UUS-Kolonialistit koolla Washingtonissa. Paniikki-tunnelmissa (haans)

Anonyymi-ap

Mutta älä huoli, SINUUN ne turvautuvat ja lähettävät matkalaskunsa sinulle, sillä nehän nostavat nämäkin matkalaskunsa palkkioina itselleen. Sinä maksat.
Ja mikä ikävintä, niiden UUS-KOLONIALISTINEN politiikka on maailmalla vakavassa vastatuulessa. Se tietää Sinulle Lisää näitä laskuja, alati kasvavaan tahtiin !

t. haans.sea

32

265

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tilanne onkin mielenkiintoinen, sillä "liittokunnan" vanha ydin (siirtomaat) on eri joukko kuin siihen myöhemmin liitetyt Nato-Slaavit. Nato-slaavienkin kouluttamisessa nöyriksi alamaisiksi on oma hommansa.

• Anonyymi

Näyttää siltä, että näitä nato-suhmurointeja hoitelee kokoomuksen "värisuora", stubb, häkkänen ja valtonen.

Haisee pahalta ....

• Anonyymi

Stubbelo kiirehti - kuultuaan vanhuuden -höppänän puheita - liittämään ukrainan natoon.

Tuppelo saattaa vielä pettyä, pahemman kerran.... vanhuudenhöppänään ei pidä luotta, vaikka olisikin ohi kansan rivien, mennyt omin nokkinensa kirjoittamaan sotilas-sopimuksia, kuten natsi-sakksan kanssakin RYTI aikanaan . Ikäviä seuraamuksia luvassa

• Anonyymi

No meidän maa ja teidän lätti näin se vaan menee trolli Pietarissa lätissäsi ja Pietarissa haisee

• Anonyymi

Impperialisti päätti lähettää hävittäjiä testattavaksi ukrainassa, pysyvätkö ne kauaakaan ilmassa.

• Anonyymi

Ukraina on lännen vanhojen varastojen purkutyömaa. Sadat tuhannet ukrut tosin menettävät henkensä tämän toiminnan seurauksena ja hallitus tulee lopulta vaihtumaan.

Se on vähän samaa, kuin suomen porrrvarin ja "demari"-koirankin "työvoimapula"-kusetus. Pulaa ei ollut matista ja maijjasta, vaan vain halpiksista, halparyssistä ja muista matuista, porrrvarin keinottelutarpeisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ukraina on lännen vanhojen varastojen purkutyömaa. Sadat tuhannet ukrut tosin menettävät henkensä tämän toiminnan seurauksena ja hallitus tulee lopulta vaihtumaan.

Se on vähän samaa, kuin suomen porrrvarin ja "demari"-koirankin "työvoimapula"-kusetus. Pulaa ei ollut matista ja maijjasta, vaan vain halpiksista, halparyssistä ja muista matuista, porrrvarin keinottelutarpeisiin.

Luulex venäläinen hehe hehe venäläinen et toi niinku Suomessa Suomalaisiin tehoaa trolli Pietarissa ja Pietarissa haisee

• Älä sinä huoli, haaaaans. Putin se silittelee hevosia, kun pommittaa sairaaloita. Idolisi.

• Anonyymi

Voi sinua reppanaa. Olet yhden totuuden kiihkoilija.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä en kiihkoile. Sinä täällä raivoat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta onneksi sinä olet heränneitä ja olet oikean totuuden tietäjä hahaah buahaaha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta onneksi sinä olet heränneitä ja olet oikean totuuden tietäjä hahaah buahaaha.

Naurua kirjoittava ihminen, tiedätkö mikä siihen liirtyy?

• Ihan mielenkiinnosta: kuinka paljon sinä itse vietät aikaasi täällä?

• Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta: kuinka paljon sinä itse vietät aikaasi täällä?

Kirjoituksiisi jää aikaleima.

• TruthStillHurts
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoituksiisi jää aikaleima.

Mitä sitten?

Kysyin sinun kirjoittelustasi. Eikö ole pokkaa vastata?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siihen liirtyy meidän heräneen toverin höpinät hahah buahaha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SLAVA UKRAINA

• Teksti poistui jostakin muusta syystä. Minun puolestani saat länkyttää minulle ihan vapaasti. Jos ilmoitan jotakin asiattomaksi, syyt ovat erilaiset.
        🤣🤣🤣

• Anonyymi

Nyt menee Suomella hyvin. Sai läpi monenlaista vaatimusta. Kohta ollaan kohteena HAHAH. Sitäkö halusivat herrat poliitikot. Sitäpä tietysti.
      Kaivakaa jo poterot tai juoskaa.

• Anonyymi

Hyvä että olet kohde tätä on odotettu.

• Anonyymi

Joo meillähän on pesukoneita ja WC PYTTYJÄ ja wc paperia ja kananmunia ja lämmintä vettä pesuun. Venäläinen haisee ku ei oo pesukoneita ja wc pyttyjä ja wc paperia ja lämmintä vettä pesuun...venäläinen on vaan venäläinen ja haisee 2km vastatuuleen

• Anonyymi

Venäläinen matkustaa kotimaassa lentokoneella, mutta ulkomaille lähdetään panssarivaunulla ja matkalasku peritään paikallisilta siviileiltä.

• Anonyymi

UUS-KOLONIALISTIT paljastivat todelliset aikeensa Washingtonissa.
      Näiden (usa + eu ) tavoitteena oli kuin olikin maailman-herruus mutta kun se ei onnistu, ryhdytään uhittelemaan.

Toki uhittelun tasolle se jää, sillän niin eu kuin usakin ovat fiskaalisessa konkurssissa ja tosiasiallisesti näiden maiden politiikkaa ovat ohjailleet ääri-kapitalistit, mikä taas on tarkoittanut ahdinkoa paikallisille asukkaille, siis ylivoimaiselle enemmistölle.

Talous-romahdustaan peitelläkseen UUS-KOLONIALISTIT siis ovat ottaneet propagandakseen sodallakin uhittelun, loogista sillä kusetetuille alamaisilleen täytyy ladata nopeasti muita uhkia, jotta suuri talous-puhallus ei paljastuisi.

Näin suomessakin siis. T . haans.ea

• Anonyymi

>> Se tietää Sinulle Lisää näitä laskuja, alati kasvavaan tahtiin !

Varsinkin, kun LAMA syvenee entisestään ! Irtisanomiset ja purran leikkaukset varmimpina esimerkkeinä !

MUISTA: Kusiaiseliitti ei KOSKAAN koe lamaa, siksi ne eivät halua siitä puhua ! Vaikka sinä ryvet jo syvällä suossa. Suunnitelmallista kusetusta

• Anonyymi

Edelleen jos länsi jää yksin muuta maailmaa vastaan länsi tulee häviämään miettikääs vähän jos kiina lyö luukut kiinni lännelle niin esim. Kännykät loppuu?🤔🤨🙄

• Anonyymi

Stubbi on ihan yhtä sossupummi kuin Bidenikin.

Elävät muiden siivellä.

• Väärin.
      Suurimmat uuskolonialistit istuvat Moskovassa ja Pekingissä.

• Anonyymi

Taas väärin. Juuri Moskova ja Peking, nostaessaan kansojensa elintasoa, ovat ajaneet UUS-KOLONIALISTIT (siis lännen, eu, usa ) paljastamaan korttinsa . Puheet "demokratiasta" oli siis vain hölmöjen harhautusta ja kaikki toimi niin kauan, kun kaikki muut maapallolla olivat niille alisteisia.

HUOMATKAA, aivan kuten impperialisti itse, sen aasialaiset "liittolaiset", eivät yksikään ole vapaita maita eikä demokratioita vaan elävät uus-kolonialististen kapitalistien puristuksessa, jatkuvassa köyhyydessä. Näitä ei oikeisto-yle teille tietenkään näytä, nuoleehan impperialistin persettä !

t. haans.sea

• Anonyymi

Stubbi teki pikaisen diagnoosin bideestä, kelpo ehdokas vielä?🤗

• Anonyymi

Ukrainalle kolonialistit lupasivat vuodelle 2025 .. 40 MRD ... eur ...öh .. doll ... öh miten se meni.. doll .. eikun eur ... jäi epäselväsksi

jos eur... sinä maksat, leikkauksina ja irtisanomisina, jos purra, jonka lähtölaskenta on alkanut, saa siihen saakka vielä jatkaa....

t. haans

• Anonyymi

Euroja tulevat olemaan, alkakaahan kaivamaan kuvetta, köyhätkin !

• Anonyymi

Kolonilaistit yrittävät nyt kaikkia mahdollisia temppuja, nämä tiedätään kyllä moskovassa:
      https://tass.com/politics/1820603

Muista, että se tulee äärimmäisen kalliiksi , myös sinulle. Ne joutuvat jakamaan lopputilejä, taloudellisen toiminnan hiipuessa edelleen !

t. haans.sea

VARO VELKAA, Se on kolonialistien juonittelua jolla saivat monet teistä satimeen.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      66
      4195
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3482
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2893
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2134
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1226
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe