lopetin täällä ja koko vitun kaupingissa ja suomessa
kato aloitan perjantaina LX XANDER Billboard palkittu tuottaja kanssa yhteistyön
lx xander wild mixtapes projektissa
ja jauhakaa te vitun paskapersut ylestä sanna ukkola paskatoimittajan kanssa buahahahahah vigelius pelle
hei valittaja päättäjä tukija kokoomus sdp perussuomalaiset
5
126
Vastaukset 5
- Anonyymi
yle yöööööö yöööö älkää persut yrjötkö koko ajan
haisee pellet- Anonyymi
persut ylen yöööökh persut ylen yöööks onko paha olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
persut ylen yöööökh persut ylen yöööks onko paha olla
sanna ukkola vittuilen ylestä vässykkä ja vigelius
vässykkä
lx xander usa palkittu billboard tuottaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sanna ukkola vittuilen ylestä vässykkä ja vigelius
vässykkä
lx xander usa palkittu billboard tuottajamuuten laitoin yhteistyö kyssärin tälle matt court 2 selle
kaverilla 3 miljoonaa tiktok seuraajaa
mainitsee siellä minun nimen mitä sitten vittuilija kokoomus ja perussuomalaiset - Anonyymi
sinä et ole mitään ilmaa minä olen huoenna julkkis
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051810
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS541610Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä451270Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?
Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk231010Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..
Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita177875Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13810- 48762
Nythän todellisuus on kuitenkin se
että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja201723Kuka oli kuskina
Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?16723Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.41678