1. Edesmennyt työkaveri haisi voimakkaasti asetonille. Oliko hänellä diabetes vai joku muu sairaus? Ei tullut aikanaan kysyttyä.
2. Aika usein aamukusella käydessä tulee joku, lähinnä palaneen käryä muistuttava haju. Onko minussa joku tauti, mikä sen aiheuttaa? Minulla on lääkkeet diabetekseen (2. tyyppi) ja kolesteroliin. Vai ovatko munuaiseni tuhoutumassa???
Outo haju?
Anonyymi-ap
4
391
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä sen huomaa kun munuaisen kappaleita alkaa tippumaam aamupissan myötä.
Katso oheisesta linkistä myös ketoasidoosi: Diabetes kaverillasi on hyvä arvaus.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Ketoosi_(tila)
Juo itse enemmän vettä, etenkin kivennäisvettä ja käy lääkärissä.- Anonyymi
Kusen hajuun vaikuttaa se mitä syöt ja juot. Testaa vaikka parsalla, niin huomaat.
- Anonyymi
Asetoni on aika tiukka liuotin ja jos sitä käsittelee ilman suojakäsineitä, niin kyllä ne sormet voi haista useinkin. Haju voi tarttua myös vaatteisiin jos usein lutraa kyseisen litkun kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026993
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384228- 713239
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271696- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341449
- 1431237