Paavalin vihaaminen on Perkeleestä

Anonyymi-ap

Kun vihaat Paavalia, vihaat samalla Jeesusta Kristusta, joka Paavalin pelasti, valtuutti ja lähetti viemään evankeliumia kadotetuille.

40

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Keskusteluissa on kyse Paavalin omista opeista ja opillisista väitteistä ja heresioita,
      ei mistään kuolleitten henkilöitten vihaamisesta. Saavat levätä ihan rauhassa.

      Paavali toi omia oppejaan, joista Jeesus eikä Jeesuksen seurassa kulkeneet apostolit eivät puhu yhtän mitään.

      • Anonyymi

        Höpötät omiasi kuvitelmiasi.


    • Anonyymi

      Paavali toi naisvihan kristikuntaan kotipaikaltaan nykyisen Turkin alueelta, missä on nykyisin on talibaanit vallassa.

      Paavali vertasi naisia lampaisiin, joiden piti pitää huntua ja burkaa ja olla vaiti ja hiljaa.

      1. Kor. 11:6

      Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.

      1. Kor. 11:6

      Ellei nainen peitä päätään, hän voi yhtä hyvin leikkauttaa hiuksensa. Mutta jos kerran hiusten leikkaaminen tai pois ajaminen on naiselle häpeällistä, hänen tulee peittää päänsä.


      Mutta jos he tahtovat tietoa jostakin, niin kysykööt kotonaan omilta miehiltään, sillä häpeällistä on naisen puhua seurakunnassa.

      Eihän tuollaiset Paavalin ajatukset ja asenteet edusta mitään tervettä kristinuskoa.

      • Anonyymi

        Paavali oli ensimmäinen Jesuiitta. Tarkoitus pyhittää keinot.

        Room. 3:7

        Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan.


    • Huomaa, kuinka rajua pilkkaa jatkaa tuo Paavalin herjaaja.
      Onneksi ihmiset ymmärtävät lähtökohdan.

      • Anonyymi

        Paavali puhui hurmoshengen voimasta Korintossa molotusta eli glossolaliaa.

        Josta ei kukaan ota mitään selvää, mitä mies tarkoitti.

        1. Kor. 14:9

        Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paavali puhui hurmoshengen voimasta Korintossa molotusta eli glossolaliaa.

        Josta ei kukaan ota mitään selvää, mitä mies tarkoitti.

        1. Kor. 14:9

        Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

        Niin..niin missä kohtaa lukee, että Paavali puhui ??
        Lopeta tuo tahallinen pilkka.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Niin..niin missä kohtaa lukee, että Paavali puhui ??
        Lopeta tuo tahallinen pilkka.

        Saatanan enkeli sai Paavalin Korintosa puhumaan hurmoskielillä "glossolaliaa", josta sitten varoitti toisiakin. Kreikan Korinton lisäksi missään muussa seurakunnassa tuota villitystä ei esiintynyt.

        Minä puhun kielillä enemmän kuin kukaan teistä, ja siitä kiitän Jumalaa.
        Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.
        Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saatanan enkeli sai Paavalin Korintosa puhumaan hurmoskielillä "glossolaliaa", josta sitten varoitti toisiakin. Kreikan Korinton lisäksi missään muussa seurakunnassa tuota villitystä ei esiintynyt.

        Minä puhun kielillä enemmän kuin kukaan teistä, ja siitä kiitän Jumalaa.
        Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.
        Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

        Niin Paavali puhui selvästi kielillä ja sanoi sen.
        Varoitti toisia .
        Ihminen voi puhua kielillä, mutta sitä ei pidä itse tuottaa vaan antaa Pyhän Hengen tuottaa se.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Niin Paavali puhui selvästi kielillä ja sanoi sen.
        Varoitti toisia .
        Ihminen voi puhua kielillä, mutta sitä ei pidä itse tuottaa vaan antaa Pyhän Hengen tuottaa se.

        Paavalissa oli Saatanan enkeli puhumassa sitä glossolaliaa. Yrittivät ensin keksi kaikenlaisia selityksiä, puhuivat salakielistä tms. selitystä,, mutta lopulta Paavali varoitti "glossolalian" eli kielilläpuhumisesta toisiakin. Pyhällä Hengellä ei ole mitään tekemistä "glossolian" kanssa. Se on sama sana, mitä käytettiin Delfoin oraakkelin hurmoskielisestä puheesta.

        Samaa saatanallista glossoliaa tarkoittava sana on myös "enkelien kieli"....Paavalissa oli se saatanan enkeli, eli King James käännöksen mukaan ei mikään pikkupiru, vaan Saatanan lähettämä enkeliruhtinas "The messenger of Satan".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavalissa oli Saatanan enkeli puhumassa sitä glossolaliaa. Yrittivät ensin keksi kaikenlaisia selityksiä, puhuivat salakielistä tms. selitystä,, mutta lopulta Paavali varoitti "glossolalian" eli kielilläpuhumisesta toisiakin. Pyhällä Hengellä ei ole mitään tekemistä "glossolian" kanssa. Se on sama sana, mitä käytettiin Delfoin oraakkelin hurmoskielisestä puheesta.

        Samaa saatanallista glossoliaa tarkoittava sana on myös "enkelien kieli"....Paavalissa oli se saatanan enkeli, eli King James käännöksen mukaan ei mikään pikkupiru, vaan Saatanan lähettämä enkeliruhtinas "The messenger of Satan".

        Pyhällä Hengellä ei ole mitään tekemistä Paavalin Korinton molotuksen eli glossolian kanssa.

        1. Kor. 14:19

        Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

        Paavali ei ollut Jerusalemissa helluntaina, eikä käsittänyt, että oikea kielten puhumisen armolahja tarkoitti oikeilla vierailla kielillä puhumista ei sitä glossolaliaa, siansaksaa, mitä Korintossa puhuttiin hurmoshengen voimasta.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Niin Paavali puhui selvästi kielillä ja sanoi sen.
        Varoitti toisia .
        Ihminen voi puhua kielillä, mutta sitä ei pidä itse tuottaa vaan antaa Pyhän Hengen tuottaa se.

        Raamatussa eläimetkin, jopa aasi puhuu selvällä ihmisten kielillä. Samoin enkelit puhuu ihmisen ymmärtämää kieltä, ei mitään hurmoskielistä glossolaliaa, mitä esiintyi ainoastaan Korintossa, ei muissa seurakunnissa. Glossolalia on pahuuden kieli, mitä puhuttiin ennen Baabelin tornin hajottamista ja kun ihmisille annettiin omat äidinkielet, joilla piti puhua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paavalissa oli Saatanan enkeli puhumassa sitä glossolaliaa. Yrittivät ensin keksi kaikenlaisia selityksiä, puhuivat salakielistä tms. selitystä,, mutta lopulta Paavali varoitti "glossolalian" eli kielilläpuhumisesta toisiakin. Pyhällä Hengellä ei ole mitään tekemistä "glossolian" kanssa. Se on sama sana, mitä käytettiin Delfoin oraakkelin hurmoskielisestä puheesta.

        Samaa saatanallista glossoliaa tarkoittava sana on myös "enkelien kieli"....Paavalissa oli se saatanan enkeli, eli King James käännöksen mukaan ei mikään pikkupiru, vaan Saatanan lähettämä enkeliruhtinas "The messenger of Satan".

        No kaikki kirjoittamasi on tietysti valhetta ja pilkkaa.
        Et varmaan ole uskova ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raamatussa eläimetkin, jopa aasi puhuu selvällä ihmisten kielillä. Samoin enkelit puhuu ihmisen ymmärtämää kieltä, ei mitään hurmoskielistä glossolaliaa, mitä esiintyi ainoastaan Korintossa, ei muissa seurakunnissa. Glossolalia on pahuuden kieli, mitä puhuttiin ennen Baabelin tornin hajottamista ja kun ihmisille annettiin omat äidinkielet, joilla piti puhua.

        Glossolia tarkoittaa jos oikein ymmärrän..sielullista itse tehtyä kuin mantra rukouksissa, jotka siis on sielullista toimintaa ja hokemista.
        Paavali puhui oikeilla kielillä ja rakensi seurakuntaa ja toi esiin muita Jumalan ilmoituksia.

        Siitä Paavali varoitti eli tuosta sielullisesta puhumisesta mistä ei ole mitään hyötyä vaan haittaa.


      • Anonyymi

        Nämä Paavalin pilkkaajat tulevat saamaan oikeudenmukaisen rangaistuksensa. Se on varmaa.

        2 Piet 3:16
        ”niinkuin hän ( Paavali ) tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.”
        Huom! Kadotuksekseen!
        Ei ole siis pienestä ja kevyestä asiasta kysymys.
        Teuvo Suni on pahin Paavalin pilkkaaja ja vakavista ja lukuisista varoituksista huolimatta hän on paatumuksessaan jatkanut pilkkaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavalissa oli Saatanan enkeli puhumassa sitä glossolaliaa. Yrittivät ensin keksi kaikenlaisia selityksiä, puhuivat salakielistä tms. selitystä,, mutta lopulta Paavali varoitti "glossolalian" eli kielilläpuhumisesta toisiakin. Pyhällä Hengellä ei ole mitään tekemistä "glossolian" kanssa. Se on sama sana, mitä käytettiin Delfoin oraakkelin hurmoskielisestä puheesta.

        Samaa saatanallista glossoliaa tarkoittava sana on myös "enkelien kieli"....Paavalissa oli se saatanan enkeli, eli King James käännöksen mukaan ei mikään pikkupiru, vaan Saatanan lähettämä enkeliruhtinas "The messenger of Satan".

        Puhut Perkeleen vallassa.


    • Anonyymi

      Ei ihme ollenkaan, että Jumala heitti Paavalin Saatanan haltuun, eikä ottanut antamaansa Saatanan enkeliä hänestä pois rukouksista huolimatta.

      2. Kor. 12:8

      Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

      King James
      For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.

      • Anonyymi

        ”niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.”

        As also in all his epistles, speaking in them of these things; in which are some things hard to be understood, which they that are unlearned and unstable wrest, as they do also the other scriptures, unto their own destruction.


    • Anonyymi

      Jumalan Henki vaikutaa hurmoksen.

      1.Sam.10:
      10. Ja kun he tulivat sinne, Gibeaan, niin katso, joukko profeettoja tuli häntä vastaan. Silloin Jumalan henki tuli häneen, ja hänkin joutui hurmoksiin heidän keskellänsä.

      4.Moos.24:
      16. Näin puhuu hän, joka kuulee Jumalan puheen ja saa tietonsa Korkeimmalta, hän, joka näkee Kaikkivaltiaan näkyjä, joka lankeaa hurmoksiin avatuin silmin:.....

    • Anonyymi

      Apt. 2:
      4. He tulivat täyteen Pyhää Henkeä ja alkoivat puhua eri kielillä sitä mitä Henki antoi heille puhuttavaksi.

      • Anonyymi

        Jerusalemissa helluntaina oikeat apostolit puhuivat yhden päivän aikana oikeilla vierailla kielillä järkeviä asioita, ei mitään hurmoskielistä molotusta eli glossolaliaa.

        Ap. t. 2:8

        Kuinka me sitten kuulemme kukin oman synnyinmaamme kieltä?

        Paavali oli vielä murhatöissä helluntaina, kun oikea kielten puhumisen armolahja toimi yhden päivän ajan Jerusalemissa. Sen jälkeen Tulisia Kieliä ei enää nähty.

        Paavali sekoili Korintossa Saatanan enkelin voimasta niin perusteellisesti, että puhui sekavilla hurmoskielillä glossolaliaa ja tekeytyi Vanhan Liiton ajan nasiiriksi Juutalaisten eksyttämiseksi.

        Ap. t. 18:18

        Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.] [4. Moos. 6:18; Ap. t. 21:24]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jerusalemissa helluntaina oikeat apostolit puhuivat yhden päivän aikana oikeilla vierailla kielillä järkeviä asioita, ei mitään hurmoskielistä molotusta eli glossolaliaa.

        Ap. t. 2:8

        Kuinka me sitten kuulemme kukin oman synnyinmaamme kieltä?

        Paavali oli vielä murhatöissä helluntaina, kun oikea kielten puhumisen armolahja toimi yhden päivän ajan Jerusalemissa. Sen jälkeen Tulisia Kieliä ei enää nähty.

        Paavali sekoili Korintossa Saatanan enkelin voimasta niin perusteellisesti, että puhui sekavilla hurmoskielillä glossolaliaa ja tekeytyi Vanhan Liiton ajan nasiiriksi Juutalaisten eksyttämiseksi.

        Ap. t. 18:18

        Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.] [4. Moos. 6:18; Ap. t. 21:24]

        ”As also in all his epistles, speaking in them of these things; in which are some things hard to be understood, which they that are unlearned and unstable wrest, as they do also the other scriptures, unto their own destruction.”
        King James version


    • Anonyymi

      Jumalan Henki vaikuttaa hurmoksen.

      1.Sam.19:
      19. Kun Saulille kerrottiin, että Daavid on Raaman Naajotissa,
      20. hän lähetti miehiä hakemaan Daavidia. Mutta kun miehet näkivät joukon hurmostilassa olevia profeettoja ja Samuelin seisovan heitä johtamassa, Jumalan Henki tuli heidänkin päälleen, ja hekin joutuivat hurmoksiin.
      21. Kun tästä kerrottiin Saulille, hän lähetti toiset lähettiläät, mutta hekin joutuivat hurmoksiin. Saul lähetti vielä kolmannet lähettiläät, mutta nämäkin joutuivat hurmoksiin.
      22. Lopulta hän lähti itsekin Raamaan. Hän tuli Seekussa olevan suuren vesisäiliön luo ja kysyi: "Missä ovat Samuel ja Daavid?" Hänelle vastattiin: "He ovat Raaman Naajotissa."
      23. Hän lähti Raaman Naajotiin, ja Jumalan Henki tuli myös hänen päälleen, ja hän kulki hurmoksissa, kunnes tuli perille Raaman Naajotiin.
      24. Siellä hänkin riisui vaatteensa ja joutui hurmoksiin Samuelin edessä. Hän kaatui maahan ja makasi alastomana koko sen päivän ja yön. Siksi on tapana sanoa: "Onko Saulkin profeettojen joukossa?"1. Sam. 10:12

      • Anonyymi

        Jenkkilahkojen hurmostouhut ja selälleen kaatuilut vaikuttaa itse Perkele.

        1. Kun. 18:29

        Puolenpäivän jälkeen he tulivat hurmoksiin ja olivat siinä tilassa ruokauhrin aikaan saakka. Mutta ei kuulunut ääntä, ei tullut vastausta, mitään ei tapahtunut.

        1. Sam. 18:10

        Seuraavana päivänä Jumalan lähettämä paha henki valtasi Saulin, ja hän riehui hurmoksissa kotonaan. Daavid soitti tapansa mukaan harppua, mutta Saul puristeli keihästään.


    • Anonyymi

      On arvioitu, että Paavalin puheista 80 % on ihan kelvollista opetusta, mutta sinne sekaan on laitettu 20 % valheita.

