/yle-valkopesi-iranilaisterroristin-norjalaismieheksi

Anonyymi-ap

31

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mutta tätä ALLAAAAAH AKBAR paskan terrorismi ei tule loppumaan länsieuroopasta mihinkään!
      Nyt vain odotellaan että kehitysmaamuslimi islampaskan populaatiot kasvavat niin paljon että alkavat horjuttamaan länsieuroopan maiden yhteiskuntarauhaa ja saamaan jalansijaa hallintoon!
      Näitä vihervasemmiston muslimiveljeskuntien Natsimoita, Taateleita, Sulttaaneja, Hussu Mussuja, Habiboita…jne, tulee jatkuvasti lisää yhä enemmän päättäjiksi…

      • Anonyymi

        Varsinkin kuntapolitiikan tasolla…


      • Kyllä se loppu jos länsi maa lopeta laitta heidän nenää maailma
        En tiedä mitä Amerikka ja länsi he tekevät Irakista.Jemen-Syyria.Afganistan .Afrikka
        kun länsi lopeta olen varma Islami myös lopeta sekoita länsi elämä


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Kyllä se loppu jos länsi maa lopeta laitta heidän nenää maailma
        En tiedä mitä Amerikka ja länsi he tekevät Irakista.Jemen-Syyria.Afganistan .Afrikka
        kun länsi lopeta olen varma Islami myös lopeta sekoita länsi elämä

        Manumoktar terve
        Rollostako?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Manumoktar terve
        Rollostako?

        Spermanaama siellä minun nimi
        Ainakin minä ja muotar uskomme kirjoita nimi -mitä sinä teet istut tietokone takana .olen varma et uskalla mennä yksi wc


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Kyllä se loppu jos länsi maa lopeta laitta heidän nenää maailma
        En tiedä mitä Amerikka ja länsi he tekevät Irakista.Jemen-Syyria.Afganistan .Afrikka
        kun länsi lopeta olen varma Islami myös lopeta sekoita länsi elämä

        uli uli uli


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Spermanaama siellä minun nimi
        Ainakin minä ja muotar uskomme kirjoita nimi -mitä sinä teet istut tietokone takana .olen varma et uskalla mennä yksi wc

        Vai sellainen nimi sulla sitten on. Miesten mieleen olet. ;)


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Spermanaama siellä minun nimi
        Ainakin minä ja muotar uskomme kirjoita nimi -mitä sinä teet istut tietokone takana .olen varma et uskalla mennä yksi wc

        Ihme kakkamies oot, ja sekaisin kuin sika säkissä.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme kakkamies oot, ja sekaisin kuin sika säkissä.

        Juo vettä suola kanssa se auta-joskus kun lammas tulee kipeä juo vettä suola kanssa sitten parane


    • Anonyymi

      No niin 2 kiusallista haram viestiä poistettu…

      • Anonyymi

        PROFEETTA Moktarilta ei voi kysyä mitään!
        Ja vastaus olisi todennäköisesti , mutta kun Breivik ja Teukan pipo ja Einarin manki…


    • Anonyymi

      Vastaa nyt PROFEETTA Moktar, ettei Ylen tehtävä ole kertoa mitään näistä ALLAAAAAH AKBAR terroristi iskuista euroopassa…
      Vai Breivikistä kertominen on niiden tehtävä, koska tekiä oli kantanorjalainen, eikä ole monikulttuurista, monimuotoista, kulttuurinrikkautta…

      • Anonyymi

        Moktar taitaa olla sunnuntai pyllistelyssä, kun ei ole näkynyt tai kuulunut mitään…


    • Anonyymi

      Muistakaa että äänestämällä voi vaikuttaa, ettei nämä PROFEETTA Moktarin kaltaiset islamilla aivopestyt hyödylliset viherpunikki idioottisuvakit pääse valtaan SUOMESSA!

    • Anonyymi

      Media jättää järjestelmällisesti kertomatta muslimien tekemistä rikoksista tai niistä kerrotaan jälkikäteen hämärästi, jottei rikollisia saataisi kiinni. Muslimit syytävät valheita ja vääristelevät totuutta. Mekassa kuoli hetki sitten noin 1000 pyhiinvaeltajaa, mutta oliko se häpeätahra islamille, kun ei juuri uutisoitu. Muslimit tappavat kristittyjä omissa maassaan, mutta siitä ei uutisoida. Täällä annetaan terroristien piileksiä ja nauttia jopa suosiota ennen terroritekoa.

      • Anonyymi

        Valtamedia on täynnä PROFEETTA Moktarin kaltaisia viherpunikkeja, jotka peittelevät kaikin mahdollisin keinoin kehitysmaamuslimi islampaskan edesottamuksia…
        Kuten tällä hetkellä, näiden ”Dödspatrullien” olemassa oloa ja rikollisuutta…


    • Anonyymi

      YLE on luotettavin uutiskanava!

      • Anonyymi

        YLE on yhtä luotettava, kuin rikkinäinen kondomi….


    • Anonyymi

      viittomakielisissä jäi se äärivasemmisto pois uutisista 🤣

      • Anonyymi

        normaaleissa kyllä mainittiin ilman katkosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        normaaleissa kyllä mainittiin ilman katkosta

        Ei kaikki kuurotkaan tyhmiä ole jokainen lukee huulilta


    • Anonyymi

      Nyt on tullut esille että Ylessä uutisten päätoimittaja Riikka Räisänen sensuroi uutisia että ei " loukattaisi " ihmisryhmiä

      • Anonyymi
        UUSI

        Onko totuus loukkaus? Olemme siirtyneet mielivaltaiseen valheen aikakauteen. Islam ei kestä totuutta. Totuus ei silti häviä vaan tulee vielä julki.


    • Anonyymi

      Nyt täytyy pitää huolta siitä, että kaveri ei eksy takaisin sinne sivistyksen kehtoon mistä, varmastikin vahingossa, eksyi Eurooppaan. Me tarvitsemme heidän upeaa korkeakulttuuriaan ja sivistystään.

    • Anonyymi

      Tottakai,se on sitä Ylen monimuotoisuutta. Olen lakannut katsomasta YLE uutisia, Katson ulkomaiden eri kanavia, että saa edes jonkun näköistä uutisointia. Maailmalla tapahtuu koko ajan, mutta woke YLE ja woke Hesari metsästää mieluummin vuosikymmenten taksia politiikkojen, näyttelijöiden ja laulajien tekstareista tai takapuolen puristeluita.
      Jotka nämä naisetkin muistavat vasta sen jälkeen,kun luulivat hyötyvänsä. Rasismikortti heiluu koko ajan, pienemmälle jää muslimien ja mamujen tekemät naisten åoltot, puska ja uimahalli raiskaukset jne.

    • Anonyymi
      UUSI

      Oulu

    • Anonyymi
      UUSI

      Oomi880

    • Anonyymi
      UUSI

      Shole kardox

    • Anonyymi
      UUSI

      Kakkaperse gaymiesKardox89 transpoju.
      1989= penikka koira.

    • Anonyymi
      UUSI

      Moktar gubta johtaa yleä

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ikkunoitten takana tirkistelijä

      Kyllä! Itseänsä vielä alapäästä esittelee..Hiljattain tuli ilmi että syksyllä ahistellu ikkunoitten takana taskulampun
      Suomussalmi
      31
      4174
    2. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      16
      3468
    3. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      238
      2934
    4. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      90
      2016
    5. Mä haluun et et....

      Sä näyttäydyt mulle... Nyt on sen hetken aika:)
      Ikävä
      83
      2013
    6. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      96
      1893
    7. Mitä saavutat dissaamalla naista?

      Ihan mielenkiinnosta vain kysyn.
      Ikävä
      16
      1346
    8. Kirjota tähän että oot kunnossa

      Vaikkei meistä mitään tullutkaan.
      Ikävä
      101
      1253
    9. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      39
      1236
    10. Työn takiako et uskalla

      Sekö se syy on että kaikki junnaa paikallaan?
      Ikävä
      94
      1208
    Aihe