Lotta sanoo, että jotkut loukkaantuu kun hän ei halua seksiä, miksi? Voisihan Lottakin loukkaantua, että muut haluaa.
https://www.iltalehti.fi/tosielamaa/a/affa6421-eae9-4c21-b6fd-4596df03db00
Miksi ihmiset loukkaantuu?
192
1024
Vastaukset
- Anonyymi
jos on ikäv' ukonilmakin ulkona niin voin suosittaa tuota maksu-telkkaria Blackrock eli Netflixiä...
"TOSIELÄMÄÄ
Lotta, 30, on aseksuaali: ”Osa loukkaantuu siitä, että seksi ei kiinnosta minua”
Lotta Laajalahti, 30, tajusi viisi vuotta sitten olevansa aseksuaali. "Itse olen sinut asian kanssa, mutta yhteiskuntaa ja muita ihmisiä se tuntuu välillä häiritsevän.”
TARU TAMMIKALLIO
Taru Tammikallio
Lauantai 9.3.2019 klo 9:37
Istun baaritiskillä työkavereideni kanssa. Sivusilmällä näen, miten minulle tuntematon mies kävelee luokseni hieman hoiperrellen.
Käännän katseeni pois, jotta hän tajuaisi mennä muualle. Siitä huolimatta hän alkaa jutella. Juttelen hänen kanssaan vähän aikaan, mutta teen heti selväksi, etten ole kiinnostunut.
Mies katsoo minua hölmistyneenä ja tiuskaisee, että minussa on jotain vikaa, ja että olen frigidi nainen.
Turhauttaa. Tämä ei nimittäin ole ensimmäinen kerta, kun joudun käymään tämän saman keskustelun läpi ollessani baarissa.
Miksi se on niin vaikeaa ymmärtää, että minua ei yksinkertaisesti kiinnosta?
Huomasin jo yläasteikäisenä olevani erilainen kuin muut nuoret.
Muiden ollessa kiinnostuneita seurustelusta ja seksuaalisuudesta itseäni kiinnostivat elokuvat ja kirjallisuus.
Kun muut keskustelivat ihastuksistaan ja poikaystävistään, olin hiljaa ja mietin, miksi itseäni eivät kiinnostaneet sellaiset asiat lainkaan. Kerran jopa esitin olevani ihastunut erääseen poikaan, jotta voisin tuntea kuuluvani porukkaan.
Koulun seksuaalivalistus oli yksipuolista ja todella heteronormatiivista – mistään muista seksuaalisuuden muodoista ei puhuttu lainkaan.
Koko aihe tuntui itselleni todella vieraalta, minkä vuoksi tunsin, että minussa on jotakin pielessä. Kyseisillä tunneilla piirtelin paperille ja vaivuin omiin ajatuksiini.
En myöskään ollut koskaan nauttinut erityisesti kosketuksesta.
Yläasteaikoina ystävänpäivät olivat mielestäni todella epämiellyttäviä. Tuona päivänä jokaiselle laitettiin pahvinen sydän kaulaan, jonka jälkeen kaikki ihmiset halailivat toisiaan, jotta saisivat kerättyä lisää nimiä pahvisydämiinsä.
Noina päivinä myös kiusaajani tulivat halaamaan minua. Kosketus tuntui epämiellyttävältä ja epäaidolta. Siitä tuli sellainen fiilis, että he halasivat minua vain siksi, että hyötyisivät siitä jotakin. Nuo kokemukset ovat vahvistaneet entisestään sitä, että tykkään halailusta ja koskettamisesta vasta, kun olen saanut rakennettua luottamuksen ihmisen kanssa."
Mitä ajatuksia?- Anonyymi
Mitä siinä loukkaantuu. Sanoo vaan: soon moro, ja siirtyy paremmille apajille. Kuiva rysä ei kastu järvessäkään.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä siinä loukkaantuu. Sanoo vaan: soon moro, ja siirtyy paremmille apajille. Kuiva rysä ei kastu järvessäkään.
No osaatko sanoa miksi jotkut suuttuu, ettei kaikki koe kuten itse kokee? Tyhmäähän se onkin suuttua, kyllä. Pienisieluisuutta.
EivorCreed kirjoitti:
No osaatko sanoa miksi jotkut suuttuu, ettei kaikki koe kuten itse kokee? Tyhmäähän se onkin suuttua, kyllä. Pienisieluisuutta.
Kyllähän sitä herkästi kyseenalaistetaan, jos toisen syyt poikkeaa omista syistä tehdä jotain vaikka pariutua. Mutta suuttuminen tuntuu yliampuvalta.
Kyseenalaistaminenkin tuntuu järjettömältä, vain koska itse ei pystyisi samaan.Tästä tulee ensimmäisenä mieleen, että aika usein miesten on vaikea ymmärtää heti kättelyssä, ettei kiinnosta. Sitä en siis liittäisi erityisesti aseksuaalien ongelmaksi, mutta ehkä he kokevat sen keskimäärin turhauttavammaksi kuin muut. Jotkut miehet ( ja takuulla naisetkin, mutta puyun nyt heteronaisen näkökulmasta) reagoivat torjuntaan epäkypsästi ja silloin suusta saattaa päästä kaikenlaista idioottimaista. Tuollaisia en ottaisi henkilökohtaisesti, sillä sehän vain kertoo miehen tunneälyn puutteesta ja kykenemättömyydestä käsitellä pettymyksiä.
Noin muutoin ymmärrän, jos ärsyttää, että joutuu jatkuvasti selittelemään muille, ettei seksi innosta. Eihän sitä pitäisi joutua kenellekään selittelemään, sillä kyse on henkilökohtaisesta ja intiimistä asiasta, joka kuuluu vain henkilölle itselleen. Jokaisella on oikeus toteuttaa tai olla toteuttamatta seksuaalisuuttaan haluamallaan tavalla eikå ole oikeaa tai väärää tapaa (kunhan lakia noudatetaan eikä ketään satuteta).
Sen ymmärrän, että jotkut ihmiset ovat saattaneet loukkaantua/pettyä/tulla satutetuiksi, jos he ovat ehtineet ihastua Lottaan ja ovat elätelleet toiveita yhteisestä tulevaisuudesta. Useimmille meistä seksi on oleellinen osa parisuhdetta ja jos ihastuksen kohde ilmoittaa, ettei seksi kiinnosta lainkaan, niin ymmärrän, että se saattaa aiheuttaa ihmisissä kaikenlaisia tunteita, joita voi olla vaikea käsitellä. Minulle ainakin olisi vaikea paikka, jos mies, johon olen ihastunut, ilmoittaisi, että häntä ei kiinnosta rakastella kanssani. Tällaiset tilanteet ovat ihan varmasti hyvin hankalia ja tähän ei auta varmaan muu kuin olla avoin asian suhteen mahdollisimman varhaisessa vaiheessa. Samalla tavalla sitä muidenkin seksuaalisuuden muotojen/mieltymysten kanssa kannattaa olla avoin, jotta potentiaalisella kumppanilla on mahdollisuus tehdä omat päätöksensä asian suhteen.Aletheias kirjoitti:
Tästä tulee ensimmäisenä mieleen, että aika usein miesten on vaikea ymmärtää heti kättelyssä, ettei kiinnosta. Sitä en siis liittäisi erityisesti aseksuaalien ongelmaksi, mutta ehkä he kokevat sen keskimäärin turhauttavammaksi kuin muut. Jotkut miehet ( ja takuulla naisetkin, mutta puyun nyt heteronaisen näkökulmasta) reagoivat torjuntaan epäkypsästi ja silloin suusta saattaa päästä kaikenlaista idioottimaista. Tuollaisia en ottaisi henkilökohtaisesti, sillä sehän vain kertoo miehen tunneälyn puutteesta ja kykenemättömyydestä käsitellä pettymyksiä.
Noin muutoin ymmärrän, jos ärsyttää, että joutuu jatkuvasti selittelemään muille, ettei seksi innosta. Eihän sitä pitäisi joutua kenellekään selittelemään, sillä kyse on henkilökohtaisesta ja intiimistä asiasta, joka kuuluu vain henkilölle itselleen. Jokaisella on oikeus toteuttaa tai olla toteuttamatta seksuaalisuuttaan haluamallaan tavalla eikå ole oikeaa tai väärää tapaa (kunhan lakia noudatetaan eikä ketään satuteta).
Sen ymmärrän, että jotkut ihmiset ovat saattaneet loukkaantua/pettyä/tulla satutetuiksi, jos he ovat ehtineet ihastua Lottaan ja ovat elätelleet toiveita yhteisestä tulevaisuudesta. Useimmille meistä seksi on oleellinen osa parisuhdetta ja jos ihastuksen kohde ilmoittaa, ettei seksi kiinnosta lainkaan, niin ymmärrän, että se saattaa aiheuttaa ihmisissä kaikenlaisia tunteita, joita voi olla vaikea käsitellä. Minulle ainakin olisi vaikea paikka, jos mies, johon olen ihastunut, ilmoittaisi, että häntä ei kiinnosta rakastella kanssani. Tällaiset tilanteet ovat ihan varmasti hyvin hankalia ja tähän ei auta varmaan muu kuin olla avoin asian suhteen mahdollisimman varhaisessa vaiheessa. Samalla tavalla sitä muidenkin seksuaalisuuden muotojen/mieltymysten kanssa kannattaa olla avoin, jotta potentiaalisella kumppanilla on mahdollisuus tehdä omat päätöksensä asian suhteen.Juu, avoimuutta minäkin kannatan ja siksi pidän hyvänä, että näistä kuten erilaisista seksuaalisuuden muodoistakin puhutaan avoimesti. Että ihmiset oppisi ymmärtämään muitakin, kuin kaltaisensa.
Onhan se turhauttavaa olla erilainen kun enemmistö, joutuu perustelemaan ja selittelemään jopa silmätikuksi. Jännää on kuitenkin huomata, että vaikka itse ymmärtäisi kaikenlaista erilaisuutta tässä skenessä, miten paljon on ihmisiä jotka ei edes yritä ja halua ymmärtää. Mielummin kiusaa ja ilkeilee kun koittaa älytä.
Minustakin on turhauttavaa kun ihmiset jaarittelee seksistä kuin joku ihme olis. Johtuu tietysti siitä kun minulle siinä ei ole mitään ihmeellistä eikä innosta yhtään kuten niitä joille seksi on tärkee juttu. Samoin kaikki ne nausten komee vau hihhii jutut tympäsee, kun ei mua kiinnosta.
Eikä enää nykyään viitti esittääkään muitten mieliksi.
Mutta joo. 👍Aletheias kirjoitti:
Tästä tulee ensimmäisenä mieleen, että aika usein miesten on vaikea ymmärtää heti kättelyssä, ettei kiinnosta. Sitä en siis liittäisi erityisesti aseksuaalien ongelmaksi, mutta ehkä he kokevat sen keskimäärin turhauttavammaksi kuin muut. Jotkut miehet ( ja takuulla naisetkin, mutta puyun nyt heteronaisen näkökulmasta) reagoivat torjuntaan epäkypsästi ja silloin suusta saattaa päästä kaikenlaista idioottimaista. Tuollaisia en ottaisi henkilökohtaisesti, sillä sehän vain kertoo miehen tunneälyn puutteesta ja kykenemättömyydestä käsitellä pettymyksiä.
Sen ymmärrän, että jotkut ihmiset ovat saattaneet loukkaantua/pettyä/tulla satutetuiksi, jos he ovat ehtineet ihastua Lottaan ja ovat elätelleet toiveita yhteisestä tulevaisuudesta. Useimmille meistä seksi on oleellinen osa parisuhdetta ja jos ihastuksen kohde ilmoittaa, ettei seksi kiinnosta lainkaan, niin ymmärrän, että se saattaa aiheuttaa ihmisissä kaikenlaisia tunteita, joita voi olla vaikea käsitellä. Minulle ainakin olisi vaikea paikka, jos mies, johon olen ihastunut, ilmoittaisi, että häntä ei kiinnosta rakastella kanssani. Tällaiset tilanteet ovat ihan varmasti hyvin hankalia ja tähän ei auta varmaan muu kuin olla avoin asian suhteen mahdollisimman varhaisessa vaiheessa. Samalla tavalla sitä muidenkin seksuaalisuuden muotojen/mieltymysten kanssa kannattaa olla avoin, jotta potentiaalisella kumppanilla on mahdollisuus tehdä omat päätöksensä asian suhteen.Tuo on muuten totta, että helposti mies loukkaantuu. Vaikka olisi kuinka vapaa, niin ei se silti tarkoita, että kaikkien kanssa haluaisi vaikka tanssia tai muutenkaan jutella.
Sit kun saa ns pakit niin ollaan hämillään no minkä takia et voi? Vaikka olen välillä hyvinkin rohkea silti sisäinen ujouteni vaikuttaa siihen etten herkästi anna kenenkään lähestyä itseäni. Jos ei ole otollinen hetki, niin se on ihan kauheata kuraa juuri sillä hetkellä..EivorCreed kirjoitti:
Juu, avoimuutta minäkin kannatan ja siksi pidän hyvänä, että näistä kuten erilaisista seksuaalisuuden muodoistakin puhutaan avoimesti. Että ihmiset oppisi ymmärtämään muitakin, kuin kaltaisensa.
Onhan se turhauttavaa olla erilainen kun enemmistö, joutuu perustelemaan ja selittelemään jopa silmätikuksi. Jännää on kuitenkin huomata, että vaikka itse ymmärtäisi kaikenlaista erilaisuutta tässä skenessä, miten paljon on ihmisiä jotka ei edes yritä ja halua ymmärtää. Mielummin kiusaa ja ilkeilee kun koittaa älytä.
Minustakin on turhauttavaa kun ihmiset jaarittelee seksistä kuin joku ihme olis. Johtuu tietysti siitä kun minulle siinä ei ole mitään ihmeellistä eikä innosta yhtään kuten niitä joille seksi on tärkee juttu. Samoin kaikki ne nausten komee vau hihhii jutut tympäsee, kun ei mua kiinnosta.
Eikä enää nykyään viitti esittääkään muitten mieliksi.
Mutta joo. 👍Ehdottomasti on hyvä, että erilaisista suuntautumisesta ja mieltymyksistä puhutaan. Seksi ja seksuaalisuus on aiheena sellainen, että se herkästi osuu ihmisen herkkiin kohtiin, aiheuttaa ulkopuolisuuden tunteita, häpeää yms joten mielestäni on ehdottoman hyvä, kun aiheesta puhutaan eri foorumeilla, kunhan keskustelu pidetään asiallisena.
Valitettavan paljon törmää siihen, että ihmiset tuomitsevat jotain, jollei se osu omaan käsitykseen seksistä ja seksuaalisuudesta. Kaikki ns valtavirrasta poikkeava on helppo leimata oudoksi, sairaaksi tms vaikkei ymmärtäisi asiasta mitään eikä edes haluta ymmärtää. En minäkään pysty kaikkiin suuntautumisiin ja seksuaalisuuden lajeihin samaistumaan, mutta itse lähestyn asiaa niin, että jollei se aiheuta kenellekään mitään haittaa, niin aivan sama, miten muut seksuaalisuuttaan toteuttavat.
