Yhteen elämään mahtuu paljon

Anonyymi-ap

Vai onko se yhteen päähän? Muistellaan vähän.

Opiskeli biologiaa Heh, Heh hah ja Heh !

Teki tarkistuskysymyksiä,Tarkistuskysymys?

Tunsi teologiaa, Teologian_ilkimystäti.

Tutkija ja tieteilijä, Kampelatutkija ja munuaistutkija.

Suomen armeijan komppanian päällikkö ja pataljoonan komentaja. Lestadiolainen koti.

Israelin armeijan kersanttina kuuden päivän sodassa, mukana valtaamassa Länsimuuria, Aliyah_bet ja Kampelatutkija.

Psykiatriaa ja psykologiaa tuntee hyvin, nikkiä en muista.

Monen alan asiantuntija, jumalaton tieteilijä, Extremist-atheist.

Hardis on ehtinyt paljon. Hänestä on moneksi.

Mitä palsta olisikaan ilman häntä!

26

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä lie oppinut kokkaamaan? Googlettamalla?

      Google tekee jopa koulupudokkaasta ja mielenterveyskuntoutujasta joka alan asiantuntijan ja diletantin pilkunviilaajan. Tieteilijän.

      • "Missä lie oppinut kokkaamaan? Googlettamalla? "

        Erittäin hyvä avaus. Mielestäni Instituutti jäi liian vähälle huomiolle avauksessa. Toinen asia on ruuanlaitto, josta olen oikeasti varma ja asiansa osaava. Älä laita minusta tuollaisia heittoja "Googlesta oppinut kokkaamaan" jne. Muistat hyvin kuinka opetin sinua, ettei naudan ulkofileita voi valmistaa tuoreina (sinun käyttämäsi termi) eikä tryffelikantarellikastike ole paras mahdollinen naudan pihveille.


      • Anonyymi
        Extremist_atheist kirjoitti:

        "Missä lie oppinut kokkaamaan? Googlettamalla? "

        Erittäin hyvä avaus. Mielestäni Instituutti jäi liian vähälle huomiolle avauksessa. Toinen asia on ruuanlaitto, josta olen oikeasti varma ja asiansa osaava. Älä laita minusta tuollaisia heittoja "Googlesta oppinut kokkaamaan" jne. Muistat hyvin kuinka opetin sinua, ettei naudan ulkofileita voi valmistaa tuoreina (sinun käyttämäsi termi) eikä tryffelikantarellikastike ole paras mahdollinen naudan pihveille.

        Oli tosiaan ikävä, että Instituutti jäi huomiotta. Voisitko kertoa siitä ja urastasi lisää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oli tosiaan ikävä, että Instituutti jäi huomiotta. Voisitko kertoa siitä ja urastasi lisää?

        Olin Instituutin leivissä kuuden päivän sodan jälkeen 1968 eteenpäin Yom Kippur sotaan ja Rauha Galileaan operaatioon saakka.

        Tiedätkö, että Instituutin motto tulee Raamatusta? Vanhan Testamentin Sananlaskujen kirjasta?

        [14] Johtoa vailla kansa kulkee tuhoon, neuvonantajien viisaus tuo menestyksen.

        Tässä on yksi koonnos Instituutin historiasta.

        https://youtu.be/YZ0wT3h3m3E


      • Anonyymi
        Extremist_atheist kirjoitti:

        Olin Instituutin leivissä kuuden päivän sodan jälkeen 1968 eteenpäin Yom Kippur sotaan ja Rauha Galileaan operaatioon saakka.

        Tiedätkö, että Instituutin motto tulee Raamatusta? Vanhan Testamentin Sananlaskujen kirjasta?

        [14] Johtoa vailla kansa kulkee tuhoon, neuvonantajien viisaus tuo menestyksen.

        Tässä on yksi koonnos Instituutin historiasta.

        https://youtu.be/YZ0wT3h3m3E

        Kiitos tiedoista ja linkistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tiedoista ja linkistä.

        Ole hyvä. Vaikka olin jo ollut kauan eläkkeellä niin Instituutti kutsui minut katsomaan Imad Mughniyeh'n salamurhaa livelähetyksessä 2008 helmikuussa. Imad Mughniyeh oli Osama bin Ladenin ohella yksi etsityimmistä terroristeista Länsimaissa.


      • Anonyymi
        Extremist_atheist kirjoitti:

        Ole hyvä. Vaikka olin jo ollut kauan eläkkeellä niin Instituutti kutsui minut katsomaan Imad Mughniyeh'n salamurhaa livelähetyksessä 2008 helmikuussa. Imad Mughniyeh oli Osama bin Ladenin ohella yksi etsityimmistä terroristeista Länsimaissa.

        Paljon olet ehtinyt! Suomi on kiitollinen toisesta urastasi armeijan leivissä - vai oliko se Ilmavoimat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paljon olet ehtinyt! Suomi on kiitollinen toisesta urastasi armeijan leivissä - vai oliko se Ilmavoimat?

        "Suomi on kiitollinen toisesta urastasi armeijan leivissä - vai oliko se Ilmavoimat."

        Kiitos, kiitos. Suomessa on yleistä nimittää Puolustusvoimia armeijaksi, joka on maavoimat, eli army. Hyvä, että huomasit tuon. Itse olen tosiaan ilmavoimista, ihan siitäkin syystä, ettei kai everstiluutnantti käy kovin pitkään töissä Karjalan Lennostossa Pielavedeltä.


      • Extremist_atheist kirjoitti:

        "Suomi on kiitollinen toisesta urastasi armeijan leivissä - vai oliko se Ilmavoimat."

        Kiitos, kiitos. Suomessa on yleistä nimittää Puolustusvoimia armeijaksi, joka on maavoimat, eli army. Hyvä, että huomasit tuon. Itse olen tosiaan ilmavoimista, ihan siitäkin syystä, ettei kai everstiluutnantti käy kovin pitkään töissä Karjalan Lennostossa Pielavedeltä.

        "Itse olen tosiaan ilmavoimista, ihan siitäkin syystä, ettei kai everstiluutnantti käy kovin pitkään töissä Karjalan Lennostossa Pielavedeltä."

        Meillä PV:ssä on sanonta, että ilmavomissa älykkäimmät, merivoimissa kauneimmat ja maavoimissa enimmät.


      • Anonyymi
        Extremist_atheist kirjoitti:

        Olin Instituutin leivissä kuuden päivän sodan jälkeen 1968 eteenpäin Yom Kippur sotaan ja Rauha Galileaan operaatioon saakka.

        Tiedätkö, että Instituutin motto tulee Raamatusta? Vanhan Testamentin Sananlaskujen kirjasta?

        [14] Johtoa vailla kansa kulkee tuhoon, neuvonantajien viisaus tuo menestyksen.

        Tässä on yksi koonnos Instituutin historiasta.

        https://youtu.be/YZ0wT3h3m3E

        Sinulla on myös ura meribiologina. Kertoisitko siitä vähän?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on myös ura meribiologina. Kertoisitko siitä vähän?

        No, ei se mikään ihmeellinen ura ole, mutta olen tosiaan tutkinut kampeloita ja tehnyt jopa esityksen siitä, että itämerenkampelasta tehtäisiin oma lajinsa.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Itämerenkampela


      • Anonyymi
        Extremist_atheist kirjoitti:

        No, ei se mikään ihmeellinen ura ole, mutta olen tosiaan tutkinut kampeloita ja tehnyt jopa esityksen siitä, että itämerenkampelasta tehtäisiin oma lajinsa.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Itämerenkampela

        Hienoa!

        Oletko munuaisia tutkinut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa!

        Oletko munuaisia tutkinut?

        En ole tutkinut, mutta jäi mieleen vaan Raamatusta, että vuohipaimenet pitivät munuaisia eli munaskuita ihmisen sisimpämä ja salatuimpana juttuna ja vain Jumala tuntee ihmisen mukaskuita myöten.


      • Anonyymi
        Extremist_atheist kirjoitti:

        Olin Instituutin leivissä kuuden päivän sodan jälkeen 1968 eteenpäin Yom Kippur sotaan ja Rauha Galileaan operaatioon saakka.

        Tiedätkö, että Instituutin motto tulee Raamatusta? Vanhan Testamentin Sananlaskujen kirjasta?

        [14] Johtoa vailla kansa kulkee tuhoon, neuvonantajien viisaus tuo menestyksen.

        Tässä on yksi koonnos Instituutin historiasta.

        https://youtu.be/YZ0wT3h3m3E

        Extremist_atheist on Mossadin miehiä ja kuuden päivän sodan veteraani, syntyperäinen israelilainen. Joku listi hänet näiden paljastusten jälkeen. Katosi palstalta. Humanist_atheist palasi lomalta ja korvasi hänet.


    • Anonyymi

      Ei sitä tarvitse hävetä. Sehän on rikkaus! Hauskaa ja mukavaa. Kiva että mielikuvitusta riittää.

    • Anonyymi

      Onneksi ABC asemaa ei lopeteta

      • Anonyymi

        jonossa kun jöpöttää niin


    • Anonyymi

      Monta eri kirjoittajaa mutta hardistin aikajana ei pidä vettä. Ikä.

    • Anonyymi

      Hat Hardistin jutut Velipuolikuu kioskin jonossa kun jöpöttää niin

    • Anonyymi

      5g ei ole4g jälkeen käynyt vai onko ?

    • Anonyymi

      Humanist_atheist on tuota kaikkea.

    • Anonyymi

      Humanist-atheist illa on värikäs historia.

      • Anonyymi

        Se on Humanist_atheist


    • Anonyymi

      Se on Humanist_atheist.

    • Anonyymi

      Explicit_atheist jatkaa vanhaa perinnettä.

    • Anonyymi

      Jeesuskin oli ilmavoimissa, koska eihän muuten olisi voinut liueta kuin ilmaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe