista. Laita viestiä tulemaan.

• Anonyymi

Tuo olisi mukava kuulla sinulta suoraan. Vaikea muuten olla aloitteellinen, kun olen saanut reagoinnistasi tunteen ettei yhteys puoleltani ole toivottua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo olisi mukava kuulla sinulta suoraan. Vaikea muuten olla aloitteellinen, kun olen saanut reagoinnistasi tunteen ettei yhteys puoleltani ole toivottua.

Laita sun eka kirjain ja käy wapissa paikalla niin laitan sulle viestin.

• Anonyymi

Okei, minä vuonna se "mistä syytetään" tapahtui, ja mitä tapahtui. Muuten on ihan turha keskustella kenenkään täällä. Siitä lähdetään.

• Anonyymi

Eipä ole mitään anteeksipyyntöjä näkynyt eikä kuulunut. Sehän se tässä onkin. Viimeiseen asti vain tylytit kaikkitietäväisyydellläsi. Toivottavasti löydät itsellesi ihmisen kuka osaa edes jotain oikein, eikä tarvitse häntä nauraa päin naamaa.

• Anonyymi

Jos et ole irl anteeksipyyntöä saanut aloitus ei ollut sinulle. Silti vastaat ikävään sävyyn aloitukseen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      84
      1261
    2. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      834
    3. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      77
      770
    4. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      243
      719
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      601
    6. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      80
      582
    7. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      46
      575
    8. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      25
      522
    9. 37
      522
    10. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      27
      490
    Aihe