julisti torilla kiiluvasilmäinen persu vaalitelttansa edessä

Anonyymi-ap

Yhteiskunta
Maahanmuutto

Maahanmuuton vastustus loivenee - Suomi kansainvälistyy
Moktar.Gubta
2020-05-10 08:43:23

Totuus ei pala tulessakaan, julisti torilla kiiluvasilmäinen persu vaalitelttansa edessä. Minä siihen kysymään, että mikä totuus on nyt tulessa. Kuulemma kaikki totuudet on poltettu, mutta persuja pitää silti saada eduskuntaan, koska Timo oli pelkkä mädättäjä. Lupasin miettiä asiaa.

Kotona sitten mietin, että sekin esitteitä jakanut vaalityöntekijä on paikkakunnalla tunnettu suurena puliveivarina ja koijarina. Eikö sellaiset ole itse suuria yhteiskunnan mädättäjiä? En äänestänyt persuja eduskuntaan.

https://www.lapinkansa.fi/ylen-gallup-sdp-nousi-suomen-suurimmaksi-puolueeks/1907799
Lapin katajainen kansa,
nauraa partahansa,
kun Jussi tipahtaa oksaltansa.

Persujen viimeisin kannatuksen pudotus ( -2,1) on suurempi kuin tutkimuksen virhemarginaali ( /- 2%). Missä on nyt se vitsiniekka, joka nillitti minulle edellisen kannatusmittauksen tuloksista, että ymmärränkö minä, mitä virhemarginaali tarkoittaa? Passaisi palata nillitämään. Vaan eihän nämä anonyymit puskapellet koskaan palaa vastaamaan puheistaan. He pinkovat niin kauheaa kyytiä karkuun, että pajupuskat vaan lamoovat.

Se kauheaa vauhtia karkuun juokseva anonyymi pölvästi huutelee mennessään, että tämä Perussuomalaisen puoleen kannatusmittauksen tulos ei mitenkään voi liittyä palstan aihepiiriin. Voi se. Perussuomalaiset ovat puolueena profiloituneet kaiken maahanmuuton kiivaiksi vastustajiksi. Puolueen kannatuksen muutos heijastelee myös maahanmuuttovastaisuuden tai myönteisyyden vaihtelua maassamme.

Eiköhän taas naureta tovi yhdessä. ;)

5

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Äkkiä nousi prosentin kannatus

• Anonyymi

Sdp laski 4%

• Anonyymi

Perussuomalaisten kannatus kyllä nousee kunnolla kunhan äänestäjät ymmärtävät käännytyslain käsittelyssä että vasemmistoliitto, vihreät ja huomattavan suuri osa demareita on suomalaisia vastaan ja Venäjän puolella. EU-myönteisimmät puolueet ovat hallituksessa ja samaan joukkoon pyrkii myös keskustapuolue vaihdettuaan puolueen johdon varamiehiä myöten.

• Anonyymi

Mrrrr

• Anonyymi

hih

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4612
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1867
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1570
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      123
      1100
    5. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1026
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1011
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      923
    8. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      852
    9. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      49
      852
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4