Femoden + painonnousu

Onko kellään kokemusta Femoden ehkäisypillereistä niin että käytöstä olisi seurannut painon nousua? Itse käytin 3 kk ja sain 7 kg.Ei kivaa...
2664
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

niin että kyllä ne pillerit vaan ikävästi tuppaa pöhöttään ja lihottaan. eipä taida merkistä niin kiinni olla... lopetettuani 5kg katosi ja toinen 5kg on tiukassa mutta kyllä mä sen pois aijon vielä saada! =)

Äänestä

Mä söin 5 vuotta Femodeneja ja painoa tuona aikana tuli yhteensä 5 kiloa, joten sen voi laittaa aivan kasvamisen piikkiin, ei pillereiden.

Lopetin pillerit pari kk sitten aivan toisesta syystä. Lääkärin kanssa tuli puhettakin tästä lihomisesta, joka on helppo laittaa aina pillereiden piikkiin.

En usko, että kukaan tuosta vain lihoo 7kg pelkän pillereiden syönnin takia, jos muuten pitää kiinni terveydestään ja ruokavaliostaan!

Äänestä

Kommentoi aloitusta


+7kg kirjoitti:

Onko kellään kokemusta Femoden ehkäisypillereistä niin että käytöstä olisi seurannut painon nousua? Itse käytin 3 kk ja sain 7 kg.Ei kivaa...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu