Minulle on vähän epäselvää, mikä osuus Suomen väestöstä on synnittömiä ihmisiä? Päivi Räsänen ainakin löysi yhden synnittömien ihmisten ryhmän, kun väitti heidän harrastavan syntiä. Hirveä loukkaushan se oli synnittömille. Mutta onko tuo ihmisryhmä ainoa synnittömien ryhmä, vai onko niitä muitakin?
Ehkä vastapainoksi on todettava, että luterilaiset tekevät syntiä niin, että joka sunnuntai joutuvat sitä pyytämään anteeksi.
Synnittömien osuus väestöstä?
12
311
Vastaukset
- Anonyymi
Päivi Räsänen ja Merikarvian kirkkoherra ovat varmasti ainoat synnittömät
- Anonyymi
Eikä ole. Itä- Suomessa on se synnitön ihminen. ViaDia kahvilassa suuttui kun ei saanut kiilata jonon eteen ruokailussa. Sanoi ettei hän siedä noita syntisiä ja luusereita. Hän sentään on kunniallinen kansalainen ja eikä ole syntiä tehnyt.
No, voihan niitä olla muitakin. - Anonyymi
uskovaiste ihmistä kutsutaan armahdetuksi syntiseksi. esitit vaikean kysymyksen, jollei lasketa niitä jotka ovat parannuksen tehneitä ja uskossa.
Ei ole olemassakaan synnitöntä ihmistä. Kaikki me olemme syntisiä,rikomme Jumalaa vastaan ajatuksin,sanoin,teoin ja laiminlyönnein. Siksi Jeesus kuoli ristillä,sovitti meidän kaikkien synnit
- Anonyymi
Eihän Jeesus kuollut! Jeesushan on sama kuin Jumala ja sama kuin Pyhä Henki. Jeesuksen "kuolema" oli vain jonkinmoinen Jumalan valeitsemurha.
Anonyymi kirjoitti:
Eihän Jeesus kuollut! Jeesushan on sama kuin Jumala ja sama kuin Pyhä Henki. Jeesuksen "kuolema" oli vain jonkinmoinen Jumalan valeitsemurha.
Jeesuksen ruumis kuoli,mutta henki ei. Jeesushan vieraili Tuonelassa sinä aikana,kun ruumis pötkötti haudassa.
- Anonyymi
Uskova on itsessään syntinen, mutta Kristuksessa synnitön.
- Anonyymi
Oiekastaan me kaikki teemme syntiä, ajatellaan vaikka niin, että minä teen jotain mutta en tiedä sen vaikutiksia toiseen ihmiseen ja hänen elämäänsä..se on jotain pientä mutta se on vaikeuttanut jonkun muun elämää. Siksikin voimme ajatella, että synnitöntä elämää ei ole ja joudumme myös joskusn rukoilemaan syntejämme anteeksi...
- Anonyymi
Joko taas? Mikä teitä ihmisiä vaivaa, ettekö voi millään ymmärtää, ettei synnitöntä ihmistä ei ole olemassakaan?
Ai niin, eiväthän edes uskovaiset lue Raamattua saati sitten ymmärrä lukemaansa. - Anonyymi
According to the Bible, … everyone has sinned; we all fall short of God's glorious standard (Romans 3:23)
- Anonyymi
Kirje roomalaisille 3:10-12 FINRK
Onhan kirjoitettu: ”Ei ole ketään vanhurskasta, ei ainoatakaan, ei ole ketään ymmärtäväistä, ei ketään, joka etsii Jumalaa. Kaikki ovat poikenneet pois, kaikki tyynni kelvottomiksi käyneet. Ei ole ketään, joka tekee hyvää, ei ainoatakaan. - Anonyymi
Ego tahtoo herkästi pullistella, vaikka ei ymmärrä edes perusasioita.
Aivan niin, keksi jatkoselityksiä sinähän ymmärrät paljon paremmin kuin kaikkitietävä ja olet valmiina opettamaan. Säälittävää tuollainen pienten ihmisten avautuminen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984