      Paavalin opit kannattaakin aina verrata Jeesuksen ja Jeesuksen seurassa kulkeneiden Karitsan apostoleiden opetuksiin. Jos ne poikkeavat toisistaan,, niin Paavalin opit kannattaa laittaa hyllylle.

      • Anonyymi

        ”On arvioitu”
        Itse sinä olet valheellisen arviosi tehnyt.


    • Anonyymi

      Jeesus opetti ja puhui hänen seurassaan maan päällä Jeesuksen eläissä kulkeneille Karitsan apostoleille kaiken mahdollisen, mitä kuuli omalta Isältään Jumalalta.

      Mitä siihen lisätään tai otetaan pois, on pahasta.

      Joh. 15:15

      En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.

      • Anonyymi

        Mitään Paavalin peruskiveä ei ole olemassa.

        Älä usko väärämielisten valheita.

        Jumalan sana on totuus.

        Ilm. 21:14

        Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.

        Juudaksen tilalle valitaan Mattias
        Apt.1
        15 Eräänä päivänä, kun opetuslapsia oli koolla noin satakaksikymmentä, Pietari nousi puhumaan.
        16 Hän sanoi: "Veljet! Sen kirjoitusten sanan oli käytävä toteen, jonka Pyhä Henki Daavidin suulla oli ennalta Juudaksesta lausunut -- tuosta miehestä, joka ryhtyi oppaaksi Jeesuksen vangitsijoille. [Ps. 41:10, 55:14; Mark. 14:21 | Luuk. 22:47]
        17 Hän kuului meidän joukkoomme ja oli saanut osalleen palvelutehtävän niin kuin mekin.
        18 Petoksensa palkalla hän hankki itselleen kappaleen maata, mutta sitten hän syöksyi päistikkaa alas, niin että hänen vatsansa halkesi ja sisälmykset pursuivat ulos." [Matt. 27:3-5; Luuk. 22:5]
        19 -- Tämä tuli yleisesti tiedoksi Jerusalemissa, ja niin se paikka sai heidän kielellään nimen Hakeldama, Veripelto. [Matt. 27:6-10]
        20 "Jo Psalmien kirjassa sanotaan: 'Jääköön hänen asuinsijansa autioksi, älköön siinä kukaan asuko', ja: 'Ottakoon toinen hänen kaitsijantehtävänsä.' [Ps. 69:26, 109:8]
        21 Siispä on nyt valittava yksi niistä miehistä, jotka ovat kulkeneet kanssamme koko sen ajan, jolloin Herra Jeesus eli ja vaikutti meidän keskuudessamme,
        22 siitä alkaen, kun Johannes hänet kastoi, aina siihen päivään, jona hänet otettiin luotamme taivaaseen. Yksi heistä olkoon hänen ylösnousemuksensa todistajana yhdessä meidän kanssamme." [Luuk. 24:48+]
        23 Ehdolle pantiin kaksi miestä: Joosef Barsabbas, toiselta nimeltään Justus, sekä Mattias.
        24 Sitten kaikki rukoilivat: "Herra, sinä joka tunnet kaikkien sydämet, ilmoita, kumman näistä kahdesta olet valinnut [Luuk. 16:15+ | Sananl. 16:33]
        25 astumaan tähän palvelutehtävään ja apostolin virkaan, josta Juudas luopui mennäkseen sinne, minne kuului."
        26 Sen jälkeen he heittivät miehistä arpaa, ja arpa lankesi Mattiakselle. Näin hänet valittiin ja liitettiin kahdentenatoista apostolien joukkoon.


    • Anonyymi

      Jeesushan varoitti hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä Damaskontien valejeesuksista Paavalin kaltaisista eksyttäjistä.

      Matt. 24:5

      Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

      Matt. 24:11

      Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.

      Matt. 24:24

      Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

      Mark. 13:6

      Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.


      Matt.24: 24 "Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, valitutkin harhaan. [5. Moos. 13:2-4; 2. Tess. 2:9,10; Ilm. 13:13,14]

      • Anonyymi

        Jehovantodistajat ja Hellunailailailaiset aloittavat usein puheen maailmanlopun asioista.

        "Aika on lähellä" tempuspäiviä ennustetaan....

        Luuk. 21:8

        Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.


    • Anonyymi

      Entä jos väärä Messias on totisempi ja parempi kuin Kristus. Miksi roikumme kiinni kuolleessa Jumalassamme. Mitä konkreettista tai todellista hyötyä siitä on.

      2000 vuotta vanhat opit. Kun maailma muuttuu koko ajan. Jeesus itse sanoi lähettävänsä TOISEN PUOLUSTAJAN, TOTUUDEN HENGEN, HÄNET. Joka kertoo kaiken ja tulevat.

      Ja niin lähetettiinkin Muhammed (saas).
      Kuka otti vastaan. Maailma ei voi ottaa vastaan.

      Mutta Muhammed (saas) puhui tulevan Mahdin (sa) . Kuka ottaa vastaan kun hän tulee. Maailma ei voi ottaa vastaan.

      Miksi kaikki tahtoo pitäytyä 2000 v Vanhassa opetuksessa. Ja Jeesuksessa. Entä jos Väärä Messias olisikin parempi.

      • Anonyymi

        Hamasin miehet on Haagarin perillisiä eli Filistealaisia.


    • Anonyymi

      Niinhän se on että pelsebuubi yrittää hädissään haalia mahdollisimman paljon väkeä itselleen,ennen Jeeuksen uutta saapumista ihmisten luo.

      • Anonyymi

        Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, valitutkin harhaan.


      • Anonyymi

        Koita käsittää. Se belsebuuli esiintyy Jeesuksena, apostolina, evankelistana, ihmeparantajana, kaatajana, pastorina, sielunhoitajana, jalanvenyttäjänä tms. helluntailaisena tosiuskovaisena.

        Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.


    • Anonyymi

      Jeesus tarkoitti sillä Toisella Puolustajalla omaa kasteeseen lähettämääntä Henkeä, joka on Totuuden Henki, Jeesuksen oma kärsimykset läpikäynyt henki, joka kasteessa veden, Hengen ja sovintoveren muodossa sovittaa ihmisen Jumalan kanssa pesemällä kasteessa synnit pois ja antamalla uskon Hengen ihmisen sydämene, Jeesuksen uskon meihin.
      Helluntaina Toisen Puolustajan, eli Jeesuksen Totuuden Hengen sai 3000 syntistä ihmistä kun heidät kastettiin kristityiksi.

    • Anonyymi

      Onko hengillä pippeli?

      • Anonyymi

        On niillä Jenkkihengillä ainakin kova sarvi.

        Dan. 8:5

        Sitä katsellessani tuli lännestä vuohipukki koko maan yli, tuskin maanpintaa koskettaen, ja sillä pukilla oli otsassaan mahtava sarvi.

        Helluntailiikkeen perustajat Parhami ja Olseni joutui vankilaan niiden asioiden takia.


    • Anonyymi

      Helluntailaisten kielilläpuhumista on nauhoitettu paljon Amerikassa ja verrattu oikeisiin ääniin ja puheisiin. Yksikin nainen kirkui niin mahdottomasti, että kun ääntä verrattiin oikeisiin ääniin, niin se vastasi kojootin kiljumista.

    • Anonyymi

      Jeesus ei puhut kielillä sekavia molotuksia, eikä kaatuillut hurmospäissään missään lahkokellareissa. Eikä kehottanut ketään niin tekemään.

      Jeesus varoitti hurmoskielillä puhumisesta ja pitkien rukouksin lukemista.

      Matt. 6:7

      "Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]

      Mark. 12:40

      mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4698
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4223
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2795
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      213
      1835
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1367
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1243
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1222
    Aihe