Minä olen yksi niistä, jotka pitävät seksistä (jollet ole jo huomannut 😄). Koen eroottisuuden ja seksuaalisen nautinnon olevan elämän voimakkaimpia energianlähteitä. Minulle seksi ei ole vain fyysinen akti vaan niin paljon muutakin. Minäkään en silti jaksa mitään komeiden miesten kuolaamisia, koska en syty pelkästä ulkonäöstä. Pelkkä komea ulkonäkö on jotenkin kovin tylsää.Haaveilija39 kirjoitti:
Tuo on muuten totta, että helposti mies loukkaantuu. Vaikka olisi kuinka vapaa, niin ei se silti tarkoita, että kaikkien kanssa haluaisi vaikka tanssia tai muutenkaan jutella.
Sit kun saa ns pakit niin ollaan hämillään no minkä takia et voi? Vaikka olen välillä hyvinkin rohkea silti sisäinen ujouteni vaikuttaa siihen etten herkästi anna kenenkään lähestyä itseäni. Jos ei ole otollinen hetki, niin se on ihan kauheata kuraa juuri sillä hetkellä..Totta. Ei torjunta tarkoita, että miehessä olisi mitään vikaa vaan joskus on vain sellainen hetki, että sitä haluaa vaikkapa viettää vain hauskan illan tyttökavereiden kanssa. Olipa syyt torjuntaan mitkä tahansa, niin sitä tulisi kunnioittaa, jos ihminen ei halua jutella/tanssia/siirtyä privaattibileisiin.
Aletheias kirjoitti:
Ehdottomasti on hyvä, että erilaisista suuntautumisesta ja mieltymyksistä puhutaan. Seksi ja seksuaalisuus on aiheena sellainen, että se herkästi osuu ihmisen herkkiin kohtiin, aiheuttaa ulkopuolisuuden tunteita, häpeää yms joten mielestäni on ehdottoman hyvä, kun aiheesta puhutaan eri foorumeilla, kunhan keskustelu pidetään asiallisena.
Valitettavan paljon törmää siihen, että ihmiset tuomitsevat jotain, jollei se osu omaan käsitykseen seksistä ja seksuaalisuudesta. Kaikki ns valtavirrasta poikkeava on helppo leimata oudoksi, sairaaksi tms vaikkei ymmärtäisi asiasta mitään eikä edes haluta ymmärtää. En minäkään pysty kaikkiin suuntautumisiin ja seksuaalisuuden lajeihin samaistumaan, mutta itse lähestyn asiaa niin, että jollei se aiheuta kenellekään mitään haittaa, niin aivan sama, miten muut seksuaalisuuttaan toteuttavat.
Minä olen yksi niistä, jotka pitävät seksistä (jollet ole jo huomannut 😄). Koen eroottisuuden ja seksuaalisen nautinnon olevan elämän voimakkaimpia energianlähteitä. Minulle seksi ei ole vain fyysinen akti vaan niin paljon muutakin. Minäkään en silti jaksa mitään komeiden miesten kuolaamisia, koska en syty pelkästä ulkonäöstä. Pelkkä komea ulkonäkö on jotenkin kovin tylsää.Juu. 😊👍
Tuli vielä mieleeni, että voihan aseksuaali harrastaa seksiä ilman, että se on vastenmielistä. Se ei vaan tule silloin samasta syystä kun ihmisellä joka himoitsee toista lihallisesti. Eikä se minusta ole väärin sekään. Kaikki haluaa seksiä vähän omista syistään. Eikä varmaan kukaan joka kerta kerro miksi juuri tänään rakastelen kanssasi ja silti se kelpaa kumppanille. 😄
Kurjinta on aina asia kun asia, jos tyrmätään miettimättä.Aletheias kirjoitti:
Totta. Ei torjunta tarkoita, että miehessä olisi mitään vikaa vaan joskus on vain sellainen hetki, että sitä haluaa vaikkapa viettää vain hauskan illan tyttökavereiden kanssa. Olipa syyt torjuntaan mitkä tahansa, niin sitä tulisi kunnioittaa, jos ihminen ei halua jutella/tanssia/siirtyä privaattibileisiin.
Ja vaikkei miehessä olis mitään vikaa voi olla ettei hän kiinnosta sittenkään. Kaikki vaan ei kiinnosta se pitää hyväksyä.
EivorCreed kirjoitti:
Juu. 😊👍
Tuli vielä mieleeni, että voihan aseksuaali harrastaa seksiä ilman, että se on vastenmielistä. Se ei vaan tule silloin samasta syystä kun ihmisellä joka himoitsee toista lihallisesti. Eikä se minusta ole väärin sekään. Kaikki haluaa seksiä vähän omista syistään. Eikä varmaan kukaan joka kerta kerro miksi juuri tänään rakastelen kanssasi ja silti se kelpaa kumppanille. 😄
Kurjinta on aina asia kun asia, jos tyrmätään miettimättä.Voi tosiaan olla monia syitä harrastaa seksiä ja se on ihan ok. Tärkeintä on kuitenkin se, että kaikki tapahtuu omasta vapaasta tahdosta, ei painostuksen, kiristyksen tai muun taivuttelun takia. En koskaan haluaisi harrastaa seksiä sellaisen kanssa, joka tekisi sitä vastentahtoisesti tai pelkästään minua miellyttääkseen. Tai no saa minua vähän miellyttääkin, jos niin haluaa 😁
Ihanteellista olisi, kun sellaiset ihmiset kohtaisivat toisensa, joilla on samankaltaiset näkemykset seksistä. Harvalla pariskunnalla mieltymykset, tarpeet ja toiveet kuitenkaan kohtaavat 100%:sti eli tyypillisesti molemmat joutuvat joustamaan ja tällöin on todella tärkeää tuo, ettei kumpikaan tyrmää toista vaan aidosti kuuntelee, mitä toisen mielessä on.EivorCreed kirjoitti:
Ja vaikkei miehessä olis mitään vikaa voi olla ettei hän kiinnosta sittenkään. Kaikki vaan ei kiinnosta se pitää hyväksyä.
Juuri niin. Aina ei vain tähdet ole kohdillaan eikä kemialliset reaktiot rätise eikä se tarkoita, että kummassakaan olisi mitään vikaa. Eri aaltopituudet vain 😊
Aletheias kirjoitti:
Voi tosiaan olla monia syitä harrastaa seksiä ja se on ihan ok. Tärkeintä on kuitenkin se, että kaikki tapahtuu omasta vapaasta tahdosta, ei painostuksen, kiristyksen tai muun taivuttelun takia. En koskaan haluaisi harrastaa seksiä sellaisen kanssa, joka tekisi sitä vastentahtoisesti tai pelkästään minua miellyttääkseen. Tai no saa minua vähän miellyttääkin, jos niin haluaa 😁
Ihanteellista olisi, kun sellaiset ihmiset kohtaisivat toisensa, joilla on samankaltaiset näkemykset seksistä. Harvalla pariskunnalla mieltymykset, tarpeet ja toiveet kuitenkaan kohtaavat 100%:sti eli tyypillisesti molemmat joutuvat joustamaan ja tällöin on todella tärkeää tuo, ettei kumpikaan tyrmää toista vaan aidosti kuuntelee, mitä toisen mielessä on.Itse taas miellän miellyttämisen tiettyyn pisteeseen asti myös parisuhteessa välittämiseksi. En aina tykkää mistä toinen tykkää, mutta toisen mieliksi tehdään myönnytyksiä.
Ei mulla ole tarvetta aina ja ehdottomasti tykätä kaikesta, kun riittää että tykkään kumppanistani ja siitä mistä hän tykkää tulee hälle hyvä mieli ja mulle hänen hyvästä mielestä tulee myös hyvä mieli. 😄
Eli joustan kun asia on toiselle isompi jutyu kun mulle olla joustamatta.EivorCreed kirjoitti:
Itse taas miellän miellyttämisen tiettyyn pisteeseen asti myös parisuhteessa välittämiseksi. En aina tykkää mistä toinen tykkää, mutta toisen mieliksi tehdään myönnytyksiä.
Ei mulla ole tarvetta aina ja ehdottomasti tykätä kaikesta, kun riittää että tykkään kumppanistani ja siitä mistä hän tykkää tulee hälle hyvä mieli ja mulle hänen hyvästä mielestä tulee myös hyvä mieli. 😄
Eli joustan kun asia on toiselle isompi jutyu kun mulle olla joustamatta.Mä oon aina tykännyt fyysisestä läheisyydestä, koskettamisesta, halailusta ja paijailusta, ihokosketuksesta. Mulla vaan ei ole tarvetta yhdyntään eikä vatkata yhtään mitään. Se tarve tulee aina kumppanista ja kumppanille tärkeä seksuaalisuus on mulle ollut tapa välittää hänen haluistaan. Vaikka itsellä ei olis mitään poltetta seksiin mitenkään.
Mutta jollei oo vastenmielistä, miksi ei.. oon aatellut. Ruokaakin voi syödä, koska se maittaa vaikkei sitä juuri teekkään mieli. Eikä ole edes nälkä. Näin purkaisin asiaa. 🙂
En muista ikinä kokeneeni pakottavaa tarvetta seksiin kenenkään kanssa. Tarvettakin aniharvoin, raskaana ollessa ja raskaaksi halutessani korkeintaan, sekin lienee tähtäävää hedelmöittymiseen kun muuhun. Mulle normaalia jollekin toiselle epänormaalia.EivorCreed kirjoitti:
Mä oon aina tykännyt fyysisestä läheisyydestä, koskettamisesta, halailusta ja paijailusta, ihokosketuksesta. Mulla vaan ei ole tarvetta yhdyntään eikä vatkata yhtään mitään. Se tarve tulee aina kumppanista ja kumppanille tärkeä seksuaalisuus on mulle ollut tapa välittää hänen haluistaan. Vaikka itsellä ei olis mitään poltetta seksiin mitenkään.
Mutta jollei oo vastenmielistä, miksi ei.. oon aatellut. Ruokaakin voi syödä, koska se maittaa vaikkei sitä juuri teekkään mieli. Eikä ole edes nälkä. Näin purkaisin asiaa. 🙂
En muista ikinä kokeneeni pakottavaa tarvetta seksiin kenenkään kanssa. Tarvettakin aniharvoin, raskaana ollessa ja raskaaksi halutessani korkeintaan, sekin lienee tähtäävää hedelmöittymiseen kun muuhun. Mulle normaalia jollekin toiselle epänormaalia.Aloitteitakin seksiin oon tehnyt, koska kumppani haluaa olla haluttu. En siksi että mä haluaisin. Puhtaasti minulta välittämistä kumppanin tarpeista.
Tulihan jaaritus. 🤣EivorCreed kirjoitti:
Aloitteitakin seksiin oon tehnyt, koska kumppani haluaa olla haluttu. En siksi että mä haluaisin. Puhtaasti minulta välittämistä kumppanin tarpeista.
Tulihan jaaritus. 🤣Oikein hyvä jaaritus 😄
Ymmärrän, mitä tarkoitat tuolla, että tekee asioita kumppanin hyväksi, vaikka ne eivät ehkä itselle olisi niitä kaikkein oleellisimpia. On mielestäni uoeaa, että haluat huomioida kumppania noin. Termi "miellyttäminen" voidaan käsittää hieman eri tavoilla ja mielestäni siihen liittyy aina hieman negatiivinen kaiku, jos toinen tekee asioita "vain miellyttääkseen", mutta kyllähän suhteessa tekee paljonkin asioita tuottaakseen kumppanille hyvää oloa ja tämä voidaan nähdä myös miellyttämisenä.
Minulle on myös kumppanin hyvä olo ensiarvoisen tärkeää ja haluan tehdä asioita, joista toiselle tulee hyvä mieli. Siitä tulee itsellekin niin hyvä olo, kun näkee toisen nauttivan 😊 Tärkeää on kuitenkin se, että säilyy hyvä tunne miellyttämisestä, ettei mistään tule sellaista oloa, että on esim pakko suostua seksiin, että sitten saa olla taas pari viikkoa rauhassa.
Minä taas olen aina kokenut hyvin voimakasta sekä henkistä että fyysistä halua niin hellimpiin kosketuksiin kuin rajumpaankin seksiin. Se on minulle luontaista, mutta ei kenen kanssa tahansa. Seksiä saisi mistä vain, mutta rakasteluun vaaditaan jo enemmän..Aletheias kirjoitti:
Oikein hyvä jaaritus 😄
Ymmärrän, mitä tarkoitat tuolla, että tekee asioita kumppanin hyväksi, vaikka ne eivät ehkä itselle olisi niitä kaikkein oleellisimpia. On mielestäni uoeaa, että haluat huomioida kumppania noin. Termi "miellyttäminen" voidaan käsittää hieman eri tavoilla ja mielestäni siihen liittyy aina hieman negatiivinen kaiku, jos toinen tekee asioita "vain miellyttääkseen", mutta kyllähän suhteessa tekee paljonkin asioita tuottaakseen kumppanille hyvää oloa ja tämä voidaan nähdä myös miellyttämisenä.
Minulle on myös kumppanin hyvä olo ensiarvoisen tärkeää ja haluan tehdä asioita, joista toiselle tulee hyvä mieli. Siitä tulee itsellekin niin hyvä olo, kun näkee toisen nauttivan 😊 Tärkeää on kuitenkin se, että säilyy hyvä tunne miellyttämisestä, ettei mistään tule sellaista oloa, että on esim pakko suostua seksiin, että sitten saa olla taas pari viikkoa rauhassa.
Minä taas olen aina kokenut hyvin voimakasta sekä henkistä että fyysistä halua niin hellimpiin kosketuksiin kuin rajumpaankin seksiin. Se on minulle luontaista, mutta ei kenen kanssa tahansa. Seksiä saisi mistä vain, mutta rakasteluun vaaditaan jo enemmän..Mulla on se tarve tulla ymmätretyksi, sitten lähden helposti jaarittelemaan pitkästi. 😆
Joku joskus kysyikin, että hyväksyntääkö haet, sanoin en vaan ymmärrystä, mua paskan vertaa kiinnosta hyväksynnät. 😊
Juu, ei jää paha mieli. Jos jäisi en suostuisi mihinkään mikä ei tunnu siltä, että teen sen rakkaudestani. Oon tarkka siitä tunteesta, että mitä teenkin teen sen oikeasta syystä mielestäni. Silloin se ei kalva eikä nakerra mitenkään.
Juu, mulla on tuollasta intohimoa muihin juttuihin. Voi puhua intohimosta. Seksi nyt sattuu vaan olee mulle se vähiten tärkee asia elämässä ja parusuhteessakin. 🙂
Toivon että löytyy vakalle kansi. ❤️🤗EivorCreed kirjoitti:
Mulla on se tarve tulla ymmätretyksi, sitten lähden helposti jaarittelemaan pitkästi. 😆
Joku joskus kysyikin, että hyväksyntääkö haet, sanoin en vaan ymmärrystä, mua paskan vertaa kiinnosta hyväksynnät. 😊
Juu, ei jää paha mieli. Jos jäisi en suostuisi mihinkään mikä ei tunnu siltä, että teen sen rakkaudestani. Oon tarkka siitä tunteesta, että mitä teenkin teen sen oikeasta syystä mielestäni. Silloin se ei kalva eikä nakerra mitenkään.
Juu, mulla on tuollasta intohimoa muihin juttuihin. Voi puhua intohimosta. Seksi nyt sattuu vaan olee mulle se vähiten tärkee asia elämässä ja parusuhteessakin. 🙂
Toivon että löytyy vakalle kansi. ❤️🤗Ymmärrän hyvin. On ärsyttävää, jos pointti menee kuulijalta ohi eikä saa viestiään perille. Varsinkin täällä netissä kasvottomana ja äänettömänä täytyy yrittää tulla ymmärretyksi pelkän tekstin varassa ja väärinymmärrysten riski on suuri. Emojit auttaa vähän, mutta niitäkin ihmiset käyttävät niin eri tavalla eli siinäkin on riski, että joku ymmärtää asian ihan päinvastoin kuin tarkoitti 😄
Tuo on ehkä se tärkein, että tekee asioita oikeista syistä niin, etteivät ne tunnu uhrauksilta tai siltä, että joutuu alistumaan toisen tahtoon. Omista rajoistaan on pidettävä kiinni parisuhteessakin, ettei kadota itseään. Jos jatkuvasti tekee asioita vastentahtoisesti niin se alkaa ihan takuulla nakertaa ketä tahansa eikä johda mihinkään hyvään.
Seksi merkitsee eri asioita eri ihmisille ja se on täysin ok. Parisuhteessa on niin paljon muutakin kuin seksi, mutta jos on vahvasti seksuaalinen ihminen, niin seksin ja eroottisuuden täydellinen puute tuntuu kuin osa itsestä kävisi tyhjäkäynnillä. Se on kuihduttava tunne. Eikä minulle kyse ole mistään pelkästä panemisesta, ameebakin osaa panna, vaan liitän seksiin tunteita, lämpöä, välittämistä, hellyyttä, henkistä yhteyttä, turvaa.. Paljon merkityksellisempi asia kuin pelkkä fyysinen akti.
Ja kiitos, toivotaan, että löydän joku päivä vakalleni kannen 😊- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Ymmärrän hyvin. On ärsyttävää, jos pointti menee kuulijalta ohi eikä saa viestiään perille. Varsinkin täällä netissä kasvottomana ja äänettömänä täytyy yrittää tulla ymmärretyksi pelkän tekstin varassa ja väärinymmärrysten riski on suuri. Emojit auttaa vähän, mutta niitäkin ihmiset käyttävät niin eri tavalla eli siinäkin on riski, että joku ymmärtää asian ihan päinvastoin kuin tarkoitti 😄
Tuo on ehkä se tärkein, että tekee asioita oikeista syistä niin, etteivät ne tunnu uhrauksilta tai siltä, että joutuu alistumaan toisen tahtoon. Omista rajoistaan on pidettävä kiinni parisuhteessakin, ettei kadota itseään. Jos jatkuvasti tekee asioita vastentahtoisesti niin se alkaa ihan takuulla nakertaa ketä tahansa eikä johda mihinkään hyvään.
Seksi merkitsee eri asioita eri ihmisille ja se on täysin ok. Parisuhteessa on niin paljon muutakin kuin seksi, mutta jos on vahvasti seksuaalinen ihminen, niin seksin ja eroottisuuden täydellinen puute tuntuu kuin osa itsestä kävisi tyhjäkäynnillä. Se on kuihduttava tunne. Eikä minulle kyse ole mistään pelkästä panemisesta, ameebakin osaa panna, vaan liitän seksiin tunteita, lämpöä, välittämistä, hellyyttä, henkistä yhteyttä, turvaa.. Paljon merkityksellisempi asia kuin pelkkä fyysinen akti.
Ja kiitos, toivotaan, että löydän joku päivä vakalleni kannen 😊Voi hitsi, tuohon auttaisi viaton öljyhieronta:)
Siihen ei kuulu seksiä, paitsi jos hierottava niin haluaa.
Ihmisen kosketus on tärkeintä, sen kun kaikki ymmärtäisivät.
https://www.youtube.com/watch?v=XsagL-UZW1U
AV Anonyymi kirjoitti:
Voi hitsi, tuohon auttaisi viaton öljyhieronta:)
Siihen ei kuulu seksiä, paitsi jos hierottava niin haluaa.
Ihmisen kosketus on tärkeintä, sen kun kaikki ymmärtäisivät.
https://www.youtube.com/watch?v=XsagL-UZW1U
AVMelko varmasti tämä hierottava haluaa, että öljyhierontaan kuuluu myös seksiä 😄
Kosketus toisistaan välittävien ihmisten välillä ❤️ Se on kauneimpia asioita maailmassa..- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Kyllähän sitä herkästi kyseenalaistetaan, jos toisen syyt poikkeaa omista syistä tehdä jotain vaikka pariutua. Mutta suuttuminen tuntuu yliampuvalta.
Kyseenalaistaminenkin tuntuu järjettömältä, vain koska itse ei pystyisi samaan.Mikä siinä naisena esiintyvä mies on jos ei uhriutuminen ja raivoaminen riitä?
- Anonyymi
olen maksanut jo niin netflixille jo lokakuun alkuun asti katsomiset.....
"Olen todella avoin ja tutustun uusiin ihmisiin helposti, minkä vuoksi ystävystyminen tuo välillä eteeni tilanteita, joissa toinen odottaa enemmän. Se tuntuu turhauttavalta.
Pidän ystävyyttä suurena rikkautena, mutta jostain syystä sitä yritetään pakottaa tietynlaiseen muottiin heteronormatiivisen näkemyksen mukaan.
Itse en näe ihmisiä sukupuolen, vaan persoonan kautta. Moni kuitenkin olettaa persoonan olevan täysin sidoksissa sukupuolirooleihin, mikä on ajatuksena minulle täysin vieras.
Koenkin hieman väsyttävänä sen, että mediassa ja julkisessa keskustelussa seksi tuodaan niin usein mukaan. Tämä näkyy myös elokuvissa: lähes jokaisessa elokuvassa pariudutaan ja harrastetaan seksiä. Lisäksi niissä on aina romantiikkaa ja alastomuutta eroottisessa mielessä. Se kyllästyttää.
Nykyään en kaipaa parisuhdetta. Olen onnellinen yksinäni.
En kuitenkaan sano ei koskaan.
Jos joskus tuntisin haluavani olla parisuhteessa ja sopiva henkilö tulisi vastaan, ryhtyisin suhteeseen. Kyseessä olisi kuitenkin täysin platoninen suhde, jossa voisimme istuskella sohvalla vierekkäin, nauttia toistemme seurasta ja pitää toistemme käsistä kiinni."- Anonyymi
Ehkä siksi kun nainen notkuu baaritiskillä ja muuan mies tulee viereen ja tilaa oluen ja maksaa oluen niin nainen painu vithuun ja äkkiä ja rupeaa haukkumaan ja sanoo ilkeitä kunnes portsarit vie häirikkö naikkosen pois ja ulkona raivoaa kunnes poliisit ottaa talteen ja baarissa olijat sanoo olipas kummallinen nainen ja kanta asiakkaat ja baarin pitäjä se on aina ollut outo ja hämärä kummajainen
- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
No tässä tarinassa ei mennyt noin.
Ehkäpä tarina kaunisteltu ja väärennetty ei kukaan nainen sano baaritiskillä jos joku mies tai nainen tulee viereen niin sano ei kiinnosta painu vithuun ja myyjä puuttuu ja sanoo naiselle anna heidän tilata ja voisitko siirtyä tiskin edestä pois tässä tehdään tilauksia ja maksetaan ja jätä asiakkaat rauhaan he saavat tilata
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä tarina kaunisteltu ja väärennetty ei kukaan nainen sano baaritiskillä jos joku mies tai nainen tulee viereen niin sano ei kiinnosta painu vithuun ja myyjä puuttuu ja sanoo naiselle anna heidän tilata ja voisitko siirtyä tiskin edestä pois tässä tehdään tilauksia ja maksetaan ja jätä asiakkaat rauhaan he saavat tilata
On minuakin baarissa kosiskeltu, sitten suututtu kun en ole muuta kuin kohteliaasti kieltäytynyt. Ei kaikki miehet vaan kestä torjuntaa, heikko itsetunto ja surkea pettymyksen sieto.
- Anonyymi
No jos toisesta pitää seksuaalisesti eli haluaa. Niin se on normaalia että jos toinen ei halua niin se tuntuu pahalle. Ei siinä ole kyse mielestäni edes itsetunnosta. Mutta mitä sitten on se loukkaantuminen. Jos ei sillä loukkaantumisella ole mitään vahingollista toista kohtaan niin miksi ei saisi loukkaantua?
Nää on niin tikusta asiaa juttuja. Kuka tahansa saa loukkaantua. Sukupuolesta tai mistään riippumatta. Loukkaantuminen on tunnekokemus. Se, jos johtaa johonkin toimintaan mikä vahingoittaa muuten vakavasti toista on eri juttu.
Pitäisikö tunnekokemuksia pyrkiä kieltämään. Ettei kukaan pääse niitä kokemaan ja vaikka loukkaantumaan.EivorCreed kirjoitti:
Tjaa, ehkä oon tyhmä mutta en osaa loukkaantua tuollasesta, ehkä siksi kysyinkin.
Minusta on helppoa olla loukkaantumatta kaikesta sellaisesta minkä ymmärtää. Kun ei jotain ymmärrä, loukkaantuu herkemmin.
- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Tjaa, ehkä oon tyhmä mutta en osaa loukkaantua tuollasesta, ehkä siksi kysyinkin.
Siis yksinkertainen kysyy ehkä tyhmältä. Siis onko niin, ettet osaa loukkaantua siitä, että haluaisit läheisempää kontaktia itsellesi läheiseen ihmiseen tai sellaiseen johon toivoisit lähentyväsi. Jos se puetaan sinun tapaasi kokea seksuaalista läheisyyttä eli ei niin, että se seksuaalisuus edellä. Ja toinen torjuu, eikä halua yhteyttä tai sitä henkistä ja toisen läheisyyttä tai syventää sitä tai kuulla tai ymmärtää. Niin se ei loukkaisi?
Mun mielestäni ne tunne tarpeet on lopulta kaikilla ihan samoja, mutta keinot tai tavat vaan miten niihin mennään tai miten niitä ilmaistaan on erilaisia. Anonyymi kirjoitti:
Siis yksinkertainen kysyy ehkä tyhmältä. Siis onko niin, ettet osaa loukkaantua siitä, että haluaisit läheisempää kontaktia itsellesi läheiseen ihmiseen tai sellaiseen johon toivoisit lähentyväsi. Jos se puetaan sinun tapaasi kokea seksuaalista läheisyyttä eli ei niin, että se seksuaalisuus edellä. Ja toinen torjuu, eikä halua yhteyttä tai sitä henkistä ja toisen läheisyyttä tai syventää sitä tai kuulla tai ymmärtää. Niin se ei loukkaisi?
Mun mielestäni ne tunne tarpeet on lopulta kaikilla ihan samoja, mutta keinot tai tavat vaan miten niihin mennään tai miten niitä ilmaistaan on erilaisia.Ei minua loukkaa, kun tiedän ja ymmärrän syyn miksei hän halua. Voi minusta tuntua ikävältä, mutten minä loukkaannu ihmiseen jonka syyt ymmärrän. Se että tuntuu keljulta on eri asia, kun loukkaantua.
Siksi mä kyselen ihmisiktä, että ymmärtäisin. Haluan ymmärtää niin ei tarvitse loukkaantua. Minua loukkaa jos joku ei halua mun ymmärtävän.EivorCreed kirjoitti:
Ei minua loukkaa, kun tiedän ja ymmärrän syyn miksei hän halua. Voi minusta tuntua ikävältä, mutten minä loukkaannu ihmiseen jonka syyt ymmärrän. Se että tuntuu keljulta on eri asia, kun loukkaantua.
Siksi mä kyselen ihmisiktä, että ymmärtäisin. Haluan ymmärtää niin ei tarvitse loukkaantua. Minua loukkaa jos joku ei halua mun ymmärtävän.Enemmän kumppanissakin loukkaa se, jos hän ei pidä vaivan arvoisena avata asiaa jotta ymmärtäisin, kun se että sanoo vaikka vihaavansa mua, mikä ei haittaa jos ymmärrän syyn vihaan
EivorCreed kirjoitti:
Enemmän kumppanissakin loukkaa se, jos hän ei pidä vaivan arvoisena avata asiaa jotta ymmärtäisin, kun se että sanoo vaikka vihaavansa mua, mikä ei haittaa jos ymmärrän syyn vihaan
Minua voi loukata sekin, että joku olettaa mun olevan ymmärtämätön eikä usko mun ymmärtävän ja siksi jo ennakkoon toteaa, et ymmärrä kumminkaan.
Muttei mun kanssa ole mitään pakko, siitä lähdetään.- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Enemmän kumppanissakin loukkaa se, jos hän ei pidä vaivan arvoisena avata asiaa jotta ymmärtäisin, kun se että sanoo vaikka vihaavansa mua, mikä ei haittaa jos ymmärrän syyn vihaan
Aaa. No yksinkertainen tajuaa nyt ehkä sun näkökantaa vähän enemmän. Sehän se juuri on se mikä loukkaa näissä millon ketäkin. Ettei kokisi olevansa sen arvoinen, että toista kiinnostaisi tarpeeksi. Usein se voi olla ettei se toinen itsekään edes tiedä. Ja ei välttämättä johdu siitä toisesta mitenkään. Kiitos vastauksesta yksinkertaiselle.
- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Minua voi loukata sekin, että joku olettaa mun olevan ymmärtämätön eikä usko mun ymmärtävän ja siksi jo ennakkoon toteaa, et ymmärrä kumminkaan.
Muttei mun kanssa ole mitään pakko, siitä lähdetään.No toi kuulostaa enemmän siltä. Että aihe tai asia tai joku muu on silloin toiselle ihmiselle itselleen vähän liikaa. Noin ainakin itse toimin silloin jos itseäni pelottaa, ja koen, ettei toinen kykene a), joko tukemaan sitä tunnetta mitä pelkään itse kokea. Tai b). Ei liity toiseen mitenkään, mutta oletan kokemuksesta jotain syyttelyä tai asian ohi ymmärtämistä, mikä satuttaa enemmän, kuin olla hiljaa. En tiedä mikä on oma tilanteesi, mutta vaikeissa asioissa on tosi ikävä saada henkisesti turpaan tai pelätä sitä. Samalla tajuan, että olisi ainakin itsellä ihan hirveä tarve ollut luottaa ja turvautua, mutta keinot vaan ei riittäneet itsellä niissä aikoinaan. Ja samalla tajuan, että se on ollut loukkaavaa toiselle, kun osoittaa epäluottamusta toimimalla niin. Mutta se toinen ei tajua että kyse on ollut omasta pelostani ja tunteestani. Ei siitä toisesta. Ja otti sen itseensä vaikka periaatteessa yritin pyytää keinottomasti toiselta apua. Käytännössä omissa jutuissa on ollut tästä kyse, jos en ole puhunut tai avannut asioitani. Tosin olen itse sen tyyppinen että jotkut asiat hoituu kanssani helpommin muulla tavalla kuin puhumalla. Nekin voi olla ihmisillä niin eri sykleissä. Silloin kun itse tarvitsisi hiljaisuutta ja toisen vaan lähelle, niin toinen saattaa tarvita puhetta. Ja taas toisinpäin. Tässä vaan jotakin mietteitä. Mutta voi toki olla että sinun tilanteessa on kyse ihan muusta, nämä nyt tuli vaan syistä mieleen, mitä voisi olla joidenkin syiden taustalla, jos on vaikea päästä niihin asioihin tai syihin ylipäätään.
