Mannerheimin vihaamisen syyt

Anonyymi-ap

Hävinnyt punainen puoli yrittää saada jälkikäteen moraalisen voiton leimaamalla valkoiset voittajat inhottaviksi ihmishirviöiksi. Erityisesti Mannerheimin.

Kuten vasemmistoliittolainen Katariina Lillqvist esitti Mannerheimin nukkeanimaatiossaan Uralin perhonen.

https://yle.fi/a/3-5824445

189

1097

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei kadettikoulun kasvatuskomitea ollut mikään lauma hävinneitä punikkeja.

      Kadettikoulun kasvatuskomitea kuulusteli Mannerheimin ja totesi, että ehta homppelihan tämä on, ja passitti Marskin Venäjälle homoilemaan.

      • Anonyymi

        Eli Mannerheimia ehkä epäiltiin homoksi. Mutta ei erotettu kadettikoulusta homouden takia.


      • Anonyymi

        "Ohjelman nettisivuilla Keskisarja kirjoittaa, että hän tai Westerlund eivät kumpikaan väitä Mannerheimia homoksi."

        Sehän todistaa ettei Mannerheimin homoudesta ole näyttöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ohjelman nettisivuilla Keskisarja kirjoittaa, että hän tai Westerlund eivät kumpikaan väitä Mannerheimia homoksi."

        Sehän todistaa ettei Mannerheimin homoudesta ole näyttöä.

        Arvostettu historiantutkija Lars Westerlund ei siis pidä Mannerheimia homona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvostettu historiantutkija Lars Westerlund ei siis pidä Mannerheimia homona.

        Westerlund nimenomaan toteaa, että homous on todennäköinen syy. Tuohon aikaan ei vaan puhuttu homoudesta ja dokumentteihin asia kirjattiin kiertoilmauksin, kuten "moraaliton käytös".


    • Anonyymi

      Linderin luona vieraillessa Mannerheim nukkui samaa sänkyä siskonsa "miehen" kanssa! Siitä kertoo mm. ranskalainen lehtimies Yyer Crancies lehdessään Le Maison 1909.

      • Anonyymi

        Näkikö ranskalainen lehtimies että Mannerheim ja kyseinen mies olisivat harjoittaneet homoseksiä ?


    • Anonyymi

      Meitä tavan tolkun immeisiä ei jotkut viime vuosituhannella tapahtuneet homostelut paljon hetkauta.

    • Anonyymi

      Venäjän Tiltu sepittää valeitaan ilman todisteita!

      Ja ainut todiste, minkä minä kelpuutan on VALOKUVA ITSE AKTISTA, missä Mannerheim harrastaa seksiä alastomana toisten alastomien miesten kanssa!

      Ja se pitää Stallarihomo Tarkkispojan minulle toimittaa, sillä sen minä haluan nähdä!

    • Anonyymi

      Ajeliko se lennätinaseman heppu Marskia koko yön?

    • Anonyymi

      Ei väitteen toisto ole = TODISTUS!

      Vain yksinäinen etninen venäläinen homppeli-Tiltu väittää marskin olleen itsensä kaltainen, mutta hänen uskottavuutensa on = NOLLA!

    • Anonyymi

      Tuo Mannerheimin erottaminen Haminan kadettikoulusta perustui siihen,että hänen poistuttuaan luvatta paikalliseen krouviin eräs paikkakunnalla tunnettu homofiili taritsi hänelle runsain mitoin palowiinaa ynnä tarjosi nuorukaiselle yösijan.
      Mannerheim kyllä tunnisti maailmanmiehen paikallisten umpitollojen seasta ja suostui ilomielin siirtymään uuden ystävänsä kortteeriin.Ja loppu onkin silkkaa historiaa!!

      • Anonyymi

        Ei ole. Potkut tuli punttaamisesta ja juopottelusta eikä mistään MUUSTA OLLUT NÄYTTÖÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Potkut tuli punttaamisesta ja juopottelusta eikä mistään MUUSTA OLLUT NÄYTTÖÄ!

        Homoiluista ne potkut tuli, eikä mistään muusta.


    • Anonyymi

      Sitähän voi nyt ihan jokainen miettiä, että miksi Mannerheimia vihataan täällä Suomessa edelleenkin todella paljon.

      • Anonyymi

        Homoja vihataan ja syrjitään edelleen.


      • Anonyymi

        Tai pikemminkin sitä , että marski valittiin suuressa kansanäänestyksessä "KAIKKIEN AIKOJEN MERKITTÄVIMMÄKSI SUOMALAISEKSI"!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai pikemminkin sitä , että marski valittiin suuressa kansanäänestyksessä "KAIKKIEN AIKOJEN MERKITTÄVIMMÄKSI SUOMALAISEKSI"!

        Eihän jokin homo voi koskaan ainakaan mitenkään uskottavasti olla merkittävin suomalainen henkilö missään muualla kuin pelkästään teidän homojen keskuudessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän jokin homo voi koskaan ainakaan mitenkään uskottavasti olla merkittävin suomalainen henkilö missään muualla kuin pelkästään teidän homojen keskuudessa

        Ei hän ole suomalaisille homo vaan hetero!

        Et vain ymmärrä asiaa, KOSKA olet etninen venäläinen homppeli-Tiltu Tarkkispoika!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän ole suomalaisille homo vaan hetero!

        Et vain ymmärrä asiaa, KOSKA olet etninen venäläinen homppeli-Tiltu Tarkkispoika!

        Miksi valehtelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän jokin homo voi koskaan ainakaan mitenkään uskottavasti olla merkittävin suomalainen henkilö missään muualla kuin pelkästään teidän homojen keskuudessa

        Onhan putinkin venäjän diktaattorina.


    • Anonyymi

      Oliko Mannerheim ongelmanuori eli ns. "Tarkkispoika"?

    • Anonyymi

      Ajeliko se lennätinaseman heppu Marskia koko yön?

    • Anonyymi

      Venäjän Tiltu on etninen venäläinen eikä mikään ”kantasuomalainen”!

      Hän asuu Suomessa, maassa jota vihaa, ja trollaa työkseen Suomea ja suomalaisia!

      Yksi trollauskohde on marski, jota hän väittää ilman todisteita homoksi vain ärsyttääkseen suomalaisia!

      Marskin heterous ei väitteestä muutu, mutta toki tuolla venäläisvihaa Suomessa kasvattaa!

    • Anonyymi

      Lennätinaseman heppu ja Marski lähtivät todistetusti ajelulle. On siellä ajeltu.

    • Anonyymi

      Se lennätinaseman homoko se ajeli Marskia koko yön?

    • Anonyymi

      Venäjän Tiltu on etninen venäläinen eikä mikään ”kantasuomalainen”!

      Hän asuu Suomessa, maassa jota vihaa, ja trollaa työkseen Suomea ja suomalaisia!

      Yksi trollauskohde on marski, jota hän väittää ilman todisteita homoksi vain ärsyttääkseen suomalaisia!

      Marskin heterous ei väitteestä muutu, mutta toki tuolla venäläisvihaa Suomessa kasvattaa!

    • Anonyymi

      Irstaileva isoisä ajelee lapsenlapsiaan, kuten lennätinaseman heppu Marskia.

      • Anonyymi

        ERIKOISTA, ETTÄ VÄITÄÖT TUOLLAISTA HENJILÖÄ TUNTEMATTA JA KOSKAAN NÄKEMÄTTÄ!



        En ole liioin otsikon aihe! On tyypillistä Tiltulle se, että kun ei pärjää keskustelussa hän alkaa haukkua vastaväittäjää tai tekeytyty häneksi ja kirjoittaa soopaa!



        Vastapuolen nimittely kertoo vain omasta ahdingostasi!!



        Sinulla ei ole minkäänlaisia länsimaisia käytöstapoja olemassa.


    • Anonyymi

      Lennätinaseman pomo ajeli Marskia ja irstaileva isoisä jatkaa perinteitä, kun ajelee lapsenlapsiaan. Moraali on todella hairahtunut.

      • Anonyymi

        Sepittelet satuja vastaväittäjästä vaikka et tunne tai tiedä hänestä yhtään mitään?

Kaikki alhaiset keinot kelpaa Venäjän trollille!?


    • Anonyymi

      Irstaileva isoisä ajelee lapsenlapsiaan, kuten lennätinaseman pomo ajeli Marskia aikoinaan. Moraali on todella hairahtunut.

      • Anonyymi

        Sepittelet satuja vastaväittäjästä vaikka et tunne tai tiedä hänestä yhtään mitään?



        Kaikki alhaiset keinot kelpaa Venäjän trollille!?


    • Anonyymi

      Irstaileva isoisä ajelee lapsenlapsiaan, kuten lennätinaseman pomo ajeli Marskia aikoinaan. Moraali on todella hairahtunut!

      • Anonyymi

        Sepittelet satuja vastaväittäjästä vaikka et tunne tai tiedä hänestä yhtään mitään?



        Kaikki alhaiset keinot kelpaa Venäjän trollille!?


    • Anonyymi

      Irstaileva isoisä ajelee lapsenlapsiaan, kuten lennätinaseman pomo ajeli Marskia aikoinaan. Moraali on todella hairahtunut!!

      • Anonyymi

        Sepittelet satuja vastaväittäjästä vaikka et tunne tai tiedä hänestä yhtään mitään?



        Kaikki alhaiset keinot kelpaa Venäjän trollille!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepittelet satuja vastaväittäjästä vaikka et tunne tai tiedä hänestä yhtään mitään?



        Kaikki alhaiset keinot kelpaa Venäjän trollille!?

        Miksi valehtelet?

        Ethän sinä ole koskaan nyt ollut mikään vastaväittäjä, vaan pelkästään säälittävä ja surkuhupaisa Putinin trolli.


    • Anonyymi

      Me tavan tolkun immeiset hyväksymme myös homot, eikä meitä jotkut viime vuosituhannella tapahtuneet homostelut paljon hetkauta.

      • Anonyymi

        Sinä et ole mikään ”tolkun mies” tai edes ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii Suomessa, jota vihaa eikä uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja vihataan ja tapetaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole mikään ”tolkun mies” tai edes ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii Suomessa, jota vihaa eikä uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja vihataan ja tapetaan!

        No sinähän ne vanhana venäläissodomiittina Venäjän olot tunnet🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinähän ne vanhana venäläissodomiittina Venäjän olot tunnet🤡

        SINÄ ITSE olet etninen venäläinen homppeli-Tiltu Tarkkispoika, joten tunnet myös kotimaasi olot!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SINÄ ITSE olet etninen venäläinen homppeli-Tiltu Tarkkispoika, joten tunnet myös kotimaasi olot!

        Sinähän sitä parhaiten vanhana venäläisodomiittina Venäjän olot tunnet 🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän sitä parhaiten vanhana venäläisodomiittina Venäjän olot tunnet 🤡

        SINÄ ITSE olet todellisuudessa etninen venäläinen homppeli-Tiltu Tarkkispoika, joten tunnet myös kotimaasi olot!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SINÄ ITSE olet todellisuudessa etninen venäläinen homppeli-Tiltu Tarkkispoika, joten tunnet myös kotimaasi olot!

        SINÄ ITSE vanhana venäläissodomiittina ne Venäjän olot parhaiten tunnet🤡


    • Anonyymi

      Meitä tavan tolkun immeisiä ei jotkut viime vuosituhannella tapahtuneet homostelut paljon hetkauta, venäläinen sodomiitti henkilöpalvoja kokee Mannerheimin homouden itselleen kiusallisena asiana, koska Putin laittaa homosexualistit Gulagille.

      • Anonyymi

        Sinä et ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska ei uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


      • Anonyymi

        EDELLISEN Kirjoittaja on TODELLISUUDESSA kaikille tuttu Venäjän homppeli-Tiltu eli Tarkkispoika!

        

Tässä esimerkki etnisen venäläisen homppeli-tiltun ”likaisista keinoista! Välillä hän yrittää tekeytyä itse vastaväittäjäksi ja puhua puuta heinää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EDELLISEN Kirjoittaja on TODELLISUUDESSA kaikille tuttu Venäjän homppeli-Tiltu eli Tarkkispoika!

        

Tässä esimerkki etnisen venäläisen homppeli-tiltun ”likaisista keinoista! Välillä hän yrittää tekeytyä itse vastaväittäjäksi ja puhua puuta heinää!

        Lisään vielä,että jos oli homo Mannerheim kuten minä,niin siitä kyllä TIEDETTÄISIIN!

        Sillä sen verran ÄÄNEKÄSTÄ OLI MENO!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä,että jos oli homo Mannerheim kuten minä,niin siitä kyllä TIEDETTÄISIIN!

        Sillä sen verran ÄÄNEKÄSTÄ OLI MENO!!!

        EDELLISEN Kirjoittaja on TODELLISUUDESSA kaikille tuttu Venäjän homppeli-Tiltu eli Tarkkispoika!

        

Tässä esimerkki etnisen venäläisen homppeli-tiltun ”likaisista keinoista! Välillä hän yrittää tekeytyä itse vastaväittäjäksi ja puhua puuta heinää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EDELLISEN Kirjoittaja on TODELLISUUDESSA kaikille tuttu Venäjän homppeli-Tiltu eli Tarkkispoika!

        

Tässä esimerkki etnisen venäläisen homppeli-tiltun ”likaisista keinoista! Välillä hän yrittää tekeytyä itse vastaväittäjäksi ja puhua puuta heinää!

        Mannerheimin homoseksuaalisuus on arka asia ainoastaan sinulle venäläiselle henkilöpalvojalle, koska Putin laittaa homosexualistit Gulagille.


    • Anonyymi

      Hölmöä vääntämistä. Ihan sama oliko homo vai hetero. Vapaassa maassa saa olla se mikä on. Suomessa on kymmeniä tuhansia homoja ja mitäs sitten.

      • Anonyymi

        Historiallisesta henkilöstä ei riitä pelkkä väite ja sen loputon toisto silloin kun NÄYTTÖ puuttuu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Historiallisesta henkilöstä ei riitä pelkkä väite ja sen loputon toisto silloin kun NÄYTTÖ puuttuu!

        Ja inha Tarkkispoika vaan pimittää sitä valokuvaa itse aktista, vaikka sinäkin olet sitä satoja kertoja vaatinut nähtäväksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja inha Tarkkispoika vaan pimittää sitä valokuvaa itse aktista, vaikka sinäkin olet sitä satoja kertoja vaatinut nähtäväksesi.

        Todellisuudessa: en kertaakaan! Ei ole valokuvia ja vain inha Tarkkispoija niitä edes kaipaa!
        Marski oli hetero!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellisuudessa: en kertaakaan! Ei ole valokuvia ja vain inha Tarkkispoija niitä edes kaipaa!
        Marski oli hetero!

        Mannerheimin homoseksuaalisuus on arka asia ainoastaan sinulle venäläiselle henkilöpalvojalle, koska Putin laittaa sinun kaltaisesi homosexualisti ainat Gulagille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mannerheimin homoseksuaalisuus on arka asia ainoastaan sinulle venäläiselle henkilöpalvojalle, koska Putin laittaa sinun kaltaisesi homosexualisti ainat Gulagille.

