julisti torilla kiiluvasilmäinen persu vaalitelttansa edessä

Anonyymi-ap

Yhteiskunta
Maahanmuutto

Maahanmuuton vastustus loivenee - Suomi kansainvälistyy
Moktar.Gubta
2020-05-10 08:43:23

Totuus ei pala tulessakaan, julisti torilla kiiluvasilmäinen persu vaalitelttansa edessä. Minä siihen kysymään, että mikä totuus on nyt tulessa. Kuulemma kaikki totuudet on poltettu, mutta persuja pitää silti saada eduskuntaan, koska Timo oli pelkkä mädättäjä. Lupasin miettiä asiaa.

Kotona sitten mietin, että sekin esitteitä jakanut vaalityöntekijä on paikkakunnalla tunnettu suurena puliveivarina ja koijarina. Eikö sellaiset ole itse suuria yhteiskunnan mädättäjiä? En äänestänyt persuja eduskuntaan.

https://www.lapinkansa.fi/ylen-gallup-sdp-nousi-suomen-suurimmaksi-puolueeks/1907799
Lapin katajainen kansa,
nauraa partahansa,
kun Jussi tipahtaa oksaltansa.

Persujen viimeisin kannatuksen pudotus ( -2,1) on suurempi kuin tutkimuksen virhemarginaali ( /- 2%). Missä on nyt se vitsiniekka, joka nillitti minulle edellisen kannatusmittauksen tuloksista, että ymmärränkö minä, mitä virhemarginaali tarkoittaa? Passaisi palata nillitämään. Vaan eihän nämä anonyymit puskapellet koskaan palaa vastaamaan puheistaan. He pinkovat niin kauheaa kyytiä karkuun, että pajupuskat vaan lamoovat.

Se kauheaa vauhtia karkuun juokseva anonyymi pölvästi huutelee mennessään, että tämä Perussuomalaisen puoleen kannatusmittauksen tulos ei mitenkään voi liittyä palstan aihepiiriin. Voi se. Perussuomalaiset ovat puolueena profiloituneet kaiken maahanmuuton kiivaiksi vastustajiksi. Puolueen kannatuksen muutos heijastelee myös maahanmuuttovastaisuuden tai myönteisyyden vaihtelua maassamme.

Eiköhän taas naureta tovi yhdessä. ;)

5

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Äkkiä nousi prosentin kannatus

    • Anonyymi

      Sdp laski 4%

    • Anonyymi

      Perussuomalaisten kannatus kyllä nousee kunnolla kunhan äänestäjät ymmärtävät käännytyslain käsittelyssä että vasemmistoliitto, vihreät ja huomattavan suuri osa demareita on suomalaisia vastaan ja Venäjän puolella. EU-myönteisimmät puolueet ovat hallituksessa ja samaan joukkoon pyrkii myös keskustapuolue vaihdettuaan puolueen johdon varamiehiä myöten.

      • Anonyymi

        Mrrrr


    • Anonyymi

      hih

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe