Järkyttävä tieto: Valtio EI tiedä Takaustensa määrää ( Haans)

Anonyymi-ap

Ei ihme että valtio ja te sopulit ryvette alati kasvavissa veloissa, jos asiat on näin pahasti retuperällä:

""Valtion takaukset -tiedonkeruussa kerätään tietoa valtion ja valtiolta rahoitusta saavien instituutioiden myöntämistä takauksista, joista valtio viime kädessä vastaa. Tiedot kerätään takausten saajien sektoreiden mukaisesti. ""
https://stat.fi/kyselyt/vata

Viimeisen kymmenen vuoden sisällä porrrvari-koneisto on järjestellyt bisniksiään suomessa niin, että valtion takaukset ylittivät parhaimmillaan muistaakseni yli 30 MRD euroa.
Epäilen, että natsi-koneistomme VAIKENEEN maksuun lankeavista takauksista ja näin velkaannumme yhä kiihtyvää vauhtia. Viimeksi kuului ikäviä vihjauksia porrrvarin taholta, että Turun laivatehdas olisi vaikeuksissa ja tämä kohde on yksi mittavimmista valtion takaamista operaatioista.

Missä MOTin toimittajat, Haansille ei tästä makseta. Tehkää paskiaiset, parempia ohjelmia, että tiedetään, missä mennään !

t. haans.sea

6

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luulisi kuspiäidenkin olevan kehityksestä huolissaan, takausmaksut lankeavat teille lisä LEIKKAUKSINA ... ja porrvarit ryöstävät juuri nuo rahat, kuten ovat tehneet tähänkin asti.
      Että sellaisia , ... "demari" .... koiria .. t. haans

• Anonyymi
      • Anonyymi

Nyt jo uumoillaan, että telakkayhtiö olisi konkurssitilassa !!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt jo uumoillaan, että telakkayhtiö olisi konkurssitilassa !!!!

Ei niitä TAKAUS-tiedot vittuakaan enää kiinnosta. SInne vaan matin ja maijja VELKA-saldoon lisää euroja.
        Fyrkat näet on VALKOpestyinä jo kusettajien pankkitileillä, tähän tapaan

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18144944/shokki-uutinen--100-tuh-rikkainta-kahmi-itselleen-yli--puolet-palkka-potista-!

Jos otetaan kusiaiseten apurit mukaan, toiset 100tuh suurituloisinta kusiaista, ne rohmuavat peräti 2/3-osaa palkkapotista. Teille muille jäi vain 1/3-osaa palkkapotista, vaikka teitä se loput, 2,4 miljoonaa (kusiaisia siis se 200 tuhatta).

Siinä romahtivat teidän "keskipalkat". Ei ollut koskaan 4 tonnia, 1,5 tonnia kuussa riittää

• Anonyymi

Tämä on sitä Kokoomuslaista talousosaamista kun saadaan maan talous tuhottua.
      Missä toisessa maassa on näin Toopeja päättäjiä kuin Suomessa?

• Anonyymi

Koska velkojakaan ei tarvitse maksaa takaisin, niin mitäs väliä joillakin takauksilla? Jätämme kaikki maksamatta, ei mulla muuta. terv. vasemmiston taidemaalari Paavo Arhinmäki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kaivatustasi jotakin mukavaa.

Itse aloitan: hyvännäköinen ja ahkera ❤️‍🔥
      Ikävä
      113
      1917
    2. Missä päin suomea kaivattusi asustelee?

Oma kaivattuni (mies(J) asuu Uudenmaan läänissä.
      Ikävä
      86
      1470
    3. Tietääkö kaivattusi

Että kaipaat häntä?
      Ikävä
      61
      994
    4. Koulutus ja parisuhde

Haluatko että sun kumppani on korkeasti koulutettu?
      Ikävä
      109
      936
    5. Minä haluan sinut

Rakkaakseni... Vain sinut kukaan muu ei kelpaa olet sydämeni valittu rakas rakastan sinua. 💗
      Ikävä
      31
      859
    6. Paljonko on sinun ja kaivattusi välimatka?

Kuinka paljon on matkaa hänen syliin?Vastaan 165km 😪💔🚙
      Ikävä
      54
      854
    7. Hurraa! Olen alkanut tulla järkiini.

Minulla on vielä kuukausi aikaa yrittää unohtaa sinut, mies. Sitten kun tapaamme, en tarvi teeskennellä neutraalisuutta,
      Ikävä
      65
      843
    8. Mitäs mä oon sanonnu

"Kaupungissa asuminen lisää tutkimusten mukaan mielenterveyden ongelmia." https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/24b
      Sinkut
      178
      805
    9. Tänään rohkaisin

Mieleni (tai siis eilen jos tarkkoja ollaan ja kävelin ihan sun kodin ohi molemmin puolin 😂😆🤭 katelin tarkkaan ympäri
      Ikävä
      69
      801
    10. Ja heti tuli ensimmäinen rajanylittäjä Venäjältä

Ei ehtinyt edes kissaa sanoa, kun persujen mamuimuri lähti käyntiin. "Yksi henkilö on ylittänyt Suomen ja Venäjän välis
      Maailman menoa
      156
      753
    Aihe