Putin: Venäjän hyökkäys NATO:a vastaan on hullun puhetta

Anonyymi-ap

Putin sanoo tässä alle minuutin pituisessa videossa, että lännessä paljon viljelty käsitys siitä että Venäjä suunnittelisi hyökkäävänsä NATO:a vastaan on aivan pähkähullu ajatus.

https://www.youtube.com/shorts/iVb--Yh6BbE

Ja olen sitä mieltä että Venäjän pitäisi lopettaa turha hyökkäyksensä ja koko sotansa Ukrainassa.

24

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

        Hahhah! Sukunimi on "Venäläinen" xD


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahhah! Sukunimi on "Venäläinen" xD

        Siitä heräsi kysymys että valittiinkohan hänet kommentoimaan juuri siksi että sukunimi oli "Venäläinen" ?


    • Anonyymi
      UUSI

      Kun sieltäpäin kuuluu jotakin, on parasta varautua päinvastaiseen.

      • Anonyymi
        UUSI

        Näin on putin kun sanoi että ei ö ukrinaan ja viikon päästä tästä oli hykännyt ukrainaan.


      • Anonyymi
        UUSI

        Hassua kuitenkin että Putin sanoo samaa kuin USAn tiedusteluviranomaiset. Se mitä länsijohtajat sanoo, on sitten ihan toinen juttu.

        "Koko sodan ajan Yhdysvaltain viranomaiset ovat arvioineet, että presidentti Vladimir V. Putin ei halua laajentaa sotaa Ukrainan rajojen ulkopuolelle."

        https://www.nytimes.com/2024/07/01/us/politics/us-bases-alert-level-russia.html


      • Anonyymi
        UUSI

        Kyllä, ja ilomielin, sillä kohteet ovat itse ansainneet kohtelunsa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Iltalehdissä puolestaan uutisoidaan joka päivä isompia varoituksia Venäjästä ja lietsotaan pelkoa. Hyvähän se on siltä kannalta että Suomen turvallisuudesta ja rajasta tulee vesitiivis ja kestävä kuin kallio, mutta tavallisten töitä tekevien kansalaisten henkiselle hyvinvoinnille päivittäinen pelottelu on vähän liikaa, mikä onkin näkynyt mm. lisääntyneinä reservistä eroamisina, vaikkakin poistuma on hyvin pientä koko reservin kokoon peilattuna.

      • Anonyymi
        UUSI

        Miksi olet antanut pelollesi vallan?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet antanut pelollesi vallan?

        Ei mennyt kauaa kun järkevä kirjoittelu pilattiin trollauksilla jonka tekevät suomalaiset itse.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mennyt kauaa kun järkevä kirjoittelu pilattiin trollauksilla jonka tekevät suomalaiset itse.

        Kun iltalehtien tai MV-lehden lukijat löytävät paikalle niin ketju on menetetty siinä vaiheessa. Vähän kuin julkinen vessa, joka voi olla uutena siistikin, mutta ennenpitkää hanat revitty irti ja seinät sotkettu pyttyaineella.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mennyt kauaa kun järkevä kirjoittelu pilattiin trollauksilla jonka tekevät suomalaiset itse.

        En tiedä ketään joka pelkäsi mutta teitä peloista hokia kyllä riittää palstalla?


    • Anonyymi
      UUSI

      Eipä ole tuota puhetta näkynyt iltalehdissä tai uutisissa. Miksiköhän?

      • Anonyymi
        UUSI

        EIkös iltalehedet ole teidän väelle jotkin fake news metiaspooliksia? näin olen käsittänyt teidän porukan puheista?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        EIkös iltalehedet ole teidän väelle jotkin fake news metiaspooliksia? näin olen käsittänyt teidän porukan puheista?

        Ei kannata lähteä lenkille jos toinen kenkä puuttuu jalasta.


      • Anonyymi
        UUSI

        Eikä varoitella sodan kauheuksista, kuten ennenmuinoin toisen maailmansodan jälkeen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä varoitella sodan kauheuksista, kuten ennenmuinoin toisen maailmansodan jälkeen.

        Sodasta uutisointi pyritään pitämään "kliinisenä" ja puhutaan "taisteluista". Eri homma on kun jollakin vaikka maha repeää sirpaleen vuoksi ja siinä katselee sitten kun 2 metriä suolta roikkuu ulkona, että mitäs nyt... Ei realismia kiitos. Puhutaan ennemmin vaikka mitaleista.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä varoitella sodan kauheuksista, kuten ennenmuinoin toisen maailmansodan jälkeen.

        Miksi putin ei voi olla inhimillinen ja myöntää erehtyneensä? Eikö yhden poliitikon kasvojen menetys ole pienempi asia kuin satojentuhansien ihmisten henki? Eniten kuolleita tullenee venäläisille itselleen, kuten toisessa maailmansodassa kävi sodan aloittaneelle saksallekin, johon putin on kieltänyt venäläisiä nykyvenäjää vertaamaan, koska oppinsa ovat hitleriltä kopioituja.


    • Anonyymi
      UUSI

      Länsimaiset palkkasotilaat syyllistyvät laajasti sotarikoksiin Ukrainassa – New York Times

      Julkaistu 08.07.2024 09:38, 984 lukukertaa, Ei kommentteja
      Lännen valtamedia on luonut ruusuista kuvaa Ukrainan asevoimien ja niitä tukevien länsijoukkojen toimesta ja pyrkinyt esittämään venäläisjoukoista kuvaa "pahiksina", mutta The New York Times tekee suuren poikkeuksen raportoidessaan lännen palkkasotilaiden sotarikoksista Ukrainassa.

    • Anonyymi
      UUSI

      Putin sanoo pelkkiä valheita, ihan sama kumpi pää siasta hörskää.

    • Anonyymi
      UUSI

      No mutta putinhan on hullu.

    • Anonyymi
      UUSI

      Putin on oikeasti hullu. Vain hullu kykenee sellaiseen, mitä tuo natsisika tekee Ukrainalle!
      Ei mitään takeita, etteikö tuo Kremlin hullu päättäisi hyökätä johonkin natomaahan. Hullulla kun on hullun mieli!

    • Anonyymi
      UUSI

      Putinin pitäisi tehdä sama kuin kaikkien muidenkin muiden ihmisten sadististen tappajien: vetää suuresta turvastaan alahuuli eteenpäin, vetäistä se päänsä ylitse niskaan ja nielaista. Niin on tämä yhteinen pieni maapallomme jälleen paljon turvallisempi ja mukavampi paikka.

    • Anonyymi
      UUSI

      Venäjän hyökkäys Ukrainaan oli iso ja holtiton virhe.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ikkunoitten takana tirkistelijä

      Kyllä! Itseänsä vielä alapäästä esittelee..Hiljattain tuli ilmi että syksyllä ahistellu ikkunoitten takana taskulampun
      Suomussalmi
      31
      4154
    2. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      16
      3458
    3. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      238
      2924
    4. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      90
      2016
    5. Mä haluun et et....

      Sä näyttäydyt mulle... Nyt on sen hetken aika:)
      Ikävä
      83
      2003
    6. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      96
      1883
    7. Mitä saavutat dissaamalla naista?

      Ihan mielenkiinnosta vain kysyn.
      Ikävä
      16
      1336
    8. Kirjota tähän että oot kunnossa

      Vaikkei meistä mitään tullutkaan.
      Ikävä
      100
      1248
    9. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      39
      1236
    10. Työn takiako et uskalla

      Sekö se syy on että kaikki junnaa paikallaan?
      Ikävä
      94
      1208
    Aihe