...paikassa tientukkeena ja kehityksen jarruna ?
Jos törmäät tilanteeseen jossa joku on,
-kaupassa ostoskärryt on poikittain kulkuväylällä
-joku penkoo vaatteita ja tukkii tien
-on melkein jyrätä ylitsesi autolla tai hinkkaan autoa parkkiin parkkipaikalla
-juttelee oviaukossa
-nalkuttaa joka asiasta
-tai on muuten vain tientukkona
niin kyseessä on 95% nainen.
Onko kyseessä vain ns. naisen logiikka jota ei voi parantaa nykyisillä lääketieteellisillä menetelmillä. No toivottavasti tulevaisuudessa keksitään jokin keino, muuten parin vuoden päästä aikamme kuluu pelkästään jonottaessa ja kuunnelessa kassajonossa juoruja naapurista.
Hei comoon naiset, vähän ryhtiä hommaan, kiitos !
Miksi naiset ovat joka....
5
459
Vastaukset
- minähän tässä vainen
ei ole mitään asiaa ja elämässä omaan itseensä niin ahdistunut niin näkee kaiken ikävänä ja valittaa vain .
Älä kirjoittele ennenkuin laitat oman elämän kuntoon ja et pakahdu itseesi kokonaan - nainen ja ylpeä siitä!
olisiko laihdutus ehkä paikallaan vai mikset mahdu ohitse ahtaassa paikassa? vai kenties et ehkä uskalla ohittaa läheltä toista naista koska oma akkasi on niin mustasukkainen? tai kenties olet AINA väärässä paikassa väärään aikaan..ehkä kotona pysyminen olisi paras vaihtoehto? varmasti joku näistä vaihtoehdoista osuu oikeaan. tai ehkäpä kaikki... hmm...
- Lollo
Oon kanssas JONKI VERRAN samaa mieltä, vaikka
naispuolinen oonkin.
Ämmät ne on niitä suurimpia juoruajia, vaikka
kyllähän moisia miehistäkin löytyy.
Taidat olla ´ämmiin´ aika tympääntynyt, enkä
suoraan sanottuna suuremmin ihmettele.
Tiellä me ei kyllä kuitenkaan olla!
Voi sitä pyytää väistymäänkin, jos joku sattumoisin tiellä on...- tyttö
Minullapa on ollut juuri päinvastaisia kokemuksia. Entinen poikakaverini kertoi minulle kaikki mahdolliset juorut. Samoin yksi uusi miestuttavani. Aikaisemmin olin luullut, että vaan naiset juoruavat, mutta nyt uskon, että miehet on pahimipia juoruajia. Ei koskaan toisaalta saisi yleistää, mutta...
- Sinka
Ei kaikki naiset oo tollaisia!!! Miettisit ennen kun kirjoitat jotain!!! Toihan vois vaikka loukata joittenkin naisten tunteita!!!!!!! Esimerkiksi mun!!!!!!
AJATTELE SITÄ!!!!!!!!! =(
Sinochka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124280MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822161Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551701Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991425Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331078Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903- 171874
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868