Miten papit voivat väittää että Jumala on suonut heille valtuutensa? En voi puhua Jumalan puolesta mutta luulen tai arvaan että Hän ei olisi kaikesta heidän kanssaan samaa mieltä, varsinkaan nykyaikana.
"Jumalan minulle suomin valtuuksin"
3
121
Vastaukset
- Anonyymi
Jumala tykkää katolisista papeista.
Jostakin syystä... - Anonyymi
Johanneksen evankeliumin 17. Luku selventää tätä asiaa. Apostolit saivat kirkkauden joka Jeesuksella oli. Pietarin ja Paavalinkin käsien välityksellä vuodatettiin Pyhää Henkeä. Ja heidän seuraajansa asettuivat apostoliseen suksessioon vedoten heidän asemaansa.
Kuitenkin Jeesus itse varoitti: Jumalattomat tempaavat valtakunnan itselleen. He asettuvat Mooseksen istuimelle ja kuulkaa heidän opetustaan mutta älkää seuratko heidän tekojaan. He opettavat yhtä ja tekevät toista.
Luther sanoi tavoitelkaa sakramenttejä vaikka niitä jakaisi paha pappi. Sillä kun sakramenttiin liittyy oikea JUMALAN SANA ovat nuo sakramentit pyhiä huolimatta siitä onko pappi paha.
Raamatussa Jeesus antaa lupauksia. Jokainen joka ottaa hänet vastaan tulee Jumalan lapseksi. Jne. Missä kaksi tai kolme on koolla hänen nimessään siellä hän on läsnä.
Nuo lupaukset pitävät paikkansa yhä. - Anonyymi
Eikös tämä sanonta ole amerikkalaista alkuperää. Suomalaisessa vihkikaavassa ei tällaista ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi265761- 883794
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313593525- 2272916
- 612767
- 522705
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322530- 1532430
- 312005
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1211746