Putin vai i Euroopan päättäjät?
Kumpi tuhoaa Euroopan talouden
18
156
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin Sumen taloudelle on Suomen omat päättäjät suurempi uhka kuin Putte.
Veikkaan että sama on tilanne kautta koko EU alueen , muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.- Anonyymi
Länsi kielsi halvan Venöjä energian eikä peru niitä vaikka pakotteet vahingoittaa eurooppaa eniten.
Kyllä olen edelleen sitä mieltä että kansan piikkiin menee.
Älkää valittako jos olette itse halunneet pakotteet yms Eurooppaa tuhoavaa paskaa. Nyrkkiä pystyyn vaan ja huutakaa kaikki "Take that Putin"- Anonyymi
Suomen talouden tuhonnut vasurit.. Eun korot.
- Anonyymi
Miksi Sale väkisin vei Suomen euroon, nyt siitä.kovaa hintaa moni maksaa.
- Anonyymi
"SE VIIMEINEN"!!!
- Anonyymi
Putin ei tee mitään Suomen taloudelle. Päättäjät tekee ja puhuu "Putinin sodan vaikutuksista".
- Anonyymi
Ylimielinen NATO ja EU johto toi sodan Euroopan laidalle, kuolemaa Ukrainaan ja kurjuutta Suomen kansalle, Venäjä ei sotaa tänne tuonut.
- Anonyymi
Ei ole muita syyllisiä kuin Putin.
- Anonyymi
🤣🤣🤣Ja jumala on kaikkivoipa?
- Anonyymi
Ei ole muita syyllisiä kuin NATO johto.
- Anonyymi
Nato takaa meidän turvallisuuden,, hei oletteko ihan tosissanne!
- Anonyymi
Koskaan aiemmin ei Suomessa ole ollut sodanvaara korkeampi kuin nyt NATO aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskaan aiemmin ei Suomessa ole ollut sodanvaara korkeampi kuin nyt NATO aikana.
Tuo on totta joka sana.
- Anonyymi
Ranskan vaalitulos lähinnä säällttää. Kaaos jatkuu ja jatkuu. Mellakat, mielenosoitukset, puukkohyökkäykset ym ym Ei opi patongin purija muuta kun valittaa. Äänestää ei osaa.
- Anonyymi
Putin pelastaa Maapallon ilmastonmuutokselta.
- Anonyymi
PUTINHAN TUHOAA VENÄJÄN TEKEE LOPUKSI NÄIN HYVÄN TYÖN
- Anonyymi
Taloustieteen oppitunti: kumpaan maailmanmarkkinat perustuvat, keskinäiseen luottamukseen vai ruosteisiin panssarivaunuihin?
Putin vastasi väärin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938696
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264858- 504308
- 623867
- 513246
- 503060
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.542790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422415