On se vaan velikulta kun väisti luodin, ihan tulee talvisota mieleen jolloin hurjimmat suomalaiset väisteli luoteja. Trump, huh mikä sankari ja kehonrakentaja, nimenomaan kehonrakentaja suurimmassa merkityksessä, ihaltavaa sankaruutta. En malta olla katsomatta tämän yön rallya alkoi mihin kellonaikaan takhansa. Trump 4EVER <3
Trumpetti on soitin ja muutakin
3
146
Vastaukset
- Anonyymi
Ohi ammuttuja ne oli.
- Anonyymi
Kuule se oli muutamasta millisekunnista kiinni kun Trump käänsi päätänsä. Jos luoti olisi tullut 5-20 millisekuntia myöhemmin olisi se lävistäny oikeanpuoleisen hemisfäärin aivoissa ja käytännössä varma kuolema.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule se oli muutamasta millisekunnista kiinni kun Trump käänsi päätänsä. Jos luoti olisi tullut 5-20 millisekuntia myöhemmin olisi se lävistäny oikeanpuoleisen hemisfäärin aivoissa ja käytännössä varma kuolema.
Mutta totta joo ohi ampui kun käänsi päätänsä, yksi luoti olisi olsi lävistänyt aivot ilman tuota päänkääntöä. Yleisössä olevaan osui kuitenkin päähän. Luultavasti yritti tähdätä alemmas kun Trumpetti-mies meni maihin. Kyllä oli niin idiootti ampuja että ei voi kuin myötähäpeää tuntea. Rassukka varmisti Trumpin voiton. Itse löin huomattavan suomman Trumpin puolesta vedonlöyntiin kun tajusin ammunnan ennen kuin kerroin ehti laskea. Vieläkin kerroin 1.4 eli 1000 ni se on melko varma 140€ voitto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984