Jumalan ja Jeesuksen. Raamattua ei olisi voitu kirjoittaa, elleivät nämä olisi todellisia.
Raamattu itse todistaa, että Pyhä Henki on sanellut sen kirjoitukset. Ne avautuvat vain Pyhän Hengen avulla.
Jumalan todistus on aukoton totuus!
Raamattu todistaa
8
182
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo nyt oli pelkkää hölynpölyä....
Oliko se trollausta? Ei kai kukaan noin oikeasti usko?
Luuleeko joku, että tuollainen juttu menee oikeasti läpi? - Anonyymi
Aamen! Näin on Jumala itse todistanut itsestään. Tämä sana on varma ja tosi! Tarvitaan tosin Pyhä Henki, jotta se voidaan ymmärtää.
- Anonyymi
Tiede on todistanut Raamatun olevan Jumalan sormella kirjoitettu. Jumalan sormenjäljet on löydetty sen lehdiltä.
- Anonyymi
Mikä tiede? Höpöteologia varmaan? :)
"Anonyymi
2024-07-07 15:49:56
Tiede on todistanut Raamatun olevan Jumalan sormella kirjoitettu. Jumalan sormenjäljet on löydetty sen lehdiltä"
---------------
Kiitän sain päivän parhaan naurut.
Kyllähän se niin on Juutalaiseit sen kansan perinteen ylös kirjasivat
n, 2500 vuotta sitten ja siitä syntyi Vanha Testamentti.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tiede? Höpöteologia varmaan? :)
Vain Pyhä Henki voi avata Pyhän Hengen lukitsemat kirjoitukset. Tiede todistaa sen.
- Anonyymi
Aku Ankka -lehti todistaa Ankkalinnan ja Roope-sedän.
Aku Ankkaa ei olisi voitu kirjoittaa, elleivät nämä olisi todellisia.
Aku Ankka itse todistaa, että Walt Disneyn henki on sanellut sen kirjoitukset. Ne avautuvat vain Walt Disneyn Hengen avulla.
Aku Ankan todistus on aukoton totuus! - Anonyymi
Totta haastat, veli!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563111Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242689Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3521782- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810- 44809