Olen katsonut noita autoliikkeiden "ostamme autosi" ilmoituksia ja kaikissa sanotaan että alle 10 vuotias ja alle 200tuhatta ajettu. Omani on nyt 11 vuotta vanha niin eikö se kelpaakaan enää vaihdossa?
Eikö kukaan huoli autoani?
Anonyymi-ap
3
252
Vastaukset
- Anonyymi
Polttoromuilla ei ole pian mitään arvoa.
En olisi mitenkään huolestunut, mikäli auto on kunnossa.
Jatkat vain ajamista ja korjaat tarvittaessa.
Puoli-ilmaiseksi ei sähköauton takia kannata myydä.
Tilanne on vielä auki, sähkö jollain aikavälillä tietty tulee,
mutta kenties ei näin nopeasti.- Anonyymi
Aloittaja lienee käsittänyt väärin. Autoliikkeet ostavat autoja ja haluavat tietysti vähänajetun ja uudehkon. Vaihdossa autoliikkeet yleensä ottavat lähes kaikenlaisia autoja. Jos ostaa kalliin auton, niin halpa romukin otetaan vaihdossa johonkin hintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503344Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5502071Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si831945- 201578
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431518- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281297KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481210