Anonyymi kirjoitti:
Aaa. No yksinkertainen tajuaa nyt ehkä sun näkökantaa vähän enemmän. Sehän se juuri on se mikä loukkaa näissä millon ketäkin. Ettei kokisi olevansa sen arvoinen, että toista kiinnostaisi tarpeeksi. Usein se voi olla ettei se toinen itsekään edes tiedä. Ja ei välttämättä johdu siitä toisesta mitenkään. Kiitos vastauksesta yksinkertaiselle.
Yym, tavallaan ei sen arvoinenkaan mutta asioiden sujuvuuden kannalta pidän aina järkevämpänä koittaa saada toiselle avattua asioita niin, että ymmärtää. Tai on mahdollisuus ymmärtää. Myönnän itsekin olevani välillä järjettömän laiska avaamaan asioita, jos minusta tuntuu etten löydä tapaa jolla sujuvasti asian saisi perille ja en juuri silloin jaksa pitkästi perustellakkaan.
Silloin otan tietoisen riskin ettei toinen ymmärrä ja voi suuttuakin sen takia minuun.Anonyymi kirjoitti:
No toi kuulostaa enemmän siltä. Että aihe tai asia tai joku muu on silloin toiselle ihmiselle itselleen vähän liikaa. Noin ainakin itse toimin silloin jos itseäni pelottaa, ja koen, ettei toinen kykene a), joko tukemaan sitä tunnetta mitä pelkään itse kokea. Tai b). Ei liity toiseen mitenkään, mutta oletan kokemuksesta jotain syyttelyä tai asian ohi ymmärtämistä, mikä satuttaa enemmän, kuin olla hiljaa. En tiedä mikä on oma tilanteesi, mutta vaikeissa asioissa on tosi ikävä saada henkisesti turpaan tai pelätä sitä. Samalla tajuan, että olisi ainakin itsellä ihan hirveä tarve ollut luottaa ja turvautua, mutta keinot vaan ei riittäneet itsellä niissä aikoinaan. Ja samalla tajuan, että se on ollut loukkaavaa toiselle, kun osoittaa epäluottamusta toimimalla niin. Mutta se toinen ei tajua että kyse on ollut omasta pelostani ja tunteestani. Ei siitä toisesta. Ja otti sen itseensä vaikka periaatteessa yritin pyytää keinottomasti toiselta apua. Käytännössä omissa jutuissa on ollut tästä kyse, jos en ole puhunut tai avannut asioitani. Tosin olen itse sen tyyppinen että jotkut asiat hoituu kanssani helpommin muulla tavalla kuin puhumalla. Nekin voi olla ihmisillä niin eri sykleissä. Silloin kun itse tarvitsisi hiljaisuutta ja toisen vaan lähelle, niin toinen saattaa tarvita puhetta. Ja taas toisinpäin. Tässä vaan jotakin mietteitä. Mutta voi toki olla että sinun tilanteessa on kyse ihan muusta, nämä nyt tuli vaan syistä mieleen, mitä voisi olla joidenkin syiden taustalla, jos on vaikea päästä niihin asioihin tai syihin ylipäätään.
Juu, minua ei varsinaisesti pelota enää nykyään puhua yhtään mistään. Eikä edes reaktiot, mielummin puhun vaikka se koettaisi jotenkin epämukavaksikin, kun jätän pimentoon tärkeitä asioita.
En mieti miten toinen ottaa sen mitä rehellisesti sanon, vaikka pyrin asialliseen ilmaisuun saatan sanoa koruttoman suoraankin. Mulle melkein aina tärkeintä on pyrkiä tulla ymmärretyksi ja pyrkiä ymmärtämään. Kuin se miten asia on ulos purettu.
Joo, helpointa on kun ihmiset ymmärtää ilman monimutkaisia selostuksia, vaikka puhumattakin. 🙂
Se on toimiva tapa, oma napa ja vain oma napa edellä kaikkiin tilanteisiin, pöytä on katettu loukkaantumiselle joka sekunti.
- Anonyymi
No mutta, eikös se ole aika ikävä pöytä. Kattauksineen kaikkineen. Loukkaantua toki saa jokainen ja välillä on syytäkin ja välillä ilman syytäkin tai voihan olla vaan väsynyt tai halua edes olla hyvällä päällä. Mutta eipä siitä mitään kattausta enempää ravintoa saa kupuunsa kukaan.
Anonyymi kirjoitti:
No mutta, eikös se ole aika ikävä pöytä. Kattauksineen kaikkineen. Loukkaantua toki saa jokainen ja välillä on syytäkin ja välillä ilman syytäkin tai voihan olla vaan väsynyt tai halua edes olla hyvällä päällä. Mutta eipä siitä mitään kattausta enempää ravintoa saa kupuunsa kukaan.
No se oli enemmän vertauskuva. Kun unohtaa, että napoja on vähintään kaksi, lähestyy kaikkia tilanteita väärällä asenteella ja silloin hommat menee vihkoon, enemmän tai vähemmän.
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
No se oli enemmän vertauskuva. Kun unohtaa, että napoja on vähintään kaksi, lähestyy kaikkia tilanteita väärällä asenteella ja silloin hommat menee vihkoon, enemmän tai vähemmän.
Joo, niin, vertauskuvia on monia, monenmonituisia. Tapoja nähdä, ajatella ja kokea.
- Anonyymi
En henkilökohtaisesti tajua miksi kukaan loukkaantuisi jonkun tuntemattoman yksilön haluamisista tai haluamattomuuksista. Oletan, että kyse on kuitenkin tasan samasta ilmiöstä, kuin joku ilmaisee vaikka kiinnostuvansa älykkäistä tai pitkistä tai vaaleaveriköistä tai ihan mistä vaan, niin heti kohta on joku loukkaantunut ja vinkumassa siitä miten väärin tuo on. Jokin henkilökohtainen kelpaamattomuuden tunne kai, heikko itsetunto.
Sinällään tuo, että: "Mies katsoo minua hölmistyneenä ja tiuskaisee, että minussa on jotain vikaa, ja että olen frigidi nainen." kuulostaa ihan tavalliselta. Ei ole tarpeen olla aseksuaali, niin silti tuota käytöstä tulee vastaan, kun nyt ei satu jostakusta kiinnostumaan. Sitä saa joko jotain tuollaista tekstiä tai sitten saa kuulla olevansa huora tmv. Jotkut eivät kestä torjuntaa ja naisissa on varmasti myös samanlaisia yksilöitä.Näinpä. En kanssa ymmärrä miksi loukkaantua, kun ei ole penniäkään kiinni toisen elämässä. Heh, joo. Totta jotkut ottaa aina itseensä kaiken, kun mielessään ei yllä kehujen tasolle. Vaikka kyse on vain makuasioista mistä on täysin turhaa mieltänsä pahoitella.
- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Näinpä. En kanssa ymmärrä miksi loukkaantua, kun ei ole penniäkään kiinni toisen elämässä. Heh, joo. Totta jotkut ottaa aina itseensä kaiken, kun mielessään ei yllä kehujen tasolle. Vaikka kyse on vain makuasioista mistä on täysin turhaa mieltänsä pahoitella.
Sen ymmärrän kyllä, jos kyseessä on se oma rakas ja tärkeä henkilö ja varsinkin jos itsellä on seksuaalisia tarpeita ja niihin tarpeisiin kuuluu tehdä toiselle hyvää, niin tuo voi hyvinkin loukata ja tuottaa epävarmuuden ja torjutuksi tulemisen kokemuksia ja jos toinen on riittävän tyly, niin jopa hylätyksi tulemisen tunteen. Varsinkin jos tuo on yllättävää ja toinen on vaikkapa aiemmin esittänyt pitävänsä seksistä (mikä on surullisen tavallista) niin toisen voi olla vaikea uskoa selityksiäkin. Seksuaalisuus on herkkä asia, molemmin puolin ja näistä pitäisi pystyä puhumaan avoimesti. Minusta loukkaantuminenkin on tuollaisessa tilanteessa ihan ymmärrettävää, mutta tietysti molempien osapuolten pitää pyrkiä pääsemään yli voimakaista tunnereaktioista, jos halua edes yrittää noita selvittää.
Anonyymi kirjoitti:
Sen ymmärrän kyllä, jos kyseessä on se oma rakas ja tärkeä henkilö ja varsinkin jos itsellä on seksuaalisia tarpeita ja niihin tarpeisiin kuuluu tehdä toiselle hyvää, niin tuo voi hyvinkin loukata ja tuottaa epävarmuuden ja torjutuksi tulemisen kokemuksia ja jos toinen on riittävän tyly, niin jopa hylätyksi tulemisen tunteen. Varsinkin jos tuo on yllättävää ja toinen on vaikkapa aiemmin esittänyt pitävänsä seksistä (mikä on surullisen tavallista) niin toisen voi olla vaikea uskoa selityksiäkin. Seksuaalisuus on herkkä asia, molemmin puolin ja näistä pitäisi pystyä puhumaan avoimesti. Minusta loukkaantuminenkin on tuollaisessa tilanteessa ihan ymmärrettävää, mutta tietysti molempien osapuolten pitää pyrkiä pääsemään yli voimakaista tunnereaktioista, jos halua edes yrittää noita selvittää.
Joo, sen ymmärrän minäkin. Eikä ole tarvinut edes esittää pitävänsä seksistä, se ei vaan enää kiinnosta. Ihminen muuttuu ja seksuaalisuus, eikä se karso ajankohtaa onko sinkku vai parisuhteessa, sitähän se kasvu on. Armotonta joskus osapuolille.
Joskus ajaa eroonkin, kun toinen muuttuu radikaalimmin.- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Joo, sen ymmärrän minäkin. Eikä ole tarvinut edes esittää pitävänsä seksistä, se ei vaan enää kiinnosta. Ihminen muuttuu ja seksuaalisuus, eikä se karso ajankohtaa onko sinkku vai parisuhteessa, sitähän se kasvu on. Armotonta joskus osapuolille.
Joskus ajaa eroonkin, kun toinen muuttuu radikaalimmin.Ei tietenkään ole tarvinut esittää, mutta erityisesti, JOS on tehnyt niin. En tarkoita senkään olevan yksiselitteisesti väärin. Sekin in ymmärrettävää, kun toista rakastaa, niin tulee toisinaan esitettyäkin monenmoista. Sekin voi silti myös tuntua pahalta, jos toinen sanoo esittäneensä. Toisinaan törmää sellaisiinkin kertomuksiin, että toisen mielestä seksielämä on ollut 10 vuotta epätyydyttävää ja on kiitenkin esittänyt muuta ja itten se töksäytetään päin toisen näköä, jolla ei tietenkään ole asiasta mitään tietoa, kun toinen on esittänyt muuta. Hyvin monesti ihmiset ovat näissä asioissa itse omia vihollisiaan, kun ei osata puhua asiallisesti ja ajoissa.
Hyvin useinhan se menee vielä niinkin, että jos seksielämässä tapahtuu jokin yllättävän oloinen muutos, niin toisen osapuolen mielikuvituskin lähtee laukalle. Hyvin monien ensimmäinen oletus on pettäminen tai jopa sivusuhde ja vaikka tuollainen ei olisikaan totta, niin sen jälkeen luottamus on vähissä molemmilla. Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään ole tarvinut esittää, mutta erityisesti, JOS on tehnyt niin. En tarkoita senkään olevan yksiselitteisesti väärin. Sekin in ymmärrettävää, kun toista rakastaa, niin tulee toisinaan esitettyäkin monenmoista. Sekin voi silti myös tuntua pahalta, jos toinen sanoo esittäneensä. Toisinaan törmää sellaisiinkin kertomuksiin, että toisen mielestä seksielämä on ollut 10 vuotta epätyydyttävää ja on kiitenkin esittänyt muuta ja itten se töksäytetään päin toisen näköä, jolla ei tietenkään ole asiasta mitään tietoa, kun toinen on esittänyt muuta. Hyvin monesti ihmiset ovat näissä asioissa itse omia vihollisiaan, kun ei osata puhua asiallisesti ja ajoissa.
Hyvin useinhan se menee vielä niinkin, että jos seksielämässä tapahtuu jokin yllättävän oloinen muutos, niin toisen osapuolen mielikuvituskin lähtee laukalle. Hyvin monien ensimmäinen oletus on pettäminen tai jopa sivusuhde ja vaikka tuollainen ei olisikaan totta, niin sen jälkeen luottamus on vähissä molemmilla.Totta, on noihin tullut törmättyä ihan irl keskusteluissakin.
Tuokin on totta, siksi on hyvä kertoa miten asia on, vaikka se sitten aiheuttaisi eronkin. Erokin on parempi kun valheet.
- Anonyymi
Aaaha, onko Lotta niitä jotka antavat ymmärtää, mutta eivät ymmärrä antaa?
AVEi, hän on antanut myös ymmärtää ettei anna, mutta jääräpäät ei tykkää ottaa asiaa vakavasti vaan alkaa haukkumaan.
- Anonyymi
Niinpä. Minä myös olen kokenut samoin kun olen kertonut miehille, etten halua seksiä enää kenenkään kanssa.
Ymmärrän. Minultakin on loppunut tiettyjen palojen paikalleen loksahdellessa sellainen yletön miellyttämisen tarve. On helpompaa nykyään sanoa miten oikeesti kokee. Kun pehmentää ja en halua seksiä tai jotain muutakaan, sanon. Kuuntelen itseeni ensin.
Ja ei minuakaan houkuta ajatus seksustä kenenkään kanssa. Se ei ole ollut ikinä alunperinkään syy suhteelle, nykyään se ei ole syy enää edes miellyttää.- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Ymmärrän. Minultakin on loppunut tiettyjen palojen paikalleen loksahdellessa sellainen yletön miellyttämisen tarve. On helpompaa nykyään sanoa miten oikeesti kokee. Kun pehmentää ja en halua seksiä tai jotain muutakaan, sanon. Kuuntelen itseeni ensin.
Ja ei minuakaan houkuta ajatus seksustä kenenkään kanssa. Se ei ole ollut ikinä alunperinkään syy suhteelle, nykyään se ei ole syy enää edes miellyttää.Ihmiset ovat erilaisia, jotkut haluavat seksiä koko ajan, ja jotkut eivät halua ollenkaan.
Onneksi jokaisella ihmisellä on oikeus valita kumppaninsa, voi valita, eikä valittaa.
AV Oletko kuitenkin muuten valmis parisuhteeseen, jos löytyy mies jolle seksittömyys on okei? Miehissäkin on aseksuaaleja, vaikka se tabuna onkin hys hys. Miesporukoissa se koetaan helposti negatiivisesti, jos joku mies paukkaa sanoa, nääh mua noi teidän panojutut kiinnosta, olen ase.
