Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää?

Anonyymi-ap

Tekojen merkitystä pelastuksen kannalta yritetään häivyttää pois hokemalla mantraa "yksin uskosta", vaikka kaikki ihmiset, niin pienet kuin suuret, joutuu kerran tuomittavaksi tekojensa perusteella, ei viimeistä tuomiota ole hävitetty. Se tulee kerran tekojen ja lakien perusteella kaikkien osaksi.

Ilmestyskirja puhuu tulevaisuudesta.

Ilm. 20:12

Näin myös kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä. Kirjat avattiin, avattiin myös elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli merkitty, kukin tekojensa mukaan.

On suurta harhaa opettaa, että kun se Jeesus täytti lain, meidän ei tarvi laista välittää enää pätkääkään, kunhan vaan eleillään kuin ellun kanat pellossa.

Jaak. 2:20

Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

22

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jeesus täytti lain, muttei kumonnut sitä.

      Laki tuomitsee ne, jotka eivät Jeesuksen lunastusta ole ottaneet vastaan. Ja ne jotka ovat, ovat siis saaneet synnit anteeksi ja täyttäneet myös lain.

      • Anonyymi

        "Kukin tuomitaan tekojensa mukaan voimassaolevan lain perusteella."

        Ei ole mitään vihreätä linjaa taivaaseen.


      • Anonyymi

        Jeesus tuomitsee lain ja tekojen mukaan.

        Siksi monet haluasi kumota lait, koska silloin ei voida tuomita, eikä silloin olisi enää mitään syntiäkään, koska synti merkitsee Juamalan lain rikkkomista.

        1. Joh. 3:4

        Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.

        Paavalilla oli selvittämätön murha, ehkä useita, niin ei ihme ollenkaan, että halusi hävittää lakien merkityksen pois kokonaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus tuomitsee lain ja tekojen mukaan.

        Siksi monet haluasi kumota lait, koska silloin ei voida tuomita, eikä silloin olisi enää mitään syntiäkään, koska synti merkitsee Juamalan lain rikkkomista.

        1. Joh. 3:4

        Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.

        Paavalilla oli selvittämätön murha, ehkä useita, niin ei ihme ollenkaan, että halusi hävittää lakien merkityksen pois kokonaan.

        Jeesus puhuu laittomuuden tekijöistä, ei Jumalan lain rikkojista. Ei lakeja ole silloin hävitetty.

        Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, TE LAITTOMUUDEN TEKIJÄT.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus puhuu laittomuuden tekijöistä, ei Jumalan lain rikkojista. Ei lakeja ole silloin hävitetty.

        Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, TE LAITTOMUUDEN TEKIJÄT.

        po. Jeesus puhuu laittomuuden tekijöistä, eli Jumalan lain rikkojista.
        Ei lakeja ole silloin hävitetty.

        Ei Jeesus pelkkiä evankeliumin julistajia lähettänyt, vaan LAINOPETTAJIA, joita ei haluttaisi ottaa vastaan ollenkaan uuden liiton aikana.

        Matt. 23:34

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä JA LAINOPETTAJIA Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kukin tuomitaan tekojensa mukaan voimassaolevan lain perusteella."

        Ei ole mitään vihreätä linjaa taivaaseen.

        "Kukin tuomitaan tekojensa mukaan voimassaolevan lain perusteella."

        Miten katoliset pappi pedofiilit? Entä Paavi kun ei saa homopappeja ruotuun? Vittu mikä saastainen kirkko,kuten lutikoiden miksikä on mennyt ?
        Entä lahkot,samaa saastaa !


    • Anonyymi

      Lait on tarkoitettu noudattamista varten, ei pelkän synnintunnon herättelijöiksi, kuten usein asia typistetään ja lakien velvoitteet yritetään häivyttää pois.

      Matt. 5:18

      Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.

    • Anonyymi
      UUSI

      Teot ja usko, eivät sulje toisiaan pois, vaan täydentävät toisiaan, kun ajatellaan käytännön kristillsen elämän ja Jeesuksen opetusten mukaisesti. Jeesus toi armon lain päälle, lain, josta ei ole kirjaintakaan häivytetty. Jeesus vapautti meidät suorittamasta uskoa. Nyt saamme elää tuottamalla hyvää hedelmää, ei pakosta, vaan rakkaudesta Jeesuksen ylivertaisiin neuvoihin. Jeesus opetti meille optimaallisen siunauksen tuottavan yhteiselämän taidot. Maailma ei ole noudattanut niitä, siksi täällä soditaan, tapetaan, sairastetaan, nähdään nälkää jne..

    • Anonyymi
      UUSI

      Ennenkuin esitän vastaväitteen, haluaisin tietää arvoisa ap, mihin perustuu pelastuksesi?

      • Anonyymi
        UUSI

        Onko luetun ymmärtämisessäsi puutteita? Aloittajahan kirjoitti ettei pelkkä usko riitä, vaan myös teot ratkaisevat. Pelkkä sovitusverestä hokeminen on yhtä tyhjän kanssa, jos teot on mitä on.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko luetun ymmärtämisessäsi puutteita? Aloittajahan kirjoitti ettei pelkkä usko riitä, vaan myös teot ratkaisevat. Pelkkä sovitusverestä hokeminen on yhtä tyhjän kanssa, jos teot on mitä on.

        Eli ei luota siihen mitä Jeesus on tehnyt, vaan johonkin mitä itse tekee. Onnea yrittämiseen päästä taivaaseen omilla teoilla.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ei luota siihen mitä Jeesus on tehnyt, vaan johonkin mitä itse tekee. Onnea yrittämiseen päästä taivaaseen omilla teoilla.

