Ei saa kuihtuvasta Vaasasta enää edes tuoretta kalaa:
https://ilkkapohjalainen.fi/talous/akvaariokaloja-ei-l%C3%B6yd%C3%A4-vaasasta-nyt-kalakauppaan-l%C3%A4hdet%C3%A4%C3%A4n-sein%C3%A4joelle
Vaasalaiset joutuvat ajamaan Seinäjoelle saakka kalan perässä
11
204
Vastaukset
- Anonyymi
Postaa seuraavan kerran uutinen joka ei ole maksumuurin takana.
- Anonyymi
Rahalla näkee ja monella muulla on sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahalla näkee ja monella muulla on sitä.
Lehmillä ei ole rahaa.
- Anonyymi
Täytyy kyllä melko uusavuton olla, jos asuu meren lähellä, eikä tuoretta kalaa saa mistään!
- Anonyymi
Vaasassa ei ole merta se on vain salaliitto kavörap!
Myöskään Uutta Seelantia ei ole olemassa
- Anonyymi
Itse en aja perässä vaan ohitan.
- Anonyymi
Kannattais opetella laittamaan mato koukkuun, niin ei tarvitsisi ajella!
- Anonyymi
Mistä Sjoelta akvaariokalaa muka saa?
- Anonyymi
Haalarit päälle ja Raippaluotoon.Sieltä me Seinäjokisetkin haetaan silakkaa litkalla sankokaupallaRaippaluodon sillalta Mustasaaresta.Ei siis Vaasasta.Svessonit ei tykkää ja laittelevat kesäisin sekä talvisin rautaromua ja äkeitä ettei päästäis venettä laskemaan tai pilkille talvella.
Satans jeevla I Finne igen.Holmlund tuo tuoretta kalaa Sjoen torille joka viikko- Anonyymi
olipas nyt kumma uutinen että seinäjoelta saa tuoretta merikalaa? olen aina tiennyt että osa täällä on pössöjä mutta eikö täällä ole vain kauppoja missä myydään tuontitavaraa? ja sinne jokeen jotakin istutettu? huom: sitä pussilohta ei kyllä kannata syödä kovinpaljon lukekaa mitä niille syötetään niissä altaissa tuolla meren edustalla. ei taida maistua enää
- Anonyymi
Opetelkaa ny jumankauta lukemaan ennen kuin kommentoitte. Kyse oli akvaariokaloista hei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623