Kyllä on kallis burgeri

Anonyymi-ap

Tekisi kyllä mieli käydä syömässä tunnelmallisessa kahvipirtissä burgeri, mutta
hinta on vaan 17,90€ lähes 18€.
Pekoniburgeri 18,90€, että on kyllä kallis burgeri.
En kyllä noin paljon yhdestä burgerista maksa, 20 euron setelillä.
Joku 12€ vois maksaa, jos burgeri on hyvän makuinen.
Vai mitäs mieltä palstalaiset on, onko kallis burgeri.
Tuolla hinnalla saa jo burger tarpeet useampaankin burgeriin.

19

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joskus söin Pancho Villassa Meksikon vallankumous hampurilaisaterian kahdeksalla pihvillä. Maksoi muistaakseni 35€, mutta oli sen arvoinen. Nykyään vähän kalliimpi. Ja taitaa saada jopa kymmenellä pihvillä.

• Kävimme tänään Triplan Pancho Villassa lounaalla. Päivän tarjous, Kanaburgeri lisukkeilla 11.90€, sis.salaattipöytä + kahvi/ tee.
        Mielestäni ei ollenkaan paha hinta. Annos oli todella runsas. 😊🍔

• Kahdeksan pihviä??? Kiasus, siinä on ollut tuotetta kerrakseen 😮

• Anonyymi

On kallis joo. Varmaan hyvä kuitenkin? Hinnoittelu säätää asiakasvirtaakin. Kova hinta pitää paikan rauhallisena. Myös suosittuna jos ensiluokkaista raaka-aineista

• Anonyymi

Euron juusto. Se oli sitä jotain. Onkohan niitä vielä? Käyn muutes äärimmäisen harvoin burgerimestoissa mätöllä. Pizzerioihin kännissä, ja joskus raxiin ennen känniä. Näillä mennään.

• Minusta yrittäjät hinnoittelee tuotteensa niin, että sen tekeminen kannattaa ja niin on oikein...

Mutta niin maksaa moni muukin nykyään, että varmaan monikaan ei tuota annosta mene syömään, mikä ei ole hyvä juttu sille yrittäjälle, ei asiakkaallekaan, jos niitä kohta ei saa edes sillä liki 20;lläkään eurolla mistään.

Täällä vaan kaikki näivettyy ja kupsahtaa pois. Ensin itäsuomi, sitten kainuu jne. En sillä, että tietäisin lääkettä, mutta kaikki vaan menee hiljaa alaspäin. Näin minä sen näen. Ihan Korona-ajoista asti kokoajan kaikessa on tullut vaan näivettymistä.

Mä oon kyllä jo alkanut tekemään peliliikkeitä ja aion varautua, että kaikki maksaa kohta ja paljon. Karsin kuluja ja rakennan omavaraa sen missä voin. Ostan varastoon kun on enemäpi rahaa sellaista mitä menee kuitenkin ja se säilyy.

Jotenkin en usko, että pohjaa ollaan edes vielä nähty.....

• Anonyymi

Näin se on.
        Mulla on kaveri sellaisissa hommissa, missä se näkee eri alojen/firmojen työntekijämäärät ja ikärakenteen. Sanoi että viime vuodet koko maassa on olleet sellaisia, jotta vain sotateollisuus aloilla on menty eteenpäin, muualla pelkkää takapakkia. Eli ainoasta valopilkusta suomen talouselämässä saamme kiittää venäjän aloittamaa sotaa Euroopassa.

Minua ei sinällään huoleta sillä olen muun luonnon puolella, ja omalta osaltani itsekin ihmistoimintaa sammuttamassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Näin se on.
        Mulla on kaveri sellaisissa hommissa, missä se näkee eri alojen/firmojen työntekijämäärät ja ikärakenteen. Sanoi että viime vuodet koko maassa on olleet sellaisia, jotta vain sotateollisuus aloilla on menty eteenpäin, muualla pelkkää takapakkia. Eli ainoasta valopilkusta suomen talouselämässä saamme kiittää venäjän aloittamaa sotaa Euroopassa.

Minua ei sinällään huoleta sillä olen muun luonnon puolella, ja omalta osaltani itsekin ihmistoimintaa sammuttamassa.

Joo, se voi olla, että sotaa kohti tässä kävellään.... Mä joskus mietin sitä, että Suomi aloitti maana noin 1917, sitten oli jo sisäiset mähinät, silloin jotain aseita jo tuli, mutta noin 20 vuoteen aikamoiset sotatarvikeresurssit hankittiin oikeastaan aika tyhjästä... Ja kovina aikoina, tosi kovina aikoina. Ja silloin jo jollain Mannerheimilla oli varmaan haiku siitä, mitä tuolta rajan takaa on tulossa.
        Ja varmaan monella muullakin "kansamme isällä".

Mietin hiljaa, että onkohan nyttenkin joillain paljon enemmän tietoa, mitä kaikkea voi olla tulossa, mistä ei ehkä ääneen sanota kansalle?

