Olen ehkä epäisänmaallinen ihminen, mutta sanon silti, että nykyisen presidentti Stubbin rouvan hymy on joissain valokuvissa kuin irvistys. Useimmiten hänen hymynsä on ns tekohymy, mutta hyvin monissa kuvissa pikemminkin kuin irvistys kuin minkäänlainen hymy. Minulle asia näyttäytyy siis noin. Sorry siitä !
Rouvan hymy on kuin irvistys
8
214
Vastaukset
- Anonyymi
Jokainen näkee asian tavallaan. Ja kauneus on katsojan silmissä…..jne….
- Anonyymi
Nykyistä presidenttiparia ylistetään jostain syystä maasta taivaaseen. Ovat tyylikkäitä,edustuskelpoisia, urheilullisia, fiksuja jne, jne.
Ennen puhuttiin esim. maan äidistä. Stubbin rouvasta tuskin kenellekkään tulee mieleen lämminhenkinen, maanläheinen, äidillinen suomalaista elämänmenoa ymmärtävä henkilö. Jos joku niin sanoo, niinvalehtelee. - Anonyymi
Stubbin hymy onkin sitten kuin suoraan hammastahna mainoksesta. Juu.
- Anonyymi
Stubb ja hänen rouvansa ” hymyilivät vapautuneesti” Nato kokouksen päätteeksi, kirjoitti Iltalehti.
Sepä hyvä. Nyt on maailmanrauha ilmeisesti turvattu . - Anonyymi
Hevonen on jalo eläin.
- Anonyymi
Irvistäisit itsekin, jos sinulle kerrottaisiin mitä Stubb on puuhaillut Turun Ruskean Talon kellarissa.
Karmeita asioita. - Anonyymi
kerro
Stubbilla itsellään on vähän samanlainen "amerikanhymy". Hampaiden pitää näkyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522165
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3381376Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941335- 1581218
- 681041
- 35968
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31919Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos60897Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27852Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46829