Naisissakin se herättää hämmästelyä.Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset ovat erilaisia, jotkut haluavat seksiä koko ajan, ja jotkut eivät halua ollenkaan.
Onneksi jokaisella ihmisellä on oikeus valita kumppaninsa, voi valita, eikä valittaa.
AVJuu, nykyään hiukan ehkä suvaitumpaa. Vaikka eipä sitä seksiorientoituneet oikein hyvin nieleskele vieläkään, helpommin ne alkaa valittaa kun toisin päin.
- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Juu, nykyään hiukan ehkä suvaitumpaa. Vaikka eipä sitä seksiorientoituneet oikein hyvin nieleskele vieläkään, helpommin ne alkaa valittaa kun toisin päin.
En usko että sellainen ihminen joka olisi seksuaalisesti voimakkaasti latautunut edes haluaisi ihmistä, joka eläisi toisessa ääripäässä, seksittömässä ajatusmaailmassa.
Sehän olisi kovin katkeraa elämää, olla herkkuja täynnä olevan pöydän ääressä nälkäisenä, eikä saisi syödä. Toista se on vatsa täynnä katsoa tyhjää pöytää, ei siinä näe mitään ongelmia.
AV Anonyymi kirjoitti:
En usko että sellainen ihminen joka olisi seksuaalisesti voimakkaasti latautunut edes haluaisi ihmistä, joka eläisi toisessa ääripäässä, seksittömässä ajatusmaailmassa.
Sehän olisi kovin katkeraa elämää, olla herkkuja täynnä olevan pöydän ääressä nälkäisenä, eikä saisi syödä. Toista se on vatsa täynnä katsoa tyhjää pöytää, ei siinä näe mitään ongelmia.
AVNojuu, mutta harvemmin ne halutkaan ihan rehellisesti ritirinnan kulkee, aina jompi kumpi vähän feikkaa toisen mieliksi. Kun välittää.
Ja itselläni vaikkei ole haluja, olen silti voinut syttyä touhutessa vasta. Sitä ei kylläkään ole tapahtunut kun yhden kumppanin kanssa, mutta sekin on mahdollista. Ei kaikki vaan roihua heti ilmiliekeissä.EivorCreed kirjoitti:
Nojuu, mutta harvemmin ne halutkaan ihan rehellisesti ritirinnan kulkee, aina jompi kumpi vähän feikkaa toisen mieliksi. Kun välittää.
Ja itselläni vaikkei ole haluja, olen silti voinut syttyä touhutessa vasta. Sitä ei kylläkään ole tapahtunut kun yhden kumppanin kanssa, mutta sekin on mahdollista. Ei kaikki vaan roihua heti ilmiliekeissä.Se on vähän kun vastahymy hymyyn, sua ei edes hymyilytä mutta kun toinen hymyilee sulle, hymyilet takas. Niin ihmiset tekee suhteissakin vastahymyjä vaikkei hymyilyttäskään.
- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Oletko kuitenkin muuten valmis parisuhteeseen, jos löytyy mies jolle seksittömyys on okei? Miehissäkin on aseksuaaleja, vaikka se tabuna onkin hys hys. Miesporukoissa se koetaan helposti negatiivisesti, jos joku mies paukkaa sanoa, nääh mua noi teidän panojutut kiinnosta, olen ase.
Naisissakin se herättää hämmästelyä.Diabeetikko tarjoaa ehkä mahdollisuuden sellaiselle, joka miespuolen seksittömyydestä haaveilee. Joillekin tuo aiheuttaa sen, ettei stondista.
Wiki auttaa, että on tietävinään.
Vilma Anonyymi kirjoitti:
Diabeetikko tarjoaa ehkä mahdollisuuden sellaiselle, joka miespuolen seksittömyydestä haaveilee. Joillekin tuo aiheuttaa sen, ettei stondista.
Wiki auttaa, että on tietävinään.
VilmaEi tarvi olla sairauksiakaan. Ja aseksuaalisuus ei tarkoita miehilläkään ettei ole stondista, ei vaan tee seksiä mieli. Ihmisellä voi olla näläntunnekin muttei tee mieli mitään syötävää.
EivorCreed kirjoitti:
Ei tarvi olla sairauksiakaan. Ja aseksuaalisuus ei tarkoita miehilläkään ettei ole stondista, ei vaan tee seksiä mieli. Ihmisellä voi olla näläntunnekin muttei tee mieli mitään syötävää.
"Aseksuaalisuushan tarkoittaa sitä, että ihmisellä ei ole seksuaalista vetoa toista ihmistä kohtaan juuri koskaan. Hän voi kyllä kiihottua seksissä, mutta se ei tuota hänelle merkittävää mielihyvää."
Se voi tuottaa mielihyvääkin, muttei sittenkään tee mieli seksiä. Tai voi harrastaa masturbaatiota joka riittää, toisen ihmisen kehoa ei tee vaan mieli. Ja voi tehdä mielikin, silti ei vaan halua edetä seksiin.EivorCreed kirjoitti:
"Aseksuaalisuushan tarkoittaa sitä, että ihmisellä ei ole seksuaalista vetoa toista ihmistä kohtaan juuri koskaan. Hän voi kyllä kiihottua seksissä, mutta se ei tuota hänelle merkittävää mielihyvää."
Se voi tuottaa mielihyvääkin, muttei sittenkään tee mieli seksiä. Tai voi harrastaa masturbaatiota joka riittää, toisen ihmisen kehoa ei tee vaan mieli. Ja voi tehdä mielikin, silti ei vaan halua edetä seksiin.Ase ei tarraudu seksiin saadakseen mielihyvää. Eri funktiot kun niillä joiden pää menee ulalle seksistä. Ja on saatava.
EivorCreed kirjoitti:
Ase ei tarraudu seksiin saadakseen mielihyvää. Eri funktiot kun niillä joiden pää menee ulalle seksistä. Ja on saatava.
Kyse on seksuaalisesta vetovoimasta ja sen toteuttamisesta. Seksiä voi toteuttaa ilman vetovoimaa ja seksiä voi olla toteuttamatta vetovoimasta huolimattakin. Seksi ei hallitse aseksuaalin elämää eikä ajatuksia.
- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Ei tarvi olla sairauksiakaan. Ja aseksuaalisuus ei tarkoita miehilläkään ettei ole stondista, ei vaan tee seksiä mieli. Ihmisellä voi olla näläntunnekin muttei tee mieli mitään syötävää.
EC
Voi voi kyllä ymmärsin aseksualisuuden.
Mutta ymmärsitkö, että nainen, joka ei seksistä piittaa voi toteuttaa itseään diabeetikon kanssa.
Vilma EivorCreed kirjoitti:
Kyse on seksuaalisesta vetovoimasta ja sen toteuttamisesta. Seksiä voi toteuttaa ilman vetovoimaa ja seksiä voi olla toteuttamatta vetovoimasta huolimattakin. Seksi ei hallitse aseksuaalin elämää eikä ajatuksia.
"Suuntautuminen ja käytös ovat kuitenkin eri asioita: biseksuaaliksi itsensä määrittelevä voi esimerkiksi seurustella elämässään vain naisten kanssa, aseksuaali puolestaan saattaa harrastaa seksiä."
Miehillä on helposti toksinen maskuliinisuus mikä ajaa ase miehet näyttelemään.Anonyymi kirjoitti:
EC
Voi voi kyllä ymmärsin aseksualisuuden.
Mutta ymmärsitkö, että nainen, joka ei seksistä piittaa voi toteuttaa itseään diabeetikon kanssa.
VilmaMutta helpompikin tapa olisi, kun etsiä sairauksia. Kertoo etsivänsä aseksuaalia.
- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
"Suuntautuminen ja käytös ovat kuitenkin eri asioita: biseksuaaliksi itsensä määrittelevä voi esimerkiksi seurustella elämässään vain naisten kanssa, aseksuaali puolestaan saattaa harrastaa seksiä."
Miehillä on helposti toksinen maskuliinisuus mikä ajaa ase miehet näyttelemään.Eivätkös iloiset tytöt toteuta juuri tuota "ilman vetovoimaa" -seksiä, kun miehet käyvät tarpeillaan.
Vilma
En tunne mitään vetoa mennä Lotan iholle saa biin.
Kukin eläköön ja voikoon elää, miten tahtoo.
Olen kyllästynyt alleviivaamisiin tai itsekorostuksiin. EivorCreed kirjoitti:
Mutta helpompikin tapa olisi, kun etsiä sairauksia. Kertoo etsivänsä aseksuaalia.
En itse lähtisi kyselemään onkos sulla diabetes tai sepelvaltimotauti ettei vehkeet jöpötä? En, kertoisin suoraan että etsin miestä jolle seksin harrastelu ei ole ollenkaan tärkeää, muttei täysin poissuljettukkaan jos joskus seksi tuntuu luontevalle harrastaa.
Anonyymi kirjoitti:
Eivätkös iloiset tytöt toteuta juuri tuota "ilman vetovoimaa" -seksiä, kun miehet käyvät tarpeillaan.
Vilma
En tunne mitään vetoa mennä Lotan iholle saa biin.
Kukin eläköön ja voikoon elää, miten tahtoo.
Olen kyllästynyt alleviivaamisiin tai itsekorostuksiin.Jotkut ehkä, toiset taas voivat nauttiakin ja halutakin. Eiköhän tuokin ole vaihdellen ihmisestä kiinni.
- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
En itse lähtisi kyselemään onkos sulla diabetes tai sepelvaltimotauti ettei vehkeet jöpötä? En, kertoisin suoraan että etsin miestä jolle seksin harrastelu ei ole ollenkaan tärkeää, muttei täysin poissuljettukkaan jos joskus seksi tuntuu luontevalle harrastaa.
En minäkään.
Mutta mietis toisinpäin.
Diabeetikko voi kaivata i h m i s t ä.
Joukko-opin mukaanhan mainitsemasi potijat voivat kuulua siihen miesjoukkoon, mihin viittaat = seksi ei tärkeää.
Entäs pitkissä parisuhteissa, kun miehellä voi topata?
Vilma - Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Jotkut ehkä, toiset taas voivat nauttiakin ja halutakin. Eiköhän tuokin ole vaihdellen ihmisestä kiinni.
9:07
En tiedä. En ole alalta.
En minäkään.
Mutta mietis toisinpäin.
Diabeetikko voi kaivata i h m i s t ä.
Joukko-opin mukaanhan mainitsemasi potijat voivat kuulua siihen miesjoukkoon, mihin viittaat = seksi ei tärkeää.
Entäs pitkissä parisuhteissa, kun miehellä voi topata?
VilmaToki voi, ihmisiä me diabeetikotkin ollaa ja kaikilla ei ole seksuaalisia haluttomuuksiakaan. Mies voi kuulua siihen joukkoon olemalla ihan tervekin. 🙂
Miehillä on viagra, johon turvautuu ne jotka ilman seksiä ei koe voivansa hyvin.- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
En minäkään. Osaan silti lukea.
9:17
Kiva juttu tuo lukutaito. - Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Toki voi, ihmisiä me diabeetikotkin ollaa ja kaikilla ei ole seksuaalisia haluttomuuksiakaan. Mies voi kuulua siihen joukkoon olemalla ihan tervekin. 🙂
Miehillä on viagra, johon turvautuu ne jotka ilman seksiä ei koe voivansa hyvin.9:27
Tuo onkin lähinnä tosielämää.
Viagra voi pyörryttää.
9:27
Tuo onkin lähinnä tosielämää.
Viagra voi pyörryttää.
VilmaLääkkeissä on aina sivuvaikutuksia. Jollekin seksuaaliterveys kuitenkin on viagran varassa. Vaan mä meen nyt marsulaan siivoamaan ja vaihtamaan pötkylöitten alustat puhtaisiin. Tulee tuota kakkaa ja pissaa sujonaan.
Aamupala tuoreet on syöty siellä. Ja pesukone jauhaa.- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Lääkkeissä on aina sivuvaikutuksia. Jollekin seksuaaliterveys kuitenkin on viagran varassa. Vaan mä meen nyt marsulaan siivoamaan ja vaihtamaan pötkylöitten alustat puhtaisiin. Tulee tuota kakkaa ja pissaa sujonaan.
Aamupala tuoreet on syöty siellä. Ja pesukone jauhaa.Pyh, naista voi haluta niin paljon että pyörryttää, ilman mitään lääkkeitäkin.
Halut tulevat mentaaliselta puolelta. Itse olen janonnut naisten kehoa, ihoa ja läheisyyttä.
Janoan sitä välillä vieläkin, tosin en mene enää "oven läpi" sitä hakiessa, kuten aikaisemmassa elämässä.
Ihmeellisiä ovat ihmiset jotka eivät seksuaalisia nautintoja halua, nehän ovat parasta mitä toinen ihminen toiselle voi tuottaa?!
AV Anonyymi kirjoitti:
Pyh, naista voi haluta niin paljon että pyörryttää, ilman mitään lääkkeitäkin.
Halut tulevat mentaaliselta puolelta. Itse olen janonnut naisten kehoa, ihoa ja läheisyyttä.
Janoan sitä välillä vieläkin, tosin en mene enää "oven läpi" sitä hakiessa, kuten aikaisemmassa elämässä.
Ihmeellisiä ovat ihmiset jotka eivät seksuaalisia nautintoja halua, nehän ovat parasta mitä toinen ihminen toiselle voi tuottaa?!
AVSinä nyt ootkin yliaktiivinen hormonihiiri ollu mitä luultavammin joku häikkä hommassa. 😂
Ei siinä mitään ihmeellistää ole, kyllä mäkin sikti rakasta halaan ja paijaan kuin mieletön mä oisin, tunteet on sanoinkuvaamattoman suuria kun ne päälle nousee hyökyaallon tavoin. Mulla vaan toi reiän ja munan hankailu on se osa-alue minkä koen jos en turhaksi niin en yhtään tärkeäksikään. Ei siinä ole mitään mitä jäisin ikävöimään. 🙂EivorCreed kirjoitti:
Sinä nyt ootkin yliaktiivinen hormonihiiri ollu mitä luultavammin joku häikkä hommassa. 😂
Ei siinä mitään ihmeellistää ole, kyllä mäkin sikti rakasta halaan ja paijaan kuin mieletön mä oisin, tunteet on sanoinkuvaamattoman suuria kun ne päälle nousee hyökyaallon tavoin. Mulla vaan toi reiän ja munan hankailu on se osa-alue minkä koen jos en turhaksi niin en yhtään tärkeäksikään. Ei siinä ole mitään mitä jäisin ikävöimään. 🙂Kun saa henkisiä valtavia vaikuttavia orgasmeja tunteista, ei niitä tarvitse jahdata sukuelimillä. 😊
Riittää, että aivot rekisteröi mielihyvän.- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Kun saa henkisiä valtavia vaikuttavia orgasmeja tunteista, ei niitä tarvitse jahdata sukuelimillä. 😊
Riittää, että aivot rekisteröi mielihyvän.Mjaa, sukupuolielimet ovat tunteiden jatke.
Ilman tunteita ei ole sukupuolielimiä:)
AV EivorCreed kirjoitti:
Kun saa henkisiä valtavia vaikuttavia orgasmeja tunteista, ei niitä tarvitse jahdata sukuelimillä. 😊
Riittää, että aivot rekisteröi mielihyvän.Mulla voi tietysti vaikuttaa sekin, etten koe mieskehoa niin erityisen haluttavaksi, vaikka miehen pääkopasta ja ulkonäöstäkin tykkäisin. Ei miehen kehossa oikeen oo mitään haluttavaa. 🤷🏼♂️
Vasta kun mietin miehen haluja, mietin miten vastata niihin, jotta hän kokee hyvää oloa. Mä en kaipaa mieskehoa sisääni enkä näpelöimään persettäni. Ruuvatkoon ruuveja tai poratkoon seinään reikiä.Anonyymi kirjoitti:
Mjaa, sukupuolielimet ovat tunteiden jatke.
AVNo huhhuh. Ne on vaan lisääntymiseen. Ja kupeessa kusireikä. 😆
- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Mulla voi tietysti vaikuttaa sekin, etten koe mieskehoa niin erityisen haluttavaksi, vaikka miehen pääkopasta ja ulkonäöstäkin tykkäisin. Ei miehen kehossa oikeen oo mitään haluttavaa. 🤷🏼♂️
Vasta kun mietin miehen haluja, mietin miten vastata niihin, jotta hän kokee hyvää oloa. Mä en kaipaa mieskehoa sisääni enkä näpelöimään persettäni. Ruuvatkoon ruuveja tai poratkoon seinään reikiä.No joo, toisaalta miehenä voin kai sanoa ettei naisen tyydyttäminen ole aina ihan mielekästä hommaa, mutta kun ne omat himot ovat suuremmat mitä se muu kaikki ympärillä.
Sitä välillä kakistelee karvoja suustaan ihan huolella:)
AV Anonyymi kirjoitti:
No joo, toisaalta miehenä voin kai sanoa ettei naisen tyydyttäminen ole aina ihan mielekästä hommaa, mutta kun ne omat himot ovat suuremmat mitä se muu kaikki ympärillä.
AVTuskin se on mielekästä hommaa muutenkaan, jos on vaikeasti tyydytettävä. Naisen anatomia on varmasti haastavampi, mitä miehen mielihyvän kannalta. Uskon kyllä että työstä käy. 🤣
- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Tuskin se on mielekästä hommaa muutenkaan, jos on vaikeasti tyydytettävä. Naisen anatomia on varmasti haastavampi, mitä miehen mielihyvän kannalta. Uskon kyllä että työstä käy. 🤣
No ei se koskaan ole työstä käynyt, jotkut naiset vaan ovat omaan kehoonsa nähden henkisesti rajoittautuneita. Kuten sanoin, seksuaalisuus lähtee mielestä, ei sukupuolielimistä.
AV Anonyymi kirjoitti:
No ei se koskaan ole työstä käynyt, jotkut naiset vaan ovat omaan kehoonsa nähden henkisesti rajoittautuneita. Kuten sanoin, seksuaalisuus lähtee mielestä, ei sukupuolielimistä.
AVJotkut varmasti on joo. Sitten on vielä me joita seksi ei kiinnosta, vaikka kroppansa tuntee läpikotaisin, päänsä myös, niin siinäpä on pojalla soppa. 😆
- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Jotkut varmasti on joo. Sitten on vielä me joita seksi ei kiinnosta, vaikka kroppansa tuntee läpikotaisin, päänsä myös, niin siinäpä on pojalla soppa. 😆
Mjoo, miehenä joka haluaa seksiä ja läheisyyttä pakkaisin jo autoni ja sanoisin, olet ihana mutta et minulle sopiva.
Se aito läheisyys ja himo toiseen, siinä on jotain hienoa.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo, miehenä joka haluaa seksiä ja läheisyyttä pakkaisin jo autoni ja sanoisin, olet ihana mutta et minulle sopiva.
AVSivusta totean, että vaikka itse haluankin srksiä, niin minusta seksin ja läheisyyden ei tarvitse liittyä yhteen, eikä minusta kumpikaan ole sen aidompaa tai epäaidompaa yhdessä tai erikseen. Himo ja aito läheisyys taas eivät minusta ole lainkaan toisiinsa sidoksissa, vaikka voivatkin olla olemassa samanaikaisestim
Anonyymi kirjoitti:
AVKuten sanoin, ei meistä tulisi paria. Kumpikin ärsyyntyisi toisiinsa alta aika yksikön. Arvot on niin erilaisia.
Sulle se on hienoa, mulle taas tunneyhteys.EivorCreed kirjoitti:
Kuten sanoin, ei meistä tulisi paria. Kumpikin ärsyyntyisi toisiinsa alta aika yksikön. Arvot on niin erilaisia.
Sulle se on hienoa, mulle taas tunneyhteys.Mä taidan rakastaa enemmän sen vuoksi mitä hän älyllisesti antaa, kuin kehollisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta totean, että vaikka itse haluankin srksiä, niin minusta seksin ja läheisyyden ei tarvitse liittyä yhteen, eikä minusta kumpikaan ole sen aidompaa tai epäaidompaa yhdessä tai erikseen. Himo ja aito läheisyys taas eivät minusta ole lainkaan toisiinsa sidoksissa, vaikka voivatkin olla olemassa samanaikaisestim
Totta tuokin, mutta ilman sielun ja henkisyyden tuottamaa rakkauden halua voi se tappi kulua ihan liikaa, en suosittele.
AV Anonyymi kirjoitti:
Sivusta totean, että vaikka itse haluankin srksiä, niin minusta seksin ja läheisyyden ei tarvitse liittyä yhteen, eikä minusta kumpikaan ole sen aidompaa tai epäaidompaa yhdessä tai erikseen. Himo ja aito läheisyys taas eivät minusta ole lainkaan toisiinsa sidoksissa, vaikka voivatkin olla olemassa samanaikaisestim
Näinpä. Himot ne on hiirelläkin, eikä sekään niitten varassa elä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AVJos oletat sen faktan, että kaikki naiset eivät kiihotu ja laukea samoista asioista, johtuvan "henkisestä rajoittuneisuudesta omaan kehoonsa" niin sä olet kyllä joko harvinaisen pihalla tai äärimmäisen arrogantti. Oletko sä niitä miehiä, joka kuvittelevat voivansa kertoa toiselle mikä hänestä kuuluu tuntua hyvältä, vaikka todellisuus olisi muuta? Oletatko myös, että kaikki miehet pitävät kaikista samoista asioista, vai koskeeko tuo vain naisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta tuokin, mutta ilman sielun ja henkisyyden tuottamaa rakkauden halua voi se tappi kulua ihan liikaa, en suosittele.
AVSe taas ei ole minun ongelmani. En ole onnistunut saamaan värkkiini kulumajälkiä.
- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Kuten sanoin, ei meistä tulisi paria. Kumpikin ärsyyntyisi toisiinsa alta aika yksikön. Arvot on niin erilaisia.
Sulle se on hienoa, mulle taas tunneyhteys.Sinä feikkaat, huijaatko jopa itseäsi?
Kuten kerroin jo aikaisemmin, ilman tunneyhteyttä ei ole seksuaalisia haluja, eikä sukupuolielimiä?
Mikä sinulta nyt elämässäsi puuttuu?
Kun näen oman naiseni, voin ohjata hänet olohuoneen pöydälle ja suorittaa rajun aktin vaikka takaapäin olohuoneen pöydän päällä, koska elämä on täynnä tunteita. Molemmilla ihmisillä jotka samaan elämään osallistuvat.
Teillä taitaa olla jotenkin pliisua ja tukahdetettua???
AV Anonyymi kirjoitti:
AVRakkaudenhalu on eri asia kun nussimisen halu. Se on joillekin kauheen vaikee yhtälö ymmärtää. Nimenomaan rakkaus ei vaadi sukuelimiä, nussimisen himo vaatii. Näin karskisti sanottuna.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä feikkaat, huijaatko jopa itseäsi?
Kuten kerroin jo aikaisemmin, ilman tunneyhteyttä ei ole seksuaalisia haluja, eikä sukupuolielimiä?
Mikä sinulta nyt elämässäsi puuttuu?
Kun näen oman naiseni, voin ohjata hänet olohuoneen pöydälle ja suorittaa rajun aktin vaikka takaapäin olohuoneen pöydän päällä, koska elämä on täynnä tunteita. Molemmilla ihmisillä jotka samaan elämään osallistuvat.
Teillä taitaa olla jotenkin pliisua ja tukahdetettua???
AVSinä et vaan ymmärrä sanojani. Siinä ongelma. Minä pystyn rakastamaan vaikka oisin syntynyt ilman sukuelimiä, pystytkö sinä?
- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Näinpä. Himot ne on hiirelläkin, eikä sekään niitten varassa elä.
Niinpä. Itseasiassa mä koen himon usein pikemmin estävän sitä aitoa läheisyyttä. Himo on on kuitenkin aina itsekäs tunne ja aito läheisyys taas vaatisi sen himonsa hillitsemistä ja keskittymisyä siihen toiseen ihmiseen ja läsnäoloon. Intohimo ja aito läheisyys voivat hyvin olla olemassa yhdessä, mutta himo on pikemmin aidon läheisyyden tappava tunne.
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Itseasiassa mä koen himon usein pikemmin estävän sitä aitoa läheisyyttä. Himo on on kuitenkin aina itsekäs tunne ja aito läheisyys taas vaatisi sen himonsa hillitsemistä ja keskittymisyä siihen toiseen ihmiseen ja läsnäoloon. Intohimo ja aito läheisyys voivat hyvin olla olemassa yhdessä, mutta himo on pikemmin aidon läheisyyden tappava tunne.
Ymmärrän. Nekin kerrat kun olen kokenut jotain himon tapaista, olen huomannut että läheisyydentunteet kärsii. Keskittyy liikaa omaan himoon.
Mulla se pätee kaikessa mihin mulla on intohimo, se vie mukanaan ja muut asiat alkaa kärsimään ellen estä itseäni intohimon asialle antautumista. Siksi en esim. harrasta moottoriurheilulajeja, vaikka palan halusta niitä kohtaan. Ne veisi mukanaan.- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Sinä et vaan ymmärrä sanojani. Siinä ongelma. Minä pystyn rakastamaan vaikka oisin syntynyt ilman sukuelimiä, pystytkö sinä?
AV on täällä monesti ilmaissut sen ( varmaan tatkoittamattaan) että hän ei kykene näkemään eroa rakkauden ja panemisen välillä. Se käy ilmi niin monista hänen lausahduksistaan, ettei tuossa luulisi enää olevan kenellekään mitään epäselvää.
- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Ymmärrän. Nekin kerrat kun olen kokenut jotain himon tapaista, olen huomannut että läheisyydentunteet kärsii. Keskittyy liikaa omaan himoon.
Mulla se pätee kaikessa mihin mulla on intohimo, se vie mukanaan ja muut asiat alkaa kärsimään ellen estä itseäni intohimon asialle antautumista. Siksi en esim. harrasta moottoriurheilulajeja, vaikka palan halusta niitä kohtaan. Ne veisi mukanaan.Kyllä. Inotohimo pistää keskittymään täysillä ja suorastaan omistautumaan sille intohimon kohteelle, jos sen sallii. En tatkoittanut, että intphimokasn olisi järkevää 24/7, mutta toisinaan se on hyvä juttu. Musta on myös ihana kuunnella, jos joku selittää oikein intohimolla vaikka harrastuksestaan. Se on elähdyttävää, mutta tietenkään se ei saisi peittää alleen kaikkea muuta.
Anonyymi kirjoitti:
AV on täällä monesti ilmaissut sen ( varmaan tatkoittamattaan) että hän ei kykene näkemään eroa rakkauden ja panemisen välillä. Se käy ilmi niin monista hänen lausahduksistaan, ettei tuossa luulisi enää olevan kenellekään mitään epäselvää.
Mulla on menny varmaan ohi, kun välttelin joskus lukemasta hänen juttujaan. Ne kävi ärsyttämään liikaa, joten kun näin AV, hyppäsin ohi. Minussakin on puupään vikaa, mutta hänessä se on muotoa tuokaa sytykkeet. Ärsyttävää. 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AVMitä tunteita sä sitten oletat esimerkiksi kasvienbtuntevan lisääntyessään? Niilläkin on lisääntymiselimet, jotka ovat sukupuolittuneet? Tai oletatko kalojen tuntevan kovastikin rakkaudellisia tunteita toisiaan kohtaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A, jos kerron ettei ilman tunnepuolen yhteyttä ole sukupuolielimille edes töitä:)
Inhorealismia, teille kaikille.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo, jos noin tunnen varmasti jotain järisyttävää aikaan jolloin ei enää seiso.
Kiva visioida elämää myös noin.
AV - Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Mulla on menny varmaan ohi, kun välttelin joskus lukemasta hänen juttujaan. Ne kävi ärsyttämään liikaa, joten kun näin AV, hyppäsin ohi. Minussakin on puupään vikaa, mutta hänessä se on muotoa tuokaa sytykkeet. Ärsyttävää. 😄
Ne on tuollaisia lausahduksia, kuten vaikka tuo "Ilman tunteita ei ole sukupuolielimiä", jonka nyt jokainen järjellä ajatellen varmasti tietää vääristyneeksi ajatukseksi. Ei tarvitse paljoa ympärilleen katselka, kun tietää tuollausen olevsn romantisoitua huttua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A, jos kerron ettei ilman tunnepuolen yhteyttä ole sukupuolielimille edes töitä:)
AVSulta ninenomaan puuttuu inhorealismi tuosta, sillä tuo on vaaleanpunaista höttöhattaraa.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Inotohimo pistää keskittymään täysillä ja suorastaan omistautumaan sille intohimon kohteelle, jos sen sallii. En tatkoittanut, että intphimokasn olisi järkevää 24/7, mutta toisinaan se on hyvä juttu. Musta on myös ihana kuunnella, jos joku selittää oikein intohimolla vaikka harrastuksestaan. Se on elähdyttävää, mutta tietenkään se ei saisi peittää alleen kaikkea muuta.
Se ikään kuin imee itseensä, pesusienenä ja pitää helposti otteessaan. Silläpä sen tunteen tietäen annostelen sopiviksi paloiksi niitä himon kohteita ja jos meinaa mennä yli, otan etäisyyttä. Sama se on ihastuessakin järjettömästi, pääni pyörii vain ihastuksen kohteessa ja mistään muusta ei tahdo tulla mitään.
Onneksi seksi ei addiktoi minua, sen kokisin jo rasitteeksi, vaivalloiseksikin. Pyytäsin varmaan lääkkeet ettei haluta, jos olisin himohiiri.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo, jos noin tunnen varmasti jotain järisyttävää aikaan jolloin ei enää seiso.
Kiva visioida elämää myös noin.
AVSe on ihan jo huomattu, että sä et mitä ilmeisimmin edes tiedä mitä rakkaus on. Sä luulet se tarkoittavan panemista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulta ninenomaan puuttuu inhorealismi tuosta, sillä tuo on vaaleanpunaista höttöhattaraa.
Ilmeisesti koko elämäni ajan olen käyttäytynyt siten etten muuta ole havainnut?
Suhteet ovat olleet kauniita.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti koko elämäni ajan olen käyttäytynyt siten etten muuta ole havainnut?
Suhteet ovat olleet kauniita.
AVSun jutuistasi saa tyystin toisen kuvan. Sä puhut vaaleanpunaista pumpulipilveä, mutta et kuitenkaan toimi sinne päinkään, siis sinun omien juttujesi perusteella. Sanasi ajatuksistasi ja teoistasi eivät lainkaan kohtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyh, naista voi haluta niin paljon että pyörryttää, ilman mitään lääkkeitäkin.
AV16:00
Hyvä hykerryttävä kommentti.
Vika virke. Paras rentoutumismuoto.
Vilma - Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Riittää, että aivot rekisteröi mielihyvän.16:27
Ai työnjako?
Eihän tuota voi uskoa.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AV16:30
Oletko synnyttänyt tai ollut mukana synnytyksessä.
Kyllä koko pakettiin kuuluu sukupuolielimet ainakin vielä.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo, toisaalta miehenä voin kai sanoa ettei naisen tyydyttäminen ole aina ihan mielekästä hommaa, mutta kun ne omat himot ovat suuremmat mitä se muu kaikki ympärillä.
AV16:38
Kiemurtelen. Mielekästä? Ai että
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
16:52
Samaa mieltä. On paljon eri osioita, jos näin voi kirjoittaa.
Sori, että tungin väliin, mutta kun nyt tämä ajatteluttaa.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AV17:20
Kyllähän alakerrassa kannattaa käydä.
- Anonyymi
kps viilrnyää ytoidyta laitamalla jalat ympärillr... biilrnytäää
- Anonyymi
,iyya aola juv' kiyyi kpöörlom Tpcje4ll3e firmallekin pieniä¨c-vit6aqmiinejejaq pillereitä.
Kyllähän sen näkee jo kaukaa, jos nainen ei ole kiinnostunut miehestä.
Turha sinne on mennä iltaa pilaamaan.
Ehkä mies kuvittelee, että esittelemällä omaa erinomaisuuttaan, nainen innostuu hänestä.Voi ollakin, vähän kuin imurikauppias joka myy tosin vain ulossylkevää letkumallia. 😅
Myyntipuhe ja ostosuositus.
".........yhteiskuntaa ja muita ihmisiä se tuntuu välillä häiritsevän" Ihan mielenkiinnosta olisi tietää että mistä näkökulmasta tulee tuo kokemus että asia häiritsee yhteiskunnan tasolla. Meillä kuitenkin on syrjintä kielletty.
Nuorempana välillä on ollut tilanteita joissa on ollut vaikea päättää loukkaantuako vai ei. Jos on ollut vaikka vieraassa kaupungissa ja sanonut naiselle hei niin vastaus on samantien tyyliin "olen varattu." Siihen on sitten tullut vastattua " anteeksi kun en tiennyt että täällä sormus tarkoittaa sitä ettet tiedä missä tori on. Etsin sitten jonkun sinkun niin löydän perille." Toisaalta haluaisi ymmärtää että jos usein joutuu torjumaan iskuyrityksiä niin alkaa se jo väsyttää. Toisaalta tuntuu vähän kohtuuttomalta tällainen kollektiivi "rangaistus" ja toivoisi tulevan kohdelluksi yksilönä.
Nykyään some on herkullinen alusta loukkaantua toisten puolesta ja sitä kautta saada näkyvyyttä ja "hyvyyspisteitä."
Ehkä uusi tapa loukkaantua on piilottaa tämä loukkaantuminen ja iskeä sillä vastaan kun paikka aukeaa. Varmaan muistatte kyselyn mies-karhu jossa kysyttiin naisilta kumman kohtaisi ennemmin metsässä. Kesti jonkin aikaa ja tuli juttu jossa oli kyseessä lapsen surma niin johan alkoi kysely siitä kumpi on lapselle turvallisempi; karhu vai äiti.
Loukkaantuminen piilotetaan joko huumorilla tai vähätellään asian painoarvoa mutta jotakin jätetään hampaankoloon.Ehkä se on tunne, joka on muodostunut lukuisien yhteentörmäyksien takia, ikään kuin yhteiskunta?
Mielensä pahoittaminen on nykypäivää. Jopa toivottavaa, niin saa purkaa höyryjä kuten rattiraivoakin. 😆
Parempihan asiat olisi perata heti, ettei jää hampaankoloon mitään.
Ihmiset nyt on liioittelun mestareita, tiiethän sen. 😄EivorCreed kirjoitti:
Ehkä se on tunne, joka on muodostunut lukuisien yhteentörmäyksien takia, ikään kuin yhteiskunta?
Mielensä pahoittaminen on nykypäivää. Jopa toivottavaa, niin saa purkaa höyryjä kuten rattiraivoakin. 😆
Parempihan asiat olisi perata heti, ettei jää hampaankoloon mitään.
Ihmiset nyt on liioittelun mestareita, tiiethän sen. 😄Jäin juuri tuota yhteiskuntanäkemystä pohtimaan ja tuskin tuo nyt mihinkään koulutus tai työpaikkaan vaikuttaa.
Ehkä siinä sitten viitataan johonkin opetussuunnitelmaan tai vastaavaan jossa tätä ei ole tarpeeksi avattu.
Tietysti voi toi olla kun viime vuosina on ollut esillä mm translaki ja pride on enemmän sellainen vähemmistöjen tunnetuksi tekemistä niin onkohan noussut pintaan tunne että ovat vähemmistönä vähemmistöjen sisällä ja esim mahdolliset järjestöt ja ja järjestötuet eivät heitä nin voimallisesti huomioi.M184 kirjoitti:
Jäin juuri tuota yhteiskuntanäkemystä pohtimaan ja tuskin tuo nyt mihinkään koulutus tai työpaikkaan vaikuttaa.
Ehkä siinä sitten viitataan johonkin opetussuunnitelmaan tai vastaavaan jossa tätä ei ole tarpeeksi avattu.
Tietysti voi toi olla kun viime vuosina on ollut esillä mm translaki ja pride on enemmän sellainen vähemmistöjen tunnetuksi tekemistä niin onkohan noussut pintaan tunne että ovat vähemmistönä vähemmistöjen sisällä ja esim mahdolliset järjestöt ja ja järjestötuet eivät heitä nin voimallisesti huomioi.Niin, sekin voi olla. Vähemmistöpiireissäkin on ulossulkemista jopa pahempaa yksilötasolla, kun enemmistön keskellä hiljaisuudessa.
Ehkä viittaus on opetussunnitelmaan, kuten ehdotit. Siitähän hän mainitsi, kun kouluissa asioista puhuttiin niin nämä asiat ei esiin tulleet. Eikä ole tullut omallakaan opiskelujen areenalla vastaan ennen kuin ammatillisessa koulutuksessa. Seksuaalisuutta käsittelevällä valinnaisella.
Aika tabujahan muut muodot seksuaalisuutta ja identiteettejä onkin, kaikki muu paitsi heterous, homous ja biseksuaalisuus. Ne nyt alkaa tavan tahvokin jo sisäistämään.
- Anonyymi
silloin voi loukkaantua jos lyö pesäpallomailalla toista toista täydellä voimalla polviniveleenkin.
mutta joku ukrainalainen isäntä taitaa asua lähellä niin.. tullut tavallaan kavfereita vaikka hän ei osaa kovin puhua suomenkieltä tai englanninkieltäkään..Ainakin jos lyönti on tahallinen. Vahinkoja tapahtuu joukkuepeleissä. Muakin on lyöty niin pesismailalla, sählymailalla kun potkastu jäinen jaliskin päin naamaa. Sattuu saatanasti, mutta vanhingosta turha räyhtätä.
Ukrainalaiset alkaa kotiutumaan?
- Anonyymi
täällä lwnrtää joskus liian matalalla armeijan lentohärdellit koneet ja kopteritkin... kova ääni joskus ...
mutta ei niin kova kuin joku salaman isku- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Asut jossain Utissa? 😉
Eläydytkö mies olemaan nyt skappari? No sitten osaat varmaa punkan laittaa ja siinä valmiudet onkin ja sekin aivan turhaan
- Anonyymi
Empiirisern tiedonkeruuseen pohjautuen entäpä, jos naisella on tolkuton määrä orgasmeja varastossa ja lämmittelee niillä loppuikänsä. Mitä raati sellaiseen sanoo. Kaikki naisethan eivät saa orkkuja eläessään vaan teeskentelevät, jotta miehellä ei ole kenkku olo.
Vilma- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
En usko, että ne varastoituu. Ne liittyy ärsykkeeseen, ei niitä voi varastoida. 😂
Ei ole kyse uskonnosta. Vietti on yksilön.
Halu syttyy, jos joku haluttava osuu.
Ei ole kyse uskonnosta. Vietti on yksilön.
Halu syttyy, jos joku haluttava osuu.
VilmaEn silti usko teoriaasi. Voin haluta ihmistä haluamatta seksiä häneltä.
EivorCreed kirjoitti:
En silti usko teoriaasi. Voin haluta ihmistä haluamatta seksiä häneltä.
Halu ei vaikka olis miten fyysisesti vetoava otus edessä, jos haluja ei vaan ole. Siitä otuksesta voi nauttia muuten fiilistellen, ei ole mikään pakko änkeä sukuelimiin.
- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Halu ei vaikka olis miten fyysisesti vetoava otus edessä, jos haluja ei vaan ole. Siitä otuksesta voi nauttia muuten fiilistellen, ei ole mikään pakko änkeä sukuelimiin.
9:11
Olet vähän hätäinen päätelmissäsi. Mielikuvituksesi laukkaa.
En ole herännyt. Etenet 200 km/t
Vilma
Animaatio - Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
En silti usko teoriaasi. Voin haluta ihmistä haluamatta seksiä häneltä.
9:09
Kait normi-ihmisellä jotkut estot on ja saa olla, sillä muutoin naitaisiin kuin kanit.
Hups tuosta noin.
Kait normi-ihmisellä jotkut estot on ja saa olla, sillä muutoin naitaisiin kuin kanit.
Hups tuosta noin.
VilmaOn kai, joillain voi kyllä olla yliaktiivisuuttakin. Eikä oikein hallitse itseään. Se olis minusta ihan hirveää, jos olisi pakko saada ja jyrsii kun kahleissa jalkaansa.
Koko elämä olis ihan pilalla silloin. Jos seksi pyörii päässä jatkuvasti. Jollain se vois olla pilalla näinkin, ettei pyöri päässä lainkaan haluja. Kun ei ole kokenut miten vapauttavaa se on olla irti kaikesta pakonsanelemasta.EivorCreed kirjoitti:
On kai, joillain voi kyllä olla yliaktiivisuuttakin. Eikä oikein hallitse itseään. Se olis minusta ihan hirveää, jos olisi pakko saada ja jyrsii kun kahleissa jalkaansa.
Koko elämä olis ihan pilalla silloin. Jos seksi pyörii päässä jatkuvasti. Jollain se vois olla pilalla näinkin, ettei pyöri päässä lainkaan haluja. Kun ei ole kokenut miten vapauttavaa se on olla irti kaikesta pakonsanelemasta.Mutta joo, se on on ihan normi tila mm. mulle etten kattele ihmisiä halulasien läpi ja tunne mitään seksuaalista. Toki nään minäkin mikä miellyttää silmää ja antaa välillä kipinöitäkin, kun kiva naiskeho käppäilee silmieni eteen.
EivorCreed kirjoitti:
Mutta joo, se on on ihan normi tila mm. mulle etten kattele ihmisiä halulasien läpi ja tunne mitään seksuaalista. Toki nään minäkin mikä miellyttää silmää ja antaa välillä kipinöitäkin, kun kiva naiskeho käppäilee silmieni eteen.
Tulppa saa kipinän välillä. Vaikka pääasiassa se piikki päteekin siinä välissä. 😂
- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Mutta joo, se on on ihan normi tila mm. mulle etten kattele ihmisiä halulasien läpi ja tunne mitään seksuaalista. Toki nään minäkin mikä miellyttää silmää ja antaa välillä kipinöitäkin, kun kiva naiskeho käppäilee silmieni eteen.
haluttiko lillis? ;)
- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Haluutko rehellisen vai kaunistellun vastauksen? 🙂
Se ei ole aina valinnaista, kuomaseni muiden kuvilla, hanki mies elämä sinäkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hups tuosta noin.
VilmaNiin on netissä neiteilevä gubbe- on soiton estoa ja kulun estoa ja
- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
On kai, joillain voi kyllä olla yliaktiivisuuttakin. Eikä oikein hallitse itseään. Se olis minusta ihan hirveää, jos olisi pakko saada ja jyrsii kun kahleissa jalkaansa.
Koko elämä olis ihan pilalla silloin. Jos seksi pyörii päässä jatkuvasti. Jollain se vois olla pilalla näinkin, ettei pyöri päässä lainkaan haluja. Kun ei ole kokenut miten vapauttavaa se on olla irti kaikesta pakonsanelemasta.No mutta kaikkeen tottuu ja kun tottuu ei vaihda esim kuukausien mahdolliseen ketutukseen
Anonyymi kirjoitti:
No mutta kaikkeen tottuu ja kun tottuu ei vaihda esim kuukausien mahdolliseen ketutukseen
Älä rupee ikinä parisuhteeseen, jollet oo valmis kohtaamaan muutoksia siinä.
- Anonyymi
puraise jotain niin c-vamiini-pilleriä ahlkeaa tulee kirpeä maku suuhun
- Anonyymi
vitamiini-x pilleri kuin hillweeri.... mutta nyt kun sataa vettä paljon eivät viitsi ajella kaksipyöräisillä
t. Philips Von Braun aka Vesihirviö - Anonyymi
karso Braun ladsyshacw tuote Philipsilläkin voi olla
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/108980/Braun-Silk-epil-Lady-Shaver-LS-5560-ladyshave - Anonyymi
osta Braun Lady Shaver karvakone
muisitin joo on sellaisia naisillekin.
t. Philips Von Braun.Mä ajelen höylällä sen mitä ajelen. Hiukset nyt menee parturikoneella. Nyt ajattelin kyllä käydä hiusta operoittamassa jollain ammattilaisella, en viitti itse kyniä. Työt alkaa pian ja haluan hiusten olevan siististi kynityt.
- Anonyymi
kyllä muuten viilentää jos sänfyssdä makoilee ja jalat lomitrtain jonkin tytön kanssa nukkuuukin
Viilentää? Minulla tulis kuuma. Etenkin näin kesällä, muutenkin heilun jatkuvasti ja keho tuottaa lämpöä.
- Anonyymi
Et hikimajakin passais? Jopas nyt jotakin
Jestas, tämä sun ketjusi on nyt niin pitkä että tälle pitää jo varata oma aika kalenterista.