Täällä on topakka ukkonen... Vähän väliä sähköt lähtee pois ja tulee takaisin... Välähtää ja kohta taas pimeää.... Aika villiä... :oD

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Joo, se voi olla, että sotaa kohti tässä kävellään.... Mä joskus mietin sitä, että Suomi aloitti maana noin 1917, sitten oli jo sisäiset mähinät, silloin jotain aseita jo tuli, mutta noin 20 vuoteen aikamoiset sotatarvikeresurssit hankittiin oikeastaan aika tyhjästä... Ja kovina aikoina, tosi kovina aikoina. Ja silloin jo jollain Mannerheimilla oli varmaan haiku siitä, mitä tuolta rajan takaa on tulossa.
        Ja varmaan monella muullakin "kansamme isällä".

Mietin hiljaa, että onkohan nyttenkin joillain paljon enemmän tietoa, mitä kaikkea voi olla tulossa, mistä ei ehkä ääneen sanota kansalle?

Täällä on topakka ukkonen... Vähän väliä sähköt lähtee pois ja tulee takaisin... Välähtää ja kohta taas pimeää.... Aika villiä... :oD

No nyt kun ollaan Natossa, niin toivoisi että on lähteet kunnon sotilastiedusteluaineistoon.
        Eiköhän ainakin ulko- ja puolustusministeriössä ole paljonkin sellaista tietoa mitä ei kerrota kuin tärkeimmille ministereille ja presidentille. Heillekin vain tarvittaessa.

• Anonyymi kirjoitti:

No nyt kun ollaan Natossa, niin toivoisi että on lähteet kunnon sotilastiedusteluaineistoon.
        Eiköhän ainakin ulko- ja puolustusministeriössä ole paljonkin sellaista tietoa mitä ei kerrota kuin tärkeimmille ministereille ja presidentille. Heillekin vain tarvittaessa.

Siis voihan sitä tietoa olla monessa paikassa, mutta kukaan ei ole ehkä niitä nivonut yhteen...vielä.

Noi tiedusteluhommat tosiaan tuntuu noilla isoilla mailla olevan aikamoisia organisaatioita. Mä sitä joskus jostain lueskelin, miten ne kaivoi sen Bin Ladeninkin lopulta jostain huitsanhelkatista vaan esiin.

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Siis voihan sitä tietoa olla monessa paikassa, mutta kukaan ei ole ehkä niitä nivonut yhteen...vielä.

Noi tiedusteluhommat tosiaan tuntuu noilla isoilla mailla olevan aikamoisia organisaatioita. Mä sitä joskus jostain lueskelin, miten ne kaivoi sen Bin Ladeninkin lopulta jostain huitsanhelkatista vaan esiin.

Bin Laden oli kuulemma Savosta ja kannatti Tepsiä :o

• Anonyymi

katopa sitten keittiöön, ovat avopäin ja hiuksin, korkeintaan käsineet :) räkä lentää puhuessa , MIKÄ Seuraava TILAUS!! trsuitss.. klöntti pisaraa pihvin ja salaatin sekaan..

maskia ei ollut edes siellä mikä suomen paras grilli .. hirvee räkälä .. :)

• Anonyymi

sitten tää tv sarja mahdoton illallinen , ei kellää maskeja ja hirvee huuto

se steroideja selvästi vetänyt pääkokki kuola valuen huutaa ruokien päälle olan takana
        JOKA JAKSOSSA

• Anonyymi

Ei ole kallis kahvipirtin burgeriksi. Kannattaa olla vertailematta hampurilaisketjujen purilaisten hintoihin.

- Sheena

• Anonyymi

Hyvästä burgerista voi parikymppiä maksaakin. Suosin burgerin valinnassa ketjuttomia paikkoja. Pienyrittäjiä pitää kannattaa aina 👍

• Tuolla on sitten syytä olla todella hyvä burgeri. Mun lähigrillillä Jättituplapekoniburgeri on muistaakseni karvan alle kympin ja olisi hyinvkin 15€ arvoinen.

• Anonyymi

Muutaman kerran aloituksessa tuli mainittua burgeri. Ei kai kyseessä suinkaan vain ollut burgeri?

• Anonyymi

No ainakin tulee selväksi, että jutussa on burgeri ja kallis burgeri ja ite tekemällä sais halvemman burgerin ja maistus hyvälle burgeri, kun on kova nälkä.

• Anonyymi

Mä voisin perustaa pizzakojun ja myydä pizzoja 3€/kpl ja jäisin voitolle.
      Ostaisin ensin pakastimen täyteen tarjouksesta 1€ pizzalättyjä ja pannulla kuumentaisin sit ja päälle ketsuppia ja sinappia.
      Tarjoisin sillä pahvilautasella, minkä päällä pizzalätty makoilee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      122
      2593
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      226
      2242
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      61
      1593
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      179
      1435
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      56
      1320
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1086
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      67
      1076
    8. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      36
      1011
    9. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      962
    10. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      914
    Aihe