        Etkö tosiaan ymmärrä lukemaasi, vai tekeydytkö tyhmemmäksi, kuin oletkaan?


    • Anonyymi
      UUSI

      Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

      Pedofilia ei ole teko,vai onko?
      Lahkot ja Katolilaisuus?

      Usko on vain Rakkaus,mikä on onella kadoksissa.
      Ihminen ohjaa lahkoaa ihan vitun väärin,kyttää ja ahdistaa..
      Paavi tuo perkele,ei saa pedofiilipappeja laittamaan munaa kuoripojan anukseta pois.
      Entä Suomen huora lahkot? Monessa pedofiliaa ja siitä luetaan ja te perkeleet tuomitsette muut ihmiset pahana.
      Tunti turpaan näille tekopyhille munapäille !

    • Anonyymi
      UUSI

      Eikä Jumalan armo rajoitu johonkin aikaan tai aikakauteen, Jumala on aina armollinen.

      Ei pidä kuvitella, että vaikka synnin saisi anteeksi, niin siitä ei seuraisi mitään rangaistusta. Ne ovat eri asioita.

      Vaikka synnin saa anteeksi,, niin siitä seuraa aina rangaistus, viimeistään viimeisellä tuomiolla.

      On väärin kuvitella, että kaikki omat pahat teot menee Jeesuksen piikkiin ja ihminen selviää uskonsa avulla kuin koira veräjästä, eikä mitään viimeistä tuomiota ole tulossa.

      4. Moos. 14:18

      'Herra on kärsivällinen, ja hänen hyvyytensä on suuri. Hän antaa anteeksi pahat teot ja rikkomukset, mutta ei jätä syyllistä rankaisematta. Aina kolmanteen ja neljänteen polveen hän panee lapset vastaamaan isiensä pahoista teoista.'

      • Anonyymi
        UUSI

        " Mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää."

        2. Sam. 12:13

        Niin Daavid sanoi Naatanille: "Minä olen tehnyt syntiä Herraa vastaan". Naatan sanoi Daavidille: "Niin on myös Herra antanut sinun syntisi anteeksi; sinä et kuole.

        2. Sam. 12:15

        Sitten Naatan meni kotiinsa. Ja Herra löi lasta, jonka Uurian vaimo oli Daavidille synnyttänyt, niin että se sairastui vaikeasti.

        18 Seitsemäntenä päivänä lapsi kuoli.

        Seuraavana päivänä 8 pv. ikäisenä Daavidin huoripoika olisi pitänyt liittää ympärileikkauksessa ikuiseen liittoon Jumalan kanssa Jumalanlasten joukkoon.


    • Anonyymi
      UUSI

      Onko teidät kaikki ympärileikattu?

      • Anonyymi
        UUSI

        Ympärieikkas on nykyisin kaste lapselle. Kristittyjen lapset on kasteessa liitetty Kristuksen sovintokuoleman osallisuuteen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ympärieikkas on nykyisin kaste lapselle. Kristittyjen lapset on kasteessa liitetty Kristuksen sovintokuoleman osallisuuteen.

        Ei kysytty lapsista vaan teistä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Liika usko johonkin väittämään, politiikkaan, rahaan, aatteeseen, uskontoon, voi olla vaarallista, ja on järkevän ajattelun menetystä.
      Esim Suomi on ongelmissa kun itsenäistä ajattelua ei ole enää.
      Meillä on nyt ministerit ja presidentti, puolueet, kuin ymmärrystä vailla olevia sätkynukkeja, joita us nato ohjaa !
      Itsenäisyys myytiin tosi halvalla.
      Suomi on nyt netto maksaja, nato us eu siirtomaa.

      Itsenäisyyttä ei osattu hoitaa. ei poliittista, ei taloudellista itsenäisyyttä,
      ei kulttuurista omaa itsenäisyyttä.
      Siirryttiin moskovaan suomettumisesta vain länteen suomettumiseen.
      - Joka onkin taloudellisesti tosi heikko suoritus. Ollaan länsi keinottelun armoilla.
      Nyt elintaso laskee ja verorasitus kasvaa.
      Netto maksaja häviää aina. varmasti.

      • Anonyymi
        UUSI

        Näinhän se on nähtävä!


    • Anonyymi
      UUSI

      Lahkolaiset on Saatanan oppien levittäjiä. Ne yrittää estää lapsilta kasteen ja kasteen lahjan Pyhän Hengen sinetin kuulumisesta uuden liiton jäseneksi.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei kukaan synny suoraan sisälle Jumalan valtakuntaan. Kastaa pitää.

        Room. 9:8

        Tämä tarkoittaa, etteivät Jumalan lapsia ole luonnolliset jälkeläiset, vaan että jälkeläisiksi luetaan lupauksen voimasta syntyneet lapset.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ikkunoitten takana tirkistelijä

      Kyllä! Itseänsä vielä alapäästä esittelee..Hiljattain tuli ilmi että syksyllä ahistellu ikkunoitten takana taskulampun
      Suomussalmi
      31
      4154
    2. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      16
      3458
    3. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      238
      2924
    4. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      90
      2016
    5. Mä haluun et et....

      Sä näyttäydyt mulle... Nyt on sen hetken aika:)
      Ikävä
      83
      2003
    6. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      96
      1883
    7. Mitä saavutat dissaamalla naista?

      Ihan mielenkiinnosta vain kysyn.
      Ikävä
      16
      1336
    8. Kirjota tähän että oot kunnossa

      Vaikkei meistä mitään tullutkaan.
      Ikävä
      100
      1248
    9. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      39
      1236
    10. Työn takiako et uskalla

      Sekö se syy on että kaikki junnaa paikallaan?
      Ikävä
      94
      1208
    Aihe