Sosiaalityöntekijä mustamaalaa vanhempia pakottaakseen meitä tottelevaisiksi. Hän tukee vikoja rankaisemalla ja tekaisee viat. Valvovat viranomaiset estävät tutkinnan virkavallan suojelemiseksi
Lastensuojelun virkarikos määritelmä
12
475
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi Meemulla on joka videolla valkoista ruokaa/kuolaa suun ympärillä? Onko hänellä jokin sairaus esim. vesikauhu?
- Anonyymi
En tiedä. Humalassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä. Humalassa?
Ei ole humalassa! Paasaa, tuijottaa ja suun ympärillä valkoista vaahtoa! Pelottavaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole humalassa! Paasaa, tuijottaa ja suun ympärillä valkoista vaahtoa! Pelottavaa!
Hän ei ole epävakaa!
- Anonyymi
Hyvä isä on!
- Anonyymi
onh
- Anonyymi
Ootko teme koskaan miettinyt, kuinka paljon kiusaamista lapsesi tulee koulussa kokemaan nettijulkaisujesi takia?
- Anonyymi
Toivo on pelinappula suuressa henkisessä shakkiottelussa Teemu vs Valtio
Tärkeintä on olla oikeassa ja voittaa - ei olla Toivon kanssa.
- Anonyymi
Ajatukset ovat ilmaisia, mutta teemuilu tulee yhteiskunnalle kalliiksi.
- Anonyymi
Teemulla on paljon ajatuksia. Satoja, tuhansia.. vuosien varrella hänellä on ollut vaikka mitä teorioita ja hän on kirjoittanut varmasti kymmenen eepoksen verran tekstiä Internetiin.
Kiintoisaa tässä on se, ettei hän ole koskaan kokenut olevansa väärässä. Hän on defensiivinen, tavallaan hyökkäävä koska on aina puolustuskannalla jotain vastaan. Kohde vain vaihtuu. Hän ei itse näe tätä, mikä todistaa sen että hän on kykenemätön itsereflektioon. Teemun mielestä "itsereflektio" on saavutettu, kun hän todistaa monen mutkan kautta olleensa oikeassa ja ennen kaikkea uhri. Hän on aina omasta mielestään uhri.
Kun hän tekee jotain tyhmää kuten vie leikkiaseen kampukselle, hän on taas uhri, kun siitä tulee ongelmia. Joo, ehkä oikeuden antama tuomio oli liioittelua koska teko oli tarkoitettu vitsiksi. Mutta Teemu ei muotoile asiaa näin. Hän ei ole ikinä myöntänyt, että leikkiase oli virhe. Hän on keskittynyt pelkästään siihen, miten kaikki muut reagoivat väärin ja kohtelivat häntä väärin.
- Anonyymi
Tiltu sossu pahaa jäljeä saa aikaan.
Soluttautuja tiltu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391