Vasta sitten kun esim. teijän heteroseksismi lakoaa riittävästi vain nuorten fyysisesti teini-ikästen tekniikoiksi tiellä hetero identiteettiin.
Pride ei ole koskaan ohi.
29
298
Vastaukset
- Anonyymi
Teissä vasta kuolema vapauttaa
- Anonyymi
Homoudesta siis...
Anonyymi kirjoitti:
Homoudesta siis...
Ymmärsinkö nyt oikein että toivot homojen kuolemaa?
- Anonyymi
Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
Ymmärsinkö nyt oikein että toivot homojen kuolemaa?
Et ole ihan viisas vaikka et ole tavis uskovainen.
Anonyymi kirjoitti:
Et ole ihan viisas vaikka et ole tavis uskovainen.
Ei kun vastaa kysymykseen. Vai ymmärsitkö itse menneesi liian pitkälle....?
- Anonyymi
Kysymykseen vastaamisen välttely on myöntävä vastaus esitetty kysymykseen.
- Anonyymi
Et todellakaan osaa lukea viestejä alusta loppuun.
Luuletko että tolla kanan lento kyvylläsi taivaaseen yltäisit? 🙂↔️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko että tolla kanan lento kyvylläsi taivaaseen yltäisit? 🙂↔️Kananlento kyvylläsi/ Kanan lentokyvylläsi.
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko että tolla kanan lento kyvylläsi taivaaseen yltäisit? 🙂↔️No sinulle ainakin nuo yhdyssanat tuntuvat kovasti vaikeilta. Kertoo jotain koulutaustasi. On tainnut peruskoulukin jäädä kesken....
- Anonyymi
Joko siellä taas joku piilohomo huutelee ? Miksi palstalla ei koskaan kukaan tee aloitusta miesten ja naisten hommista, aina tuo iänikuinen homorenkutus vaikka suurin osa n*ssii ihan normisti.
- Anonyymi
Tei-iän angstista kärsivät monet "heterot"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumiutuneet kuin aito_laiset ja 🤓 mm.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Heimo.vesa mikään hetero ole😁ahkerin homotta palstalla koko ajan homot mielessä. Muka heteromies 😆mutta himous koko ajan mielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Heimo.vesa mikään hetero ole😁ahkerin homotta palstalla koko ajan homot mielessä. Muka heteromies 😆mutta himous koko ajan mielessä.
Kaiken muun lisäksi syövästä ihmeparantunut ja keslisuuren firman johtoporrasta ja asuntosijoittajan! Ahkera poika.
- Anonyymi
Sanopa muuta.
- Anonyymi
Teenager-age
- Anonyymi
Jeesus tykkää lasten kaltaisista, olemme siunattuja
- Anonyymi
Jokainen vuosi on pride-vuosi kellon ja kalenterin ympäri.
- Anonyymi
Jeesuksen toiseen tulemiseen loppuu Prideilyt. Ohi tulevat olemaan.
- Anonyymi
Jeesus joutuu sanomaan monille: Menkää pois minun edestäni te laittomuuden tekijät, minä en ole koskaan teitä tuntenut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus joutuu sanomaan monille: Menkää pois minun edestäni te laittomuuden tekijät, minä en ole koskaan teitä tuntenut.
On se hirveä kohtalo!
- Anonyymi
Älä! Koska saapuu ja minne? Onko sulla jo tarkempi aikatalulu tiedossa....?
Tuota Jeesuksen toista tulemista ovat hokeneet jo vuosikymmeniä. Mitään ei ole tapahtunut, eikä tapahdu.
>>Vasta sitten kun esim. teijän heteroseksismi lakoaa riittävästi vain nuorten fyysisesti teini-ikästen tekniikoiksi tiellä hetero identiteettiin.>>
Kirjoittajan ÄO noin 80.
😊😊😊😊😊- Anonyymi
Miksi käyt henkilöön?
- Anonyymi
Koska hänen äo on 50.....
Sellainen ÄO sinulla Híntillä ja sekin roimasti yIäkanttiin.
- Anonyymi
Venäjällä Pride kulkueet, eivät tule kuuloonkaan, että jotain hyvääkin.
- Anonyymi
Mikä siinä homotuksessa on niin jaloa että sen takia marssitaan ?
Onko ihmisiltä kadonnut normaali ajattelu ja järki kokonaan ?
Mulla on isovarvas vähän kiero, pitäskö marssia kierojen varpaitten puolesta lähtiskö hallitus mukaan !?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741349Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531026- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39678Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44641- 30597