PaIstapersua harmittaa, kun minulla vasemmistolaisella on rahaa

Anonyymi-ap

Ja vapaa-aikaa nauttia rahoistani.

PaIstapersu taas joutuu tarkkaan miettimään kuinka saa fattan rahat riittämään.

On se vaikeaa olla persu nykyajan Suomessa.

13

107

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kelastahan sinä rahaa saat kun olet tehnyt asumistukihakemuksen ja tehnyt työttömyysilmoituksen. Rikastumaan sillä tuskin pääsee.

• Anonyymi

?

Eihä sulla Raukalla oo rahaa, aamulla Vippasit KALJA-Rahat ja takasin en varmasti saa.

?

• Anonyymi

Ehkä voit jakaa omastasi niille, joilla ei ole niin paljon? Voisitte yhdessä löytää ratkaisun, joka auttaisi teitä molempia. Yhteisöllisyys ja yhteistyö voivat olla ratkaisu vaikeisiin tilanteisiin.

• Anonyymi

Jaan omistani pois jo verojen muodossa.

• Anonyymi

Ei kannata persujen kateellisuudesta välittää, persut ovat katkeria ja kateellisia perusluonteeltaan.

• Anonyymi

Tulevien viikkojen sää pimennossa – yhdestä asiasta Pekka Pouta on varma, satteen jälkeen tulee pouta.

• Anonyymi

Pahalla päällä tuntuu olevan. Ilmeisesti on taas rahat kiljutarvikkeisiin loppuneet.

• Anonyymi

Enemmistö tällä palstalla kävijöistä, ei ole koskaan äänestänyt PetosKokPersuja, eikä koskaan niitä koskisi pitkällä tikullakaan.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18298471/yksipuoluejarjestelma-eduskunnassa-joiden-trolli-toistelee-quotpersuquot-hokujaan

Eduskunnan YKSIPUOLUEJÄRJESTELMÄN, maksetut äärioikeistotrollit, hokevat tuota persuhokuaan, siten koettavat tukkia Suomen kansalaisten suut, kun ihmiset eivät halua tulla moiseen liitetytyksi mitenkään, eli häpeän kautta. Säälittäviä ovat avuttomat pörssirikollisreppanat.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18548119/avuttomat-porssirikollisreppanat-veroparatiisikommarit-verotukseen

Miten avuton ja säälittävä pitää olla, jos on miljardeja verokeitaissa, eikä vieläkään tule omillaan toimeen, vaan on ryöväämässä leipää, Suomen eteen ilmaiseksi, lapsista asti raatamaan pakotettujen vanhuksten, vammaisten ja pitkäaikaissairaiden käsistä.

https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/tietovuotaja-edward-snowden-varoittaa-korona-poikkeusoloista-valtaa-pitavat-tottuvat-saamaansa-valtaan/3d1d2b6b-80c2-41bf-8060-e1fa026a5e06

• "Anonyymi-ap
      2024-07-11 11:45:48
      PaIstapersua harmittaa, kun minulla vasemmistolaisella on rahaa"
      --------------
      Vassarit ei rahoillaan ja omaisuudellaan kehu niiden
      elämässä in tärjeämpikin asioita.

Siispä aloittaja on SuomenSisulainen persu.

• Anonyymi

Eikö vassarit just valittanu et hallitus vei kaiken, valehtelitteko? Onko teillä muilta varastettua omaisuutta piilossa?

• Anonyymi

Ei minua varakasta vasemmistolaista harmita hallituksen toimissa kuin täysi leväperäisyys taloudenhoidossa. Eli tulorahoitus minimiin ja tilalle velkarahaa. Se on nykyisen hallitusen talouslinja.

Minkä ihmeen vuoksi minunkin veroprosenttini piti pudottaa tälle vuodelle 1,5 prosenttiyksikköä? Verojahan pitää kerätä lisää. Palauttaa hyvä 1990-luvn lopun aikainen kokonaisveroaste Suomeen, jolloin menot ja tulot saadaan tasapainoon.

• Anonyymi

Persut on päivälläkin palstoilla mutta kun aikaa on kun kela rahoittaa elämän.

• Anonyymi

Näin vasemmistolaisena pystyn elämään pelkillä pääomatuloilla. Kun on älliä päässä, niin osaa sijoittaa rahansa oikein.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kaivatustasi jotakin mukavaa.

Itse aloitan: hyvännäköinen ja ahkera ❤️‍🔥
      Ikävä
      113
      1917
    2. Missä päin suomea kaivattusi asustelee?

Oma kaivattuni (mies(J) asuu Uudenmaan läänissä.
      Ikävä
      86
      1470
    3. Tietääkö kaivattusi

Että kaipaat häntä?
      Ikävä
      61
      994
    4. Koulutus ja parisuhde

Haluatko että sun kumppani on korkeasti koulutettu?
      Ikävä
      109
      936
    5. Minä haluan sinut

Rakkaakseni... Vain sinut kukaan muu ei kelpaa olet sydämeni valittu rakas rakastan sinua. 💗
      Ikävä
      31
      859
    6. Paljonko on sinun ja kaivattusi välimatka?

Kuinka paljon on matkaa hänen syliin?Vastaan 165km 😪💔🚙
      Ikävä
      54
      854
    7. Hurraa! Olen alkanut tulla järkiini.

Minulla on vielä kuukausi aikaa yrittää unohtaa sinut, mies. Sitten kun tapaamme, en tarvi teeskennellä neutraalisuutta,
      Ikävä
      65
      843
    8. Mitäs mä oon sanonnu

"Kaupungissa asuminen lisää tutkimusten mukaan mielenterveyden ongelmia." https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/24b
      Sinkut
      178
      805
    9. Tänään rohkaisin

Mieleni (tai siis eilen jos tarkkoja ollaan ja kävelin ihan sun kodin ohi molemmin puolin 😂😆🤭 katelin tarkkaan ympäri
      Ikävä
      69
      801
    10. Ja heti tuli ensimmäinen rajanylittäjä Venäjältä

Ei ehtinyt edes kissaa sanoa, kun persujen mamuimuri lähti käyntiin. "Yksi henkilö on ylittänyt Suomen ja Venäjän välis
      Maailman menoa
      156
      753
    Aihe