Petri laihdutti yli 20kg

Anonyymi-ap

21

349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lihallista pullistelua vain.

Samaa hän harrasti jo nuorena.

Sana sanoo:

Gal. 6:8 Joka lihaansa kylvää, se lihasta turmeluksen niittää; mutta joka Henkeen kylvää, se Hengestä iankaikkisen elämän niittää.

• Anonyymi

On se niin todella säälittävää, kun keski-ikäisen miehen pitää alkaa elvistelemään ja säälittävästi yrittää olla nuori taas.

Ja kun vielä on kyse miehestä, joka itse sanoo olevansa uskova ja oikein opettaja vieläpä.

Opettajan toiminnan tulisi olla esimerkillistä, mutta minkä ja millaisen esimerkin hän näillä touhuillaan ja videoillaan toisille uskoville antaakaan ?

Voi hyvää päivää sentään, miksi ei kasveta edes aikuisiksi vaan yhä taannutaan teini-ikäisten tasolla ?

En voi kuin hämmästellä.

• Anonyymi

Terveydestään ja kunnostaan kannattaa aina pitää huolta olipa missä ijässäänsä tahansa.Olen nähnyt kuinka jotkut ihmiset sohvaperunallisoituvt ja tietyssä ijässä se alkaa kostautuman elämän pienoisina vaikeutumisina mitä tulee fyysisiin toimintoihin ja jossakin kohjassa se on niin että tarvitaankin jo kotiavusajaa siivoamaan ja sen jälkeen syöttämäänkin vauvan tasolle taantunutta.

Nyt suositellaan kaikenlaisen ijällisiä pitämään huolta lihaksistaan kunnes tulee se vaihe vastaan jolloin kuolo tulee.

Itse aion tehjä kaikkeni sen eteen etten muumioiju elä ältä vaan olen rollaava stone kunnes prakaa sytänmeni kone. Tai uun ylöstenmatuksi. Silloin oon kone, männynnä mäkeen, männynnä poijeeksellisuuteen tyytyväiseetellisenä tyytyväisyyveksellisyyteen.

https://www.youtube.com/watch?v=CNM2MDUy7ko

Tietenkin homma ei välttämättä skulaa kuten suunnittelen, kuten ei sujunut mun mallisella vaijalla vaaan hän kuoli pois keuhkolliseen sairautee, aspestoosillisuuteen, se nujersi hänen vauhtinsa ja hän sohvaperunoitui tahtomattamaansa. Mutta hän lähti uskossa Jeesukseen, joten sen suhteen saan olla hymyssä suin.

Selef "lihaksikkoälykkö" Urge

• Anonyymi

No, sinun omalla kohdallasi on kaiken aikaa näkyvissä sama lihallisuus ja kypsymättömyys, joten en yhtään ihmettele kommenttiasi.

Siis jatkuvaa uhoa ja lihallista pullistelua.

Ihan kuten nytkin:

" Selef "lihaksikkoälykkö" Urge "

Voi voi, milloin kasvat viimein aikuiseksi?

• Anonyymi

Kuntoileminen on tosi tärkeetä. Näin on närehet!

• Anonyymi

Tässä ajassa on hyvä pitää kunnostaan huolta. Kyllä näin on.

• Anonyymi

Teille ja Urgelle ihan tiedoksi se, että on 2 ihan eri asiaa !

1) Omasta terveydestään huolehtiminen liikkumalla !

2) Urheilulla tehoilu ja sen kautta lihallinen pullistelu !

Jos ette näitä kahta eri asiaa eroita, niin en voi teitä auttaa !

Olen itse tehoillut, mutta siinä pitkällä juoksulla vain on terveys kärsinyt, ei parantunut !

Eli olen kirjoittanut ns. "siperian opettamana" ja ymmärrän todella hyvin tuon väärän touhun olevan todella lihallista touhua ja itsekorotusta, tai pikemmin sen yrittämistä vain !

Joten ymmärrän todella hyvin Petrin Urgen lihallisen touhun perustat ja pohjat !

Kiitos ja siunausta !

• Anonyymi

Niin ja sen haluan vielä lisätä, että esim. Petrin olisi nämä asiat jo pitänyt oppia.

Sillä omien sanojensa mukaan hän sillä touhulla rikkoi selkänsä.

Joten, en ymmärrä todellakaan sitä, että taas samaan kuoppaan on hän menossa.

Voi voi sentään !

• Anonyymi

Kantsii urheilla ja uskoa raamattuun ja Kristukseen.

• Anonyymi

Uskommeko siis Jumalan Sanaan ?

1. Tim. 4:8 Sillä ruumiillisesta harjoituksesta on hyötyä vain vähään; mutta jumalisuudesta on hyötyä kaikkeen, koska sillä on elämän lupaus, sekä nykyisen että tulevaisen.

• Anonyymi

On raamatun Kristus Herra. Veri pesee puhtaaksi, Puhutaan totuuksia ja lopetetaan valehteleminen.

• Anonyymi

Jeesus on Herra.

• Anonyymi

Petri on ottanut vakavissaan sen Raamatun sanan, jossa sanotaan, etteivät mässäilijät peri Jumalan valtakuntaa. Gal. 5:21

Jeesuksenkin ruokaa oli Isän tahdon tekeminen, vaikka häntä syömäriksi ja juomarksi haukuttiinkin.

Ja kun Johannes Kastaja ei syönyt, eikä juonut, ei ollut hyvin sekään kriitikoitten mielestä.

Niin tai näin, aina väärinpäin.

• Anonyymi

Kristus on pelastaja amen raamatun totuus.

• Anonyymi

Tsemiä kaikille kuntoiluun. On parempaa kuin täällä notkuminen vihasena ja katkerana purkaa pahaa oloaan muihin ihmisiin.

• Anonyymi

hieman sekoa haukkua joku sen takia lihalliseksi pinnalliseksi että se liikkuu ja treenaa.

• Anonyymi

Jeps niin jos liikkuu ja hoitaa kuntoaa nii eiks sen pitäis olla hyvä jutska vai pitääkö löhötä sohvalla ja kerätä paljon kiloja vyötärölle?

• Anonyymi

Terveyteen ja kunnon ylläpitoon kannattaa satsata uskovaisenkin. Moni uskovainen paasaa tupakasta ja viinasta mutta on paisunut kuin pullataikina.

• Anonyymi

Tää on kyllä totta. Pidä huolta ittestäsi,

• Anonyymi

Terveyttä ja kuntoa kantsii hoitaa ja ylläpitää.

• Anonyymi

Mutta sillä ei uskovan tule pullistella julkisesti !

Se on lihallista toimintaa !

Ei Hengellistä !

Täytynee toistaa, kun ei mene perille näköjään:

Teille ja Urgelle ihan tiedoksi se, että on 2 ihan eri asiaa !

1) Omasta terveydestään huolehtiminen liikkumalla !

2) Urheilulla tehoilu ja sen kautta lihallinen pullistelu !

Jos ette näitä kahta eri asiaa eroita, niin en voi teitä auttaa !

Olen itse tehoillut, mutta siinä pitkällä juoksulla vain on terveys kärsinyt, ei parantunut !

Eli olen kirjoittanut ns. "siperian opettamana" ja ymmärrän todella hyvin tuon väärän touhun olevan todella lihallista touhua ja itsekorotusta, tai pikemmin sen yrittämistä vain !

Joten ymmärrän todella hyvin Petrin Urgen lihallisen touhun perustat ja pohjat !

Kiitos ja siunausta !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe