Hopeanharmaa Bemari Tuomikyläs

Anonyymi-ap

Hopeanharmaa Bemari oli tappaa pyöräilijän kun ohitti autoa kurvissa ulkokautta näkemättä vastaantulevaa liikennettä,vauhtia oli pitkästi yli sata,ohituksen jälkeen jäi vain savupilvi kun vielä lyötiin tallaa lisää,onneksi pyöräilijä ehti näyttää kansainvälisen käsimerkin.Ei voi kuin toivoa että vetää romunsa koivun ympärille paalattuna eikä sattuisi muille mitään.Näitä hulluja Bimmerikuskeja tuolla tiellä riittää,autojen värit vain vaihtuu.

16

357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo ja mä kans meinasin liukastua tuos yks päivä hevoosen paskaan. Sitte muuta🤔

• Anonyymi

Siis Tuomikyläntiellä noin 4km kantatieltä päin.

• Anonyymi

Tuomikyläntiellä oli myös koiranpaskaa. Ihan selvästi metsästyskoiran ja ajokoiran paskaläjiä. Tiedän kyllä minne ne voi viedä. Taitaa olla ihan seurapomon jätöksiä.

• Anonyymi

Kyllä siinä vielä pahaa jälkeä syntyy ku näitä paskaläjiä on nykyään ratin ja penkin väliski.

• Anonyymi

Aloittaja...älä ny synnytä ja ja

• Anonyymi

Mieti sitä, kuinka paljon tuo avaus helpottaa avaajan ahdistusta ja meneekö viesti ihan varmasti läpi tuolla kaahaajalle?
      Ihanaa.

• Anonyymi

ullattaen jälleen joku bemariapina asialla.

• Anonyymi

Jep,pyyhkijät molemmilla puolilla tuulilasia

• Anonyymi

Pettutien kätkäläiset vois kaivaa Tuomikyläntiehen sellaisia poteroita?

• Anonyymi

Onpa rohkeaa puhetta

• Anonyymi

Murkut täällä keskenään heittää skeidaa ku ei äiti maksanu vauhtiajoohin,tosi Bemarimiehet on jo änkyräkännis pöydän alla.

• Anonyymi

Vauhtiajot missäs ajot

• Anonyymi

Su.21.7 illalla siinä 20.40 aikaan valkoinen vanha 300 sarjan bemari päästeli kuin viimeistä päivää Tuomikyläntietä Neirosta 67:kaa kohti. Pieni tummatukkainen pojan kloppi puikoissa. Nopeusrajoitukset eivät varmaankaan koskeneet häntä kun oli saanut kullin jatkeen alleen.

• Anonyymi

Poikien aivot kehittyvät yli kaksi vuotta tyttöjä jälessä. Pojille saisi ajokortin myöntää paljon myöhemmin, jotta liikenteessä leikkimistä ei tapahtuisi.

• Anonyymi

Pemari sitä ja tätä...entäs moottoripyöräilijät aikas harva niistä vetää alle sataa. Saatanan uikuttajat

• Anonyymi

Mä luulin Lapuan tiellä kerran kuolevani, kun polkupyörällä ajoin töistä kotiin. Joku törppö pariskunta lähti ohittamaan edellä ajavaa, kun minä pyörällä ajoin reunassa vastaan tulevien kaistalla. Mieskuljettaja selvästi itsekin järkyttyi, koska hän veti niin vasemman reunan kautta toista autoa ohi. Ihme oli, ettei osunut minuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe