Polkupyörävarkaille kuolemantumio?

Anonyymi-ap

Ylipäätään kaikille täysin varmasti rikoksesta kiinnijääneille tulisi antaloija kuolemantuomio varkaustapauksissa? Se keneltä varas vie saisi päättää mikä on hänen omaisuuttaan vieneen rikollisen tuomio ja saisi itse toimija teloittajana tai valita teloitustavan ja seurata kuinka rikollisesta tulee ex-kriminaali.

Jos minä päättäisin niin se olisi kuolemantuomio jos olisi täysin varmasti todettavissa että rikollinen on tehnyt ihan minkä tahansa rikoksen TAHAALLAAN.

Rikoksia voi tapahtua tahattomasti. Itsekin niin tänään tein kun ajoin huomaamattamani ylinopeuttani no ni vaan meni, niin vain kä vi. Eipä ollut merkattu nopeusrajoitusta 30kmh kun tein u-käännöksen siinä missä ei saa tehjä u-käännöstä, mutta teinpä silti ihan tahallani.....aamusella lauvantaina kun on tiet tyhjillällisijä Helesinkissäkiinsä.

Valvontakameroitakin saisi olla enemmän ja ylinopeuskamerat taas saisi räjäyttää tai muuten poistattaa häiritsemästä autolla ajelua.

Selef Urge

2

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Söin juuri aamijaisen lihiksen , jossa oli hyvää lihatäytettä ja muuta rillikijoskilta tutua ja tuntematotan suurherkkutäytettä tietenkin takuutuorein lisukkein , halvenmin ja suu maukkahaanmin.

07:54 alkoi seuravan syöntikerran ojottaminen.Vein parvekkeelle eka kertaa tällä vuonnallisella huonekasvini: Basilika, lehtisalaatti, tilli.

Oon nyttensä kyllällisetteisenä ja tyytyvääseesellisenä.

Silti sitä miettii että ottaasko kermaleivookseen tai jäätelööllisen suuhustoolliseens ajälkiruovaksulliseejuuvessa. Oi joi joi. Tätä auvoa nääs pulskaantuneisuujessa lihavallisteisesti suu maiskaavuujeksivuujes.

Jälkimaiskuttajen,

Selef Urge

• Anonyymi

Jos ei usko Jeesukseen niin sitten joutuu helvettiin. On se vaan niin kauhea rikos! Synneistä suurin!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5420
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1422
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      105
      931
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      831
    5. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      812
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      803
    7. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      43
      789
    8. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      787
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      774
    10. Kuinka monesti olet itkenyt?

Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i
      Sinkut
      132
      773
    Aihe