Noh, illemmalla ehkä 🤔, tai ainakin yritän...Tämä venyy, kun itse jaarittelen jälkikirjoitus jälkikirjoituksen perään. 😅
En saa yhteen viestiin koko ajatusvirtaa nätisti sullottua.EivorCreed kirjoitti:
Tämä venyy, kun itse jaarittelen jälkikirjoitus jälkikirjoituksen perään. 😅
En saa yhteen viestiin koko ajatusvirtaa nätisti sullottua.Tjaa, tuskinpa kommenttini tässä ketjussa enää kenenkään alla maata pystyy järisyttämään 🙂, mutta otinpa ja luin alusta loppuun, väitän jopa oppineeni jotain. Ei mun tuota oikeastaan ole vaikea ymmärtää. Oikeastaan enemmän kuin aihe kiinnosti tapasi ajatella.
Tuossa menneen kuihtuneen liiton aikana tuli elettyä pitkälti samankaltaisessa tilassa, mihin olin tavallaan itseni pakottanut menemään, blokaten lähes kaiken läheisyyteen ja rakastamiseen liittyvät asiat mielen perukoille ja eniten kiusasi se etten saanut rakastaa, ei niinkään se etten saanut rakkautta, mielen tasolla siis 🙂.
Ruumiillisen puolen korvikkeena toimi lähinnä sitten "Ruuvatkoon ruuveja tai poratkoon seinään reikiä" ihan käytännössä 😂E-Lukka kirjoitti:
Tjaa, tuskinpa kommenttini tässä ketjussa enää kenenkään alla maata pystyy järisyttämään 🙂, mutta otinpa ja luin alusta loppuun, väitän jopa oppineeni jotain. Ei mun tuota oikeastaan ole vaikea ymmärtää. Oikeastaan enemmän kuin aihe kiinnosti tapasi ajatella.
Tuossa menneen kuihtuneen liiton aikana tuli elettyä pitkälti samankaltaisessa tilassa, mihin olin tavallaan itseni pakottanut menemään, blokaten lähes kaiken läheisyyteen ja rakastamiseen liittyvät asiat mielen perukoille ja eniten kiusasi se etten saanut rakastaa, ei niinkään se etten saanut rakkautta, mielen tasolla siis 🙂.
Ruumiillisen puolen korvikkeena toimi lähinnä sitten "Ruuvatkoon ruuveja tai poratkoon seinään reikiä" ihan käytännössä 😂Ei haittaa yhtään vaikkei järisytä, mä ainakin luen mielelläni sun ajatuksia. Minusta sulla on kiva tyyli/tapa pukea asiat sanoiksi, selkeää ja helposti ymmärrettävää ja minusta järkevää.
Sun kanssa on mukava kommunikoida, et oo sullomassa purkkiin ja tyrkytä mitään mikä on mun mielestä ihan paras tapa jutella haastavemmistakin aiheista. Ei tartte olla ensimmäisenä puolustautumassa. 🤗❣️
Joo, varmasti sitä blokkaa pois kaiken hempeilyn siinä kohtaa, kun tunteet alkaa hiipumaan tai viimeistään kun ne on kuollu ja jalka jo oven välissä menossa. Itelläni tuo halailu on vähentyny oleellisesti, kun oon huomannu ettei toista hotsita halailut. Kattelee ohi jonnekin, niin antaapa olla.
Ehkä hälläkin on joku blokkeri ja tunnekuolio. Mä nyt päivitän tilanteen mukaan omaakin toimintaani. Vaan onhan sekin vähän rasittavaa...- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Ei haittaa yhtään vaikkei järisytä, mä ainakin luen mielelläni sun ajatuksia. Minusta sulla on kiva tyyli/tapa pukea asiat sanoiksi, selkeää ja helposti ymmärrettävää ja minusta järkevää.
Sun kanssa on mukava kommunikoida, et oo sullomassa purkkiin ja tyrkytä mitään mikä on mun mielestä ihan paras tapa jutella haastavemmistakin aiheista. Ei tartte olla ensimmäisenä puolustautumassa. 🤗❣️
Joo, varmasti sitä blokkaa pois kaiken hempeilyn siinä kohtaa, kun tunteet alkaa hiipumaan tai viimeistään kun ne on kuollu ja jalka jo oven välissä menossa. Itelläni tuo halailu on vähentyny oleellisesti, kun oon huomannu ettei toista hotsita halailut. Kattelee ohi jonnekin, niin antaapa olla.
Ehkä hälläkin on joku blokkeri ja tunnekuolio. Mä nyt päivitän tilanteen mukaan omaakin toimintaani. Vaan onhan sekin vähän rasittavaa...Oletko mies aina ollut itsesi paras ja järkevin keskustelukumppani?
EivorCreed kirjoitti:
Ei haittaa yhtään vaikkei järisytä, mä ainakin luen mielelläni sun ajatuksia. Minusta sulla on kiva tyyli/tapa pukea asiat sanoiksi, selkeää ja helposti ymmärrettävää ja minusta järkevää.
Ehkä hälläkin on joku blokkeri ja tunnekuolio. Mä nyt päivitän tilanteen mukaan omaakin toimintaani. Vaan onhan sekin vähän rasittavaa...No hyvä että mun höpinäni ainakin jollekulle on selkokieltä useimmiten eikä pelkkää viidakkorummun kuminaa jossain viidakon perukoilla, ääni kuuluu mutta ei siitä ota selvää 😁. Jasulle pinnat persoonasta, vaatimattoman lahjakkaasta 🌹
Kyllähän minä varmaan joskus jotain tyrkytän mutta en pyri esittämään omia päähänpinttymiäni ainoana totuutena, puskasta huutelua pääosin ja huonon huumorin esiintuontia...no joissain asioissa en voi itselleni mitään 🙂.
Niin kuin viime yönäkin kun en taas saanut unenpäästä kiinni, ponit lähtivät iltamyöhällä laukalle...youtubea siinä katselin ja yritin saada itseäni tainnoksiin. Tytär siinä sitten kömpi neljän korvissa silmät ristissä alakertaan katsomaan mitä möykkää täältä kuuluu 😂, Joku pölhö luukuttaa punkkia keskellä yötä ja kertoo löytäneensä hauskan suomibändin jolla on ihan kuolematon kertosäe kipaleessaan 😀. Hyvää päiväjatkoa 😂
https://www.youtube.com/watch?v=Ln5PGeM3zpMAnonyymi kirjoitti:
Oletko mies aina ollut itsesi paras ja järkevin keskustelukumppani?
Kyllä itsekseen keskustelu aina huonon seuran voittaa, terveisin EivorCreed...oho hups 😜
- Anonyymi
Luulen että enemmän loukkaannutaan kun joku haluaa seksiä...
Nykyään loukkaannutaan joka asiasta. Vaaditaan, että toisten täytyisi arvata tai tietää mitä joku ajattelee jostain asiasta tai suhtautuu johonkin asiaan, sen enempää etukäteen kertomatta. Siinä naamatusten keskustellessa ei tietenkään voi asiaa avata, vaan täytyy iltapskan toimittajalle avautua.
Savossa syntyneeltä saa vielä kysyä mistä se on kotoisin, mutta Puolasta kotoisin olevalta ei. Tai ainakin vielä tänään saa kysyä. Huomisessa lehdessä joku savolainen pahoittaa mielensä jo siitäkin kysymyksestä.
xLinerNo toikin voi olla, mutta ymmärrän tyrhautumisenkin jos jatkuvadti joku mölöpää ruinaa seksiä. Kyllähän siinä kyrpä otsaan kasvaa, kun se ei oo edes mielessä, kuten toinen automaattisesti tyhmänä olettaa olevan.
- Anonyymi
En lukenut aikaisempia kirjoituksia. Meinaa vähän päätä jomotella 💀..
Jokainen olkoon mitä on. Seuransa kun saa vielä valita. Jopa töissä joskus... 🙄
xLiner - Anonyymi
Disse vois nyt pahoittaa mielensä savolaisuudesta 😄. Silleen 😥 oikeen...
xLiner, 😈 - Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
No toikin voi olla, mutta ymmärrän tyrhautumisenkin jos jatkuvadti joku mölöpää ruinaa seksiä. Kyllähän siinä kyrpä otsaan kasvaa, kun se ei oo edes mielessä, kuten toinen automaattisesti tyhmänä olettaa olevan.
Kyllähän se seksin vonkaaminen halukkaitakin jurpii. Kun kaikki eivät nappaa siinä mielessä.
Mä tarvitsen haluamiseen juuri oikean kohteen. Väärä kohde ei kelpaa, ei haluta.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän se seksin vonkaaminen halukkaitakin jurpii. Kun kaikki eivät nappaa siinä mielessä.
Mä tarvitsen haluamiseen juuri oikean kohteen. Väärä kohde ei kelpaa, ei haluta.
xLinerMiksi tulisi olla ihmisen kanssa jota et halua, tai joka ei sinua halua?
AV Anonyymi kirjoitti:
xLinerNo näin varmasti on. 👍
Mä tarvin tunteet, muuten ei haluta yhtään mikään ko ihmisessä. 😂- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tulisi olla ihmisen kanssa jota et halua, tai joka ei sinua halua?
AVSaat olla kenen kanssa tykkäät tai vaikket tykkäiskään, eihän se muille kuulu.
xLiner - Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
No näin varmasti on. 👍
Mä tarvin tunteet, muuten ei haluta yhtään mikään ko ihmisessä. 😂Mulla on samaa. Ei vaan paneta, ei haluta, ei kiinnosta...
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on samaa. Ei vaan paneta, ei haluta, ei kiinnosta...
xLinerTapasin tänään terassilla naisen joka avautui mitä hän haluaisi elämäänsä.
Kertoi miten se ajatus häiritsee jossa mies haluaisi häneltä jotain, mutta yksin ei ole hyvä olla.
Selväksi tuli seuraava, ei koskaan samaa asuntoa. Ei koskaan tilannetta jossa mies jotain haluaisi.
Mjoo, että siis mitä?
Haluaisi suhteen missä mies olisi läsnä moodissa ajassa kun hän haluaisi, milloin hän haluaisi...onko palstalla joku samanlainen henkäys menossa, vai mikä?
Ei kai tuossa ole mitään erikoista, vai onko?
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapasin tänään terassilla naisen joka avautui mitä hän haluaisi elämäänsä.
Kertoi miten se ajatus häiritsee jossa mies haluaisi häneltä jotain, mutta yksin ei ole hyvä olla.
Selväksi tuli seuraava, ei koskaan samaa asuntoa. Ei koskaan tilannetta jossa mies jotain haluaisi.
Mjoo, että siis mitä?
Haluaisi suhteen missä mies olisi läsnä moodissa ajassa kun hän haluaisi, milloin hän haluaisi...onko palstalla joku samanlainen henkäys menossa, vai mikä?
AVEi tuossa minusta mitään uutta "henkäystä" ole. Ei tuo edes ole mikään naisten juttu. Niin kauan kuin mä muistan, on myös miehissä ollut tuollaisia. Sellaisia yksilöitä on ollut maailman sivu, joiden kumppanissa pitäisi olla on-off-kytkin, josta sen saa päälle, kun itseä sattuu kiinnostamaan. Itse ei pitäisi koskaan joutua tekemään mitään toisen vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuossa minusta mitään uutta "henkäystä" ole. Ei tuo edes ole mikään naisten juttu. Niin kauan kuin mä muistan, on myös miehissä ollut tuollaisia. Sellaisia yksilöitä on ollut maailman sivu, joiden kumppanissa pitäisi olla on-off-kytkin, josta sen saa päälle, kun itseä sattuu kiinnostamaan. Itse ei pitäisi koskaan joutua tekemään mitään toisen vuoksi.
Perinteinen terve ajattelutapa on helppoa, hakee vain jonkun jonka vieressä silmät kiinni on hyvä olla:)
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perinteinen terve ajattelutapa on helppoa, hakee vain jonkun jonka vieressä silmät kiinni on hyvä olla:)
AVEi tuossa ole mitään perinteistä tai erityisen tervettäkään. Perinteinen tapa on se, että tavataan korkeintaan toisinaan vällyjen välissä ja muuten ei juuri edes ehditä näkemään. Joku tuollainen rakkaus on perinteisen käsityksen mukaan tyhjänpäiväistä ja epäoleellista hapatusta. Se mikä on tervettä, taas on jokaisen itse mietittävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat olla kenen kanssa tykkäät tai vaikket tykkäiskään, eihän se muille kuulu.
xLinerKiva, olenkin jo ollut pitkään ihmisen kanssa jonka kanssa haluan elää koko loppuelämän.
Sitäkin voivat monet moittia, ja keksiä syitä miksi näin olisi. Sille ei löydy vastauksia järjelliseltä tasolta, tulisi mennä syvälle tunteisiin, ja se onkin palstalle liian monimutkaien asiakokonaisuus.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva, olenkin jo ollut pitkään ihmisen kanssa jonka kanssa haluan elää koko loppuelämän.
Sitäkin voivat monet moittia, ja keksiä syitä miksi näin olisi. Sille ei löydy vastauksia järjelliseltä tasolta, tulisi mennä syvälle tunteisiin, ja se onkin palstalle liian monimutkaien asiakokonaisuus.
AVSinä nyt höpäjät mitä sattuu. Uskoo ken lystää.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapasin tänään terassilla naisen joka avautui mitä hän haluaisi elämäänsä.
Mjoo, että siis mitä?
AV22:44
Kuka haluaa sätkynuken?
Vilma - Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
No näin varmasti on. 👍
Mä tarvin tunteet, muuten ei haluta yhtään mikään ko ihmisessä. 😂Niinhä se mies on, että inspiraation puute vaikuttaa jopa ratkaisevasti
- Anonyymi
joku juttu kun lentopallosta jonkin tytön kanssa jotain juttelin niin sittern näin jonkin pitkän beach volley tytön... jäin miettimään eyttään että onko ihan totta vsi unyskoko.
nyt tulee elokuva sakaali Bruce Willis on tuossa.Brucekin on ollut ja mennyt elokuvasankari. Harmillinen lopputulema Brucella. Sanat ja muisti hukkuu. 😥
Mun entinen naapuri tykkäs kans Bruce Willisistä. Mutta harmi kun oli niin telkkarin lumoihin langennut, niin kaunis nainen kuitenkin.
JeroP kirjoitti:
Mun entinen naapuri tykkäs kans Bruce Willisistä. Mutta harmi kun oli niin telkkarin lumoihin langennut, niin kaunis nainen kuitenkin.
Bruce oli ihan hyvä näyttelijä. Ilmeet oli konnan koukkuja kahdelle sarjassa paljon puhuvia. Ilmeikkyys pisti silmään.
- Anonyymi
Kyllä mä enemmän loukkaantuisin jos joku tuntematon tulisi seksistä puhumaan. Ihan sama mitä muut haluaa tai ei halua. Sitä tuntemattomien kanssa keskustella aiheista mitkä eivät liity seksiin.
- Anonyymi
Kuulun juurikin noihin ei haluajiin että aina aina odotetaan seksiä. Olen kurkkuani myöten täynnä. Nämä pornorunkut on saanut minut seksiä inhoamaan. Että kiitos.👎💩
- Anonyymi
Vihaan ja halveksun pornorunnkkareita,ja sitä että ovat eläimellisten viettiensä narusta vedeltavissä. En tykkää tästä inhosta,koska tiedän että se on heidän sielun valinta tässä elämässä. Ja se täytyy sallia. Siltikin oksettaaa💩
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1343453Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen382713Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302515Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631202448Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .372376- 1161845
Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3141502Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1741488Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.3121371- 661238