Yhteiskunta
Maahanmuutto
Maahanmuuton vastustus loivenee - Suomi kansainvälistyy
Moktar.Gubta
2020-05-10 08:43:23
Totuus ei pala tulessakaan, julisti torilla kiiluvasilmäinen persu vaalitelttansa edessä. Minä siihen kysymään, että mikä totuus on nyt tulessa. Kuulemma kaikki totuudet on poltettu, mutta persuja pitää silti saada eduskuntaan, koska Timo oli pelkkä mädättäjä. Lupasin miettiä asiaa.
Kotona sitten mietin, että sekin esitteitä jakanut vaalityöntekijä on paikkakunnalla tunnettu suurena puliveivarina ja koijarina. Eikö sellaiset ole itse suuria yhteiskunnan mädättäjiä? En äänestänyt persuja eduskuntaan.
https://www.lapinkansa.fi/ylen-gallup-sdp-nousi-suomen-suurimmaksi-puolueeks/1907799
Lapin katajainen kansa,
nauraa partahansa,
kun Jussi tipahtaa oksaltansa.
Persujen viimeisin kannatuksen pudotus ( -2,1) on suurempi kuin tutkimuksen virhemarginaali ( /- 2%). Missä on nyt se vitsiniekka, joka nillitti minulle edellisen kannatusmittauksen tuloksista, että ymmärränkö minä, mitä virhemarginaali tarkoittaa? Passaisi palata nillitämään. Vaan eihän nämä anonyymit puskapellet koskaan palaa vastaamaan puheistaan. He pinkovat niin kauheaa kyytiä karkuun, että pajupuskat vaan lamoovat.
Se kauheaa vauhtia karkuun juokseva anonyymi pölvästi huutelee mennessään, että tämä Perussuomalaisen puoleen kannatusmittauksen tulos ei mitenkään voi liittyä palstan aihepiiriin. Voi se. Perussuomalaiset ovat puolueena profiloituneet kaiken maahanmuuton kiivaiksi vastustajiksi. Puolueen kannatuksen muutos heijastelee myös maahanmuuttovastaisuuden tai myönteisyyden vaihtelua maassamme.
Eiköhän taas naureta tovi yhdessä. ;)
julisti torilla kiiluvasilmäinen persu vaalitelttansa edessä
Anonyymi-ap
5
240
Vastaukset
- Anonyymi
Äkkiä nousi prosentin kannatus
- Anonyymi
Sdp laski 4%
- Anonyymi
Perussuomalaisten kannatus kyllä nousee kunnolla kunhan äänestäjät ymmärtävät käännytyslain käsittelyssä että vasemmistoliitto, vihreät ja huomattavan suuri osa demareita on suomalaisia vastaan ja Venäjän puolella. EU-myönteisimmät puolueet ovat hallituksessa ja samaan joukkoon pyrkii myös keskustapuolue vaihdettuaan puolueen johdon varamiehiä myöten.
- Anonyymi
Mrrrr
- Anonyymi
hih
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372415Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311383Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752