        "Mannerheimin homoseksuaalisuus on arka asia ainoastaan sinulle venäläiselle henkilöpalvojalle"

        Outoa, että väität minua, joka olen kantasuomalainen aviossa okeva isä ja usoisä muka homoksi vaikka et tunne tai ole koskaan edes nähnyt? Millä perusteella?

        "koska Putin laittaa sinun kaltaisesi homosexualisti ainat Gulagille."

        Tuoko on muka perustelu? Asun Suur-Helsingissä ja Putin taas Venäjällä, joten mitään vaaraa ei ole!

        Sinä taas väität itse marskia homoksi vaikket ole IKINÄ kyennyt näyttämään väitettäsi toteen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mannerheimin homoseksuaalisuus on arka asia ainoastaan sinulle venäläiselle henkilöpalvojalle"

        Outoa, että väität minua, joka olen kantasuomalainen aviossa okeva isä ja usoisä muka homoksi vaikka et tunne tai ole koskaan edes nähnyt? Millä perusteella?

        "koska Putin laittaa sinun kaltaisesi homosexualisti ainat Gulagille."

        Tuoko on muka perustelu? Asun Suur-Helsingissä ja Putin taas Venäjällä, joten mitään vaaraa ei ole!

        Sinä taas väität itse marskia homoksi vaikket ole IKINÄ kyennyt näyttämään väitettäsi toteen!

        Ja lisään vielä, että minä en ole koskaan ollut mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja umpihomppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska en uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!

        Ja sen takia kirjoittelen näitä homojuttujani Suomi24 palstalle, missä kaikki homoilu kirjoitukseni toki tunnetaan hyvin!


    • Anonyymi

      Niin sitä ajat muuttuu, nykyään ei ketään eroteta kadettikoulusta homoilun takia.

      • Anonyymi

        Eikä erotettu edes vuonna 1886!


    • Anonyymi

      Omasta mielestäni hän on hyvin tärkeä Suomelle. Eräänlainen h-ikoni. Vähän niinkuin Jari Siltsupää., mutta ei ihan niin tärkeä. Ihana Gustav!

      • Anonyymi

        Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

        Ja lisään nyt vielä, että minä en ole koskaan ollut mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja täysin umpihomppeli, joka vain siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska en uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!

        Ja sen takia kirjoittelen näitä homojuttujani Suomi24 palstalle, missä kaikki homoilu kirjoitukseni toki tunnetaan hyvin!


    • Anonyymi

      Ajeliko se lennätinaseman heppu Marskia koko yön?

      • Anonyymi

        Kyllä ajeli.


      • Anonyymi

        Hyvät kyydit olikin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvät kyydit olikin!

        Ja SINÄ olit vuonna 1886 vieressä muka katsomassa?

        Väite vailla näyttöä taaskin?


      • Anonyymi

        Agathon Lindholmin vuoteesta Mannerheimin löysi Kadettikoulun vääpeli, löydettyään Marskin vääpeli tokaisi, luonnollisesti ruotsiksi:

        Så långt mina ögon kan se är han här för att vara gay!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Agathon Lindholmin vuoteesta Mannerheimin löysi Kadettikoulun vääpeli, löydettyään Marskin vääpeli tokaisi, luonnollisesti ruotsiksi:

        Så långt mina ögon kan se är han här för att vara gay!

        Itsew asiassa EI LÖYTÄNYT eikä todistusta löydy muusta, kuin yöpymisestä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Agathon Lindholmin vuoteesta Mannerheimin löysi Kadettikoulun vääpeli, löydettyään Marskin vääpeli tokaisi, luonnollisesti ruotsiksi:

        Så långt mina ögon kan se är han här för att vara gay!

        Ja potkuthan siitä sitten seurasi, Kadettikoulun kasvatuskomitea kuulusteli Mannerheimin ja totesi, että ehta homppelihan tämä on, ja passitti Marskin Venäjälle homoilemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja potkuthan siitä sitten seurasi, Kadettikoulun kasvatuskomitea kuulusteli Mannerheimin ja totesi, että ehta homppelihan tämä on, ja passitti Marskin Venäjälle homoilemaan.

        Totta turiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja potkuthan siitä sitten seurasi, Kadettikoulun kasvatuskomitea kuulusteli Mannerheimin ja totesi, että ehta homppelihan tämä on, ja passitti Marskin Venäjälle homoilemaan.

        Ei todennut yhtään mitään, koska nä’yttöä oli VAIM punttaamisesta ja juopottelusta, MUTTA sekin riitti koulusta erottamiseen! TÄMÄ on Tarkkispojan elämän suurin tragedia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta turiset.

        Valetta mutiset..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todennut yhtään mitään, koska nä’yttöä oli VAIM punttaamisesta ja juopottelusta, MUTTA sekin riitti koulusta erottamiseen! TÄMÄ on Tarkkispojan elämän suurin tragedia!

        Varsinainen syy siihen, että 18-vuotias Mannerheim erotettiin kadettikoulusta, ei nimittäin ollut karkaaminen eikä juopottelu. Pahimpana häväistyksenä Haminan kadettikoulun kasvatuskomitea piti sitä, että Mannerheim oli löydetty aamulla "vähemmän hyvämaineisesta" seurasta. Koulu ei eritellyt tarkemmin, mistä tai kenestä oli kyse, mutta illanvietossa ja jatkoilla mukana ollutta lennätinpäällikköä Agathon Lindholmia pidettiin joidenkin lähteiden mukaan "homofiilinä".

        Karkuretken tapahtumia kuvattiin kasvatuskomitean pöytäkirjassa termeillä "moraalinen hairahdus" ja "alentava irstailu". Nämä on tulkittu kiertoilmauksiksi homosuhde-epäilyille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinainen syy siihen, että 18-vuotias Mannerheim erotettiin kadettikoulusta, ei nimittäin ollut karkaaminen eikä juopottelu. Pahimpana häväistyksenä Haminan kadettikoulun kasvatuskomitea piti sitä, että Mannerheim oli löydetty aamulla "vähemmän hyvämaineisesta" seurasta. Koulu ei eritellyt tarkemmin, mistä tai kenestä oli kyse, mutta illanvietossa ja jatkoilla mukana ollutta lennätinpäällikköä Agathon Lindholmia pidettiin joidenkin lähteiden mukaan "homofiilinä".

        Karkuretken tapahtumia kuvattiin kasvatuskomitean pöytäkirjassa termeillä "moraalinen hairahdus" ja "alentava irstailu". Nämä on tulkittu kiertoilmauksiksi homosuhde-epäilyille.

        Sellaista tulkintaa ei ole muualla kuin Tarkkispojan lahon kaalin sisällä! Juopottelu ja punttaus riitti erottamiseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista tulkintaa ei ole muualla kuin Tarkkispojan lahon kaalin sisällä! Juopottelu ja punttaus riitti erottamiseen!

        Ei riittänyt, mutta sodomian harrastaminen riitti!


    • Anonyymi

      Se taisi lennätinaseman pomo ajella Marskia koko yön.

      • Anonyymi

        Ei ”taisi” ole = todistus!


    • Anonyymi

      Ainahan sen on kantasuomalaiset kiistäneet!

      

Vain yksinäinen etninen venäläinen homppeli-Tiltu väittää marskin olleen itsensä kaltainen, mutta hänen uskottavuutensa on = NOLLA!

      • Anonyymi

        "Ainahan sen on kantasuomalaiset kiistäneet!"

        Eivät ole.

        Vain sinä ihan yksin olet sen kiistänyt.

        Eikä tuolla sinun kiistämiselläsi ole mikäänlaista merkitystä koskaan yhtään missään.


    • Anonyymi

      Ajeliko se lennätinaseman homo Marskia koko yön?

      • Anonyymi

        Ei kysely OLE = todistus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kysely OLE = todistus!

        Varsinainen syy siihen, että 18-vuotias Mannerheim erotettiin kadettikoulusta, ei nimittäin ollut karkaaminen eikä juopottelu. Pahimpana häväistyksenä Haminan kadettikoulun kasvatuskomitea piti sitä, että Mannerheim oli löydetty aamulla "vähemmän hyvämaineisesta" seurasta. Koulu ei eritellyt tarkemmin, mistä tai kenestä oli kyse, mutta illanvietossa ja jatkoilla mukana ollutta lennätinpäällikköä Agathon Lindholmia pidettiin joidenkin lähteiden mukaan "homofiilinä".

        Karkuretken tapahtumia kuvattiin kasvatuskomitean pöytäkirjassa termeillä "moraalinen hairahdus" ja "alentava irstailu". Nämä on tulkittu kiertoilmauksiksi homosuhde-epäilyille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinainen syy siihen, että 18-vuotias Mannerheim erotettiin kadettikoulusta, ei nimittäin ollut karkaaminen eikä juopottelu. Pahimpana häväistyksenä Haminan kadettikoulun kasvatuskomitea piti sitä, että Mannerheim oli löydetty aamulla "vähemmän hyvämaineisesta" seurasta. Koulu ei eritellyt tarkemmin, mistä tai kenestä oli kyse, mutta illanvietossa ja jatkoilla mukana ollutta lennätinpäällikköä Agathon Lindholmia pidettiin joidenkin lähteiden mukaan "homofiilinä".

        Karkuretken tapahtumia kuvattiin kasvatuskomitean pöytäkirjassa termeillä "moraalinen hairahdus" ja "alentava irstailu". Nämä on tulkittu kiertoilmauksiksi homosuhde-epäilyille.

        Juuri noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin.

        Ei lännessä tarvitse todistaa miestä tai naista HETEROKSI, koska se on OLETUS! Sillä, joka henkilöstä muuta väittää, on TODISTUSTAAKKA!

        JA SIIHEN SINÄ ET OLE KOSKAAN KYENNYT!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lännessä tarvitse todistaa miestä tai naista HETEROKSI, koska se on OLETUS! Sillä, joka henkilöstä muuta väittää, on TODISTUSTAAKKA!

        JA SIIHEN SINÄ ET OLE KOSKAAN KYENNYT!

        Eri mieltä.

        Ei ole enää nykyään lännessä minkäänlainen oletus tuo mainitsemasi asia.

        Lännessä nykyään ihmiset hyväksyvät esimerkiksi homoseksuaalisuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eri mieltä.

        Ei ole enää nykyään lännessä minkäänlainen oletus tuo mainitsemasi asia.

        Lännessä nykyään ihmiset hyväksyvät esimerkiksi homoseksuaalisuuden.

        Totta turiset, me tavan tolkun immeiset hyväksymme Mannerheimin homouden, eikä se saa meitä hermostumaan, toisin kuin venäläisen henkilöpalvojan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta turiset, me tavan tolkun immeiset hyväksymme Mannerheimin homouden, eikä se saa meitä hermostumaan, toisin kuin venäläisen henkilöpalvojan.

        Sinä et ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska ei uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska ei uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

        Ja lisään nyt vielä, että minä en ole koskaan ollut mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja täysin umpihomppeli, joka vain siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska en uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!

        Ja sen takia kirjoittelen näitä homojuttujani Suomi24 palstalle, missä kaikki homoilu kirjoitukseni toki tunnetaan hyvin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisään nyt vielä, että minä en ole koskaan ollut mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja täysin umpihomppeli, joka vain siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska en uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!

        Ja sen takia kirjoittelen näitä homojuttujani Suomi24 palstalle, missä kaikki homoilu kirjoitukseni toki tunnetaan hyvin!

        Niinhän sinä olet ja etnisenä venäläisenä homppeli-Tiltuna olet pesiytynyt Suomeen, jota vihaat ja trollaat kotimaasi >Venäjän puolesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sinä olet ja etnisenä venäläisenä homppeli-Tiltuna olet pesiytynyt Suomeen, jota vihaat ja trollaat kotimaasi >Venäjän puolesta!

        Ja lisään nyt vielä, että minä en ole koskaan ollut mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja täysin umpihomppeli, joka vain siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska en uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!

        Ja sen takia kirjoittelen näitä homojuttujani Suomi24 palstalle, missä kaikki homoilu kirjoitukseni toki tunnetaan hyvin!


    • Anonyymi

      Lennätinaseman hoitaja ajeli Marskia koko yön.

      • Anonyymi

        Mitään näyttöä ei asiasta OLE! Ei väitteen toistelu ole = NÄYTTÖ!


    • Anonyymi

      Marski antoi lennätinaseman pomon ajella itseään, hetero ei tee sellaista.

      • Anonyymi

        Ja lisään vielä tähän, että minä en ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska en uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!



        Ja sen takia minä kirjoittelen näitä homojuttuja tänne Suomi24 foorumille, missä kirjoitukseni kyllä hyvin tunnetaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisään vielä tähän, että minä en ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska en uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!



        Ja sen takia minä kirjoittelen näitä homojuttuja tänne Suomi24 foorumille, missä kirjoitukseni kyllä hyvin tunnetaan!

        Ja Marskin kuvaa pidät varmaan yöpöydälläsi, niinkuin teikäläisillä on tapana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Marskin kuvaa pidät varmaan yöpöydälläsi, niinkuin teikäläisillä on tapana?

        En pidäö henkilökuvia esillä missään pitsi jokunen lasten lasten koulukuva on jääkaapin ovessa! Onko se raskauttavaa?🤡🤡🤡🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pidäö henkilökuvia esillä missään pitsi jokunen lasten lasten koulukuva on jääkaapin ovessa! Onko se raskauttavaa?🤡🤡🤡🤡

        No onhan teillä homppeleillakin oikeus katsella lasten kuvia, kunhan se vaan jää pelkästään siihen katseluun!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan teillä homppeleillakin oikeus katsella lasten kuvia, kunhan se vaan jää pelkästään siihen katseluun!

        Ja lisään vielä tähän, että minä en ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska en uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!



        Ja sen takia minä kirjoittelen näitä homojuttuja tänne Suomi24 foorumille, missä kirjoitukseni kyllä hyvin tunnetaan!


    • Anonyymi

      Mannerheimin homous on kiistaton tosiasia ja me suomalaiset hyväksymme sen täysin.

      • Anonyymi

        Sinä et ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska ei uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska ei uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

        Ehta homppelihan tuo oli, ja sekös venäläistä henkilöpalvojaa kyrsii niin suunnattomasti:-D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehta homppelihan tuo oli, ja sekös venäläistä henkilöpalvojaa kyrsii niin suunnattomasti:-D

        Kun et kerran väitettäsi kykjene näyttämään koskaan toteen niin kaikki kyrsiminen päätyy aina lopulta etniselle venäläiselle homppeli-Tiltulle itselle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun et kerran väitettäsi kykjene näyttämään koskaan toteen niin kaikki kyrsiminen päätyy aina lopulta etniselle venäläiselle homppeli-Tiltulle itselle!

        Homo oli, ja sekös venäläistä henkilöpalvoja sodomiittia niin suuresti kyrsii 🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homo oli, ja sekös venäläistä henkilöpalvoja sodomiittia niin suuresti kyrsii 🤡

        Sinä et ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska ei uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!



        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        

Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska ei uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!



