Koska Lapuan virallinen

Anonyymi-ap

Pellesekopäiden marssi alkaa ?

21

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      10.00 lähtee tiisteltä mamman pojat saapi kyytiä.

    • Anonyymi

      Kannattaa kokeilla saat uutta jännää

    • Anonyymi

      mikäs se semmonen tapahtuma on ,,ei täällä semmosta oo ,,varmaan assjoella tapahtuu

    • Anonyymi

      Tätä ne miestanssit tiesi, mua ei huvita enää mikään. Muutan kuivaajalle loppuiäksi !

    • Anonyymi

      Tänään ne marssii ja isät ja äiteet ylpeinä seuraavat jälkikasvujen tohloilua. Olin katsomassa Porin prikaatin valajuhlaa marsseineen Lapualla , siinä oli juhlan tuntua ja katselemista. Ei hihhuloineet homppelit ja lesut lippuineen...

    • Anonyymi

      No mitä tua ny tavan ihmistä haittaa, antaa marssia vaan. Saapahan vähä elämää tällekkin kylällen, hyvä vaan ettei oo niin hilijaasta kokoaijan. Mä meen ainakin kattomahan ja paipattamahan niillen, vaikka hetero oonkin, hianuahan se on kun ne tuaa asiansa esillen. Hyvä praidi.

    • Anonyymi

      Mölyävät sekasikiöt saavat pian vettä niskaan,sataa sataa ropisee 👌👍

    • Anonyymi

      Toivon kaatosadetta ja hirmumyrskyä.

    • Anonyymi

      Eikö aloittajalle ole kerrottu kerhonsa tapahtumia?

    • Anonyymi

      Nyt on juhlan kunniaksi kaksi sekopäämarssia. Tänään sateenkaari ja ens lauantaina sinimustat.

    • Anonyymi

      Kovin oli pieneksi kuihtunut homppelien marssi.
      Vain parikymmentä osanottajaa. Tuskin yhtään lapualaista.
      Ensi vuonna turha järjestää.

      • Anonyymi

        Sokia! 103 tarkka luku.


    • Anonyymi

      🤮💩🤮💩🤮

      • Anonyymi

        Älä oksenna hyvä mies vaikka sait kapia! Apua! Pridestäkapia! Kapua! Nyt sitte!!


    • Anonyymi

      Sinimustat on siitä jännä käsite, että se on hieman kaksijakoinen. Historiassa sinimustat on nimenomaan äärioikeistolainen ja konservatiivinen liike. Mutta tämä nykyinen sinimusta-liike on vasemmistokonservatiivinen.

      Tätä ei Lapualla oivalleta, vaan luullaan että ne on samaa porukkaa. Sinimustapaitoja pitämällä, ajatellaan lähinnä sitä Kosolan ajan historiaa. Mutta ei oivalleta että samanaikaisesti ollaan tämän nykyisen vasemmistokonservatiivisen sinimustaliikkeen väreissä.

      Nämä käsitteet menee helposti tavan tallaajalla sekaisin. Itse olen oikeistokonservatiivi, ja nykyisen sinimustaliikkeen arvot ovat väärällä puolella, eli vasemmalla. Siksi en voi ymmärtää tätä puoluetta. On mielestäni jopa vääryys, että ikl henkinen sinimusta, sekoitetaan tähän vasurihirvitys porukkaan. Värit sekaa.

      • Anonyymi

        Käyköhän tämä nykyinen vasemmistokonservatiivisen sinimustaliikkeen jäsenet kaivoihi paskomasa ?.


    • Anonyymi

      Keskustapuolue on paras, siinä yhdistyvät oikeiston ja vasemmiston parhaat puolet.

      • Anonyymi

        ..... tai pahimmat.


    • Anonyymi

      Aloittajan vanhemmat ovat sisaruksia. Eikö hän itse tiedä sitä?

    • Anonyymi

      Vasemmistotaustaisia nämä nyky sinimustat ovat. Sen tunnistaa jo siitä, että kristinusko ei ole esillä, kuten aikoinaan oli.

      • Anonyymi

        Tosiaan. Tällä nykyisellä sinimustaliikkeellä, ei ole mitään tekemistä lapuanliikkeen tai ikl:n kanssa. Häpeällistä että käyttävät samoja värejä, turhaa sekaannusta aiheuttaa, kun jotkut oikeistolaiset sitten vahingos äänestää näitä vasureita, sinimustan värin perusteella.

        Arvot niillä on lähempänä vasemmiston arvoja, sieltä konservatiivisiiven puolelta, joka on ajan saatossa vasemmistosta hävinnyt, vasemmistoänkyröiden jäädessä sivuun, uusien liberaalivasurien tullessa tilalle. Näin ollen vasemmalle laidalle on jäänyt konservatiivisiipeen tyhjiö, jonka sitten sinimustaliike on täyttänyt. Tyhjiöt tapaa aina täyttyä jollain.

        Joten muistakaa nyt vielä, sinimustaliike on vasemmistolainen.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe