Pikkuisen niinkö moraaliton tuo Orbanikin

Anonyymi-ap

15

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Sen lauluja laulat kenen leipää syöt. Ruokkivaa kättä ei purra ja Putinin palveluksessa olevat palkolliset ovat uskollista väkeä

    • Anonyymi
      UUSI

      Zelen Pitää jatkaa Ukrainan tuhoamista loppuu asti

      • Anonyymi
        UUSI

        Kyllä jo 550 000 venäläistä kuollut tai loukaantunut zelen ansiosta tästä on siis hyvä zelen jatkaa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Liian paljon kärsimystä tullut Ukrainaan jo

    • Anonyymi
      UUSI

      Harvinainen järjen ääni jota lännen johtajissa ei enää muualla ole.

      https://youtu.be/3-KbKJfPM1I?

      Haastattalija saksankielinen mutta haastattelu kuitenkin englanniksi.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei tietenkään pahuutta rakastava eurostoliitto anna mandaattia rauhan rakentajalle.
      Siksi juuri eukin tulee tuhoutumaan. Koska se edustaa kauniiden kulissien piilottamaa ääretöntä pahuutta.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kaikki tuhotuu aikanaan ei edes rooman valtakunta kestänyt ikuisuutta vain muutamia satoja vuosia.


    • Anonyymi
      UUSI

      Hehe eu niin paska että brititkin lähti vaikkei ollut edes pakko lähteä. Eli ei tuo rangaistus olisi jos maa etotettas eu paskasta.

      • Anonyymi
        UUSI

        Niin itse kyllä odotan että orban ja unakari lähtee itse vapaaehtoisesti pois eu:sta minne unkari ei kuulu on päätynyt väärään porukkaan unkari siksi ihmettelen miksi ei orban halua eroa? Britit tukee kovasti ukrinaa kun taas unkari tukee venäjää aika erinlaisia ovat kyllä nämä maat.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin itse kyllä odotan että orban ja unakari lähtee itse vapaaehtoisesti pois eu:sta minne unkari ei kuulu on päätynyt väärään porukkaan unkari siksi ihmettelen miksi ei orban halua eroa? Britit tukee kovasti ukrinaa kun taas unkari tukee venäjää aika erinlaisia ovat kyllä nämä maat.

        Unkari saa vahvat tuet EUsta, siksi tätä mahdollisuutta ei haluta menettää?


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei saa moittia persujen suurta sankaria, jos tämä nyt välillä käy omistajaansa tervehtimässä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ja myymässä koko eu:ta niille.


    • Anonyymi
      UUSI

      Orbanin läheiset suhteet Netanyahuun on kyllä hänen suurin miinuksensa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Niin, kristilliset arvot ovat hyvin vihattuja satanistien joukoissa.
        Mikä tahansa suvaitaan, pedofilia, terrorismi, ihmiskauppa, huumakauppa mutta ei kristillisyyttä eikä juutalaisuutta. Se kuvaa hyvin maailman kahtia jakautuvuutta.

        Jos joku ei vielä ymmärrä eroa hyvyyden ja pahuuden välillä niin tutkii vain hieman jengin "suvaitsevaisuutta" ja kun päästään listalla kohtaan -juutalaiset ja kristityt, niin tulee hylkäys ja voi havaita jengin olevan pahuuden puolella.

        Siis jos joku vielä on epävarma seisooko itse pahuuden vai hyvyyden joukoissa niin voi tehdä tämän testin.


    • Anonyymi
      UUSI

      Samanlaisia kansanmurhaajia on tämän maan hallituksessa!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ikkunoitten takana tirkistelijä

      Kyllä! Itseänsä vielä alapäästä esittelee..Hiljattain tuli ilmi että syksyllä ahistellu ikkunoitten takana taskulampun
      Suomussalmi
      34
      4399
    2. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      17
      3521
    3. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      238
      3024
    4. Mä haluun et et....

      Sä näyttäydyt mulle... Nyt on sen hetken aika:)
      Ikävä
      85
      2091
    5. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      90
      2046
    6. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      97
      1947
    7. Mitä saavutat dissaamalla naista?

      Ihan mielenkiinnosta vain kysyn.
      Ikävä
      18
      1404
    8. Jos toivo on jo kohdallasi mennyttä

      mihin kaikki kaatui?
      Ikävä
      27
      1331
    9. Ensivaikutelmasi hänestä

      Millainen ensivaikutelma oli? Muuttuiko se jossakin vaiheessa?
      Ikävä
      50
      1322
    10. Kirjota tähän että oot kunnossa

      Vaikkei meistä mitään tullutkaan.
      Ikävä
      104
      1314
    Aihe