        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        

Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

        Eri mieltä

        Ei, kyllä se olet pelkästään nyt vain sinä, venäläinen sodomiitti, ketä Mannerheimin täysin uskottavasti todistettu homoseksuaalisuus niin kovasti kyrsii🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eri mieltä

        Ei, kyllä se olet pelkästään nyt vain sinä, venäläinen sodomiitti, ketä Mannerheimin täysin uskottavasti todistettu homoseksuaalisuus niin kovasti kyrsii🤡

        Et ole tuonut palstalle AINOATAKAAN ” uskottavaa todistetta”!


    • Anonyymi

      Lennätinaseman homo ajeli Marskia koko yön.

    • Anonyymi

      Ja lisään tietenkin vielä tähän sen faktan, että minä en ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska en uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!



      Ja sen takia minä kirjoittelen näitä homojuttuja tänne Suomi24 foorumille, missä kirjoitukseni kyllä hyvin tunnetaan!

    • Anonyymi

      Mutta lennätinaseman pomo ajeli Marskia aikoinaan koko yön.

      • Anonyymi

        Ei aivoton toistelu ole = TODISTUS? Sinun piti todistaa asia oikeaksi totuudeksi! Koeta nyt keksiä jotain parempaa kuin valokuva ratsastuksesta tai Nikolai2:sta!


      • Anonyymi

        Niinhän tuo kuulu tehneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän tuo kuulu tehneen.

        Todistus ja näyttö puuttuu… nyt ja aina!


      • Anonyymi

        Niinhän tuo teki, eikä ketään eroteta kadettikoulusta heterostelun takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän tuo teki, eikä ketään eroteta kadettikoulusta heterostelun takia.

        Ja jos erotetaan homostelun takia niin se myös mainitaan SYYNÄ! Nyt ei mainittu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos erotetaan homostelun takia niin se myös mainitaan SYYNÄ! Nyt ei mainittu!

        Ja lisään vielä, että Venäjän Tiltu sepitää valeitaan ilman todisteita!

        Ja ainut todiste, minkä minä kelpuutan on VALOKUVA ITSE AKTISTA, missä Mannerheim harrastaa seksiä alastomana muiden alastomien miesten kanssa!

        Ja se pitää Stallarihomo Tarkkispojan minulle toimittaa, sillä sen minä haluan nähdä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisään vielä, että Venäjän Tiltu sepitää valeitaan ilman todisteita!

        Ja ainut todiste, minkä minä kelpuutan on VALOKUVA ITSE AKTISTA, missä Mannerheim harrastaa seksiä alastomana muiden alastomien miesten kanssa!

        Ja se pitää Stallarihomo Tarkkispojan minulle toimittaa, sillä sen minä haluan nähdä!

        Ja lisään vielä tähän, että minä en ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska en uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!



        Ja sen takia minä kirjoittelen näitä homojuttuja tänne Suomi24 foorumille, missä kirjoitukseni kyllä hyvin tunnetaan!


    • Anonyymi

      Ei Mannerheimia vihata, vaan arvostetaan suuresti. Jos nyt muutama tiltu täällä trollaa Mannerheim-vihaviestejä, se ei tarkoita yhtään mitän.

    • Anonyymi

      Meitä tavan tolkun ihmisiä ei jotkut viime vuosituhannella tapahtuneet homostelut paljon hetkauta.

      • Anonyymi

        Sinä et ole mikään ”täysjärkinen” tai edes ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii Suomessa, jota vihaa eikä uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja vihataan ja tapetaan!

        

Homoväite on AINA kiistetty Suomessa ja SINÄ YKSIN sitä enää levittelet pahimmillaan kahdeksassa ketjussa yhtäaikaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole mikään ”täysjärkinen” tai edes ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii Suomessa, jota vihaa eikä uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja vihataan ja tapetaan!

        

Homoväite on AINA kiistetty Suomessa ja SINÄ YKSIN sitä enää levittelet pahimmillaan kahdeksassa ketjussa yhtäaikaa!

        "Homoväite on AINA kiistetty Suomessa"

        Sinä itsehän se nyt vain ihan yksin olet tuon kyseisen asian kiistänyt täällä. Ei kukaan muu.

        Ja ei noilla sinun kiistämisilläsi ole enää nyt minkäänlaista merkitystä yhtään missään, koska sinä olet nyt menettänyt täällä sen oman uskottavuutesi ihan vallan kokonaan jo todella kauan aikaa sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Homoväite on AINA kiistetty Suomessa"

        Sinä itsehän se nyt vain ihan yksin olet tuon kyseisen asian kiistänyt täällä. Ei kukaan muu.

        Ja ei noilla sinun kiistämisilläsi ole enää nyt minkäänlaista merkitystä yhtään missään, koska sinä olet nyt menettänyt täällä sen oman uskottavuutesi ihan vallan kokonaan jo todella kauan aikaa sitten.

        ” Sinä itsehän se nyt vain ihan yksin olet tuon kyseisen asian kiistänyt täällä. Ei kukaan muu.”

        Et sitten näemmä edes kykene seuraamaan yleistä kommentointia, koska väitteesi torjutaan palstalla yleisestri ja jatkuvasti! Lisäksi sinua ei juuri kukaan tue!

        ”Ja ei noilla sinun kiistämisilläsi ole enää nyt minkäänlaista merkitystä yhtään missään, koska sinä olet nyt menettänyt täällä sen oman uskottavuutesi ihan vallan kokonaan jo todella kauan aikaa sitten.”

        Sinun kantasi asiaan on täysin epäolennainen, koska uskottavuutesi on OLEMATON!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Sinä itsehän se nyt vain ihan yksin olet tuon kyseisen asian kiistänyt täällä. Ei kukaan muu.”

        Et sitten näemmä edes kykene seuraamaan yleistä kommentointia, koska väitteesi torjutaan palstalla yleisestri ja jatkuvasti! Lisäksi sinua ei juuri kukaan tue!

        ”Ja ei noilla sinun kiistämisilläsi ole enää nyt minkäänlaista merkitystä yhtään missään, koska sinä olet nyt menettänyt täällä sen oman uskottavuutesi ihan vallan kokonaan jo todella kauan aikaa sitten.”

        Sinun kantasi asiaan on täysin epäolennainen, koska uskottavuutesi on OLEMATON!

        "Et sitten näemmä edes kykene seuraamaan yleistä kommentointia, koska väitteesi torjutaan palstalla yleisestri ja jatkuvasti! Lisäksi sinua ei juuri kukaan tue!"

        Miksi valehtelet?

        Olen todellakin seurannut tilannetta todella tarkkaan jo pidemmän aikaa.
        Ja kyllä se sinä olet nyt vain ihan yksin nyt se ainoa joka on kiistänyt mainitsemasi kyseisen asian täällä.

        Mutta täysin itsehän sinä olet nyt tuon todella kivikkoisen pelkästään valheisiin perustuvan tiesi aikoinaan valinnut. Nyt sinä sitten vain kärsit siitä täällä ihan päivittäin.


    • Anonyymi

      Mannerheimin homoudessa ei meille suomalaisille ole mitään hävettävää.

      • Anonyymi

        Sinä et ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska ei uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska ei uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

        Ja lisään vielä tähän sen faktan, että minä en ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesin vihaamassani Suomessa, koska en uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!



        Ja sen takia minä kirjoittelen näitä homojuttuja tänne Suomi24 foorumille, missä kirjoitukseni kyllä hyvin tunnetaan!


    • Anonyymi

      Mannerheimin homous on kiistaton tosiasia, mutta me suomalaiset emme häpeä sitä.

