Syön kaurajätskiä enkä juo maitoa, ärsyttääkö? :-D

Anonyymi-ap

Mites on persut ja heinähatut, ottaako päähän? Tän jälkeen voi ottaa päähän vielä enemmän, :-D Itse syön oikein mielelläni kaurajätskiä ja en käytännössä juo maitoa ollenkaan, toivottavasti ainakin En ole ikuisuuteen juonut yhtäkään lasillista lehmäneritettä. Ainoastaan kahviin laitan maitoa hiukan väriä vaalentamaan, mutta en juo maitoa sellaisenaan. Kahviinkin voisin laittaa kauramaitoa, jos löytyisi sopiva mikä ei tuo kauran sivumakua, pitää asiaa tutkia. Maitoa tai itseasiassa kermaa käytän vain kun teen esimerkiksi makaronilaatikkoa muutoin en käytä maitoa juuri lainkaan. Ärsyttääkkö? :-D Jugurttia tosin syön, mutta en siis juo maitoa. Ja tosiaan kaurajätski, ainakin Oakleyn kaurajätski, on yllättävän hyvä eikä siitä oikeastaan edes erota että se on tehty kaurasta.

Ja joo yksi suurimmista syistä maidon välttelyyn on ilmastonmuutoksenhillitseminen omalta osaltani. Ärsyttääkö taas? :-D Toinen syy on se, että maito ei edes ole niin tervellistä kuin väitetään vaan kauramaito on monessa mielessä parempi vaihtoehto. Enkä edes pidä maidon mausta juomana. Mieluummin juon ihan vettä jne. Tai kaljaa :-D Lehmän erite juomana ei ole hyvää.

https://yle.fi/a/74-20098211

9

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hahahahaaaa.


      • Anonyymi

        Juu
        . Persut on taas valehtelemassa.


    • Anonyymi

      Korjaan, kaurajätskin merkki on tietenkin Oatly. Mutta siis jokatapauksessa se on ihan verrattavissa tavalliseen jätskiin makunsa puolesta, ei pystyisi sanomaan ettei se olekaan tehty maidosta vaan kaurasta.

      • Anonyymi

        Katos ihan vaan mielenkiinnosta sen kaurajätskin valmistusaineet.


    • Anonyymi

      Juon matoa ja Jallua ✨️ kauramaitoa en ole pitkällä tikullakaan koskenut.
      En ole Persu vaan rehti duunari jo 47 vuotta.

    • Anonyymi

      Aloittaja voi vaikka mennä jojoksi, ei ärsytä yhtään.

    • Anonyymi

      Viljelee/tuottaa ne maajussit kauraakin. Tiedoksi aloittajalle.

    • Anonyymi

      Aloittaja lisää: Juon myös maitotuotteita, josta saan valtavat ilmavaivat. Sitten töissä voi pierrä minkä haluaan ja asiakkat/työtöverit kärsivät -D Itse en välitä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ikkunoitten takana tirkistelijä

      Kyllä! Itseänsä vielä alapäästä esittelee..Hiljattain tuli ilmi että syksyllä ahistellu ikkunoitten takana taskulampun
      Suomussalmi
      34
      4399
    2. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      17
      3521
    3. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      238
      3024
    4. Mä haluun et et....

      Sä näyttäydyt mulle... Nyt on sen hetken aika:)
      Ikävä
      85
      2091
    5. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      90
      2046
    6. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      97
      1947
    7. Mitä saavutat dissaamalla naista?

      Ihan mielenkiinnosta vain kysyn.
      Ikävä
      18
      1404
    8. Jos toivo on jo kohdallasi mennyttä

      mihin kaikki kaatui?
      Ikävä
      27
      1331
    9. Ensivaikutelmasi hänestä

      Millainen ensivaikutelma oli? Muuttuiko se jossakin vaiheessa?
      Ikävä
      50
      1322
    10. Kirjota tähän että oot kunnossa

      Vaikkei meistä mitään tullutkaan.
      Ikävä
      104
      1314
    Aihe