Ei saa kuihtuvasta Vaasasta enää edes tuoretta kalaa:
https://ilkkapohjalainen.fi/talous/akvaariokaloja-ei-l%C3%B6yd%C3%A4-vaasasta-nyt-kalakauppaan-l%C3%A4hdet%C3%A4%C3%A4n-sein%C3%A4joelle
Vaasalaiset joutuvat ajamaan Seinäjoelle saakka kalan perässä
15
311
Vastaukset
- Anonyymi
Postaa seuraavan kerran uutinen joka ei ole maksumuurin takana.
- Anonyymi
Rahalla näkee ja monella muulla on sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahalla näkee ja monella muulla on sitä.
Lehmillä ei ole rahaa.
- Anonyymi
Täytyy kyllä melko uusavuton olla, jos asuu meren lähellä, eikä tuoretta kalaa saa mistään!
- Anonyymi
Vaasassa ei ole merta se on vain salaliitto kavörap!
Myöskään Uutta Seelantia ei ole olemassa
- Anonyymi
Itse en aja perässä vaan ohitan.
- Anonyymi
Kannattais opetella laittamaan mato koukkuun, niin ei tarvitsisi ajella!
- Anonyymi
Mistä Sjoelta akvaariokalaa muka saa?
- Anonyymi
Haalarit päälle ja Raippaluotoon.Sieltä me Seinäjokisetkin haetaan silakkaa litkalla sankokaupallaRaippaluodon sillalta Mustasaaresta.Ei siis Vaasasta.Svessonit ei tykkää ja laittelevat kesäisin sekä talvisin rautaromua ja äkeitä ettei päästäis venettä laskemaan tai pilkille talvella.
Satans jeevla I Finne igen.Holmlund tuo tuoretta kalaa Sjoen torille joka viikko- Anonyymi
olipas nyt kumma uutinen että seinäjoelta saa tuoretta merikalaa? olen aina tiennyt että osa täällä on pössöjä mutta eikö täällä ole vain kauppoja missä myydään tuontitavaraa? ja sinne jokeen jotakin istutettu? huom: sitä pussilohta ei kyllä kannata syödä kovinpaljon lukekaa mitä niille syötetään niissä altaissa tuolla meren edustalla. ei taida maistua enää
- Anonyymi
Ennen ne laittoi vain kukkaistutuksia ja vanhoja mosseja tien tukkeeksi tänne ei finnjäävelin tuohivirsu astu fy FAAN
- Anonyymi
Opetelkaa ny jumankauta lukemaan ennen kuin kommentoitte. Kyse oli akvaariokaloista hei.
- Anonyymi
Onkohan siellä kellään tullut mieleen mennä merelle kalaan?Varmaan hakevat marjatkin kokkolan citymarketista!
- Anonyymi
Mikseivät kalasta merestä?
- Anonyymi
"Mistä Sjoelta akvaariokalaa muka saa?"
Tehtaantiellä Kaspernaumis on akvaarioliike joka myy kalaa ja tarvikkeita.
Hyvin vain salanneet olemassaolonsa eivätkä mainosta missään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992637
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1192393En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761678Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2011194Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va511093- 471078
- 99991
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6793- 46793
- 105777