      • Anonyymi

        Sinä et ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska ei uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


    • Anonyymi

      Ja lisään vielä tähän sen faktan, että minä en ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesin vihaamassani Suomessa, koska en uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!



      Ja sen takia minä kirjoittelen näitä homojuttuja tänne Suomi24 foorumille, missä kirjoitukseni kyllä hyvin tunnetaan!

    • Anonyymi

      Me etniset Suomalaiset seisomme(tukevasti) Mannerheimin homouden puolesta!
      Ei Homous miestä pahenna,jos ei mies homoutta!
      Tuon hajonneen perheen vesan oireilehteleminen koulukiusaamisineen,rötöstelyineen sisälsi siis vielä miehimyksellisyyden,jota Hän vielä pahensi,joutuen syytökseen antautumisesta Julkihomolle!
      Tämän kaiken siis kesti Mannerheim,kuin Mies!Nousten muiden piilohomojen palvomaksi!
      Siitä siis johtuu hänen Yksisilmäinen palvontansa täällä,palstalla!

      • Anonyymi

        Totta turiset, läntinen heteromies ei palvo ketään, eikä häntä joskus ammoisina aikoina tapahtuneet homostelut paljon hetkauta:-D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta turiset, läntinen heteromies ei palvo ketään, eikä häntä joskus ammoisina aikoina tapahtuneet homostelut paljon hetkauta:-D

        TOSIN SINÄ et ole läntinen etkä suomalainen vaan etninen venäläinen homppeli-Tiltu Tarkkispoika ja ”ammoiset ajat”. LIIKUTTAA SINUA NIIN KOVASTI, että parhaimmillaan pidät yllä marskista jopa KAHDEKSAA SYYTÖSKETJUA HISTORIALLISELLA PALSTALLA!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TOSIN SINÄ et ole läntinen etkä suomalainen vaan etninen venäläinen homppeli-Tiltu Tarkkispoika ja ”ammoiset ajat”. LIIKUTTAA SINUA NIIN KOVASTI, että parhaimmillaan pidät yllä marskista jopa KAHDEKSAA SYYTÖSKETJUA HISTORIALLISELLA PALSTALLA!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

        Ainoastaan venäläistä sodomiittihenkilöpalvojaa Mannerheimin homous kyrsii suunnattomasti:-D


    • Anonyymi

      Mannerheimin homous on kiistaton.

      • Anonyymi

        Eikä sitä ole koskaan kukaan kiistänytkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä sitä ole koskaan kukaan kiistänytkään.

        Se on kiistetty AINA!

        Montakohan sataa kertaa olet tuon toistanut?

        Sen sijaan pitävää todistusta väitteelle on etniseltä venäläiseltä homppeli- Tiltu Tarkkispojalta TÄYSIN TURHA odottaa!?


    • Anonyymi

      Ja lisään vielä tähän sen faktan, että minä en ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesin vihaamassani Suomessa, koska en uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!



      Ja sen takia minä kirjoittelen näitä homojuttuja tänne Suomi24 foorumille, missä kirjoitukseni kyllä hyvin tunnetaan!

      • Anonyymi

        Miksi vain valehtelet ja nimittelet muita ihmisiä? Jos Mannerheimin homous kyrsii sinua noin paljon, mene ammattiauttajalle, äläkä täällä raivoa päivästä toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vain valehtelet ja nimittelet muita ihmisiä? Jos Mannerheimin homous kyrsii sinua noin paljon, mene ammattiauttajalle, äläkä täällä raivoa päivästä toiseen.

        Mikä ihmeen ’homous’? Et ole näyttänyt edes toteen väittämääsi homoutta ja VAIN SE tässä kyrsii!

        Länsimaissa on oletus se, että jos historiallisesta henkilöstä jotakin väittää niin väite pitää myös näyttää toteen! Siihen sinä et pysty. Ei ole kyse väitteen sisällöstä vaan puuttuvasta näytöstä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen ’homous’? Et ole näyttänyt edes toteen väittämääsi homoutta ja VAIN SE tässä kyrsii!

        Länsimaissa on oletus se, että jos historiallisesta henkilöstä jotakin väittää niin väite pitää myös näyttää toteen! Siihen sinä et pysty. Ei ole kyse väitteen sisällöstä vaan puuttuvasta näytöstä!

        Mannerheim oli homppeli, niin kuin sinäkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mannerheim oli homppeli, niin kuin sinäkin!

        Niinkö? Marskista näyttö puuttuu ja minä en ole edes otsikon aihe

        On tyypillistä trollille, että aina jossain vaiheessa hän alkaa sättiä vastaväittäjää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö? Marskista näyttö puuttuu ja minä en ole edes otsikon aihe

        On tyypillistä trollille, että aina jossain vaiheessa hän alkaa sättiä vastaväittäjää!

        No niinhän sinä sodomiitti teet😂


    • Anonyymi

      Ja lisään vielä tähän, että minä en ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska en uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!



      Ja sen takia minä kirjoittelen näitä homojuttuja tänne Suomi24 foorumille, missä kirjoitukseni kyllä hyvin tunnetaan!

      • Anonyymi

        Jaa, eks sää ookkaan Helsingin Kalliosta, kun kirjoitat olevas etninen Venäjän homppeli?


    • Anonyymi

      Ja lisään vielä tähän, että minä en ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska en uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!



      Ja sen takia minä kirjoittelen näitä homojuttuja tänne Suomi24 foorumille, missä kirjoitukseni kyllä hyvin tunnetaan!

      • Anonyymi

        Siinähän teitä on sitten kaksi homppelia, sinä ja sinun marsalkkasi:-D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän teitä on sitten kaksi homppelia, sinä ja sinun marsalkkasi:-D

        Joista etninen venäläinen homppeli-Tkiltu Tarkkispoika aivan turhaan esittää väittämiä, joita ei kykene edes oikeiksi todistamaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joista etninen venäläinen homppeli-Tkiltu Tarkkispoika aivan turhaan esittää väittämiä, joita ei kykene edes oikeiksi todistamaan!

        Hehe et sinä mikään normaali heterovanhus kyllä ole:-D


    • Anonyymi

      Mannerheimin homous on kiistaton tosiasia ja se kyrsii suunnattomasti irstailevaa isoisää.

      • Anonyymi

        En ole liioin otsikon aihe! On tyypillistä Tiltulle se, että kun ei pärjää keskustelussa hän alkaa haukkua vastaväittäjää tai tekeytyty häneksi ja kirjoittaa soopaa!

        Et ole näyttänyt sitä toteen KERTAAKAAN VAIKKA ASIAN PERÄÄN ON KYSYTTY JO USEITA VUOSIA!

        Yhtään ainoaa silminnäkijän todistusta kirjallisena ei ole löytynyt eikä edes kasvatuskomitean lausunto erottamisen syynä viittaa homouteen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole liioin otsikon aihe! On tyypillistä Tiltulle se, että kun ei pärjää keskustelussa hän alkaa haukkua vastaväittäjää tai tekeytyty häneksi ja kirjoittaa soopaa!

        Et ole näyttänyt sitä toteen KERTAAKAAN VAIKKA ASIAN PERÄÄN ON KYSYTTY JO USEITA VUOSIA!

        Yhtään ainoaa silminnäkijän todistusta kirjallisena ei ole löytynyt eikä edes kasvatuskomitean lausunto erottamisen syynä viittaa homouteen!

        Älä hiilesty, ei ketään ole erotettu kadettikoulusta heterostelun takia, homostelusta ne potkut tuli!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä hiilesty, ei ketään ole erotettu kadettikoulusta heterostelun takia, homostelusta ne potkut tuli!

        Minä ”en hiilesty” koskaan! Ja ne potkut tuli juopottelusta ja punttauksesta”! Homostelua ei syynä mainittu!


    • Anonyymi

      Tässä taas hyvin näemme, kuinka pahat traumat Mannerheimin homous on irstailevaan isoisään jättänyt. Heti raivostuu, alkaa sepittelemään asioita omasta päästään ja haukkuu muita ihmisiä. Laitoshoitoon pitäisi irstaileva isoisä laittaa pysyvästi.

      • Anonyymi

        Miksi sepittelet valeita omassa päässäsi? Ne ovat valeita ja omia kuvitelmiasi!

        - minulla ei ole mitään traumoja sinun kuvitelmiesi takia
        - otsikon aihe on marski vaikka yrität kohdistaa sen minuun
        - en suinkaan hauku ”ihmisiä” vaan haukun YKSIN SINUA etninen venäläinen homppeli-trolli
        - en raivostu mistään enkä koskaan vaan odotan sinun vain todistavan väitteesi
        - laitoshoitoon pääsyn ansaitset itse. Trollaamalla venäläisenä Suomessa… maassa, jota vihaat!


    • Anonyymi

      Epäile vihaamista, koska hän on historiaa. Siitähän on sata vuotta. Ihmisen pitäisi kyetä elämään seassa. Menneisyydestä on hyvä tietää, ettei tee samoja virheitä ja tulevaisuudesta ei kukaan tiedä tarkkaan, mitä tulee tapahtumaan. Se vuoksi on elettävä tätä päivääniiden tietojen ja taitojen pohjalta, jotka olemme kyenneet omaksumaan. Hyvää tätä päivää!

    • Anonyymi

      Etninen venäläinen homppeli-Trolli haluaa elää menneisyydessä, koska 50-100 vuotta sitten hänen henkinen kotimaansa Neuvostoliitto viimeksi menestyi!

    • Anonyymi

      Irstailevaa isoisää on ajeltu lapsena, kuten lennätinaseman pomo ajeli Marskia.

      • Anonyymi

        Minä en ole liioin otsikon aihe!

        On tyypillistä Tiltulle se, että kun ei pärjää keskustelussa hän alkaa haukkua vastaväittäjää tai tekeytyty häneksi ja kirjoittaa soopaa!

        Venäjän Tiltu on etninen venäläinen eikä mikään ”kantasuomalainen”!

        Hän asuu Suomessa, maassa jota vihaa, ja trollaa työkseen Suomea ja suomalaisia!

        Yksi trollauskohde on marski, jota hän väittää ilman todisteita homoksi vain ärsyttääkseen suomalaisia!

        Marskin heterous ei väitteestä muutu, mutta toki tuolla venäläisvihaa Suomessa kasvattaa!


    • Anonyymi

      Ja lisään vielä tähän, että minä en ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska en uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!



      Ja sen takia minä kirjoittelen näitä homojuttuja tänne Suomi24 foorumille, missä kirjoitukseni kyllä hyvin tunnetaan!

      • Anonyymi

        Oletko sinä se irstaileva isoisä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä se irstaileva isoisä?

        Olen 52 vuotta aviossa ollu isoisä ja irstailut on jääneet väliin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 52 vuotta aviossa ollu isoisä ja irstailut on jääneet väliin!

        Sinähän itse olet jo monta vuotta kirjoittanut, että sinulle termi "alentavat irstailut" tarkoittaa nukkumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 52 vuotta aviossa ollu isoisä ja irstailut on jääneet väliin!

        AVIOLIITTO ON ”IRSTAILUA” VAIN ETNISELLE VENÄLÄISELLE HOMPPELI-TILTU TARKKISPOJALLE, KOSKA HÄN KOKEE SEN SELLAISEKSI. MEILLE MUILLE SE ON NORMAALIA ELÄMÄÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän itse olet jo monta vuotta kirjoittanut, että sinulle termi "alentavat irstailut" tarkoittaa nukkumista.

        TAAS SEPITÄT SILKKAA VALETTA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AVIOLIITTO ON ”IRSTAILUA” VAIN ETNISELLE VENÄLÄISELLE HOMPPELI-TILTU TARKKISPOJALLE, KOSKA HÄN KOKEE SEN SELLAISEKSI. MEILLE MUILLE SE ON NORMAALIA ELÄMÄÄ!

        Hehe et sää mikään normaali heterovanhus kyllä ole:-D


    • Anonyymi

      Minä en ole liioin otsikon aihe! On tyypillistä Tiltulle se, että kun ei pärjää keskustelussa hän alkaa haukkua vastaväittäjää tai tekeytyy häneksi ja kirjoittaa soopaa!

      Unohdat nyt marskin ja keskityt vastaväittäjän henkilöön! Tyypillinen trollin ilmentymä!

    • Anonyymi

      Ja lisään vielä tähän, että minä en ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska en uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!



      Ja sen takia minä kirjoittelen näitä homojuttuja tänne Suomi24 foorumille, missä kirjoitukseni kyllä hyvin tunnetaan!

    • Anonyymi

      Sinä olet useasti kirjoittanut tänne, että termillä: "alentavat irstailut" tarkoitetaan nukkumista ja "moraaliset hairahdukset" tarkoittavat sinulle alkoholinkäyttöä.

      • Anonyymi

        Tuskinpa vain! Onko Lasol-pullo taas tullut kumotuksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa vain! Onko Lasol-pullo taas tullut kumotuksi?

        Sinä olet kyllä erikoinen tyyppi. Olet todella monta kertaa kirjoittanut tänne, että kun kadettikoulun kasvatuskomitea käytti Mannerheimista termejä: "alentavat irstailut" ja "moraaliset hairahdukset", sinun mielestäsi niillä tarkoitettiin nukkumista ja alkoholinkäyttöä. Sinä joko trollaat tai sinulla on todella pahoja mielenterveysongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa vain! Onko Lasol-pullo taas tullut kumotuksi?

        Homoiluista ne potkut tuli!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet kyllä erikoinen tyyppi. Olet todella monta kertaa kirjoittanut tänne, että kun kadettikoulun kasvatuskomitea käytti Mannerheimista termejä: "alentavat irstailut" ja "moraaliset hairahdukset", sinun mielestäsi niillä tarkoitettiin nukkumista ja alkoholinkäyttöä. Sinä joko trollaat tai sinulla on todella pahoja mielenterveysongelmia.

        Koeta nyt päättää kummasta on kyse! Epämääräisen lausekkeen sisällöstä kun ei selviä, että mistä on kysymys! Sinä homppelina arvelet sen viittaavan homoiluun ja minä taas heterona arvelen sen liittyvän yöpymiseen jo ennalta kielletyssä seurassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homoiluista ne potkut tuli!

        Se on homppelin mielipide! Ei toisto muuta sitä todeksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koeta nyt päättää kummasta on kyse! Epämääräisen lausekkeen sisällöstä kun ei selviä, että mistä on kysymys! Sinä homppelina arvelet sen viittaavan homoiluun ja minä taas heterona arvelen sen liittyvän yöpymiseen jo ennalta kielletyssä seurassa!

        Eli sinä olet sitä mieltä, että termillä "alentavat irstailut" tarkoitetaan nukkumista? Sinulla on kyllä pahoja mielenterveysongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinä olet sitä mieltä, että termillä "alentavat irstailut" tarkoitetaan nukkumista? Sinulla on kyllä pahoja mielenterveysongelmia.

        Tässä tapauksessa kun jätät tahallisesti puolet faktoista pois!

        Kadettikoulussa oli käskynjaolla nimeltä mainiten kerrottu, ettei lennätinukon kanssa olla missään tekemisissä. Marski punttasi, juopotteli ja yöpyi. Ne yhdessä riitti erottamise3en! Kukaan ei ollut paikan päällä toteamassa mistään muusta EIUKÄ SELLAISTA LIIOIN MAINITA EDES EROTTAMISEN AIHEENA!

        Vuonna 1886 homostelulle oli todella nimi, jos se olisi ollut erottamisen syynä! Etkö osaa edes keskustella ilman nimittelyä? Se pikemminkin kertoo mielenterveysongelmista!🤡🤣😅👏😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä tapauksessa kun jätät tahallisesti puolet faktoista pois!

        Kadettikoulussa oli käskynjaolla nimeltä mainiten kerrottu, ettei lennätinukon kanssa olla missään tekemisissä. Marski punttasi, juopotteli ja yöpyi. Ne yhdessä riitti erottamise3en! Kukaan ei ollut paikan päällä toteamassa mistään muusta EIUKÄ SELLAISTA LIIOIN MAINITA EDES EROTTAMISEN AIHEENA!

        Vuonna 1886 homostelulle oli todella nimi, jos se olisi ollut erottamisen syynä! Etkö osaa edes keskustella ilman nimittelyä? Se pikemminkin kertoo mielenterveysongelmista!🤡🤣😅👏😂

        "Kadettikoulussa oli käskynjaolla nimeltä mainiten kerrottu, ettei lennätinukon kanssa olla missään tekemisissä."

        Ei oltu kerrottu, NÄYTTÖ PUUTTUU!

        Kadetti Gustaf Mannerheimin kohtalo ratkesi kiirastorstain ja pitkäperjantain välisenä yönä 1886. Kuten tavallista, 18-vuotias Gustaf oli arestissa ja poistumiskiellossa. Muut pääsivät pääsiäislomalle, ja Hamina täyttyi pyhäputkea hummailevista siviileistä. Kerrankin ”myyränkolo” kuhisi elämää. Gustaf yksin kyhjötti kasarmin vankina. Hän päätti ottaa riskin siitäkin syystä, että koulun henkilökunta oli juovuksissa ja vartiointi vähäistä.

        Gustaf väsäsi manttelista petiinsä ”sijaisnuken” ja livisti kestikievariin. Siellä hän istahti tuttuun setäseurueeseen. Keski-ikäiset virkamiehet tarjosivat janoiselle kadetille paloviinaa, olutta ja viiniä. Gustaf juopui tolkuttomasti eikä yrittänytkään palata sijaisnuken tilalle. Pako paljastui puolenyön maissa, jolloin Gustaf oli jo hortoillut jatkoille laitakaupungille. Hän heräsi aamulla jatkopaikan ”tilapäisestä vuoteesta” kadettikoulun vääpelin ravisteluun.

        Yksi jatkoseurueen jäsenistä oli tunnettu homoseksuaali, ja tämä asianhaara painoi vaa’assa enemmän kuin Gustafin päihtymys ja poistumisrike. Gustaf joutui heti kohmelossa kadettikoulun johtajan eteen. ”Alentavat irstailut” ja ”moraalittomat hairahdukset” johtivat erottamiseen. 48 tunnin sisällä Gustaf joutui keräämään kamansa ja häipymään Haminasta iäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä tapauksessa kun jätät tahallisesti puolet faktoista pois!

        Kadettikoulussa oli käskynjaolla nimeltä mainiten kerrottu, ettei lennätinukon kanssa olla missään tekemisissä. Marski punttasi, juopotteli ja yöpyi. Ne yhdessä riitti erottamise3en! Kukaan ei ollut paikan päällä toteamassa mistään muusta EIUKÄ SELLAISTA LIIOIN MAINITA EDES EROTTAMISEN AIHEENA!

        Vuonna 1886 homostelulle oli todella nimi, jos se olisi ollut erottamisen syynä! Etkö osaa edes keskustella ilman nimittelyä? Se pikemminkin kertoo mielenterveysongelmista!🤡🤣😅👏😂

        Vääpeli tosin yllätti pojat kesken aktin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vääpeli tosin yllätti pojat kesken aktin.

        Ei yllättänyt eikä mistään löydy kirjallisena moista todistusta, joten SEPITIT SEN ITSE.

        Vain yöpyminen on todettu… ei muuta.

        Asiaa on tosissaan tutkinut sinua tarkempi ja luotettavampi (ja taatusti rehellisempi!) historiantutkija Teemu Keskisarja ja hän sanoo näin:

        Keskisarja Teemu

        Lyseosta Mannerheim lähti aika vastentahtoisesti Haminan kadettikouluun, jota hän kutsui myöhemmin jopa “kidutuskammioksi”. Kurinpito oli ankaraa ja simputtamista riitti.

        Huonotapainen käytös, viinan juominen ja velkaantuminen olivat mukana Mannerheimin kuvioissa.

        - Hän oli lievästi sanoen ongelmanuori. Oli hyvin pienistä yhteensattumista kiinni, että kummalta puolelta ristikkoa katsellaan, Keskisarja sanoo.
        18-vuotiaana kadettina Mannerheim karkasi lomakiellostaan huolimatta illanviettoon kaupungille. Sieltä hän ajautui jatkoille keski-ikäisten virkamiesten kanssa ja sammui.

        - Hän oli mielettömän komea kadetti, joka sammui väärässä miesseurassa. En väitä häntä homoksi. Hän oli hyväksikäytetty ja sai homoepäilysten takia potkut Haminan kadettikoulusta, Keskisarja sanoo.

        Keskisarjan mielestä on hyvin merkillistä, että Mannerheimiä on pitkään huhuttu homoksi, vaikka siitä ei ole vedenpitävää kirjallista näyttöä.

        - Hänen olemuksessaan oli jotain sellaista, jonka aikalaiset mielsivät kuuluvan homoseksuaalisuuteen.

        Jos pääsisin tapaamaan Mannerheimin tuonpuoleisessa, niin kysyisin häneltä, että oletko homo?


    • Anonyymi

      Sinä, etninen venäläinen homppeli-Tiltu Tarkkispoika voit todella todistaa minun olevan väärässä tuomalla esiin väittämäsi muka kirjallisen todistuksen nähdystä aktista!

      Ole hyvä vaan. Jos sellainen olisi OIKEASTI OLEMASSA niin ei asiasta olisi jankutettu vuosikausia!

      • Anonyymi

        Etkö osaa edes keskustella ilman nimittelyä? Se pikemminkin kertoo mielenterveysongelmista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö osaa edes keskustella ilman nimittelyä? Se pikemminkin kertoo mielenterveysongelmista!

        Vain sinulle se kertoo! Nimittelet itse jatkuvasti ja monta vertaa enemmän! SIIHEN NÄHDEN olet oudon herkkähipiäinen?


    • Anonyymi

      Katariina Lillqvist ei ole yhtä kuin kaikki vasemmistolaiset, joten ÄLÄ YLEISTÄ

    • Anonyymi

      Katariina Who? Miten hän asiaan liittyy?

    • Anonyymi

      Punaiset ymmärtää asian ja useimmista suvuista perinnöllinen punatauti on jo parantunut. Mutta putinatseja asia selvästi yhä korpeaa, ja kun ei uusia voittojakaan ole tulossa....

    • Anonyymi

      Umpihomo oli, ja sekös irstailevaaa isoisää kyrsii suuresti 😜

    • Anonyymi

      Sinä et ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska ei uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!



      Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!



      Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

      • Anonyymi

        Mutta irstailevaa isoisää Mannerheimin homous niin suuresti kyrsii 😜


      • Anonyymi

        Etkö osaa edes keskustella ilman nimittelyä? Se pikemminkin kertoo mielenterveysongelmista!!


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe