Antikristusta ei näy eikä kuulu

Anonyymi-ap

Mahtaa se masentaa, kun antikristus ei ilmaannu eikä uusi maailmanjärjestys ja uskonto ole tulollaan. Jeesus ei voi saapua ennen näitä.

34

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"nyt onkin MONTA antikristusta ilmaantunut" 1 Joh: 2: 18

antikristus > antikristusta julistavia on jo nyt "pilvin pimein" ja lisää tulee kokoa
      ajan.

• Anonyymi

Antikristus istuu Vatikaanin valtaistuimella.
      Paavi on antikristus. Muuta ei tule olemaan.

• Anonyymi

Tuo väite on vain osalla kristikuntaa. Kuulun siihen koulunkuntaan että uskovien ylösotto, tempaus tulee ennen antikristusta ja vasta sen jälkeen tulee seitsemän vuoden ahdistuksen ja vaivan ajat . Sitten seurakunta palaa taivaasta Jeesuksen kanssa Öljymäelle Jerusalemiin ja perustaa rauhanvaltakunnan ja saatana demoneineen sidotaan tuhanneksi vuodeksi.

• Anonyymi

Valehtelet niin, että korvat heiluu.

• Anonyymi

>>> ennen antikristusta <<<

antikristuksia ollut jo Apostolisena aikana ,

"Ja niinkuin te olette kuulleet , että antikristus tulee , niin onkin nyt monta
        antikristusta ilmaantunut " 1 Joh: 2: 18

• Anonyymi

Laittomuuden ihminen mellastaa ihmisten kautta. Tämä koskee niin sotia, politiikkaa kuin uskontoja.
      Voitte odottaa erillistä antikristusta hamaan maailman tapiin asti. Sitä ei tule!
      Sitten kun tämän huomaatte ja ymmärrätte, niin se onkin jo myöhäistä.

• Anonyymi

Tuo laittomuuden ihminen on yhtä kuin tämän maailman ruhtinas, josta myös Jeesus varoitti:
        "En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään. " (Joh.14:30)

https://youtu.be/laN408g6nuA?t=2250

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo laittomuuden ihminen on yhtä kuin tämän maailman ruhtinas, josta myös Jeesus varoitti:
        "En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään. " (Joh.14:30)

https://youtu.be/laN408g6nuA?t=2250

Siion kuulee Jumala on yksi👆 älkää eksykö.

• Anonyymi

Antikristuksia on ollut haman historian ajan Paavalin mukaan.
      Ja se viimeinenkin antikristus on jo (minun oman kantani mukaan) maailmassa.
      Hän on se, joka pyrkii saamaan rauhan lähi-itään.

En tajua, miksi muut eivät näe tätä "väärä profeetta & peto" -parivaljakkoa, vaikka sellainen on jo maailmassa. Toinen on ilmiselvää väärä messias-kandidaattiainesta, toinen taas taitava puhuja ja poliittinen villitsijä.

Olen ihmetellyt, että olenko itse sittenkin erehtynyt. Vai onko ehkä kysymys siitä, että he ovat oikeasti niin taitavia, ettei kukaan osaa heitä epäillä. Raamatun mukaanhan iso osa eksyy pedon ja väärän profeetan pauloihin.

• Anonyymi

Tämä valtionjohtaja on julkaissut rauhansuunnitelman, jonka laatimista hänen vävynsä on luotsannut. Vaikka tämä johtaja esiintyy itse suunnitelman poliittisena keulakuvana, vävyä kuitenkin kutsutaan rauhansuunnitelman pääarkkitehdiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä valtionjohtaja on julkaissut rauhansuunnitelman, jonka laatimista hänen vävynsä on luotsannut. Vaikka tämä johtaja esiintyy itse suunnitelman poliittisena keulakuvana, vävyä kuitenkin kutsutaan rauhansuunnitelman pääarkkitehdiksi.

Kyseinen tyyppi on aika kova ja erikoinen. Sairasti syövänkin niin, ettei kertonut siitä kuin vaimolleen. Osaa siis salailla asioita.

• Anonyymi

antikristus , ei ole mikään yksittäinen ihminen .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

antikristus , ei ole mikään yksittäinen ihminen .

Kyllä on. Raamattu puhuu antikristuksesta hän-muodossa ja kutsuu häntä myös kadotuksen lapseksi. Ilmestyksirjassa kuvailllaan, miten kaikki seuraavat petoa ihmetellen, joten on kysymys hahmosta, joka esiintyy kristusmaisena, vääränä messiaana.

Myös se aate tai uskomus, jota antikristus edustaa, on tietenkin antikristillisyyttä. Mutta sillä aatteella on aina ollut myös johtohahmonsa. Ei aate synny ja jää eloon ilman johtohahmoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on. Raamattu puhuu antikristuksesta hän-muodossa ja kutsuu häntä myös kadotuksen lapseksi. Ilmestyksirjassa kuvailllaan, miten kaikki seuraavat petoa ihmetellen, joten on kysymys hahmosta, joka esiintyy kristusmaisena, vääränä messiaana.

Myös se aate tai uskomus, jota antikristus edustaa, on tietenkin antikristillisyyttä. Mutta sillä aatteella on aina ollut myös johtohahmonsa. Ei aate synny ja jää eloon ilman johtohahmoa.

antikristuksia ollut jo lähes 2000 vuotta Jkr.

"nyt onkin MONTA antikristusta ilmaantunut" 1 Joh: 2
        niistä siis Apostoli Johannes jo kirjoittaa)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kyllä on. Raamattu puhuu antikristuksesta hän-muodossa ja kutsuu häntä myös kadotuksen lapseksi"

Nykyinen ihmiskunta on kadotuksen lapsi.
        Tätä ihmiskuntaa voi verrata vanhaan tietokoneohjelmaan, johon ei tule enään päivityksiä. Ja on vain ajan kysymys, kun se kaatuu kokonaan.

• Anonyymi

666

• Anonyymi

Joka on tämän mainitun vävyn yrityksen katuosoite.

• Anonyymi

8% ei riitä.

• Anonyymi

>>Mahtaa se masentaa, kun antikristus ei ilmaannu eikä uusi maailmanjärjestys ja uskonto ole tulollaan. Jeesus ei voi saapua ennen näitä.<<

Tyhmä.

• Anonyymi

antikristuksia on Suomessakin "joka nurkka väärällään" .

• Anonyymi

NWO on jo tekeillä. Vielä vähän aikaa menee.

• Anonyymi

NWO on jo: WEF, Bilderberg jne.
        Trumpin murhayrityksellä varmasti on jotain tekemistä sen kanssa.

WEF näennäisen aatteellisesti edustaa vasemmistoa, demokraatteja. Se ei kuitenkaan ole yksin sitä, vaan sekoitusta monista muistakin aatesuunnista eli tahoista: talmudistisesta juutalaisuudesta, natsismista...

Onko sitten Trump itse osa wef-kuviota? En tiedä. Ehkä. Sillä kyseessä on monikerroksinen juoni, kuin sipulia kuorisi.

MNyt tapahtunut murhayritys mahd. luo hänestä jonkinlaisen messias-hahmon. Tai sitten ei.

Ja demokraateista nousee tuo itse pääpiru, mahd. B. Obama, takaisin.

• Anonyymi kirjoitti:

NWO on jo: WEF, Bilderberg jne.
        Trumpin murhayrityksellä varmasti on jotain tekemistä sen kanssa.

WEF näennäisen aatteellisesti edustaa vasemmistoa, demokraatteja. Se ei kuitenkaan ole yksin sitä, vaan sekoitusta monista muistakin aatesuunnista eli tahoista: talmudistisesta juutalaisuudesta, natsismista...

Onko sitten Trump itse osa wef-kuviota? En tiedä. Ehkä. Sillä kyseessä on monikerroksinen juoni, kuin sipulia kuorisi.

MNyt tapahtunut murhayritys mahd. luo hänestä jonkinlaisen messias-hahmon. Tai sitten ei.

Ja demokraateista nousee tuo itse pääpiru, mahd. B. Obama, takaisin.

Olet perehtynyt taustalla tapahtuviin asioihin näemmä.

• Anonyymi

Paavalia pidettiin ensimmäisenä antikristuksena.

1. Joh. 2:18

Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.

• Anonyymi

Uuden Testamentin kirjoituksia koonneet teologit eivät olisi halunneet ottaa mukaan ollenkaan Paavavin kirjoituksia, koska ne ovat opillisesti erilaisia kuin muiden kirjoittajien tekstit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uuden Testamentin kirjoituksia koonneet teologit eivät olisi halunneet ottaa mukaan ollenkaan Paavavin kirjoituksia, koska ne ovat opillisesti erilaisia kuin muiden kirjoittajien tekstit.

Paavali vähän niinkuin ylpistyi , ja meni tekeen nasiirilupauksen temppeliin , josta Jumalan Henki oli jo poistunut ,

"Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi , on minulle annettu lihaani
        pistin , saatanan enkeli , rusikoimaan minua , ETTEN YLPEILISI :"
        2 Kor: 12: 7

eikä tuo "pistin" Paavalista poistunut , vaikka Paavali rukoili ja maanitteli .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali vähän niinkuin ylpistyi , ja meni tekeen nasiirilupauksen temppeliin , josta Jumalan Henki oli jo poistunut ,

"Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi , on minulle annettu lihaani
        pistin , saatanan enkeli , rusikoimaan minua , ETTEN YLPEILISI :"
        2 Kor: 12: 7

eikä tuo "pistin" Paavalista poistunut , vaikka Paavali rukoili ja maanitteli .

sana "pistin" ei ole mikään eri asia, vaan saatanan enkelistä käytetty nimitys, synonyymi

Saatanan enkeli "pistin" on henkiolento, ei sillä ole mitään erillisiä puisia tai metallisia pistimiä ja piikkejä, jolla se olisi tökkinyt Pavalia takaliskoon, kuten tuo kohta usein leikkisästi nopeasti ohitetaan.

Paavalissa ei ollut mitään fyysistä heikkouutta, päinvastoin.

Fil. 3:4 vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,

1. Kor. 9:26

Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sana "pistin" ei ole mikään eri asia, vaan saatanan enkelistä käytetty nimitys, synonyymi

Saatanan enkeli "pistin" on henkiolento, ei sillä ole mitään erillisiä puisia tai metallisia pistimiä ja piikkejä, jolla se olisi tökkinyt Pavalia takaliskoon, kuten tuo kohta usein leikkisästi nopeasti ohitetaan.

Fil. 3:4 vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,

Paavali: "Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

King James
        For this thing I besought the Lord thrice, that it might DEPART from me.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavalia oli ruoskittu ja kivitetty, mikä oli jättänyt häneen jäljet ja hän ei nähnyt kunnolla lukea ja kirjoittaa. Tämän hän sanoo kirjeissään.

• Anonyymi

Mene nyt takaisin sinne satanistien loosiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täyttä valhetta

• Anonyymi

Laittomuuden ihminen ilmestyy ennen Herran tuloa. Sitä odotellessa...

• Anonyymi

Katsokaa mitä tapahtui Yhdysvalloissa?
      Ja te onnettomat luulette, että vielä ei eletä vihanajassa??
      Voi voi....

• Anonyymi

Ettei vain Trump valinnut Vancea juuri tähän tehtävään? Näyttää ja kuulostaa hyvin pahalta!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      18
      2582
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      208
      1919
    3. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      59
      1619
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      102
      1531
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      49
      1446
    6. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      199
      1296
    7. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1226
    8. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1115
    9. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1025
    10. Rääkyvä nainen

Varokaa perintö metsiään varjelevaa puolialastonta Etelän naista,häätää huutaen autoilijoita ja marjastajia pois yleisil
      Kuhmo
      13
      897
    Aihe