OLEMASSA OLO ENNEN IHMISEKSI TULOAAN!!!!!!!!
Jeesus oli elänyt kirkkaudessa jo kauan ennen kuin hän syntyi ihmiseksi tänne maan päälle ?
Raamattu ilmoittaa meille, että hän on Jumalan “esikois”-Poika.
Se merkitsee sitä, että hänet luotiin ENNEN Jumalan perheen MUITA POIKIA.
Hän on myös Jumalan “ainokainen ” Poika, koska hän on ainoa, jonka Jumala on suoranaisesti luonnut, kaikki muu on saanut syntynsä hänen kauttaan hänen toimiessaan Jumalan PÄÄVÄLIKAPPALEENA.
Ennen kuin hän syntyi maan päälle poikalapseksi, hän siis palveli taivaissa, missä hänet tunnettiin SANANA, Jumalan PUHEMIEHENÄ.
Johannes 1:3, 10, 14
Kolossalaisille 1:15 – 17
1. Mooseksen kirja 1:26
Sananlaskut 8:22 – 36
Helluntalaisuus eksyttää, väittää mm Jeesusta isä jumalaksi!
10
167
Vastaukset
- Anonyymi
Voi tuota umpisokeutta !
Jeesus On Jumala !
Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen l
Ihmisessä on ruumis ja sielu ja henki !
Jumalassa myös tuon kuvan mukaan myös samoin !
Eli !
Jeesus, Isä ja Pyhä Henki !
7 Jos te olisitte tunteneet minut, niin te tuntisitte myös minun Isäni; tästälähin te tunnette hänet, ja te olette nähneet hänet."
8 Filippus sanoi hänelle: "Herra, näytä meille Isä, niin me tyydymme".
9 Jeesus sanoi hänelle: "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: 'Näytä meille Isä'?
10 Etkö usko, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa? Niitä sanoja, jotka minä teille puhun, minä en puhu itsestäni; ja Isä, joka minussa asuu, tekee teot, jotka ovat hänen.
11 Uskokaa minua, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa; mutta jos ette, niin uskokaa itse tekojen tähden.
Mutta sinä et siis umpisokeana ymmärrä Jumaluutta, etkä tunne Jumalaa !
Ja se on sinun perus ongelmasi !
Matt. 11:27 Kaikki on minun Isäni antanut minun haltuuni, eikä kukaan muu tunne Poikaa kuin Isä, eikä Isää tunne kukaan muu kuin Poika ja se, kenelle Poika tahtoo hänet ilmoittaa.
Luuk. 10:22 Kaikki on minun Isäni antanut minun haltuuni, eikä kukaan muu tunne, kuka Poika on, kuin Isä; eikä kukaan muu tunne, kuka Isä on, kuin Poika ja se, kenelle Poika tahtoo hänet ilmoittaa." - Anonyymi
Alussa oli logos, mikä oli Jumalan luona.
Logos tarkoittaa järkeä, viisautta, tietoa.
Ei se tarkoita pelkkää SANAA, kuten on väkisin käännetty.
Raamatun mukaan Jeesus on Ihmisen Poika, joka kasteessa vedestä ja Hengestä synnytettiin Jumalan Pojaksi. Kasteessa Jumala tunnusti isyytensä. Tämä on minun rakas poikani, kuulkaa häntä.
Hepr. 1:5
Ei Jumala ole yhdellekään enkelille milloinkaan sanonut: -- Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin. Ei myöskään näin: -- Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani.- Anonyymi
Mark. 10:18
Jeesus vastasi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ainoastaan Jumala on hyvä, ei kukaan muu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mark. 10:18
Jeesus vastasi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ainoastaan Jumala on hyvä, ei kukaan muu.Ei-helluntailainen kommentti:
Jeesus tiesi, etteivät (kaikki) ihmiset pitäneet Häntä Jumalana, eikä edes Messiaana. Joten siksi Jeesus kysyi kuin olisi tarkoittanut, miksi imarreltiin hyväksi kehumalla, mihin oltiin pyrkimässä, mitä luultiin saavansa nuoleskelulla.
- Anonyymi
Vanhan Testamentin mukaan Jumala yksin loi taivaat ja maan.
1. Moos. 1:1
Alussa loi Jumala taivaan ja maan. - Anonyymi
Jumala On Yksi !
Isässä ja Pojassa ja Pyhässä Hengessä.
On siis Yksi Jumala, ihan kuten on yksi ihminen, mutta ihmisessä siis henki, sielu ja ruumis !
Sana sanoo:
Joh. 6:46 Ei niin, että kukaan olisi Isää nähnyt
Kuitenkin Raamattu sanoo, että moni on nähnyt Jumalan !
Miten mahdollista ?
Koska he ovat nähneet Pojan !
Ihan kuten jo edellä Jeesus todisti olevansa Jumala:
7 Jos te olisitte tunteneet minut, niin te tuntisitte myös minun Isäni; tästälähin te tunnette hänet, ja te olette nähneet hänet."
8 Filippus sanoi hänelle: "Herra, näytä meille Isä, niin me tyydymme".
9 Jeesus sanoi hänelle: "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: 'Näytä meille Isä'?
10 Etkö usko, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa? Niitä sanoja, jotka minä teille puhun, minä en puhu itsestäni; ja Isä, joka minussa asuu, tekee teot, jotka ovat hänen.
11 Uskokaa minua, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa; mutta jos ette, niin uskokaa itse tekojen tähden.
Mutta kuten JO edellä kirjoitin ja Sana todistaa, niin se, jolle Jumala ei ole ilmoittanut / paljastanut itseään, se ei Häntä tunne, eikä siten koko Jumalaa ja Jumaluutta voi käsittää !
Mutta te umpisokeat yritätte selvittää Jumaluutta oman ihmis "viisauden" ja järjen avulla, ettekä siksi voi millään löytää Totuutta, eli toisin sanoin Jumalaa !- Anonyymi
Lisään vielä:
Mitä se Jeesus sanoikaan ?
Minä Olen Tie ja Totuus ja Elämä !
Vain Jumala On Totuus ja Elämä !
Ei ihminen, eikä joku luotu alijumala !
- Anonyymi
Kasteessa Ihmisen Poika Jeesus kruunattiin Kristukseksi, Ylipapiksi Melkisedekin järjestyksen mukaan ja hänelle annenttiin Pyhä Henki ihmeiden ja tunustekojen tekemistä varten.
Isä Jumala kuitenkin teki ne ihmeteot, joita Jeesus pyysi tekemään.
Jeesus rukoili, että Jumala herättäisi Lasaruksen kuolleista.
Joh. 10:37
Jos minä en tee Isäni tekoja, älkää uskoko minua. - Anonyymi
Helluntailaiset ovat oikeassa siinä, että Jeesus on Jumala.
Jesaja:
9:5 Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.
Luuk. 2:11 teille on tänä päivänä syntynyt Vapahtaja, joka on Kristus, Herra, Daavidin kaupungissa. - Anonyymi
Ei-helluntailainen kommentti:
Jumalaan sisältyy Voima (kolminaisuuden isä), armo (kolminaisuuden poika), ja totuudellisuus, Jeesuksen kirkastaminen (hengen vaikutukset).
Jos joku julistaa kuin toimisi vain Jumalan voimalla ilman armoa, saattaa lopputulos olla judaismin kaltainen julistus, tai kuin Slayerin musiikki, jossa esitetään (profeetallisesti?) olevansa antikristus minämuodossa (kuin puhuisi isä joka murhasi poikansa), ja uskotaan energiaan, voimaan. Maailmassa monet asiat toimivat energialla tai voimalla.
Jos joku esittää eksytysjahtia ilman armoa, tuloksena saattaa olla ihmisten leimaaminen ja pahojen asioiden profetoiminen, puhetyyli joka Raamatun katsantokannan mukaan on kirousta, tai maallisemmilla termeillä suggerointia (aina sinä julistat väärin, olet epäonnistunut, nämä kiroukset tulevat sinulle, jne.).
Jos joku esittää vain armoa, ilman jumalisuuden voimaa, moraalia, ja totuudellisuutta, sitten lopputulos saattaa olla hippiliike, jossa vain haaveillaan kaiken ykseydestä, tai lipilaariteologia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379