Profetia 4 kk ennen Trumpin ampumista:

Anonyymi-ap

Brandon Briggs:
https://www.youtube.com/watch?v=FOYD32njg40

No, katsotaan nyt kuinka käy. "Isänmaallisuus" = patriotismi = medioiden ja vasemmiston äärivihaama "äärioikeistolaisuus" lisääntyisi USA:ssa, Trumpista tulisi nk. herätyskristitty...?

Tuo Brandon Briggs kirjoittaa tällaista facebook-sivua, "Charisma", eli on ilm. jonkin sortin jenkki-helluntailainen:

https://mycharisma.com/tag/brandon-briggs/

https://mycharisma.com/

Muutoin en oikein löydä hänen henkilöstään tietoa.

Katsotaan. En intoile nk. profetioiden, kuten muidenkaan helluntailaisten ilmiöiden perään, olen varovainen, sillä myös valheellisia ja eksyttäviä profetioita, oppeja ja tarinoita on paljon.

Tällaista ilmoittaa tuo Charisma-media itsestään:
https://mycharisma.com/about-us/ :

>>Tietoja Charisma-lehdestä
Intohimoisille, Hengellä täytetyille kristityille Charisma on johtava karismaattinen medialähde, joka inspiroi heitä muuttamaan radikaalisti maailmaansa. Vuodesta 1975 lähtien Charisma Magazine on ollut luotettava uutisten, opetusten ja inspiraation lähde, joka auttaa levittämään Jeesuksen Kristuksen evankeliumia Pyhän Hengen voiman kautta.

Karismaattisen liikkeen äänenä Charisma on tasaisesti yhdistänyt palkitut uutiset siitä, mitä Pyhä Henki tekee ympäri maailmaa, asiaankuuluviin, ajankohtaisiin viesteihin Hengen voimalla toimivan yhteisön johtajilta. Silti jo varhaisista päivistään lähtien Charisma on aina ollut enemmän kuin kuukausilehden sivuilla.

Pysy ajan tasalla Charismalla!

Pysy ajan tasalla ajankohtaisista asioista, kristillisistä opetuksista, viihdeuutisista, videoista ja muusta.

Tilaa uutiskirjeet nyt!<<

"Viihdeuutisista"...
(Maksaakohan tuo paljonkin?)

Kannattaa olla varovainen, mutta... no.

9

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      https://www.joukopiho.fi/

      A.L.:n näky 14.2.2008

      Järkyttyneenä luin englanninkielisen uusimman profetiasi. Järkyttyneenä
      siksi, että itse olen nähnyt 14.2.2008 samantyyppisen näyn rukouksessa
      vaimoni kanssa. Ei ole siis kyseessä uni vaan selkeä näky.
      Vaimoni kirjaa aina näkyni ylös ja ne ovat päivätty aina sille päivälle kun
      ne olen nähnyt.

      Tässä muistiinpanot ko. illalta:

      "Stadion, nyt näky on valmis. (Ennen olen useampaan kertaan nähnyt tyhjän
      stadionin - lokakuusta 2007 lähtien ) Nyt stadionilla on ihmisiä, se on
      täynnä ihmisiä. Ilmeisesti Baseball -ottelu on käynnissä, en ole aivan
      varma, mutta amerikkalainen laji kuitenkin kyseessä. Kiväärimies on jossakin
      stadionilla. Hän on tarkka-ampuja."

    • Anonyymi

      https://www.joukopiho.fi/



      Bryan Huppertsin näky 3.11.1997 talouden kuolemasta

      Herra näytti minulle sairaalan vuoteella makaavan potilaan, jonka nimi oli Talous.
      Jalkopäässä oli hänen potilaskorttinsa, jossa erilaiset käyrät ja viivat menivät terävästi ylös- ja alaspäin.

      Potilas eli keinotekoisen hengityksen avulla, josta hän oli täysin riippuvainen. Monet asiantuntijat olivat ympärillä tekemässä monia asioita pitääkseen potilaan hengissä Juuri silloin ylilääkäri astui sisään, katsoi potilasta ja julisti:"Tämä potilas on kuollut.

      Antaa sen mikä on kuollut, kuolla." Ylilääkäri katkaisi oman sormensa liikkeellä kytkimestä elintoimintoja ylläpitävät toiminnot.

      Talous oli oksentamaisillaan, haukkoi henkeään ja kuoli hirveän kuoleman.

      Loppu.

      Uskon, että me olemme menossa kohti maailman talouden globaalia hajoamista.
      Tämä tuho tuo kaaosta ja raunioita.
      Samalla se irrottaa ihmiset väärän rahanjumalan palvelemisesta. Monet ihmiset tulevat Kristuksen luo.

      Jos me elämme Herralle tottelevaisina, meillä ei ole mitään pelättävää. Pyydä Herralta viisautta saadaksesi taloutesi kuntoon. Etsi ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä (aineelliset tarpeet) sinulle annetaan.

      ------------


      Thomas Gibsonin profetia 16.3.2002

      Nämä päivät ovat yltäkylläisyyden päiviä.

      Tulossa ovat päivät, jolloin runsasta yltäkylläisyyttä ei enää ole. Suuri taloudellinen romahdus, johon
      monetkaan eivät usko, on ovella.

      Kun romahdus on täysin tullut, monet kieltävät sen vieläkin sanoen, että talous palaa kyllä normaaliksi, me rakennamme kaiken uudestaan.

      Mutta joka kerta kun taloutta yritetään elvyttää, se tulee epäonnistumaan, sillä minun käteni on talouden päällä.

      Rakkaus rahaan on noussut minun eteeni, ja minä tulen tuhoamaan rahanhimon.

    • Anonyymi

      https://www.pelastussanoma.fi/paivittaista-seurantaa/2024/06/16/mietteita-nain-pakanahelluntain-iltana/



      16.6.2024

      Mietteitä näin ”pakanahelluntain” iltana

      Olen aina ollut sitä mieltä, että me saamme nähdä ennen ylösottoa päivän, jona kaikki muuttuu. Siksi Paavali juuri sanoi, ettei se päivä yllätä meitä.

      Päivä, jona profetiat alkavat muuttua todeksi ja pilkkaajien naama vääntyy vaikean näköiseksi ja pelokkaaksi.

      Penseät ystävät ja sukulaiset alkavat kysellä meiltä, että kuinka tärkeää on se valvominen, jota sinä olet koko ajan tehnyt jne.

      Päivä, joka muuttaa kaiken. Sellaista päivää olen odottanut, vaan ei sitä ole vielä tullut. Kaikki hiljeni, kuten on aina joka kevään kynnyksellä tehnyt tähän saakka ja sitten aika on laukannut jälleen ohi kesän, syksyyn ja talveen ja uuteen kevääseen.

      Minulle toki kelpaa mikä päivä tahansa! Tärkeintä on, että pääsemme pois, vaikka se tapahtuisi kuinka yllättäen. Kaipuu Jeesuksen luo on niin valtavan suuri, että se voittaa kaiken pelon, jonka ihminen voi kokea maallisessa elämässä.

      Tänään illalla auringon laskiessa päättyi pakanaomerin laskenta ja nyt jäämme ihmettelemään.

      Toki laulujen laulunkin voi vielä ”saivarrella” kesän pituiseksi jaksoksi. Vai miten sinä tämän miellät:

      Laulujen laulu 2:10-13 Rakkaani lausuu ja sanoo minulle: ”Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule. Sillä katso, talvi on väistynyt, sateet ovat ohitse, ovat menneet menojaan. Kukkaset ovat puhjenneet maahan, laulun aika on tullut, ja metsäkyyhkysen ääni kuuluu maassamme. Viikunapuu tekee keväthedelmää, viiniköynnökset ovat kukassa ja tuoksuavat. Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule.

      Näetkö sinä tässä koko kesän pituisen jakson, vai vain kesän kynnyksen?

    • Anonyymi

      https://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.php

      Varma maailmanloppu nimimerkki TJT2:n mukaan

      (31.12.2028 23:59:59)



      ----------------

      Päivitys 10.8.2006: Nimimerkki TJT2 nyysseissä

      (http://groups.google.com/group/sfnet.keskustelu.evoluutio/msg/7617275f2f013157) ilmoittaa, että maailmanloppu tuleekin vasta vuoteen 2028 mennessä.

      Tämä on hyvin kummallista, koska Jeesus itse on Sana ja Ylistys -ryhmälle ilmoittanut myöhemmän ajankohdan.

      Nyt joku on siis selvästi perkeleen vallassa, koska VALEHTELEE härskisti ajankohdasta! Laitetaanpa nimimerkki TJT2:n mukaisen maailmanlopun laskuri kuitenkin pyörimään.

      "Mutta varsinainen pointti Lusalla ja kumppaneilla oli tietysti se maailmanloppu (tai oik. asianjärjestelmän päättyminen), joka on ennustettu Raamatussa.

      Ja se ennustushan liittyy Israeliin, ja nykyiset tapahtumat näyttävät toteuttavan ennustusta... joten ei pidä hämmästyä, jos se maailmanloppu tulee vuoteen 2028 mennessä, kuten Lusa on laskeskellut.

      Joten kannattaisi teidän ateistien ja muiden evolutionistien miettiä, että kannattaako olla siellä Saatanan leirissä lueskelemassa evopropagandaa ja katselemassa kreationisteja valheiden avulla pilkkaavia videoita (jimille tiedoksi, että katsoin sen roskavideon jota suosittelit JPK:lle) ja kiusata kreationisteja eri foorumeilla, jne, vai kannattaisiko sittenkin tulla tänne tieteen valoon lukemaan TJ-lehteä, kuuntelemaan RadioDeitä jne."

      Näinhän se on. Muistakaamme myös, että profeettojen arvostelu tai pilkkaaminen on Pyhän hengen pilkkaa, ja sitä ei saa ikinä anteeksi!

      • Anonyymi

        Profeettoja saa kyllä arvostella. He eivät ole yli-ihmisiä.


    • Anonyymi

      Äärioikeistolaiset kaverit innolla tätä profetiaa jakaa. Ja kaikkea muuta tauhkaa messiaastaan Trumpista. Samuel Tuominen on oiva esimerkki.

    • Anonyymi

      Tosta pörssistä.

      Kun Trump 1. kausi loppui kurssit oli jossain 20k tienoilla, vaikka valittavat että Joen aikana kaikki menee päin vittua niin pörssi on TUPLANNUT itsensä 40k tasolle.

      Tämä tarkoittaa että keskimäärin se raha, vaikkapa eläke, joka Amerikoissa oli osakkeessa kiinni on kaksinkertaistunut Joen aikana.

      Todella "huonosti" siis menee.

      Ja jos mulla olisi osaketta niin STRONG SELL tällä hetkellä, pörssi kun ei loputtomasti nouse, edessä on, kuten tuo ennustelijakin osasi sanoa, ALAMÄKI! Iso sellainen.

      Itse uskon että tullaan ensi vuoden aikana ainakin 10k alas, kenties pudotaan jopa takaisin alle sen mistä Trump viimeksi lopetti. Tuo tarkoittaisi varsinkin Amerikan 401k rahastoille (eläke) varsinaista katastrofia.

      Tuo alamäki voi alkaa nopeamminkin koska pörssillä on tapana hinnoitella itseään ennakkoon. Jos se nyt alkaa putoamaan niin vaikutus on Trumpissa, ei enää Joen tekemiset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9479
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4017
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2790
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2554
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      178
      2538
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1803
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1632
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe