Vai onko kaikki todella ohi?
Mun voimat riittää vain rakentavaan ja toista kunnioittavaan lähestymiseen. Jos haluat syyttää vieläkin siitä mitä sanoin, en pysty tähän enää. On sellainen olo, ettei anteeksipyyntöni ollut merkityksellinen.
Miehelle
Vieläkö toivot tutustumisen jatkumista
11
525
Vastaukset 11
- Anonyymi
Tutustutaan kyllä.
- Anonyymi
Eihän pahoiteta toistemme mieltä enää.
- Anonyymi
Kyllä kaikki on ohi. - sivusta.
- Anonyymi
Minä ainakin toivon eikä sulla ole mitään anteeksi pyydettävää. Ei ole mikään ohi rakastan... En tietenkään halua olla epäkunnioittava enkä pahoittaa mieltäsi. Osaamiseni ja joskus tilannetajuni on huono ja sitä minä haluan pyytää anteeksi...
Naiselle.- Anonyymi
Luulen, että kasvotusten anteeksipyyntö olisi korjaava kokemus. Tiedän, että osataan kunnioittaa toisiamme niin että kaikki menee hyvin.
- Anonyymi
Saat anteeksi ja toivon tietenkin tutustumisen jatkumista. Laita viestiä tulemaan.
- Anonyymi
Tuo olisi mukava kuulla sinulta suoraan. Vaikea muuten olla aloitteellinen, kun olen saanut reagoinnistasi tunteen ettei yhteys puoleltani ole toivottua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo olisi mukava kuulla sinulta suoraan. Vaikea muuten olla aloitteellinen, kun olen saanut reagoinnistasi tunteen ettei yhteys puoleltani ole toivottua.
Laita sun eka kirjain ja käy wapissa paikalla niin laitan sulle viestin.
- Anonyymi
Okei, minä vuonna se "mistä syytetään" tapahtui, ja mitä tapahtui. Muuten on ihan turha keskustella kenenkään täällä. Siitä lähdetään.
- Anonyymi
Eipä ole mitään anteeksipyyntöjä näkynyt eikä kuulunut. Sehän se tässä onkin. Viimeiseen asti vain tylytit kaikkitietäväisyydellläsi. Toivottavasti löydät itsellesi ihmisen kuka osaa edes jotain oikein, eikä tarvitse häntä nauraa päin naamaa.
- Anonyymi
Jos et ole irl anteeksipyyntöä saanut aloitus ei ollut sinulle. Silti vastaat ikävään sävyyn aloitukseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j841261- 42834
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga77770Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden243719Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35601Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️80582- 46575
- 25522
- 37522
- 27490