mrna koronarokote asiaa

Anonyymi-ap

9

393

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Australiassa tv:ssä juttuja rokotehaitoista

https://x.com/TheMilkBarTV/status/1807566183237063116

• Anonyymi

Verihyytymät aiheuttaa aivoinfarkteja, laskimotukoksia, sydäninfarkteja, keuhkoveritulppia, maksa- ja munuais-vaurioita ja mm silmän pohjan vaurioita, ja muita elinvaurioita joiden seuraus voi olla tulehdus ko elimessä

• Anonyymi

En ole rokotettu , mutta sain long covidin 2020 vakavasti. Minä selvisin ilman sairaalaa ja lääkäreitä, minä sain uuden mahdollisuuden elää. Ikä 36v mies kuka ryyppääs ennen long covidi 2 lavaa kaljaa ja kellä selkä vammautunut eli skolioosi. Long covidin jälkeen oli helppoa lopeta ryyppääminen tupakki ja kahvi. Useat nuoret ihmiset 30-40 we kuka ei polttanut ja ryyppänny on menettänyt henkensä long coviidin. Kyllä siinä kärsi aika pahasti jos selviä jää kunnon trauma.

• Anonyymi

Long covidissä ei voi jää sänky nukkuman se on silloin varmaa henki pois. Long covidissä pitää varovasti kävelee vaikka pystykin sen 20 - 30 metriä sillein saa keuhkoja takaisin. Heti kun alkaa sydän hakkaa ja sykkeet nousee ja sydämen puolinen rinta kramppaa niin heti makuulle 30 - 40 minsa.

• Anonyymi

Epäterveellinen elämä, liikaa grillattua, liikaa punaista lihaa, tupakointi, korkea kolesteroli aiheuttavat näitä tauteja

• Anonyymi

edellisellä varmasti värisuora hihassa ja nyt yrittää puhua itseään kuiville.

• Anonyymi

Satoja vuosia on grillattu ja juotu viinaa ja tupakoitu.

Kuitenkin 2020 joulukuun jälkeen tapahtui vakavien sairauksien räjähdysmäinen kasvu väestössä
      Joka johti ylikuolleisuuteen.

Kansan kärsiessä rokotehaitoista lääketehtaat käärivät
      Miljardi voitot eliitin hyvävelijärjestelmään.
      9

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      125
      1815
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      877
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      150
      844
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      800
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      772
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      712
    7. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      261
      658
    8. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      42
      657
    9. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      71
      654
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      592
    Aihe