Vasemmisto ilkamoi kannatuksen kasvusta,mutta mitä he sillä

Anonyymi-ap

tekevät,ääniä valuu Demareilta ja se tietää sitä että Demarit eivät ole suurin puolue eivätkä ole Pääministeripuolue seuraavien vaalien jälkeen . Tämä hallituspohja jatkaa ja Kepu tulee tilalle.Olen ollut mökillä Juhannuksesta lähtien,poikkesin hakemaan tarvikkeita,mutta näyttää siltä että Persut ovat loman vietossa. Joku typerä Vasuri näyttää täällä vielä pyörivän .

13

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Kokoomus ei taatusti lähde Vasemmiston kanssa samaan hallitukseen,ja Annika Saarkko sanoi että oli suuri virhe lähteäSanna Marinin hallitukseen . Toista kertaa eivät tätä virhettä tee .

      • Anonyymi
        UUSI

        Onneksi Punamulta ja Sinipunaon haudattu,ja tästä,kuuluu suuri kiitos Sanna Marinille,meille tuli blokkivaalit hänen ansiosta.


    • Anonyymi
      UUSI

      Persuilla ja kokkareilla on pelkona jäädä seuraavissa vaaleissa vähemmistöön, siihen päättyy oikeistohörhöjen hallitustaival. Meillä tulee käymään samoin kuin kävi Britanniassa, eli järki tulee voittamaan.

      • Anonyymi
        UUSI

        Turhaa toiveattelua,Kokoomuksella on senverran suuri kannatuspohja että ovat suurin puolue seuraavissa vaaleissa.Mutta meillä on oikeistohallitus vielä muutaman vaalikauden ja siinä ovat Persut mukana.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaa toiveattelua,Kokoomuksella on senverran suuri kannatuspohja että ovat suurin puolue seuraavissa vaaleissa.Mutta meillä on oikeistohallitus vielä muutaman vaalikauden ja siinä ovat Persut mukana.

        Höpö höpö. Ensi kevään alue- ja kuntavaaleissa vietetään persupuolueen hautajaisia. Seuraava hallitus on joko Kokoomus/Kepu-koalitio, sinipuna- tai punamultahallitus. Petospersujen ainoa mahdollisuus pärjätä on päästä Venäjän duuman vaaleihin.


    • Anonyymi
      UUSI

      Siksi meidän täytyy saada lisää ihmisiä jotka äänestävät vasemmistoa. Minusta Suomi oli parempi paikka elää ennenkuin tuli äärioikeisto.

      • Anonyymi
        UUSI

        Meillä ei ole koskaan ollut tässä maassa äärioistoa,


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä ei ole koskaan ollut tässä maassa äärioistoa,

        Vasemmisto on idioottien puolue,jotka kuvittelettelevat että yhteistä hyvää voi saada tekemättä itse siihen yhtään mitään .


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasemmisto on idioottien puolue,jotka kuvittelettelevat että yhteistä hyvää voi saada tekemättä itse siihen yhtään mitään .

        Miksi te persut apinoitte aina Hitleriä?

        "Jokainen saksalainen on kansallissosialisti - ne harvat, jotka ovat puolueen ulkopuolella, ovat joko mielisairaita tai idiootteja." -Adolf Hitler-


    • Anonyymi
      UUSI

      Sydän ja järki ovat vasemmalla ja seuraavat vaalit näyttävät, että oikella on vain kylmä käsi ja ja kylmä sydän.

    • Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

        Labour-puolue on Starmerin johdolla verrattavissa oikeistodemareihin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Labour-puolue on Starmerin johdolla verrattavissa oikeistodemareihin.

        Juuri näin: keskusta-oikeistolainen keskiluokan puolue, kevyt-labour. Mutta minulla ei ole mitään Sir Keir Starmeria vastaan. Sivistyneen oloinen brittiläinen herrasmies, toivotan hänelle onnea. Ison-Britannian asiat ovat aika surkeassa kunnossa muutaman vuoden Tory-sekoilujen ja hillitsemättömän laittoman maahanmuuton takia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ikkunoitten takana tirkistelijä

      Kyllä! Itseänsä vielä alapäästä esittelee..Hiljattain tuli ilmi että syksyllä ahistellu ikkunoitten takana taskulampun
      Suomussalmi
      31
      4154
    2. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      16
      3458
    3. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      238
      2924
    4. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      90
      2016
    5. Mä haluun et et....

      Sä näyttäydyt mulle... Nyt on sen hetken aika:)
      Ikävä
      83
      2003
    6. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      96
      1883
    7. Mitä saavutat dissaamalla naista?

      Ihan mielenkiinnosta vain kysyn.
      Ikävä
      16
      1336
    8. Kirjota tähän että oot kunnossa

      Vaikkei meistä mitään tullutkaan.
      Ikävä
      100
      1248
    9. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      39
      1236
    10. Työn takiako et uskalla

      Sekö se syy on että kaikki junnaa paikallaan?
      Ikävä
      94
      1208
    Aihe